.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ja ik snap je wel Samantha. Apple heeft allemaal eigen apps, programma's etc. Dit is zeker wennen als je nieuw bent met Apple producten. Ik heb nu een tijdje een iPhone, maar vind het gebruik van iTunes en dergelijke ook nog lastig hoor 😛 Ik gebruik daarom bijvoorbeeld gewoon nog Spotify 😃


Ik kan gewoon niet zo goed overweg met Apple producten. Al kan ik Apple als merk wel waarderen.

Hummm, appleflap,applebol en applebeignets zijn toch effe nie moeiluk....:?:D
Eggie nooit support nodig gehad...:D
Badge +7
Haha, die ontploffende telefoons waren inderdaad wel een misser. Wel jammer, want ik vind Samsung juist een heel fijn merk. Ik heb zelf een Samsung S5 mini, helemaal geen problemen mee.

Ik kan gewoon niet zo goed overweg met Apple producten. Ik heb jarenlang een iPod gehad, en ik snap nog steeds niet hoe iTunes werkt. Alleen daarom al zie ik mijzelf niet zo snel een iPhone nemen. Al kan ik Apple als merk wel waarderen.
Hahahaha Raytje, dat plaatje heb ik een aantal keer langs zien komen en ik moet er steeds een beetje om lachen. :)

Groetjes,
Jihane


Had hem ook op FB geplaatst 😛
Badge +1
Hallootjes,
Ik maak gebruik van mijn trouwe iPhone 5S. M'n derde op een rij en er zullen er vast nog veel volgen.
Heb vorig jaar eens een weekje een Huawei P8lite getest, maar dat hele Android past toch niet zo bij mijn stilo...
Reputatie 7
Badge +10
Hahahaha Raytje, dat plaatje heb ik een aantal keer langs zien komen en ik moet er steeds een beetje om lachen. :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
@Raytje :D;). Zal ze het plaatje appen, misschien bedenken ze zich nog.
@deLeon.. Zolang ze maar geen Note 7 hebben haha :P


Reputatie 7
Badge +9
Heet nieuws, mijn beste vrienden -zowel zij als hij- hebben zich een nieuwe Samsung aangeschaft. Ik geloof een S6. Het was alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg :(:P ook al wist ik dat ze ermee bezig waren. :8 Verder willen ze zich beiden tot Simyoten laten hervormen en hulp van de Leon bij het instellen van de foons. Whaha dat betekent dus concreet Samsungs bepotelen. Van boven tot onder, van binnen tot buiten. Zal niet gemakkelijk zijn, absoluut niet, maar ik zal al dat plastic es effe flink afraggen. Weet iemand wat voor snoep erop moet zonder dat ze ontploffen? Daar ben ik namelijk wel bang voor.

Nu even terug naar belangrijkere Zaken. Nieuws dat er werkelijk toe doet. :$



BTW @Angela....de Leon is even benieuwd welke iPhone het is geworden voor jou.🆒


BTW kan iemand de moederator es even inseinen?:?
Hoi Raytje,

Oei! Wij zijn wel een beetje laat met het reageren op dit topic. Onze excuses hiervoor. Waarschijnlijk is het topic bij ons een beetje ondergesneeuwd.

LG G4! Nice! Ben je in tussen al gewend aan het toestel en heb je al achter voor- en nadelen gekomen van het toestel?



Nog geen nadelen kunnen ontdekken. :)
Waarschijnlijk dit jaar nog de update naar Android 7..
Reputatie 7
Badge +9


BTW @Angela....de Leon is even benieuwd welke iPhone het is geworden voor jou.🆒


BTW kan iemand de moederator es even inseinen?:?
Normaal gesproken gebruik ik een Samsung S3 Neo maar die is al voor de 3e keer naar de reparatie, ik begin bijna te denken dat leonneke gelijk heb.
Badge
Ik heb een witte Sony Xperia Compact Z3. Ben er erg tevreden over!!!
Reputatie 7
Badge +9
Tuurlijk niet, Jihane. Je zou dan van ellende weer een duik terug nemen in de applemouse. Bovendien houden de Apple fanboys iedereen in de gaten die buiten den pot gepiest heeft en denkt weer Applesap te moeten gaan drinken.
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, ja, grappig hoe die smaken kunnen verschillen! Ik heb inderdaad een iPhone, de 5S 😃 Ik denk niet dat ik ooit nog over kan stappen op een Android, eigenlijk.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
@Jihane....die vind ik juist oerlelijk. Geinig dat smaken verschillen. Maar jij hebt een iPhone....dus je hebt wel smaak. 🆒;)

Hoi

Heb jij dat toestel?

Groetjes,
Ilias


:S Buddha forbid, Ilias....Buddha forbid!
Maar we kunnen er lacherig over doen, is wel een serieuze zaak. Hier in de stad heb je bijvoorbeeld een Samsung Store (Zeg maar overduidelijk een wannabe Applestore maar dan van de mislukte soort en een slechte copycat.) Daar loop ik nu maar met een grote boog omheen. Voordat je het weet word je geraakt door rondvliegende exploderende plastic zooi 😛 Ik liep er overigens voordien ook al met een wijde boog omheen. :D

BTW @Angela....de Leon is even benieuwd welke iPhone het is geworden voor jou.🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Ja, bizar, dat Samsung die toestellen nu niet meer verkoopt. Zal ook wel moeten natuurlijk, je wilt geen explosief in je handen vasthouden 😉

Ik ben vooralsnog eindeloos blij met mijn telefoon, maar ik wou dat ik de Google emojis kon gebruiken! Maar neeeee, ik zit met de reguliere iOS-emojis, ugh.



