Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Nieuw: bellen via 4G en wifi


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal,

Deze maand** wordt een nieuwe functionaliteit geactiveerd voor al onze Sim Only klanten: bellen via 4G (VoLTE) en bellen via wifi (Vowifi). Deze afkortingen staan voor 'Voice over LTE (4G)' en 'Voice over wifi'. Een hele vooruitgang voor je belervaring! Maar wat is het precies?

Wat houdt 4G bellen in?
4G bellen houdt in dat je via het 4G netwerk telefoongesprekken voert. De voordelen hiervan zijn dat de verbinding sneller tot stand komt. Zo zal het ongeveer 1 à 2 seconden duren voordat de telefoon van de ander overgaat, in plaats van de gebruikelijke 4 tot 10 seconden. Ook zal de geluidskwaliteit beter zijn.

Wat houdt bellen via wifi in?
Dit is een aanvulling op bellen via 4G! Je kunt dan bellen via het mobiele netwerk, zonder dat je dekking hebt via het mobiele (4G) netwerk. Deze belminuten gaan wel gewoon van je belbundel af.

Kan ik op 4G internetten terwijl ik aan het bellen ben via 4G?
Jazeker! Dat is geen enkel probleem.

Welke klanten kunnen gebruik maken van VoLTE en Vo-wifi?
Alle Sim Only klanten. Dat komt omdat 4G slechts beschikbaar is voor Sim Only en nog niet voor Prepaid. Zodra 4G ook beschikbaar is voor Prepaid, zal deze mogelijkheid ook voor deze klanten aanwezig zijn. Omdat Vo-wifi een aanvulling is op VoLTE, is dit ook voorlopig alleen beschikbaar voor Sim Only klanten.

Met welke bundel wordt het bellen via 4G en het bellen via wifi verrekend?
Met je belbundel. Hoewel het dus via 4G of wifi verloopt, zal het niet van je databundel af gaan als je hier gebruik van maakt. Het zal, net zoals elke andere manier van bellen, van je belminuten af gaan.

Wat als er op een locatie geen 4G dekking is of als mijn toestel geen 4G ondersteunt?
In dit geval kun je gewoon bellen via 3G of 2G. Je toestel zal automatisch schakelen tussen de mogelijkheden.

Zijn alle telefoons geschikt voor 4G bellen en voor bellen via wifi?
Nee, niet alle telefoons ondersteunen deze functionaliteit. Dit hangt dus af per toestel. In sommige gevallen zul je ook een 4G-bellen-functie/de vo-wifi-functie aan moeten zetten voordat je hier gebruik van kunt maken. Hier kun je zien of jouw toestel geschikt is.

Is deze functie alleen beschikbaar in Nederland?
Ja, je kunt alleen via 4G bellen in Nederland. Voorlopig zijn KPN (en dus ook Simyo!) en Vodafone de enige netwerken in Nederland waarop het mogelijk is om te bellen via 4G.

Moet de optie 'Internet op je mobiel' op Mijn Simyo aan staan om te kunnen bellen via 4G?
Ja! Je mobiele gegevens op je telefoon kunnen gewoon uit staan, maar de optie 'Internet op je mobiel' (waar je komt door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Internet en bellen) dient wel aan te staan. Dat komt omdat er anders geen connectie kan zijn met 4G.

De eerste klanten zijn al overgezet naar deze nieuwe functie, maar nog niet iedereen. Dit zal deze week gebeuren. Heb je aan het einde van de week nog geen VoLTE? Dan is het slim om te controleren of je toestel deze functionaliteit wel ondersteunt.

Je kunt altijd bij ons terecht met vragen!

Groetjes,
Jihane

**Voorheen stond hier dat het binnen een week zou gebeuren, maar alle klanten zullen in maart overgezet worden.

145 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mooi dat Simyo dit nu ook aanbied. Ik hoop er snel gebruik van te kunnen maken!
Reputatie 2
Badge
Leuk! Nieuwe technologie! 🙂
En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.
Reputatie 6
Badge +6
En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.



https://www.iculture.nl/gids/volte-4g-bellen-nederland/

En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.https://www.iculture.nl/gids/volte-4g-bellen-nederland/



ja als aanvulling.
Reputatie 7
@DanielJ

Je ziet je 4G niet meer naar 3G terugvallen op het moment dat het bij jouw actief is.
Vooral het in vliegtuigmodes zetten met wifi aan is een goede tip. Dit werkt in ieder geval bij mij nog niet.
Reputatie 7
Hier kun je zien welke telefoons op dit moment geschikt zijn. Ik neem aan dat dit bij Simyo ook geldt.

Zelfs een budget telefoon van Huawei (P smart) zou dit moeten kunnen.
Reputatie 7
......... Ook zal de geluidskwaliteit beter zijn.......

