.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10
hallo luitjes !
hier spreekt ratumatu, of marieke, wat jij beter vind klinken.
zeventien jaar en wonende in de achterhoek, dat zonder twijfel de mooiste streek van NL is.
en inderdaad, ik hou wel van discussies. (vooral als ik win)
en verder help ik iedereen graag en hou ik niet van ondankbare, verwaande en/of kinderachtige mensen/dieren/planten.
geniet van je dag !
ratumatu


Leuke dat je je hier voorstelt Ratumatu. Geinig profiel plaatje heb je 🙂.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar de naam 'Ratumatu' vandaan komt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +8
Hallo allemaal!
Ik ben al een paar dagen actief op het forum, maar het leek me wel zo netjes om me even voor te stellen :)

Ik ben Marcel uit Mijdrecht maar op internet noem ik mijzelf Daxy.
Waar dat voor staat... geen idee eigenlijk. Het klonk wel aardig.
Ik werk als ICT Manager en ben altijd bereid om te helpen. Ik hoop dat ook dat ik wat nuttigs kan bijdragen hier!
Reputatie 6
Badge +10
Welkom Daxy! Leuk dat je van je laat horen op het forum 😃 Komt je naam niet toevallig van de Honda Daxy? 😉
Badge
Nou ik kan niet achter blijven he :D

Ik ben Alex 
32 Jaar
Woonachtig in het mooie Zeeland
Volgens mij ben ik bijna één jaar actief met Simyo en op de forum nog niet zo heel lang maar begon het steeds leuker te vinden om andere mensen te helpen en het word ook nog eens gewaardeerd door Simyo (Toppie).

Ik weet redelijk veel over telecom , Internet . 

Hobby's : Internet , lekker wandelen , Vissen , voetbal. en de simyo forum :D




Wat ik me eigelijk afvraag zitten de simyo mods op hun werk of doen jullie dit vanuit thuis ???...
😃
Reputatie 7
Badge +9
Uit ervaring kan ik vertellen dat de moderatoren het MEESTAL vanuit het kantoor hun werk doen. In een mooi oranje kantoor natuurlijk!

Hoe goed kun je darten? Dat is wel een vereiste in dat kantoor!
Reputatie 7
Badge +9