.

UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.



Toon eerste bericht

142 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik krijg van Reconext een prijsopgave voor reparatie….dat lijkt me niet de bedoeling @Amy...nu moet ik of een reparatie betalen, of de onderzoekskosten…

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Hoe gaan we dit ZSM oplossen? Binnen 5 werkdagen zou de telefoon terug zijn….ik zit dus nog langer zonder iPhone?!

 

 

Reputatie 1

De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.

 

Weer een update - In reparatie, en verder op staat Reparatieactiviteit

Toestel wordt omgeruild. 

Als goed is is voor mij iets onderweg alleen staat er bij mij geen defect geconstateerd bij reparatieactiviteit wel nieuw imei nummer ben benieuwd of ik mijn oude tel terugkrijg

Reputatie 2
Badge

De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.

 

Weer een update - In reparatie, en verder op staat Reparatieactiviteit

Toestel wordt omgeruild. 

Reputatie 2
Badge

De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb de telefoon zaterdag op de post gedaan, aangetekend, hij zou morgen aan moeten komen bij Simyo. Ik ben benieuwd, ik zie eindelijk weer een lichtpuntje in dit hele gezeur want na al dat wachten word ik eindelijk toch nog beloond. Ik hou jullie ook geupdate😁

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hidz,

Bedankt voor je bericht. Bij de iPhone 12 wordt geen hoesje of screen protector meegeleverd. Zoals @RicoK aangeeft zal het hoesje die je nu hebt helaas niet passen.

Groetjes,
Amy

Reputatie 1

Volgens PostNL is het pakket zaterdag bezorgd. De status in de Simyo Reparatie Omgeving staat nog op ‘In afwachting van verzending’. Ik hou jullie geupdate!

Die van mij is bezorgt op dond 10 nov om 12.17 en die staat ook nog steeds op afwachting van verzending  had hem 8 nov al op de post gedaan

Reputatie 2
Badge

Volgens PostNL is het pakket zaterdag bezorgd. De status in de Simyo Reparatie Omgeving staat nog op ‘In afwachting van verzending’. Ik hou jullie geupdate!

Reputatie 7
Badge +7

Voor mij geldt hetzelfde. Sorry.

Reputatie 7

@Hidz Bedankt voor je reactie. Verkeerde interpretatie. Mijn excuses.

Badge

@Hidz 😳😦 Je krijgt een nieuwe telefoon!! Is dat niet genoeg?!?

Maar, nee, inderdaad, je bestaande hoesje gaat niet passen. 

Wat een bijzondere reactie op een voor mij serieuze vraag. Waar het mij om gaat is dat ik mijn telefoon niet zonder hoesje en protector wil gebruiken. En ik deze dan vast in huis haal, zodat ik direct de telefoon kan gebruiken. Mocht dat worden bijgeleverd, is het een beetje dubbelop. Heeft dus niets te maken met wel of niet genoeg of rupsjenooitgenoeg ofzo. De oplossing die Simyo biedt is natuurlijk erg netjes en ben ik erg blij mee.

Reputatie 7
Badge +7

Doet me denken aan RupsjeNooitGenoeg

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rupsje_Nooitgenoeg

Reputatie 7

@Hidz 😳😦 Je krijgt een nieuwe telefoon!! Is dat niet genoeg?!?

Maar, nee, inderdaad, je bestaande hoesje gaat niet passen. 

Badge

Simyo, wat ik mij afvraag: Als ik een iPhone 12 ontvang in plaats van mijn 11, zit daar dan ook een beschermhoesje en screenprotector bij? Aangezien de 12 iets kleiner is dan de 11 gaat mijn bestaande hoesje niet passen.

Reputatie 2
Badge

Nou, dan ga ik hem ook maar opsturen. Dankje voor de info! Moet ik mijn telefoon zelf resetten/code eraf halen? Ik hoef ze niet bij mijn data te hebben.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Chantalsimyo,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet bent teruggebeld! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik dit even voor je na 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi @Amy, 

ik ben vorige week gebeld met de melding dat ik een ander soort probleem zou moeten hebben, omdat ik wel 4G zie staan, maar geen internet (of, nauwelijks), en dan weer wel, dan weer niet. Toen heb ik een simkaart opgestuurd gekregen, en ik zou gisteren gebeld worden of het probleem nu verholpen is. Helaas niet, zelfde issues… Maar ik ben gisteren niet gebeld en dit experiment duurt dus nu al weer een week… kan je navragen wie mij gebeld heeft? En of ie even terug kan bellen, zodat we nu een andere oplossing kunnen proberen? Alvast bedankt!

