.

Wist-je-dat'jes



Toon eerste bericht

416 reacties

Wist je dat het gezellig was op de veemarkt in de BRABANTHALLEN en dat wanneer je naar de jaarlijkse paardenmarkt in Hedel gaat op die locatie tegelijkertijd kermis is?

Wist je dat paarden een pittige selectie doorlopen om te mogen dienen bij de bereden politie?
Wist je dat vandaag de belgen na 36 jaar afscheid nemen van teletekst?
Reputatie 7
Badge +9
Amaai, dat stond al een poos op pagina 199 van de Belgische teletekst, maar kan ik nu niet meer terugvinden 😃
Wist je dat teletekst pagina 199 tussen 198 en 200 staat? 😃
Wist je dat België geen teletekst meer heeft en dat het Simyo Social Media Team niet meer voor je klaar staat? (Uitgaande van de forum.simyo.nl pagina)
Wist je dat het erg vreemd is dat ik nog steeds active member ben? :P
Wist je dat dat ook een voutjuh is? Voutjuh, bedankt..:D
Wist je dat de leon niet alleen bij simyo is maar ook bij Friesian staat? 🙂
Wist je dat mijn ouders nog weten dat de 1e frietkraam bestond in hun en mijn omgeving?
Wist je dat friet toentertijd iets nieuws was
Reputatie 5
Badge +8
Jeetje Friesian, dat zijn wel een hoop nieuwtjes in één keer 😛 Ik hoop dat ik het allemaal ga onthouden

Ik heb vandaag ook geleerd dat er een App genaamd Checky is die bijhoudt hoe vaak je op je telefoon kijkt.

Wisten jullie dit al?
Jeetje Friesian, dat zijn wel een hoop nieuwtjes in één keer 😛 Ik hoop dat ik het allemaal ga onthouden
Wist je dat Sean bij Friesian solliciteert naar een overhoring? :D

Ik heb vandaag ook geleerd dat er een App genaamd Checky is die bijhoudt hoe vaak je op je telefoon kijkt.

Wisten jullie dit al?


Wist je dat de link van Sean een klein foutje bevat / dit teken om precies te zijn achter de geplakte url.
Deze is juist .
🙂
Wist je dat bij de spaanse rijschool Lippizaner hengsten worden gebruikt?
Of dit....
Wist je dat er tijdens de Nationale in Den Bosch 16 belgische knollen naast elkaar hollen? En dat dit heel erg imponerend is om te zien en je er niet aan wilt denken dat degenen die er voor
lopen struikelen?
Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat de langste plaatsnaam 163 letters lang is?

De langste plaatsnaam ter wereld is 'Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit'.
Deze plaats bevindt zich in Thailand.

Vaak wordt het plaatsje 'Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch' genoemd als langste plaatsnaam ter wereld, maar in werkelijkheid komt hij op een derde plaats. De plaatsnaam betekent letterlijk vertaald: 'St Mary's Kerk in de holte van de witte hazelaar bij bij de snelle maalstroom en de kerk van St. Tysilio bij de rode grot'.
Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat Angela blij is dat ze niet in één van bovengenoemde plaatsen woont? 🙂 Het schrijven van de namen lukt nog wel maar de uitspraak en eventueel het moeten spellen...
Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat ik echt geen idee heb hoe ik dit zou moeten uitspreken 😉
Wist je dat ik echt geen idee heb hoe ik dit zou moeten uitspreken ;)
Wist je dat het woordje DIT voor Angela heel moeilijk is uit te spreken?
🙂
Reputatie 7
Badge +9
DIT wist ik niet 😃
Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat ik echt geen idee heb hoe ik dit zou moeten uitspreken ;)
Wist je dat het woordje DIT voor Angela heel moeilijk is uit te spreken?
:)


Wist je dat ik hier echt hard op om moest lachen! Haha, heel scherp Friesian, zo op de maandag.
Wist je dat Angela Community manager is geworden en dat DIT voor haar heel moeijluk is uit te spreken?

En wist je dat - of eigenlijk zou je hebben geweten dat - ik blij ben dat ik 'dit' niet heb geschreven? :D:cool::P
Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat Ilias vandaag helemaal nat geregend is, nog voor hij op werk was!
Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat dit 🙂 me niet verbaast?
Wist je dat Wish Outdoor bijna begint?
Wist je dat Ilias vandaag helemaal nat geregend is, nog voor hij op werk was!
Wist je dat Ilias in een wet suit op het werk verschijnt na een bietjuh water en dat hij daarom veel beter een wetsuit kan aantrekken?
:D:)
Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat .. een 97-jarige blinde Engelse vrouw weer kon zien na een niesbui? :?🆒
:8Wist je dat .. een 97-jarige blinde Engelse vrouw weer kon zien na een niesbui? :?🆒
Vraag me af of ze wel blij was met wat ze zag...:8:D
Reputatie 7
Badge +10
Als ze al 97 jaar blind was.. zal het best even schrikken zijn allemaal 😉
Wist je dat muggen vervelende r*tzakken zijn en dat dat niet zou moeten muggen? 😉

Reageer