.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Badge +1
Mijn naam is P.Th. de Treek.
Ik ben een man van bijna 61 jaar, woonachtig tot nu toe in Almere.
Ik ben sinds enige tijd Huisman; hiertoe gedwongen geworden, omdat ik niet aan de bak kom, geeft niet, want in deze tijd kun je maar beter je tijd aan iets anders besteden dan met stress te moeten rondlopen wegens gedwongen ontslagen omdat bedrijven failliet gaan.
Ik moet helaas nog een paar jaar wachten voordat ik mijn Ambtenaren Pensioen aangevuld met Aow krijg.
Wel heb ik de mogelijkheid om eerder met Pensioen te kunnen gaan als het mij lukt een baan te krijgen voor 6 maanden waarbij de Werkgever bereid is mijn Pensioenaanvraagformulier te ondertekenen.
Maar ja probeer op mijn leeftijd nog maar eens aan de bak te komen.
Mijn hobbies zijn: Fotograveren, experimenteren met voedsel en soms ook weleens electronica, werken met de Computer.
Verder ben ik op Computergebied niet echt een leek, heb vanaf 1987 Computeropleidingen gevolgd en programma's geschreven.
In 2003 kreeg ik voor het eerst Adsl verbinding en meldde mij bij pcPitstop aan, pcPitstop is een Amerikaanse Computersite.
Ik liep vanaf 2003 t/m de nazomer van 2010 met Hijackthis Experts mee, bij problemen met mijn Computer kan ik mij wel bedruipen.
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik een Sim only belbundel heb, ik stelde een vraag en de rest ging van zelf.
Hallo P.Th. de Treek.

Leuk dat je je voorstelt op het forum, ik heet je alvast welkom bij de club van gezelligheid.:)
Juist daarvoor dient een forum wanneer iets niet duidelijk is de vraag stellen of anderen helpen met een antwoord.
En wat betreft gedwongen huisman, je bent echt niet de enige die wat dat betreft getroffen wordt, en echt niet alleen zoals je meldt door bijvoorbeeld faillissement.
Er zijn ook talloze familiebedrijven gestopt, onderuitgehaald (een ander woord heb ik er niet voor) door steeds zwaardere eisen, hogere kosten.
En dus ook gestopt zijn, een uit noodzaak gedwongen beeindiging.
Maar genoeg pessimisme van onze kant, laten we zeggen, kop op en de schouders eronder. :rolleyes:

En heb je weer een vraag, of weet je het antwoord, schroom niet!
Dus http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welkom/animaatjes-welkom-764611.gif
Reputatie 7
Badge +9
Ook namens mij van harte welkom op dit forum P.Th. de Treek!

Gelukkig dat steeds meer senioren (zo heten wij :)) de weg naar het forum weten te vinden.
De kracht van dit forum is dat mensen elkaar echt helpen, natuurlijk in eerste instantie door de moderatoren (webcare) maar ook door de gebruikers.
Sommige gebruikers herken je aan hun titel forum expert, maar dat zijn echt niet de enige gebruikers die, graag, helpen.

Bovendien is het nog heel gezellig op het forum ook! (Misschien dat Alex eens een virtuele bar moet installeren :))
Reputatie 4
Badge +7
Hallo P.Th. de Treek.
Hartelijk welkom in dit oord van gezelligheid.  Gelezen dat je hobby fotografie is, kijk maar es rond. We hebben een aparte afdeling fotografie. Tja het zijn rot tijden, het zal ook nog wel even duren voor die shitzooi achter de rug is. Laat je niet inmaken en probeer de positieve kanten van het leven te ontdekken (en die zijn er zeker).  Ik wens je een fijne tijd met ons hier op dit forum. 