Kijk ze dan! Ze zijn megaschattig!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
De S5 is een prima toestel Ilias, ik heb de Duos uitvoering, dual sim dus. Wel zo handig. Volgend jaar zomer niet meer zo noodzakelijk als de roaming kosten verdwijnen uit de EU.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Raytje,

Oei! Wij zijn wel een beetje laat met het reageren op dit topic. Onze excuses hiervoor. Waarschijnlijk is het topic bij ons een beetje ondergesneeuwd.

LG G4! Nice! Ben je in tussen al gewend aan het toestel en heb je al achter voor- en nadelen gekomen van het toestel?

Friesian, dat is mooi! Vervelend dat je toestel al voor de tweede keer naar de reparateur is gestuurd. Niet waar op je staat te wachten. Gelukkig heb je een goed toestel kunnen vinden voor een 'prikkie'! Nice!

De Leon, ja... Dat is niet heel handig. Ze zijn inmiddels al gestopt met de verkoop heb ik gelezen. Dit had je niet verwacht van Samsung. Een blunder van hoog kaliber. Gelukkig hoef ik me hier geen zorgen over te maken met mijn Samsung Galaxy S5. Phieuw. Heb jij dat toestel?

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +9
OW jee...tja, kon niet uitblijven natuurlijk. Als je een koelkastcompressor of een stel ecobubbles of andere goejekope plastic zooi uit een willekeurig kratje voor je pakt en deze in een telefoon ramt en die achteloos weer op de lopende band pleurt.....yep, dan krijg je dit. :S;). Voor de bezitters van dit merk een kleine tip. Douw een brandblusser in je broekzak en houd het nummer van de mijnenopruimingsdienst bij de hand. Wellicht heb je ze nodig. Sterkte. :8
Ik heb sinds kort een Huawei y360 omdat de Samsung S3 Neo al voor de 2e X in de reparatie is. Eerst usb afgebroken nu veel te vaak noodoproepen. En dat werkt niet voor dit beessie. Al zijn de specs niet hoogwaardig . Hij doet wat ik verlang en dat voor een prikkie. Als reserve/noodoplossing is ie dan ook prima.
Ik heb sinds een paar dagen een LG G4 in bezit (beste koop juni 2016 volgens de consumentenbond). Toen ik deze aan deed kreeg ik meteen een software update binnen naar Marshmallow. Ik had mijn Wifi nog niet ingesteld :@:P Snel m'n Wifi SSID erin gezet en voila.. Ben binnen m'n bundel gebleven.

Nu nog een beetje dat apparaat uitpluizen maar voor mij heeft ie wel goeie specs..

Merk wel dat Marshmallow op het ene toestel verschilt dan op het andere toestel (Huawei p8 Lite). Daarom nog steeds zoekende naar regels over data gebruik voor apps.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi PaulH,

Mooie duidelijke omschrijving. Ik snap je keuze daarom heel goed. Wat leuk trouwens dat je bij Informatica dingen maakt voor je smartphone. Aan wat voor dingen moet ik dan denken?

Ik zelf heb een iPhone 6 en ik vind zelfs daar het scherm aan de grote kant. Precies wat je zegt, vooral het bovenste balkje is soms irritant omdat ik dan m'n hele hand moet verschuiven (first world problems). Maar verder ben ik dik tevreden. Had eerst een iPhone 4, dus je zult wel snappen dat ik met de 6 helemaal happy ben 🆒

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Iliias en anderen,


Als eerste kies ik dus voor Android, dat komt omdat ik het heel fijn vind en het heel erg customizable(bewerkbaar) is. Ook maken we bij Informatica dingen voor onze smartphone, dat is op apple/ios ook veel onhandiger vind ik.(sorry Apple fans)
op het moment vind ik een te groot scherm niet fijn, want dan kan ik niet makkelijk bij de bovenste balk. Die gebruik je over het algemeen best vaak(Ik in ieder geval wel). Bij anderen en in winkels heb ik gemerkt dat ik tussen de 4,5 en 5 inch het fijnst vind. Bij 5 inch vind ik het al moeilijk om erbij te komen. Daarnaast kijk ik ook zeer regelmatig als het kan en ik tijd heb Youtube video's zoals Unbox therapy en Casey Neistat, daarvoor vind ik het fijn dat ik een redelijke resolutie scherm heb anders zie je toch altijd dat het niet scherp is.
Daarnaast let ik op de CPU snelheid en het aantal cores en het aantal GB RAM tegenwoordig is 1GB RAM alweer aan de krappe kant maar multitask dan ook niet heel erg veel. Minstens 8GB aan ROM(intern geheugen).
en als laatste een redelijke accu.

Groet Paul.
Reputatie 3
Badge +5
Dat is een goede keuze, PaulH! Voor mijn moeder heb ik de Motorola Moto 3nd gen gekocht en dat is een toestel waar ik zelf beetje jaloers op ben. Heel simpel, goedkoop, maar toch enorm relaxed! Wat zijn de specs die je heel tof vindt aan dit toestel?

Groetjes,
Ilias

Reageer