Chantal

Reputatie 1

Hoi @J.e.kalk,

Dat is geen probleem! We snappen dat sommige dit niet ter beschikking hebben. Vandaar dat dit nu niet meer van toepassing is 😊! Als ik het goed begrijp heb je op 8 november je toestel afgegeven bij een post nl punt en zie je op dit moment nog staan dat het nog verzonden moet worden. Mocht de status vanmiddag nog niet veranderd zijn zou je mij dan een privébericht kunnen sturen? Dan zal ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Misschien als kleine tip ook handig om in de tussentijd contact op te nemen met het bedrijf waar je het hebt afgegeven of met post nl zelf! 

Groetjes,
Amy

Top hou in de gaten volgens track en trace van post nl is die gister rond 13 uur bezorgt bij een afhaalpunt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @J.e.kalk,

Dat is geen probleem! We snappen dat sommige dit niet ter beschikking hebben. Vandaar dat dit nu niet meer van toepassing is 😊! Als ik het goed begrijp heb je op 8 november je toestel afgegeven bij een post nl punt en zie je op dit moment nog staan dat het nog verzonden moet worden. Mocht de status vanmiddag nog niet veranderd zijn zou je mij dan een privébericht kunnen sturen? Dan zal ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Misschien als kleine tip ook handig om in de tussentijd contact op te nemen met het bedrijf waar je het hebt afgegeven of met post nl zelf! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 1

@RicoK Het toevoegen van een aankoopbewijs is niet meer van toepassing 😊.

Oh ik heb hem 3 dagen geleden verstuurd heb er aankoopbewijs bijgevoegt dat is verder geen probleem?

hij staat trouwens nog op status in afwachting van verzending afgegeven rond 20 uur post nl punt 8 nov

Reputatie 7
Badge +7

@RicoK Het toevoegen van een aankoopbewijs is niet meer van toepassing 😊.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ABC-123,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je hier zoveel tijd aan bent kwijt geweest en geen duidelijkheid hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat je eerst de iPhone 11 opstuurt om vervolgens een nieuwe iPhone 12 te ontvangen. Hier heeft Simyo uit voorzorg voor gekozen omdat we zeker willen weten dat klanten niet achteraf nog een nota krijgen over dat ze hun iPhone 11 niet op tijd hebben retour gestuurd. Wel kunnen waarborgen dat je niet langer dan 5 werkdagen zonder toestel zit. Ook krijgen alle klanten een compensatie over de periode dat ze niet optimaal gebruik hebben kunnen maken van hun aansluiting. Deze compensatie bestaat uit het vergoeden van de volledige bundelkosten over de betreffende periode (hier zitten ook de dagen nog bij dat je zonder toestel zit). 

@Roykuh Hierbij ook de antwoorden op jouw vragen 😊.

Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid gegeven, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Amy

Of bij niet retourneren van de oude iphone, in rekenkng brengen van de nieuwe?? Dan stuurt iedereen hem echt wel terug hoor (en hij doet t toch niet…)… beetje vertrouwen in de mens?

Reputatie 2
Badge

Hai, ik had nog een vraag.

Krijg ik dan een iPhone 11 of 12? Op de 11 werkt 4g toch niet? KPN geeft ook alleen 12’s weg. En is hij nieuw of refurbished? Wat @ABC-123 ook zei, kan de nieuwe niet eerst opgestuurd worden, en de oude daarna in dezelfde doos terug?

Beste Simyo,

Ondertussen ben ik helemaal klaar met de gang van zaken, het . Vanaf 20 juli heb ik de problemen, ik heb al veel contact met jullie gehad maar er is gewoon niemand die enige verantwoordelijkheid neemt en ook maar iets voor mijn oplost.

Via het account van mijn vrouw reageer ik nu op dit forum, mijn eigen account kan ik al een tijd niet meer in. Iets met een technisch probleem wat al weken speelt, dit zou al opgelost worden, maar ik hoor niets en zie niets. Ook na wat app verkeer vanmiddag komt er geen schot in de zaak.

Mijn verbinding is slecht, als ik jullie vraag om een oplossing wordt er niets geregeld. Mijn telefoon heb ik aangemeld en ik heb een vage mail gehad, nu heb ik jullie gevraagd of ik mijn telefoon moet versturen. Daar krijg ik eerst geen antwoord op, daarna wordt mij door verschillende medewerkers gezegd dat ik op de mail moet wachten en zojuist is mij geappt dat ik de telefoon maar moet versturen. Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in, wat een slechte communicatie en klantenservice.

Dan de oplossing waar over gesproken wordt, je kan in deze tijd toch niet iemand een tijd zonder telefoon laten zitten? Hoe eenvoudig is het om eerst een telefoon te sturen en daarna de oude in te nemen? Al het gezonde verstand lijkt wel weg.

Ik heb nu al zo vaak moeten zeuren en trekken, met echt letterlijk nul resultaat. Ik hoop dat dit bericht in het openbaar toch een keer iemand bij jullie in beweging gaat brengen. Dit soort dingen kosten idioot veel tijd en levert serieuze stress op.

Reageer