Hartelijke groeten
Rino Renoster
Reputatie 5
Badge +10
Mijn naam is P.Th. de Treek.
Ik ben een man van bijna 61 jaar, woonachtig tot nu toe in Almere.
Ik ben sinds enige tijd Huisman; hiertoe gedwongen geworden, omdat ik niet aan de bak kom, geeft niet, want in deze tijd kun je maar beter je tijd aan iets anders besteden dan met stress te moeten rondlopen wegens gedwongen ontslagen omdat bedrijven failliet gaan.
Ik moet helaas nog een paar jaar wachten voordat ik mijn Ambtenaren Pensioen aangevuld met Aow krijg.
Wel heb ik de mogelijkheid om eerder met Pensioen te kunnen gaan als het mij lukt een baan te krijgen voor 6 maanden waarbij de Werkgever bereid is mijn Pensioenaanvraagformulier te ondertekenen.
Maar ja probeer op mijn leeftijd nog maar eens aan de bak te komen.
Mijn hobbies zijn: Fotograveren, experimenteren met voedsel en soms ook weleens electronica, werken met de Computer.
Verder ben ik op Computergebied niet echt een leek, heb vanaf 1987 Computeropleidingen gevolgd en programma's geschreven.
In 2003 kreeg ik voor het eerst Adsl verbinding en meldde mij bij pcPitstop aan, pcPitstop is een Amerikaanse Computersite.
Ik liep vanaf 2003 t/m de nazomer van 2010 met Hijackthis Experts mee, bij problemen met mijn Computer kan ik mij wel bedruipen.
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik een Sim only belbundel heb, ik stelde een vraag en de rest ging van zelf.


Hoi P.Th. de Treek,

Ik sluit me aan bij de woorden van de heren hierboven. Welkom op het Simyo forum 🙂.

Waar ik benieuwd naar ben is je avatar. Waar komt die vandaan? Het doet me denken aan een hele oude 'monstermovie'.

En als je van fotografie houdt, dan is het foto topic wel een leuke plek om even een kijkje te nemen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +7
Mijn naam is P.Th. de Treek.
Ik ben een man van bijna 61 jaar, woonachtig tot nu toe in Almere.
Ik ben sinds enige tijd Huisman; hiertoe gedwongen geworden, omdat ik niet aan de bak kom, geeft niet, want in deze tijd kun je maar beter je tijd aan iets anders besteden dan met stress te moeten rondlopen wegens gedwongen ontslagen omdat bedrijven failliet gaan.
Ik moet helaas nog een paar jaar wachten voordat ik mijn Ambtenaren Pensioen aangevuld met Aow krijg.
Wel heb ik de mogelijkheid om eerder met Pensioen te kunnen gaan als het mij lukt een baan te krijgen voor 6 maanden waarbij de Werkgever bereid is mijn Pensioenaanvraagformulier te ondertekenen.
Maar ja probeer op mijn leeftijd nog maar eens aan de bak te komen.
Mijn hobbies zijn: Fotograveren, experimenteren met voedsel en soms ook weleens electronica, werken met de Computer.
Verder ben ik op Computergebied niet echt een leek, heb vanaf 1987 Computeropleidingen gevolgd en programma's geschreven.
In 2003 kreeg ik voor het eerst Adsl verbinding en meldde mij bij pcPitstop aan, pcPitstop is een Amerikaanse Computersite.
Ik liep vanaf 2003 t/m de nazomer van 2010 met Hijackthis Experts mee, bij problemen met mijn Computer kan ik mij wel bedruipen.
Ik kwam op dit forum terecht omdat ik een Sim only belbundel heb, ik stelde een vraag en de rest ging van zelf.


Hoi P.Th. de Treek,

Ik sluit me aan bij de woorden van de heren hierboven. Welkom op het Simyo forum 🙂.

Waar ik benieuwd naar ben is je avatar. Waar komt die vandaan? Het doet me denken aan een hele oude 'monstermovie'.

En als je van fotografie houdt, dan is het foto topic wel een leuke plek om even een kijkje te nemen.

Groetjes,

Alex


Huuuhhh ... Alex, waar blijft die virtuele bar nu???
Badge +1
Bedankt voor de verwelkoming, mensen.
Uit jullie reactie verneem ik dat er een hoop leuke rubrieken bijzitten.
Ik ga dat zeker inloop der tijd bekijken.
Betreft vragen stellen: Ik ben een trots man en zal dat zeker niet zogauw doen.
Weet je, als ik voor alles vragen ga stellen, dan voel ik mij zo oud, ik ben een man die eerst zelf op onderzoek uitgaat en als ik er echt niet uitkom, dan roep ik hulp in, eerder niet.
Overigens vind ik het leuk dat er ook nog andere ouderen op dit forum zijn.
Betreft mijn Avatar waar die vraag van Renoster overgaat, die Avatar is Yeti.
Renoster je mag van mij geloven wat je wilt, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het beest echt bestaat, net zoals dat wij ook niet alleen in het Universum zijn.
Niet in het bestaan van Yeti of ander leven van een ander Planeet geloven is precies hetzelfde dat je ook niet geloofd dat erop deze Aardkloot ook nog andere leuke normale gezellige mensen zijn.
Yeti mag dan voor de meesten een Mythe zijn net zoals dat er ook figuren rondlopen die denken dat zij de enige Aliens zijn, moeten die mensen weten, ik weet wel beter.
Laat ik het anders stellen, ik sta voor bepaalde dingen open.
Het Monster van Lochness zou ook best weleens kunnen bestaan ook al hebben ze destijds niks gevonden.
Hoe dan ook, we vernemen wel weer van elkaar op dit forum en het is leuk om kennis te maken met jullie.

