.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Haha, we kwamen je inderdaad ook al tegen op Facebook Renoster 🙂 Gezellig om je hier weer te zien!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Het is eindelijk zo ver, ik mag me voorstellen aan jullie :)

Mijn naam is Angela, 25 jaar en ik ben geboren en getogen in Veenendaal. Sinds kort maak ik met trots deel uit van het Simyo Social Team en ik sta te trappelen om aan de gang te gaan op het forum. Voordat ik bij Simyo aan de slag ben gegaan, was ik te vinden op het forum van Hi. Hier heb ik met plezier deelgenomen aan het opbouwen van een leuke community. Nadat Hi ging ophouden met bestaan, ben ik voor KPN aan de slag gegaan op zowel Facebook als Twitter. Geen vreemde wat betreft Social dus!

Aangezien ik fikse reistijden heb van en naar Amsterdam, heb ik rustig de tijd om mijn liefde voor boeken te voeden. Ruim een uur in de trein zorgt ervoor dat ik mijn boekenkast eens helemaal uit kan lezen. Verder houd ik me graag bezig met muziek. Ik zing graag en speel piano. Daarnaast doe ik op dit moment een poging om gitaar te spelen. Daar is nog wel wat werk aan de winkel.

Ik vind het heerlijk om af en toe een festival te bezoeken. De afgelopen 2 jaar is Pinkpop de absolute favoriet. Als laatste heb ik een enorme passie voor films en series. Mijn avond eindigt standaard met de zin: 'Nog eentje dan' 😉.

Uiteraard heb ik ontzettend veel zin om jullie te helpen met al jullie vragen. Stel ze dan ook gerust!

Groetjes,
Angela
Laat ik dan de eerste op het forum zijn die Angela welkom heet :D

Welkom Angela :D

En veel plezier bij Simyo en op het forum. :)

Groetjes Ray (tje)
Nou dan gaan ik dun tweede zijn die haar welkom heet op het forum.
Dus Angela van harte welkom ! Ik heb je uitgebreide c.v. 🙂 gelezen en heb toch een vraag. Je bent een originele Veenendaalse ingezetene. Volgens een ander (altijd net als ik) bloedserieus:D forumlid de leon, is het de darkest place on earth. Klopt dat, brandt er nergens een kaarsje of een olielampjuh? Wordt het pas lichter naarmate je Veenendaal verlaat?:D:D En ik geef je een goede raad, behalve al die hobby's, mocht het nog niet gebeurt zijn... Laat je trainen door Barney de pijltjeskampioen..
Bij Simyo wordt het darten zeer serieus genomen, naar ik meen door de heren. Kan me natuurlijk vergissen ben maar een eenvoudig paerdjuh.:D
Ik wens je een fijne tijd op het forum en met je collega's. :)🆒

Friesian ut paerdjuh.
Reputatie 7
Badge +9
Hartelijk welkom Angela!

Heel leuk dat je zo uitgebreid jezelf voorstelt hier.

Veel succes bij Simyo, je zit i.i.g. in een leuk team.

Groet vanuit Middelburg en hoop je spoedig te ontmoeten bij Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
@Raytje & Franswon, bedankt voor het warme welkom 🙂 Het team is inderdaad erg leuk en ik voel me goed op mijn gemak hier.

@Friesian, darten laat ik lekker aan de mannen over 😉 Maar als het moet, neem ik wel eerst een spoedcursus inderdaad. Ik heb de verschillende reacties over Veenendaal gelezen hier. Vermakelijk! Uiteraard vind ik dat ik een van de lichtpuntjes van het dorp ben. Geen leegte en donkerheid bij mij in de buurt ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Angela,

Ook namens mij welkom op ons forum.
Misschien wel gezelliger dan op forum's waar je eerder zat.

Ik kwam je gisteren avond online al even tegen. Alvast aan het spieken.

Fijn om te horen dat je je op je gemak voelt.
Al zal de reistijd naar Amsterdam wel niet het fijnste zijn.

