.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
 West Graftdijk. Een klein dorpje onder de rook van Alkmaar en maakt deel uit van het mooiste dorp van Noord Hoallnd, De Rijp.

Welkom.

Kom wel eens in die contreien omdat vrienden van mij in Bergen wonen. Is inderdaad leuk daar. Vorig jaar nog lekker gegeten in Graft. Sliptongetjes. 
Badge +3
 West Graftdijk. Een klein dorpje onder de rook van Alkmaar en maakt deel uit van het mooiste dorp van Noord Hoallnd, De Rijp.

Welkom.

Kom wel eens in die contreien omdat vrienden van mij in Bergen wonen. Is inderdaad leuk daar. Vorig jaar nog lekker gegeten in Graft. Sliptongetjes. 


Wat leuk.....iedereen kent het tegenwoordig....is tegenwoordig ook erg druk met toeristen....grappig hoor! Ja....je kan hier goed eten...ben zelf niet van de vis....maar je kan zalige tapas eten in De Rijp!
Reputatie 7
Badge +9
Over toeristen (het aantal dan) hebben we op Walcheren ook niet te klagen.
Badge +3
Over toeristen (het aantal dan) hebben we op Walcheren ook niet te klagen.


ja.....zo hebben wij dat hier niet hoor! Wij hebben vooral dagjes mensen. Walcheren....ben er ook als toerist geweest :D
Reputatie 5
Badge +11
en ik kom uit West Graftdijk

Ik ben weleens in een B&B geweest aan de Ringdijk in Graft, bijna West Graftdijk toch?
Mooi stukje Holland, hoor! Ben dus geen dagjesmens, maar een meerdagjes-mens 😛
Badge +3
en ik kom uit West Graftdijk

Ik ben weleens in een B&B geweest aan de Ringdijk in Graft, bijna West Graftdijk toch?
Mooi stukje Holland, hoor! Ben dus geen dagjesmens, maar een meerdagjes-mens :p


Ja klopt....bijna...
haha uiteraard hebben we die ook wel....in Oost Graftdijk, op 1,5 km van ons ligt een vakantiepark van Europarcs 🙂
Toch nog even tijd om mezelf ook wat beter voor te stellen.
Ik ben een boer en zoon van ouders die ook boer waren en het nog steeds wat in zich hebben.
Ik heb niet alleen huisdieren maar ook landbouwhuisdieren.
Een aantal daarvan hebben een stopcontact met verlengsnoer.
Alleen wanneer ik moet werken met een slijptol of boormachine dan werkt die niet terwijl die een stekker hebben, vreemd. :p
Ik kom uit 1 van de provincies bekend van de Bossche bol... 

http://www.vermeulendenotter.nl/wp-content/uploads/bossche-bol-1024x685.jpg
Ho, ik zag dat ik me al heb voorgesteld 2 x is wel een beetje veel.
Maar ja gelukkig is het mar een bietje extra.
En van veel bietjes wordt ook suiker gemaakt. 🆒
Hoi, ik zal me ook even voorstellen.
Ik heet Maria, ben 79 lentes jong.
Ik kom uit Brabant.
Geboren, getogen en woonachtig op een boerderij.

Nou dat was het wel zo'n beetje.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mariaaake 1,


Ik denk dat Friesian het heel leuk vindt om een ander forumlid uit Brabant en agrarisch milieu te ontmoeten hier! U zult vast nog van hem horen!
Hoi Mariaaake 1,


Ik denk dat Friesian het heel leuk vindt om een ander forumlid uit Brabant en agrarisch milieu te ontmoeten hier! U zult vast nog van hem horen!

Hoi franswon.

Ik verwacht het eerlijk gezegd ook, ik ken hem al langer. :)
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Mariaaake 1,


Ik denk dat Friesian het heel leuk vindt om een ander forumlid uit Brabant en agrarisch milieu te ontmoeten hier! U zult vast nog van hem horen!

Hoi franswon.

Ik verwacht het eerlijk gezegd ook, ik ken hem al langer. :)


Hoi Mariaaake 1
Ik ben Renoster (Jan).  En kom uit Uiendonk (Kampen). Leuk met je te kennismaken.
Hoi Renoster (Jan).