Is de geluidskwaliteit sowieso beter of alleen op het moment dat beide kanten via 4G bellen?
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Ik zal een aantal vragen beantwoorden 😃

En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.

Als je inderdaad nog 4G op je scherm ziet staan terwijl je belt. De functie wordt dus deze week uitgerold voor alle klanten, dus begin volgende week moet alles werken!

Hier kun je zien welke telefoons op dit moment geschikt zijn. Ik neem aan dat dit bij Simyo ook geldt.

Zelfs een budget telefoon van Huawei (P smart) zou dit moeten kunnen.


Dankjewel voor 't delen van de link! Erg handig!

Is de geluidskwaliteit sowieso beter of alleen op het moment dat beide kanten via 4G bellen?

De geluidskwaliteit moet sowieso beter zijn, ongeacht van wat de andere kant doet.

Zijn er nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Mijn Honor View 10 (huawei) heeft volgens de specs en andere info op websites vowifi en volte. Waarom dan niet ook de honor view toestellen hiervoor activeren?
Um das WiFi-Calling beim Honor 10 nutzen zu können, muss das Feature zuerst in den Einstellungen aktiviert werden.

WLAN-Anrufe auf dem Honor 10 aktivieren - Anleitung

  1. Die Android-Einstellungen öffnen.
  2. Danach auf die Kategorie Drahtlos & Netzwerke tippen.
  3. Auf Mobilfunknetz tippen.
  4. Die Option WLAN Calling per Regler aktivieren.
Aktiviert man das WiFi-Calling zum ersten Mal, dann muss die Funktion über das System des jeweiligen Mobilfunkanbieter zusätzlich freigeschaltet werden. In der Regel erhält man nach spätestens 24 Stunden eine Info-Nachricht auf das Handy, sobald die Freischaltung erfolgt ist.

Hierboven bevestiging dat vowifi volte op dit toestel aanwezig is. Zou hier graag gebruik van maken aangezien ik in nieuwe woning totaal geen bereik heb.
Dit is iemand blij maken met een (half) dode mus.

Als ik het goed begrijp is wifi-bellen (android, Samsung S7 edge) alleen met een provider-specifieke firmware mogelijk omdat het protocol provider-afhankelijk is. Dit werkt dus niet met een los aangeschaft Android toestel met de standaard Samsung ROM.De wifi optie is dan niet aanwezig.
Omdat Simyo geen losse telefoons verkoopt om te gebruiken met SIM-only, zie ik niet in hoe dit moet werken. Dat is wel erg jammer, want meestal heb ik binnenshuis geen bereik.
4G-bellen is wel in te stellen.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi JWW en Perenboer,

Ik zal jullie vragen even beantwoorden!

Mijn Honor View 10 (huawei) heeft volgens de specs en andere info op websites vowifi en volte. Waarom dan niet ook de honor view toestellen hiervoor activeren?

Niet alle telefoons die geschikt zijn staan vermeld in deze link. Als jouw toestel geschikt is voor VoLTE & Vowifi, hoef je alleen de optie nog aan te zetten in je telefoon. Verder zie ik ook dat de Honor View 10 overeenkomt met de Huawei Mate 10 Pro. Dat laatste toestel staat wel vermeld in de geschikte toestellen. Onze technische afdeling geeft aan dat het 4G frequentiebereik een belangrijke factor is; voor beide toestellen is dat hetzelfde! Ook voor jou zou het dus moeten werken :)

Dit is iemand blij maken met een (half) dode mus.

Als ik het goed begrijp is wifi-bellen (android, Samsung S7 edge) alleen met een provider-specifieke firmware mogelijk omdat het protocol provider-afhankelijk is. Dit werkt dus niet met een los aangeschaft Android toestel met de standaard Samsung ROM.De wifi optie is dan niet aanwezig.
Omdat Simyo geen losse telefoons verkoopt om te gebruiken met SIM-only, zie ik niet in hoe dit moet werken. Dat is wel erg jammer, want meestal heb ik binnenshuis geen bereik.
4G-bellen is wel in te stellen.


Wifi-bellen is gewoon mogelijk met een standaard ROM. Als de optie 'wifi bellen' niet aanwezig is, ondersteunt jouw toestel deze feature (nog) niet. Het advies is dan om de website van je toestelmerk in de gaten voor de nieuwste firmware-update.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!

Groetjes,
Lu
Reputatie 7
Zoals ik al eerder schreef. Een budget model van Huawei (P Smart) kan dus wel, maar een duur model zoals de Nokia 8 of Google Pixel 2 niet? Bij Vodafone worden beide Nokia 8 modellen wel ondersteund.
Hoi JWW en Perenboer,

Ik zal jullie vragen even beantwoorden!



