Sticky

Nieuw: bellen via 4G en wifi

Toon eerste bericht

139 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Dit is met betrekking tot jouw 4G-issue neem ik aan?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Oja.. Die moet daar 😂

Kun je hem verplaatsen voor me? 😇

thnx 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Done! Voor iedereen die dit leest en benieuwd is naar het topic: dit is hier te vinden.

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Ik dacht dat het overzicht met geschikte toestellen regelmatig bijgewerkt zou worden. Wat is regelmatig?
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Ray,

Zeker een goed punt! Ik ga dit even voorleggen bij de afdeling die hierover gaat!

Groetjes,
Daisy
Reputatie 7
Ben benieuwd ☺️
Reputatie 7
Badge +10
Zodra Daisy meer weet, zal ze 't laten weten 🙂

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7

27 dagen later… 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Ray, 

Ik ga het doorsturen! :wink:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Ray,

Excuus voor de latere reactie, ik heb je feedback inderdaad voorgelegd maar ik heb daar verder geen reactie meer op gehad. Vandaar dat ik er niet meer op terug ben gekomen.

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

We wachten weer af.. 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Ray,

Ik snap dat het jammer is om er op te wachten, de lijst word pas bijgewerkt wanneer er "genoeg" nieuwe toestellen zijn om toe te voegen. Dit hangt ook weer een klein beetje van de populariteit van het merk af, het is namelijk niet zo makkelijk om deze lijst aan te passen. Je maakt zeker een goed punt maar we hebben geen concreet antwoord hoe vaak regelmatig is.

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

Misschien heb ik het dan fout. Ik dacht dat Simyo dezelfde voorwaarden hanteren als KPN als het gaat om geschikte telefoons. KPN heeft geen gepubliceerde lijst meer maar zeggen;

Dit heb je nodig

• Je hebt een abonnement van KPN
  • Je hebt een telefoon die geschikt is voor 4G bellen (VoLTE), én met de juiste software waarin 4G bellen ondersteund wordt voor KPN. Telefoons die elders gekocht zijn en/of die bij andere aanbieders vandaan komen, bevatten niet altijd de juiste software.

Dus dan is de vraag, hanteert Simyo toch een eigen lijst?  

Nu heeft @Jihane al eens gezegd dat Simyo de lijst gewoon alsmaar, continue en regelmatig zal updaten. Maar sinds de lancering is dat volgens mij nog nooit gebeurt. Vandaar dat ik het aanhaalde.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Ray,

Je hebt zeker en goed punt, ik zal het nogmaals on de aandacht brengen bij de afdeling. 

Groetjes,

Daisy

Reageer