.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10
hallo luitjes !
hier spreekt ratumatu, of marieke, wat jij beter vind klinken.
zeventien jaar en wonende in de achterhoek, dat zonder twijfel de mooiste streek van NL is.
en inderdaad, ik hou wel van discussies. (vooral als ik win)
en verder help ik iedereen graag en hou ik niet van ondankbare, verwaande en/of kinderachtige mensen/dieren/planten.
geniet van je dag !
ratumatu


Leuke dat je je hier voorstelt Ratumatu. Geinig profiel plaatje heb je 🙂.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar de naam 'Ratumatu' vandaan komt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +8
Hallo allemaal!
Ik ben al een paar dagen actief op het forum, maar het leek me wel zo netjes om me even voor te stellen :)

Ik ben Marcel uit Mijdrecht maar op internet noem ik mijzelf Daxy.
Waar dat voor staat... geen idee eigenlijk. Het klonk wel aardig.
Ik werk als ICT Manager en ben altijd bereid om te helpen. Ik hoop dat ook dat ik wat nuttigs kan bijdragen hier!
Reputatie 6
Badge +10
Welkom Daxy! Leuk dat je van je laat horen op het forum 😃 Komt je naam niet toevallig van de Honda Daxy? 😉
Badge
Nou ik kan niet achter blijven he :D

Ik ben Alex 
32 Jaar
Woonachtig in het mooie Zeeland
Volgens mij ben ik bijna één jaar actief met Simyo en op de forum nog niet zo heel lang maar begon het steeds leuker te vinden om andere mensen te helpen en het word ook nog eens gewaardeerd door Simyo (Toppie).

Ik weet redelijk veel over telecom , Internet . 

Hobby's : Internet , lekker wandelen , Vissen , voetbal. en de simyo forum :D




Wat ik me eigelijk afvraag zitten de simyo mods op hun werk of doen jullie dit vanuit thuis ???...
😃
Reputatie 7
Badge +9
Uit ervaring kan ik vertellen dat de moderatoren het MEESTAL vanuit het kantoor hun werk doen. In een mooi oranje kantoor natuurlijk!

Hoe goed kun je darten? Dat is wel een vereiste in dat kantoor!
Reputatie 7
Badge +9

Hoe goed kun je darten? Dat is wel een vereiste in dat kantoor!

ONE HUNDRED AND EIGHTYYYYYYY
Badge
Ach ja bij darten hoort een drankje he des te beter ik dan kan gooien ;)

Orange lijkt me logisch zou raar zijn als het een ander kleurtje was de meeste zijn vegeven 😉 hahah
Reputatie 6
Badge +10
Darten? Dat is hier inderdaad een serieuze aangelegenheid hier op het kantoor (gelijk antwoord op je vraag ;)). Ik praat al sinds het Simyo darttoernooi niet meer met Ernst.

http://i60.tinypic.com/11kim44.jpg
Badge
Dat ziet er gezellig uit hoor hahaha..

Speelt Ernst vals dan 😉
Hobby's : Internet , lekker wandelen , Vissen , voetbal. en de simyo forum :D
Wat ik me eigelijk afvraag zitten de simyo mods op hun werk of doen jullie dit vanuit thuis ???...
:D
Hoi Alex.
Leuk dat je je hier komt voorstellen, aangenaam kennis te maken. :)
Toch even een vraag uit interesse (hobby's) heb je vissen of doe je aan hengelsport?
Misschien voelen de mods zich thuis op hun werk...... 🆒

Groet,
Friesian
Hallo allemaal!
Ik ben al een paar dagen actief op het forum, maar het leek me wel zo netjes om me even voor te stellen :)

Ik ben Marcel uit Mijdrecht maar op internet noem ik mijzelf Daxy.
Waar dat voor staat... geen idee eigenlijk. Het klonk wel aardig.
Ik werk als ICT Manager en ben altijd bereid om te helpen. Ik hoop dat ook dat ik wat nuttigs kan bijdragen hier!

Hallo Marcel (Daxy.)

Leuk dat jij je ook komt voorstellen?
Welkom bij de club der nobele helpers. :)
Alleen al het feit dat je wat nuttigs wilt bijdragen is hulp die de forumusers en waarschijnlijk simyo zullen waarderen.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Dat ziet er gezellig uit hoor hahaha..

Speelt Ernst vals dan ;)


Alleen slechte verliezers hebben het over vals spelen 😉
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Friesian,

Dat klopt inderdaad, we zijn heel blij met de hulp van Daxy en alex32 🙂 Leuk dat jullie ons moderators en de andere users ondersteunen!