Mijn Honor View 10 (huawei) heeft volgens de specs en andere info op websites vowifi en volte. Waarom dan niet ook de honor view toestellen hiervoor activeren?Niet alle telefoons die geschikt zijn staan vermeld in deze link. Als jouw toestel geschikt is voor VoLTE & Vowifi, hoef je alleen de optie nog aan te zetten in je telefoon. Verder zie ik ook dat de Honor View 10 overeenkomt met de Huawei Mate 10 Pro. Dat laatste toestel staat wel vermeld in de geschikte toestellen. Onze technische afdeling geeft aan dat het 4G frequentiebereik een belangrijke factor is; voor beide toestellen is dat hetzelfde! Ook voor jou zou het dus moeten werken :)



Dit is iemand blij maken met een (half) dode mus.

Als ik het goed begrijp is wifi-bellen (android, Samsung S7 edge) alleen met een provider-specifieke firmware mogelijk omdat het protocol provider-afhankelijk is. Dit werkt dus niet met een los aangeschaft Android toestel met de standaard Samsung ROM.De wifi optie is dan niet aanwezig.
Omdat Simyo geen losse telefoons verkoopt om te gebruiken met SIM-only, zie ik niet in hoe dit moet werken. Dat is wel erg jammer, want meestal heb ik binnenshuis geen bereik.
4G-bellen is wel in te stellen.
Wifi-bellen is gewoon mogelijk met een standaard ROM. Als de optie 'wifi bellen' niet aanwezig is, ondersteunt jouw toestel deze feature (nog) niet. Het advies is dan om de website van je toestelmerk in de gaten voor de nieuwste firmware-update.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag!

Groetjes,
Lu


Mijn honor view 10 behoort in settings de optie wlan calling ofwel vowifi te hebben staan. Sinds de update van mei 2018 (BKL-L09 8.0.0.160) is vowifi geactiveerd. Ik kan dit helaas niet vinden op mijn telefoon. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Dit is erg vreemd.

edit.
Dit komt van een Franse site:
Volte en WoWifi verklaringen voor alle merken en modellen
het vergt 3 voorwaarden :
- dat uw operator de optie op de simkaart activeert
- dat uw telefoon compatibel is (algemene configuratie)
- dat de firmware van de tel het configuratiebestand van uw operator bevat

Ik heb mijn telefoon los gekocht dus niet bij een provider met abbo. Hierdoor is het niet mogelijk? Dat vind ik echt niet normaal.
Het lag blijkbaar aan mijn nova launcher waardoor vowifi niet standaard te zien was in settings, nu heb ik het via een omweg gevonden. Maar eens gaan testen of het werk.
Ook heb ik 4g only weten te activeren op mijn honor view 10 (stond standaard niet in settings), ik kan er nog niet mee bellen (volte) dus ik neem aan dat ik nog niet ben overgezet?
Reputatie 2
Badge +2
Hoi JWW,

Goed dat je de instellingen aan hebt kunnen zetten. Ik zie inderdaad dat je nog niet bent overgezet. De verwachting is dat binnen twee weken iedereen is overgezet! Als aanvulling daarop: dit gebeurt op de achtergrond. Je krijgt van ons dus geen persoonlijke melding dat VoLTE beschikbaar is. Als je de optie aan hebt staan, zie je vanzelf tijdens het bellen '4G+'.


Zoals ik al eerder schreef. Een budget model van Huawei (P Smart) kan dus wel, maar een duur model zoals de Nokia 8 of Google Pixel 2 niet? Bij Vodafone worden beide Nokia 8 modellen wel ondersteund.

Hi Ray, ik heb het nog even nagevraagd. De reden hiervoor is dat KPN langzamerhand de aanbiedersinstellingen uitrolt op het netwerk voor toestellen die VoLTE & Vowifi ondersteunen. Omdat deze features pas net beschikbaar zijn, gebeurt dit eerst voor een aantal merken. De beschikbare toestellen worden wel uitgebreid. Het is dus even afwachten tot Nokia en Google Pixel worden toegevoegd. Belangrijk is wel dat je toestel geüpdatet is naar de laatste firmware.

Groetjes,
Lu
Werkt dit ook op een nokia-7-plus kan het zo niet vinden?
Omdat deze features pas net beschikbaar zijn, gebeurt dit eerst voor een aantal merken. De beschikbare toestellen worden wel uitgebreid.
@Resim geduld
🙂

Het is dus even afwachten tot Nokia en Google Pixel worden toegevoegd. Belangrijk is wel dat je toestel geüpdatet is naar de laatste firmware.
Dank voor de info
Hallo, goed nieuws ik had mezelf aangemeld als tester echter zie ik dat Simyo nu met de uitrol bezig is. Is er zich op of en wanneer het omgezet wordt.
Reputatie 7
In het startbericht staat deze week.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi HvD,

VoLTE is al helemaal live! Op deze pagina kun je nalezen hoe je het kunt activeren! 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer