.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Badge +2
Ik zweer bij Samsung 🙂 Ik heb nu een Samsung Galaxy S4, en daarvoor had ik een S2.
Voor de Samsung gebruikte ik Nokia, maar dat was ook niet alles meer op een gegeven moment 😉.
Reputatie 3
Badge +7
Anders zou de wereld zo saai zijn..
True that!
Maar goed dat er zoveel keus is en dat smaken verschillen. Anders zou de wereld zo saai zijn..
Reputatie 7
Badge +9
Helemaal met je eens maikel.twinnie!

Als je het bijbelverhaal gelooft is alle rottigheid begonnen met een appel 😃
Reputatie 5
Badge +10
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.


Smaken verschillen.
Ben namelijk geen Apple fan. Doe mij maar open android 😛
Reputatie 7
Badge +9
Sinds een paar maanden een iPhone 6, spacecakegrey. :D
Erg mooi toestel.
Reputatie 5
Badge +10
Hier de Samsung Galaxy S3 Neo.
Een fijn toestel.
Reputatie 7
Badge +9
Tiury, een paar weekend-dienstjes erbij en heb je hem zo toch?

Alle lof voor LG! Mijn G2 is still going strong! Zit wel te denken om te LG G4 aan te schaffen, maar dan moet ik nog wel even wat extra uurtjes modereren 😉



Dus bij deze offer je jezelf op? 🆒
Reputatie 6
Badge +10
Bump!

Mijn moeder stapt van de Acer Liquid S2 af (kapot na 18 maanden :@). Een iets kleinere LG G4 met LG Circle Case neemt die plaats binnen enkele dagen over. Dag Acer, wij gaan dat B-merk niet missen!

Het wordt wel een beetje druk op dat ene LG stoeltje!


Alle lof voor LG! Mijn G2 is still going strong! Zit wel te denken om te LG G4 aan te schaffen, maar dan moet ik nog wel even wat extra uurtjes modereren 😉
Reputatie 7
Badge +9
Groentjuh, werkt dat fijn zo'n oplaad 'stoeltje'?
Micro-USB inpluggen is altijd een beetje prutsen. Je moet ze altijd 2 maal omdraaien en na ongeveer 400 inpluggen is vaak je kabeltje wel aan zijn einde.

Tegen de kosten van een klein beetje langer opladen van het toestel, heb je die problemen niet. Je zet het toestel erop en het toestel laadt op. Ik vind het echt heerlijk werken.
Reputatie 7
Badge +9


En Franswon, hoe bevalt Praag?


Praag was heerlijk, Anita en ik hebben ontzettend genoten!

We zijn nog maar net thuis, dus alles opruimen, wasmachine vullen etc.
Reputatie 3
Badge +7
Oeps een vautje :P
Kan gebeuren;)

Geen duur toestel maar hij doet wat ik er mee wil, bevalt me uitstekend.
Dat is het allerbelangrijkste:D
Ik zie trouwens een klein foutje in je handtekening, Demin ipv Denim


Oeps een vautje 😛
Reputatie 4
Badge +7
Ik gebruik de LG L90. Geen duur toestel maar hij doet wat ik er mee wil, bevalt me uitstekend.
Reputatie 3
Badge +7
Leuk dat dit topic weer eens wat aandacht krijgt:D

Groentjuh, werkt dat fijn zo'n oplaad 'stoeltje'?

@Raytje,
dan moet je even je handen drogen en je scherm poetsen.
Heb ik ook last van met de 'glazen' voor en achterkant van de Xperia Z1C. Het went, haha.
Ik zie trouwens een klein foutje in je handtekening, Demin ipv Denim;)

En Franswon, hoe bevalt Praag?
Ik heb dus al een tijdje de Microsoft Lumia 535. Toestel bevalt op zich wel. In het begin waren er softwarematige problemen met het scherm, maar na een update was dit opgelost (Althans bij mij). Wel is het scherm erg vatbaar voor vettige en zweterige vingers, dan moet je even je handen drogen en je scherm poetsen.

Ook kan ik bijna alle apps gebruiken die ik op m'n vorige toestel ook had, de Huawei y300. Die ik niet kan gebruiken zijn ook niet zo'n gemis.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb sinds een paar weken de Samsung S5 Duos, dual sim dus, bevalt me prima. Ik ben nu in Praag en heb in slot 2 een kaartje van Vodafone CZ om te internetten. In slot 1 zit mijn Simyo kaartje zodat ik bereikbaar ben op mijn eigen nummer.
Het toestel is niet in de Benelux uitgebracht maar via internet wel te verkrijgen met volledige garantie van Samsung.
Reputatie 7
Badge +9
Bump!

Mijn moeder stapt van de Acer Liquid S2 af (kapot na 18 maanden :@). Een iets kleinere LG G4 met LG Circle Case neemt die plaats binnen enkele dagen over. Dag Acer, wij gaan dat B-merk niet missen!

Het wordt wel een beetje druk op dat ene LG stoeltje!
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor de info moderator Ernst.

Groetende, P.Th. de Treek


Graag gedaan 😮
Badge +1
Bedankt voor de info moderator Ernst.

Groetende, P.Th. de Treek
Reputatie 5
Badge +11
Hier vind je er ook meer info over.
Badge +1
Bedankt voor de info Franswon.
:)


Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +9
Beste P.Th. de Treek,

Er zijn 4 soorten sim-kaarten:

full-size SIM (1FF), mini-SIM (2FF), micro-SIM (3FF) en nano-SIM (4FF)

De full-size is zo goed als uitgestorven, de rest wordt nog steeds gebruikt.
Badge +1
Ik heb de LG L70 D320n ( Het is inderdaad mijn allereerste Smartphone) .
Ik heb de verrschillen tussen beiden bekeken en m.u.v. de simkaart is er geen verschil.
Het enigste verschil is dat volgens de beschrijving van de LG L70 D320n er een mini simkaart in moet; klopt niet, want ik heb er een gewone simkaart van Simyo inzitten en bij de LG L70 Dual D325 heb je volgens de beschrijving een gewone simkaart en mini simkaart.
Voor de rest is alles dus hetzelfde.
Ik denk dat de product ontwerper met mini Simkaart een nano kaart bedoeld, zo niet, dat vind ik het vreemd dat de term mini gebruikt word, immers heb je maar 2 soorten Simkaarten; de nano en de reguliere Simkaart.
De telefoon is uitbreidbaar tot 32 gb geheugen; ik heb er een geheugenkaartje van 8 gb erin gedaan voor mijn muziek.

Reageer