@alex 32, Ernst speelt niet vals hoor, hij is zelfs best goed 🙂 Als ik het me goed herinner was ik degene die Tiury uit het darttoernooi heb gezet...
Reputatie 1
Badge +8
Hoi Friesian,

Dat klopt inderdaad, we zijn heel blij met de hulp van Daxy en alex32 🙂 Leuk dat jullie ons moderators en de andere users ondersteunen!

Graag gedaan hoor! :)


@alex 32, Ernst speelt niet vals hoor, hij is zelfs best goed 🙂 Als ik het me goed herinner was ik degene die Tiury uit het darttoernooi heb gezet...

Dat zou ik ook zeggen. Ernst zit zeker tegen over je met een Nerf gun, of niet? 😃
Badge
Alleen slechte verliezers hebben het over vals spelen ;)



Ik zwijg 😃 voordat me bel minuten ineens dalen hahaha 😉
Reputatie 7
Badge +9
Maar wie kreeg het pijltje in z'n oog?

("Kom uit de bedstee" - Egbert Douwe 1968)
Reputatie 5
Badge +11
Ernst zit zeker tegen over je met een Nerf gun, of niet? :D


Erger nog. Ernáást :p

Maar wie kreeg het pijltje in z'n oog?

Pas maar op! Alleen ben ik geen misdienaartje 😉
Reputatie 7
Badge +9
Tijdens de volgende "rondleiding"/"meeting" @ het Simyo HQ zorg je dat jij hem bij je hebt, toch -Ernst?

Ik denk dat de Simyo-gasten (inclusief ik) graag met die Nerf Gun even op het dart-bord willen schieten!
Reputatie 1
Badge +8
Tijdens de volgende "rondleiding"/"meeting" @ het Simyo HQ zorg je dat jij hem bij je hebt, toch -Ernst?

Ik denk dat de Simyo-gasten (inclusief ik) graag met die Nerf Gun even op het dart-bord willen schieten!


Count me in!
Zijn er wel eens meeting @Simyo HQ eigenlijk?
Ben nog steeds nieuw hier! haha.
Alhoewel, 3 badges in een paar dagen is niet slecht, toch? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Jazeker! Sommige gebruikers hebben een rondleiding door het Simyo HQ gehad. Ik ben er zelf 2 keer geweest. De tweede keer heb ik daar zelfs gedineerd!
Reputatie 5
Badge +10
Iedereen is sowieso altijd welkom voor een rondleiding. En ik ben wel van plan om weer een dagje 'op bezoek bij Simyo' te organiseren. De afdeling ziet er nu nog leuker uit 🙂
Reputatie 7
Badge +9
De afdeling ziet er nu nog leuker uit :)


En zeker nog even gezellig!
Reputatie 6
Badge +10
Ik haal mijn Nerf gun alvast uit de kast guys 😉


@alex 32, Ernst speelt niet vals hoor, hij is zelfs best goed 🙂 Als ik het me goed herinner was ik degene die Tiury uit het darttoernooi heb gezet...


Sterker nog... ik ben er door Dries én Ernst uitgegooid. Ik heb m'n wildcard tegen Dries verspeeld 😢
Badge +2
Buenas dias,

Ik ben Jacques en ik woon voor het grootste deel van de tijd in Spanje, Andalucia, aan de Costa Tropical, oost van Malaga beetje in de bergen.
Ik ben officieel met pensioen maar dat bevalt me echt niet. Daarom ben ik nu aan de slag met een organisatie adviesbureau, formeel in Nederland gevestigd, onder de naam ConsultAndalus. Doel is: handelsbevordering Nederland - Andalucia.

Ik woon hier --jaar 'n huis, cortijo, gehuurd voor € 700 p,m.--  nu sinds september 2013 en het bevalt echt prima.
Mocht je ook voor langere tijd gaan, leer basis Spaans. Er wordt hier buiten de "feest" plaatsen als Torremolinos geen woord anders dan Spaans gesproken.
Juli en Augustus zijn  bloedheet en in Córdoba en Sevilla tot 40° - 50°............
Mooiste maanden zijn april t/m juni (en dan zwem je al in zee) en september tot medio november.
De avonden in december t/m februari zijn vrij fris en je hebt een kachel nodig. Daarbuiten niet. Maar je kunt het hele jaar op terrasjes zitten....
Warm eten doe je echt van ca. 14.00 - 15.30 en daarna niks.
De winkels en het zuiden gaan om 14.00 dicht en ergens tussen 17.00 en 18.00 weer open

Si haces preguntas digame por favor,

Jacques
Reputatie 5
Badge +2
ConslutAndalus

Nou, dat belooft wat. 😉

Reageer