.

Wist-je-dat'jes


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Feitjes waar je vaak niet zoveel aan hebt maar die wel leuk zijn om te weten. Soms zelfs feitjes waar je heel veel van leert. Dingen die jij vervolgens gaat door vertellen aan je vrienden omdat je eigenlijk niet kan geloven dat het waar is.

Heb jij nog leuke 'Wist-je-dat'jes'?

Laat ik beginnen:

Wisten jullie dat een vrouw gemiddeld 2 jaar van haar leven in een badkamer doorbrengt? Echt waar! Denk aan lang douchen, optutten en nog 10 keer checken of dat ene plukje haar nog goed zit 😉

416 reacties

Wist je dat ik een wespennest in de stal heb?

Wist je dat ik die geprobeerd heb te bestrijden?

Wist je dat behalve Dafne Schippers ook Friesian hard kan rennen?

Wist je dat ook Friesian net niet snel genoeg was?
Reputatie 5
Badge +8
Aiii dat is schrikken!

Wist je dat er een Wespendokter bestaat? Best een gekke naam voor een wespenverdelger 😛
Reputatie 3
Badge +5
Wist je dat een nanosimkaart 12,3 x 8,8 millimeter is. Ter vergelijking, de Himalaya is 8.848 meter hoog.

Wist je dat ik dit weetje heb van de Instagram van Simyo die een nieuwe look heeft gekregen!
Wist je dat het maar goed is dat de Himalaya niet in de foon is geplaatst? 😉
Reputatie 3
Badge +5
Wist je dat Friesian weer eens een hele scherpe en grappige opmerking maakt en dat Ilias ervan geniet.
Wist je dat ut hier heil errug koaiii weer is? Vertaling....... Nat zooitje, hierzo.;)
Reputatie 7
Badge +9
Na regen komt zonneschijn, hier schijnt het zonnetje nu!
Wist je dat het bij franswon anders schijnt te zijn dan hierzo bij mij?
😉
Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat franswon in het deel van Nederland woont met de meeste zonuren per jaar.
Reputatie 3
Badge +5
Wist je dat het bij Simyo altijd zonnig is. Als het niet niet buiten is, dan binnen. Wij zijn het zonnetje in huis/op kantoor 😃
Wist je dat het bij Simyo altijd zonnig is. Als het niet niet buiten is, dan binnen. Wij zijn het zonnetje in huis/op kantoor :D
Yep..:P;)

Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat iedereen nu extra goed voor de (huis)dieren zorgt? Het is vandaag dierendag.
Reputatie 5
Badge +8
Dat wist ik! Wij hebben er zelfs nog aandacht aan besteed ;)


Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat.. De laagste temperatuur die ooit op aarde is waargenomen op 21 Juli 1983 was? -89,2 graden op de zuidpool. Wist je ook dat ik het nu al koud heb elke avond sinds het onder de 10 graden is?
Wist je dat...... Angela straks met 6 truien en 8 winterjassen aan naar Simyo HQ komt?;)
Reputatie 3
Badge +5
Wist je dat Moederator waarschijnlijk nu al met 6 truien, 8 winterjassen, 10 broeken, 2 sjaaltjes en 3 mutsen thuis zit, omdat ze ziek is 😞.

Beterschap, moederator!
Wist je dat........wanneer je gaat paardrijden dat je eerst een stukje losrijdt om het zadel nog wat vaster te doen?
Reputatie 5
Badge +9
Wist je dat Amsterdam de stad is met de meeste nationaliteiten ter wereld? Er zijn maar liefst 178 verschillende nationaliteiten 🆒
Wist je dat....Friesian nooit naar Thailand op vakantie is geweest? Wel naar een ander land, naar het weiland. 🙂
Badge +7
Wist je dat.. de iPhone gisteren zijn 10e verjaardag vierde? En dat ik zo blond ben dat ik dit vergeten ben in het 'Vandaag zoveel jaar geleden..' topic te zetten?
Reputatie 6
Badge +7
Wist je dat alleen vrouwelijke muggen steken? :S

Klik hier voor meer info.
Wist je dat muggenmelk muggen op afstand houdt? Muggen steken...het zou niet moeten muggen.. 😉
Reputatie 6
Badge +7
Muggenmelk, of te wel deet. Moest het even opzoeken, maar nu snap ik waarom deet muggen op afstand houdt. 😃
Wist je dat.....Nokia weer terug komt met smartphones?
Nokia komt weer terug,als bekende naam, met smartphones maar dan met Android.

Jazeker Apple fanboys, achter je Apple-vizier. Hihi, daar lig je dan met je wallen onder je ogen.....! 😛
Badge +7
Wist je dat hiermee ook het spelletje Snake weer terugkomt?

Reageer