.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Badge +3
aha, juist ja. En ik maar denken dat jij een schot was 😮. Gelukkig weet ik het nu wel beter :D
Hallo Friesian,

Oooops sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat er zo trots op was dat je fries bent, maar het is je naam. Toch? Ik voel me echt stom, een loser.

Sorry, sorry, sorry.

Gr Patricia


Geeft niks hoor, en ik zou zeggen niet zo'n zware woorden gebruiken.
We zijn allemaal homo sapiens. :)

Groet,
Friesian
Badge +3
Hahah, dat klopt ;)

Gr Patricia
Reputatie 5
Badge +10
Eigenlijk zouden we dit topic weer een nieuw leven in moeten blazen 🙂.

Altijd leuk om te weten waar iemands forumnaam vandaan komt.
Eigenlijk zouden we https://"https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/waar-komt-jullie-gebruikersnaam-vandaan-7759/" weer een nieuw leven in moeten blazen 🙂.



zoiets?

[img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0065.gif[/img]
Reputatie 2
Badge +6
Heel goed Friesian, nu weet iedereen waar je naam vandaan komt 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb me 'vroeger' al voorgesteld in dit topic..

Dit ben ik maar dan wel achter het behang geplakt. :o

http://i59.tinypic.com/2quuskg.jpg
Dat is toevallig......... 
Dit ben ik, erg goed in behangen hè. :)

http://www.hartvoorverhalen.nl/wp-content/uploads/2011/02/achter-het-behang1.jpg
@ de leon.

Ik zat te lezen je beschrijving en zag staan dat je tochtjes maakt op een sportfiets.
Gaat het dan om een racefiets of mountainbike?
Reputatie 4
Badge +7
Ook oudere mensen zijn hier natuurlijk welkom :p

Haha ...... dat vindt ik grappig, ik ben gepensioneerd. Ben niet echt een Renoster, maar heet Jan.  Maar toch een gelukzalig  gevoel dat ouderen hier ook welkom zijn.  Dank je... 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Aangnaam kennismaken.
Jawel even kennismaken. Ben een gepensioneerd graficus. In m'n vrije tijd, die ik nu in overvloed heb, heb ik één onderdeel van m'n beroep als hobby gekozen, nl de fotografische manipulatie (digital alteration).  Ik kwam hier op het forum terecht doordat ik m'n smartphone teruggezet had naar de fabrieksinstellingen en waardoor plotseling de Google Playstore verdween en ook niet meer te downloaden was. Dat is nu opgelost, dankzij iemand hier van dit forum. Hmm ... moet ik nog meer vertellen over mezelf? Vooruit dan. Ben gehuwd heb 3 kinderen en 9 kleinkinderen. En .... ondanks dat ik me niet oud voel,besef ik me dat er al veel meer tijd achter me ligt dan wat er nog resteert, duzz ..... genieten we er maar van. Misschien ontmoet ik jullie in de toekomst wel wat vaker. Tjuus.
Hallo Jan (Renoster).

Ook namens mij welkom, en ik kan je verzekeren het is een gezellig clubje. 🆒
Reputatie 4
Badge +7
Hallo Jan (Renoster).

Ook namens mij welkom, en ik kan je verzekeren het is een gezellig clubje. 🆒


Dankjewel Friesian. Dit "gewoon gezellig" is dus een soort stamcafé. Zou idd gezellig kunnen worden.

Dankjewel Friesian. Dit "gewoon gezellig" is dus een soort stamcafé. Zou idd gezellig kunnen worden.

Ik zal het nog sterker maken, er is zelfs een heeeeeele grote "stamtafel". 🆒
Reputatie 4
Badge +7

Dankjewel Friesian. Dit "gewoon gezellig" is dus een soort stamcafé. Zou idd gezellig kunnen worden.

Ik zal het nog sterker maken, er is zelfs een heeeeeele grote "stamtafel". 🆒


Waauuuwww ..........
Reputatie 7
Badge +9
Welkom bij de club van 'ouden van dagen' Jan (Renoster), ik ben inmiddels ook gepensioneerd!:)
Reputatie 4
Badge +7
Welkom bij de club van 'ouden van dagen' Jan (Renoster), ik ben inmiddels ook gepensioneerd!:)


haha ..... Dank je franswon. Ik begin me hier al aardig thuis te voelen. Nu nog een goed glas rooiwyn erbij en dan kan het niet meer stuk.
Reputatie 7
Badge +9
Ik hou het bij een Leffe bruin Jan !
Reputatie 4
Badge +7
Ik hou het bij een Leffe bruin Jan !