Tot ziens op het forum Angela!!
Ben wel blij dat er een dame bij is gekomen trouwens. Al die mannenhoofden de hele tijd die je vragen beantwoorden.. :D:P🆒
Ben wel blij dat er een dame bij is gekomen trouwens. Al die mannenhoofden de hele tijd die je vragen beantwoorden.. :D:P🆒
Zeg dat wel, afgezien van die 2 vissen die Ruud had klaargestoomd (met een spoedcursus:P).
Reputatie 7
Badge +10
@Maikel.Twinnie, bedankt! Elk forum heeft zo zijn charmes. Ik moet zeggen dat hier een hele gezellige sfeer hangt :)

@Raytje & Friesian, gelukkig maar 😉 Naomi en ik zullen de vrouwen hier even goed vertegenwoordigen. Dat gaat helemaal goed komen!

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Een beetje aan de late kant.

Reputatie 7
Badge +10
Sorry voor mijn late reactie Lynx! We waren elkaar al een aantal keer tegen gekomen op het forum. Bedankt voor het warme welkom :)

Groetjes,
Angela
ik zal mezelf ff voorstellen.
Wie ben ik: een minion.
Hoe oud: ik heb geen id:P
Welk merk telefoon: No kia🆒
Hobby...moet ik nog uit zien te vissen.
Geboren: ja.
Woon op een plek waar elk jaar een groot geweld losbarst....geen vulkaan.;)

Dawasik in een notendop.

Groetjes,
A.Hello-to-you
Reputatie 5
Badge +10
Hoi A.Hello-to-you,
nieuwe naam: Minion!

Hoi Minion,

Welkom op ons forum.

Hopelijk bevalt het je?
Heb je al gezien op het forum dus.......................

Geniet er van.
En als je vragen hebt horen we het graag. Je kunt hier geholpen worden door forum members en medewerkers van Simyo.
Kernvraag van het moment. Wie zijn de leukste??? :?

En als je vragen hebt horen we het graag. Je kunt hier geholpen worden door forum members en medewerkers van Simyo.
Kernvraag van het moment. Wie zijn de leukste??? :?

Wij minions zijn het leukst:P, gevolgd door forum members en medewerkers van Simyo. :D:cool:

Dankjewel voor het welkom.
Reputatie 7
Badge +9
En jij bent zeker de leukste thuis? 😃
Van harte welkom A. ;)

Ik weet zeker dat jij snel je weg zal vinden hier 😃
@franswon
Ik zal het ff vragen, alleen is er een klein probleem. Wij minions zijn heel erg klein, er passen dus heel veel, echt supermega veel minions in huis. Zal een hele tijd duren voor ik het kan zeggen. Houdt maar alvast het jaar 2099 vrij op je agenda.:)
@Raytje
Dankje.
Hoi A.Hello-to-you,

En als je vragen hebt horen we het graag. Je kunt hier geholpen worden door forum members en medewerkers van Simyo.

Nou maikel.twinnie, het 1e begin is er al met een vraag.
Ben benieuwd. 🙂
Hoi A.Hello-to-you,

Mijn dank is zeer groot, naar ik verwacht kattenliefhebber(ster)
Lynx.:)

A.
Hallo A.Hello-to-you,

Klopt, ik ben een kattenliefhebster. Eigenlijk houd ik van alle dieren (behalve insecten), doch mijn voorkeur gaat uit naar katten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi A.Hello-to-you,

Je hebt al een warm welkom gekregen van een aantal forumtoppers! Ook ik wil je welkom heten 🙂

We hadden je al voorbij zien komen. Leuk dat jij je nog even voorstelt, al blijft het allemaal een beetje mysterieus 😉 Als we iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je!

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo forumleden,

Een nieuw gezicht op het Simyo forum! Ik ben Romy en ben sinds gisteren begonnen als teamleider Social. Natuurlijk kan ik mijn eerste dagen hier niet doorbrengen, zonder me voor te stellen op het forum. Ik ben erg benieuwd naar de sfeer hier en hoorde al dat er veel actieve leden zijn, dus ik zal jullie in de toekomst vast nog wel vaak spreken... :)

Groetjes,
Romy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Romy,

Welkom op het Simyo Forum.

1 minuut na je post reageert er al iemand om je welkom te heten.
Hopelijk bevalt het je bij Simyo op kantoor?
Even een tipje van mij. Als je even iets anders wilt, en volgens mij ruimt Alex hier extra tijd voor in, kijk dan even op het forum. Af en toe heerlijk om je zinnen te verzetten.

Nogmaals welkom op het forum en we zien elkaar en mogelijk typen we binnenkort na elkaar!

Reageer