Totziens
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor de verwelkoming, mensen.
Uit jullie reactie verneem ik dat er een hoop leuke rubrieken bijzitten.
Ik ga dat zeker inloop der tijd bekijken.
Betreft vragen stellen: Ik ben een trots man en zal dat zeker niet zogauw doen.
Weet je, als ik voor alles vragen ga stellen, dan voel ik mij zo oud, ik ben een man die eerst zelf op onderzoek uitgaat en als ik er echt niet uitkom, dan roep ik hulp in, eerder niet.
Overigens vind ik het leuk dat er ook nog andere ouderen op dit forum zijn.
Betreft mijn Avatar waar die vraag van Renoster overgaat, die Avatar is Yeti.
Renoster je mag van mij geloven wat je wilt, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het beest echt bestaat, net zoals dat wij ook niet alleen in het Universum zijn.
Niet in het bestaan van Yeti of ander leven van een ander Planeet geloven is precies hetzelfde dat je ook niet geloofd dat erop deze Aardkloot ook nog andere leuke normale gezellige mensen zijn.
Yeti mag dan voor de meesten een Mythe zijn net zoals dat er ook figuren rondlopen die denken dat zij de enige Aliens zijn, moeten die mensen weten, ik weet wel beter.
Laat ik het anders stellen, ik sta voor bepaalde dingen open.
Het Monster van Lochness zou ook best weleens kunnen bestaan ook al hebben ze destijds niks gevonden.
Hoe dan ook, we vernemen wel weer van elkaar op dit forum en het is leuk om kennis te maken met jullie.

Totziens


Ik ben een paar keer noordwaards naar Loch Ness gereden en bij een van die gelegenheden heb ik het ondier zelf gezien dus het bestaat.
Zo, nu hoor je het van een echte halve Schot....
Badge +1
quote: k ben een paar keer noordwaards naar Loch Ness gereden en bij een van die gelegenheden heb ik het ondier zelf gezien dus het bestaat. /quote

Er is meer tussen Hemel en Aarde wat wij gewone stervelingen niet kunnen bevatten.
Wat jezelf ziet bestaat ook voor jezelf, maar een ander overtuigen dat het ook daadwerkelijk bestaat is een stuk moeilijker.
Jij hebt het dier gezien, ik misschien ook via de Webcam van Lochness en ik heb een Ruimteschip in 1978 gezien toen ik als jongeman zijnde als Bewaker bij de voormalige Bankgirocentrale in Leusden werkte.
Als je het ziet weet je ook niet wat je ziet.
Maar hetgeen je met je eigen ogen waarnam en je verteld het aan je medemens, dan verklaren ze je of voor gek of ze denken dat je een rijkelijke fantasie hebt.
Tja zo kabbelen we met zijn allen voort en de discussie van welles nietes blijft inleven.

Weet je wat, ik heb als Avatar Yeti genomen, maar ik heb een afbeelding gemaakt via paintbrush van het Ruimteschip dat ik zag.
De staart die ik maakte is niet helemaal goed, de rest wel.
Het Ruimteschip heeft ook in de Telegraaf gestaan met koptekst: Ufo veroorzaakt Tornado boven Londen.
Dit is de topic stel jezelf voor, ik ga er dan ook niet verder op in, maar kijk en denk er aan dat er dingen zijn die wij niet kunnen bevatten.
Als men het leuk vind om hier verder op in te gaan, dan lijkt het mij zin vol dat ik of wie dan ook een nieuwe topic aanmaken.
Reputatie 7
Badge +9
Het monster van Loch Ness heb ik ook gezien!
In Inverness op de camping. Ze had rood haar, groene ogen en sproeten. We noemden haar Nessie.
Badge +1
quote: k ben een paar keer noordwaards naar Loch Ness gereden en bij een van die gelegenheden heb ik het ondier zelf gezien dus het bestaat. /quote