Vooruit Frans voor beiden eentje ..... proost!!
Reputatie 5
Badge +11
Proost, heren! Ik neem nog even een bakkie koffie... (09.50 nu;))
Badge +3
Hallo allemaal en Ernst in het bijzonder 🆒,

Ernst wees me op dit topic. Wie ben ik? Ik ben Esther, alias Fressa en ik kom uit West Graftdijk. Een klein dorpje onder de rook van Alkmaar en maakt deel uit van het mooiste dorp van Noord Hoallnd, De Rijp. U allen natuurlijk bekend van koningsdag 2014 :p. Ik ben op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar informtie over internetten in het buitenland. Er werden toen testers gezocht en ik had me aangemeld. Werd daar uitgekozen en heb net mijn testresultaten beschreven.
Verder.....? Ben getrouwd....heb een dochter van 15, bijna 16......ben werkzaam als docent/begeleider op een zorgboerderij voor zeer moeilijke kinderen....
Zo genoeg informatie over mij? Zal eens teruglezen om te zien wie jullie allemaal zijn....vragen? Roept u maar :o
Reputatie 4
Badge +7
Hallo allemaal en Ernst in het bijzonder 🆒,

Ernst wees me op dit topic. Wie ben ik? Ik ben Esther, alias Fressa en ik kom uit West Graftdijk. Een klein dorpje onder de rook van Alkmaar en maakt deel uit van het mooiste dorp van Noord Hoallnd, De Rijp. U allen natuurlijk bekend van koningsdag 2014 :p. Ik ben op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar informtie over internetten in het buitenland. Er werden toen testers gezocht en ik had me aangemeld. Werd daar uitgekozen en heb net mijn testresultaten beschreven.
Verder.....? Ben getrouwd....heb een dochter van 15, bijna 16......ben werkzaam als docent/begeleider op een zorgboerderij voor zeer moeilijke kinderen....
Zo genoeg informatie over mij? Zal eens teruglezen om te zien wie jullie allemaal zijn....vragen? Roept u maar :o

Leuk,  het begint hier groter te worden. Tja, die omgeving van Alkmaar is idd mooi, schilderachtig.  Overigens die hele omgeving wel, vindt ik. Ik woon in Kampen wat ook een mooie plaats is.  Leuk je ontmoet te hebben en misschien tot ziens hier weer in dit stamcafe'tje.
Badge +3
Hallo allemaal en Ernst in het bijzonder 🆒,

Ernst wees me op dit topic. Wie ben ik? Ik ben Esther, alias Fressa en ik kom uit West Graftdijk. Een klein dorpje onder de rook van Alkmaar en maakt deel uit van het mooiste dorp van Noord Hoallnd, De Rijp. U allen natuurlijk bekend van koningsdag 2014 :p. Ik ben op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar informtie over internetten in het buitenland. Er werden toen testers gezocht en ik had me aangemeld. Werd daar uitgekozen en heb net mijn testresultaten beschreven.
Verder.....? Ben getrouwd....heb een dochter van 15, bijna 16......ben werkzaam als docent/begeleider op een zorgboerderij voor zeer moeilijke kinderen....
Zo genoeg informatie over mij? Zal eens teruglezen om te zien wie jullie allemaal zijn....vragen? Roept u maar :o

Leuk,  het begint hier groter te worden. Tja, die omgeving van Alkmaar is idd mooi, schilderachtig.  Overigens die hele omgeving wel, vindt ik. Ik woon in Kampen wat ook een mooie plaats is.  Leuk je ontmoet te hebben en misschien tot ziens hier weer in dit stamcafe'tje.


Bedankt voor je welkom en reactie Renoster!
Hallo Esther alias Fressa.

Zo ontmoeten we elkaar weer zou je kunnen zeggen.
Wist je dat er niet alleen zorgboerderijen zijn, maar ook boerderijen met zorgen? 😕
Ook namens mij welkom bij de club van S-jes.
En van het ene landbouwhuisdier (avatar) tot het andere.

Heey collega, jij ook hier! 🆒

Groet,
Friesian :)
Badge +3
Hallo Esther alias Fressa.

Zo ontmoeten we elkaar weer zou je kunnen zeggen.
Wist je dat er niet alleen zorgboerderijen zijn, maar ook boerderijen met zorgen? 😕
Ook namens mij welkom bij de club van S-jes.
En van het ene landbouwhuisdier (avatar) tot het andere.

Heey collega, jij ook hier! 🆒

Groet,
Friesian :)


Ha Friesian,

Ja daar ben ik me bewust.....
moet wel lachen om je hoor! Gezellig al die s-jes hier....met raadsels haha
en wat leuk dat we nu collega's zijn!

Reageer