Ook leuk om met jou kennis te maken, wel toevallig mijn man heet ook Jan.. 
Hallo mariaaake 1 (Maria)

Mooi, leuk dat je jezelf voorstelt op het forum van Simyo.
En inderdaad we kennen elkaar al langer.. :)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
En inderdaad we kennen elkaar al langer..

Familie...?
Reputatie 7
Badge +9
Familie...?


....bedrijf? Paard? Ezel?  :p

Er lopen hier wel meer familie-van-elkaarleden rond. 😃.
Ik ben een kind van mijn ouders....  [img]http://www.mysmiley.net/imgs/smile/animated/anim_63.gif[/img]
Reputatie 7
Badge +9
Hieronder komt binnenkort een bericht van de nieuwste moderator: -Naomi .

Alvast welkom op het forum, -Naomi!
Hieronder komt binnenkort een bericht van de nieuwste moderator: -Naomi .

Alvast welkom op het forum, -Naomi!

Ken je haar misschien familie o.i.d., dat je dat zo goed weet? :)

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk werkzaam op het Simyo kantoor?
(Misschien ook familie van forumexperts? :rolleyes:)
Reputatie 7
Badge +9
Zo moeilijk is dat toch niet Friesian 🙂 Als je het forum opent zie je wie er on-line zijn... mods hebben een apart kenteken (geen kentekenplaat :))
Zo moeilijk is dat toch niet Friesian 🙂 Als je het forum opent zie je wie er on-line zijn... mods hebben een apart kenteken (geen kentekenplaat
:))

Dat wist ik al franswon.  Maar ik zie af en toe ook Eric1 met een apart kenteken (zelfs de leon ) staan. 
Geen kentekenplaat, tja is bekend na een tijd komt er dan ook iets zoals APK, toch? :rolleyes:

Ben wel benieuwd of de heren en dames van Simyo nu extra moeten trainen met pijltjes gooien. Misschien krijgen ze met -Naomi wel een geduchte tegenstander? :)
Reputatie 5
Badge +10
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk werkzaam op het Simyo kantoor?
(Misschien ook familie van forumexperts? :rolleyes:)


Iedereen van Simyo werkt op dezelfde verdieping. En dat is inclusief de klantenservice afdeling. Ik denk dat we hier dagelijks met zo'n 50 mensen zitten. Je mag het best een keer komen bekijken 🙂.

Dat wist ik al franswon.  Maar ik zie af en toe ook Eric1 met een apart kenteken (zelfs de leon ) staan. 
Geen kentekenplaat, tja is bekend na een tijd komt er dan ook iets zoals APK, toch? :rolleyes:

Ben wel benieuwd of de heren en dames van Simyo nu extra moeten trainen met pijltjes gooien. Misschien krijgen ze met -Naomi wel een geduchte tegenstander? :)


Onderaan het forum overzicht kun je alle forum gebruikers vinden die online zijn. Het kan zijn dat de leon daar tussen staat. Maar jij staat er bijvoorbeeld ook tussen als je online bent. Al zou er bij de leon geen kenteken op moeten staan.

Ik moet zeggen dat er met name door de heren gedart wordt. Maar sinds afgelopen vrijdag hebben we een Photo Play apparaat (heeft Dries geregeld). Daar staan een heleboel spelletjes op. Ook erg leuk.
Reputatie 7
Badge +9
:mad: Zeg es......als er over mij gesproken wordt, dan wel graag even vooraf waarschuwen......:mad:






http://www.kolobok.us/smiles/standart/yes3.gif
:mad: Zeg es......als er over mij gesproken wordt, dan wel graag even vooraf waarschuwen......:mad:






http://www.kolobok.us/smiles/standart/yes3.gif

Wanneer je hier je mobiele telefoonnummer plaatst, dan doen we dat wel hoor.:p
Reputatie 7
Badge +9
Ken je haar misschien familie o.i.d., dat je dat zo goed weet? :)

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk werkzaam op het Simyo kantoor?
(Misschien ook familie van forumexperts? :rolleyes:)

Het was geloof ik de standaard van Simyo Moderators om zich hier ook even voor te stellen. Kennelijk was, want deze nieuwe moderator doet daar geloof ik niet aan!

En hoe ik weet dat er een nieuwe mod is, is simpel. Ik lees het forum en zie ineens een nog onbekende naam boven de moderator titel!

Reageer