Er is meer tussen Hemel en Aarde wat wij gewone stervelingen niet kunnen bevatten.
Wat jezelf ziet bestaat ook voor jezelf, maar een ander overtuigen dat het ook daadwerkelijk bestaat is een stuk moeilijker.
Jij hebt het dier gezien, ik misschien ook via de Webcam van Lochness en ik heb een Ruimteschip in 1978 gezien toen ik als jongeman zijnde als Bewaker bij de voormalige Bankgirocentrale in Leusden werkte.
Als je het ziet weet je ook niet wat je ziet.
Maar hetgeen je met je eigen ogen waarnam en je verteld het aan je medemens, dan verklaren ze je of voor gek of ze denken dat je een rijkelijke fantasie hebt.
Tja zo kabbelen we met zijn allen voort en de discussie van welles nietes blijft inleven.

Weet je wat, ik heb als Avatar Yeti genomen, maar ik heb een afbeelding gemaakt via paintbrush van het Ruimteschip dat ik zag.
De staart die ik maakte is niet helemaal goed, de rest wel.
Het Ruimteschip heeft ook in de Telegraaf gestaan met koptekst: Ufo veroorzaakt Tornado boven Londen.
Dit is de topic stel jezelf voor, ik ga er dan ook niet verder op in, maar kijk en denk er aan dat er dingen zijn die wij niet kunnen bevatten.
Als men het leuk vind om hier verder op in te gaan, dan lijkt het mij zin vol dat ik of wie dan ook een nieuwe topic aanmaken.



Toevoeging: Dit heb ik dus gezien.
Helaas is het bij Simyo niet mogelijk om je hele foto erop te zetten.
De staart en het voorliggende gedeelte ontbreken dus door de manier waarop jij je  profielfoto bij Simyo kan plaatsen.
Badge +1
quote: Het monster van Loch Ness heb ik ook gezien!
In Inverness op de camping. Ze had rood haar, groene ogen en sproeten. We noemden haar Nessie. /quote


Steek er maar de Draak mee.
Als je dat beest echt tegen komt, dan doe jij het dun in je broek.
Reputatie 5
Badge +10
Huuuhhh ... Alex, waar blijft die virtuele bar nu???

http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2009/11/bobba-bar.jpg

Dit is een echte virtuele bar 😉
Reputatie 6
Badge +10
Jongens, waar blijven jullie nou? Ik heb echt geen zin om alleen met Alex in de bar te staan 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hebben jullie een Tripel Karmeliet voor mij 🙂 In origineel glas natuurlijk.

[img]http://i250.photobucket.com/albums/gg254/franswon/20140815_175347_RichtoneHDR.jpg[/img]
Jongens, waar blijven jullie nou? Ik heb echt geen zin om alleen met Alex in de bar te staan ;)

Dan pak je toch een kruk..... nog eentje is vrij, dus wees er snel bij! 🆒
Reputatie 4
Badge +7
Ik doe mee, heb n kruk meegebracht en ....... m'n eigen wijn, ben in het geheel geen bierliefhebber.
Reputatie 4
Badge +7
In Schotland kunnen ze wel denken dat ze daar monsters hebben, maar in Kampen kennen we ze zeer zeker ook.
Reputatie 4
Badge +7
Proost gentlemens and lady's.
Reputatie 4
Badge +7
En nou nou nou ...... (je zou onder invloed komen =hik=) Daar neem ik er ook eentje op.
Reputatie 5
Badge +11
En nou nou nou ...... (je zou onder invloed komen =hik=) Daar neem ik er ook eentje op.

Dat heb ik ook gedaan, van 't weekend 😃
En nou nou nou ...... (je zou onder invloed komen =hik=) Daar neem ik er ook eentje op.

Dat heb ik ook gedaan, van 't weekend :D

Da's toevallig, dat heb ik dit weekend ook gedaan...........niet. :p
Al 20 jaar geen drup alcohol gehad....... errug hè🆒 btw. ook geen koffie.
Reputatie 5
Badge +11
http://i61.tinypic.com/687bs1.jpg?
Reputatie 7
Badge +9
http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/offtopic.gif
Klopt!!! Dus wie is de volgende die zich hier voorstelt?

Reageer