Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privé bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.
ik schrik echt van deze manier van afhandelen. Het totale gebrek aan urgentie om klanten te helpen die al sinds juli problemen hebben. We sturen een mail en wachten af….kom op, bel de partij, hun accountmanager, schaal op via KPN. Dit is echt schandalig, wij volgen de instructie van Simyo en zijn gewoon nog steeds de dupe.
Heb mijn telefoon 2 november bij PostNL afgegeven. Op 7 november heb ik de beruchte reparatie rekening van € 469 ontvangen. Tot op heden, ondanks meerdere verzoeken, nog altijd geen verandering. Belachelijk dat dit zo lang moet duren. Als dit aan Reconext ligt dan moet Simyo maar heel snel afscheid nemen van die tent. Misschien dat we 5 december de telefoon gaan ontvangen. Of met kerst, leuk voor onder de boom. Heb er weinig vertrouwen in. Ben al 20 dagen mijn telefoon kwijt en er is niemand die in die periode ook maar iets voor elkaar heeft weten te krijgen.
20 dagen..??!!
Als ik dat wist had ik mijn telefoon nooit opgestuurd. Aankomend weekend heb ik een belangrijk iets waarvoor ik foto's zou moeten maken. Ik verwachtte namelijk dat de telefoon voor vrijdag wel binnen zou komen. Heel jammer dit. Voor iedereen. Op mijn huidige samsung maakt hij zegmaar pas een foto 5 seconden nadat ik heb geklikt.
Heb mijn telefoon 2 november bij PostNL afgegeven. Op 7 november heb ik de beruchte reparatie rekening van € 469 ontvangen. Tot op heden, ondanks meerdere verzoeken, nog altijd geen verandering. Belachelijk dat dit zo lang moet duren. Als dit aan Reconext ligt dan moet Simyo maar heel snel afscheid nemen van die tent. Misschien dat we 5 december de telefoon gaan ontvangen. Of met kerst, leuk voor onder de boom. Heb er weinig vertrouwen in. Ben al 20 dagen mijn telefoon kwijt en er is niemand die in die periode ook maar iets voor elkaar heeft weten te krijgen.
Hoi
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling. Ook wij wachten nog op bericht van Reconext. Zodra ik hier meer over weet zal ik jullie via een privé bericht benaderen.
Groetjes,
Amy
Inderdaad, ook geen updates op de reparatiepagina hier...
Bij mij na 15/11 geen voortgang melding meer op de reparatiepagina!
Iemand nog updates?
Nee, ik wacht zelf ook nog af. Ik ben hem morgen 10 dagen kwijt, en hij is al 7 dagen bij simyo nu.
Iemand nog updates?
Goedemorgen.
Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch?
Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes
- Repareren voor 469 euro
- Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.
Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.
Dat had ik gister dus ook. Echt frustrerend.
Is er al inzicht in de afhandeling van dit probleem?
Ik zie geen wijzigingen in de 'Simyo Reparatie Omgeving’.
Als het goed is heb je die ingevoert bij aanmelden van de telefoon
Dat klinkt eigenlijk ook wel logisch
Als het goed is heb je die ingevoert bij aanmelden van de telefoon
Hoi
Bedankt voor je bericht. Deze melding zou je inderdaad niet moeten krijgen aangezien de omruilactie gratis is. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer? Dan zal ik dit meteen voorleggen bij de desbetreffende afdeling!
Groetjes,
Amy
Goedemorgen.
Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch?
Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes
- Repareren voor 469 euro
- Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.
Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.
Hier is alles ook extreem soepel verlopen: afgelopen vrijdag verstuurd, gisteren de nieuwe iPhone 12 binnengekregen. In mijn geval had er niets soepeler kunnen lopen.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext?
Nee
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext?
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Denk dat Amy het wel wil oplossen maar afhankelijk is van anderen en geen druk kan uitoefenen. Inderdaad alle procedures correct gevolgd maar als je de pech hebt dat iemand een ‘vinkje’ verkeerd zet bij Reconext dan staat je ‘reparatie’ voorlopig in de wachtstand. We hebben geen andere keus dan afwachten totdat iemand daar intern echt even met de vuist op tafel slaat.
Dat geeft weinig hoop
nou, ik ben er net zo klaar mee! Ik kreeg maandag 7 november net zo’n prijsopgave en ben tot op heden geen steek verder gekomen. Simyo is het aanspreekpunt maar kan er niets mee, wachten al bijna 2 weken op ‘terugkoppeling’. Succes, maar reken niet op een vlotte afhandeling en al helemaal niet binnen 5 dagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.