.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoe kan ik jou nou gemist hebben... Bij de meeste nieuwe moderatoren post ik alvast een soort van aankondiging!

Leuk: Twee nieuwe moderatoren!

-Ali: Is Leiden naar Amsterdam een beetje te doen? En welke landen kan je dochtertje inmiddels al van het "te bezoeken" lijstje afkruizen?
Reputatie 5
Badge +11
-Ali is er altijd op tijd, dus
Is Leiden naar Amsterdam een beetje te doen?

Ik denk het wel 😉
Reputatie 3
Badge +7
-Ali is er altijd op tijd, dus

Ik denk het wel ;)



Ja, inderdaad. Dat stukje is goed te doen.

@Groentjuh, leuk dat je het vraagt. Als laatste twee landen kunnen we Chili en Argentinië afstrepen:)
Reputatie 7
Welkom -Ruud en -Ali. Leuk! Wees 'welkom' ;)
Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd met de 1000 RicoK
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag klant bij Simyo. Ik ben 35 jaar, woonachtig in Zaanstad en werkzaam als beveiliger / gastheer bij de grootste particuliere beveiliger van het land. Ik heb een hond en een kat en mijn hobby's zijn: Muziek luisteren, film kijken, chatten, forum bezoeken / lezen / reageren maar ook heerlijk relaxen (lees luieren) doe ik graag. Oja neem m'n nickname niet al te serieus haha Ik ben 1.90 mtr. maar word vaak Raytje genoemd :D

Groet Ray


Dit was dus mijn originele acount maar ik kan er om vage reden niet meer bij.. 
Dit was dus mijn originele acount maar ik kan er om vage reden niet meer bij.. 

Ik kan het bericht niet meer editten. Maar ik hoop dat er een oplossing kan komen? 
Zover ik me kan herinneren heb ik dit probleem sinds mijn nummer is gewijzigd (wegens overlast).
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ray78,

Wat fijn dat je je weg naar het forum toch weer hebt gevonden:D Je herinnering laat je niet in de steek. Het is zelfs zo dat je niet meer bij je account kan, omdat je nummer is gewijzigd. Je telefoonnummer is namelijk gekoppeld aan je account.

Je kunt hierdoor niet meer bij je oude account. Wel kunnen wij je oude naam in ere herstellen, op je nieuwe account. Ernst heeft je hier al een privébericht over gestuurd.

Wel super dat je jezelf nogmaals hebt voorgesteld en weer zo lekker actief bent. Een goed voornemen voor 2015?;)
Hoi Ray78,

Wat fijn dat je je weg naar het forum toch weer hebt gevonden:D Je herinnering laat je niet in de steek. Het is zelfs zo dat je niet meer bij je account kan, omdat je nummer is gewijzigd. Je telefoonnummer is namelijk gekoppeld aan je account.

Je kunt hierdoor niet meer bij je oude account. Wel kunnen wij je oude naam in ere herstellen, op je nieuwe account. Ernst heeft je hier al een privébericht over gestuurd.

Wel super dat je jezelf nogmaals hebt voorgesteld en weer zo lekker actief bent. Een goed voornemen voor 2015?;)


Bedankt Ruud.. Ja ik was afwezig wegens omstandigheden.. Dan denk je wat minder als dingen zoals fora's.. Maar help graag mensen waar ik kan dus kom ik graag hier.. 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje,

Dat kan ik begrijpen.

Nu heb je ook nog je originele naam terug, dat is helemaal mooi:D En een helpende hand, je begeeft je hier in goed gezelschap! Maak je je veel nuttig op fora?
We gaan weer verder na herstel van een foutje haha

Maar Ruud, nee momenteel wat minder en enkel hier. Heb er een paar de rug toegekeerd vanwege in mijn ogen ontoelaatbare dingen. 

Voor de rest gluur ik wat sites af over android etc en tweet ik zo af en toe wat.. 
Reputatie 5
Badge +11
en tweet ik zo af en toe wat..

Ik zie het 🆒
Ik zeg retweeten :p
Reputatie 5
Badge +10
Ik zeg retweeten :p

Haha :)

En? Al wat verkocht via je shop?
Nee nog niet. Interesse in een sim-only? 🆒
Reputatie 7
Badge +9
simYO only 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Nee nog niet. Interesse in een sim-only? 🆒

Haha. Ik ben al voorzien 😛
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben Maikel.
Ik lees graag in mijn vrije tijd net als mountainbiken.
Zelf ben ik ook actief bij de Rabobank Jongeren Community.

Dingen waar ik erg veel verstand van heb zijn incasso regels, specifiek als een vordering bij een incassobureau. Ook de normale wet lees Ik graag door en help ik andere graag met het oplossen van problemen. Ook weet ik veel van VOIP (Voice Over IP)

Dus een juridische vraag kun je altijd aan mij stellen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Maikel, Wat leuk dat je jezelf even voorstelt! Ik heb je al bedankt voor je bijdrage, maar bij deze dan ook een waar warm welkom:D
Dingen waar ik erg veel verstand van heb zijn incasso regels, specifiek als een vordering bij een incassobureau. Ook de normale wet lees Ik graag door
Dat is handig, mocht iemand hier vragen over hebben dan weten we je te vinden;)
Welkom Maikel. Zag je hier en daar al reageren op het forum maar top dat je jezelf ook even voorstelt 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Ook van mij: welkom Maikel! Ik heb al een aantal goede antwoorden van je gezien, keep up the good work! 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hartelijk bedankt voor de positieve reacties.
eerste indruk vanaf minuut 1 is een gezellig forum.

@Ruud.
hartelijk bedankt. Ik ben tijd berijd te helpen waar nodig.

@Raytje
Grappig gebruikersnaam.

@Tiury
Bedankt voor het compliment

Ben wel vergeten toe te voegen dat ik zelf ook forum moderator ben en ben geweest op versschillende forums. Dus ik weet hoe zwaar de moderators het hier af en toe hebben.
Reputatie 5
Badge +11
Hey maikel.twinnie! Welkom :D

Ben wel vergeten toe te voegen dat ik zelf ook forum moderator ben en ben geweest op versschillende forums.

Wat leuk, wat voor forums waren dat?
Reputatie 5
Badge +10
HoI Ernst,

Het waren voornamelijk ict of programmeer forums.
Ook was ik ook bij verschillende spellen moderator. Onder andere op crime spellen waar voornamelijk het beantwoorden van vragen via het forum of de helpdesk pagina.
Af en toe denk je het is even rustig maar dat moet je niet denken want dan heb je weer ineens te veel te doen.

Dus ik begrijp af en toe dat de reactie termijn lager ligt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Maikel, Wat leuk en herkenbaar;)
Het waren voornamelijk ict of programmeer forums.
Zoiets dacht ik al, aan de kennis in je antwoorden te zien:D
Ook was ik ook bij verschillende spellen moderator. Onder andere op crime spellen waar voornamelijk het beantwoorden van vragen via het forum of de helpdesk pagina.
Ben je hier helemaal mee gestopt?

Reageer