.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Ook ik stel me even voor, :D

Ik ben Angelica, 30 jaar en sinds oktober bij Simyo. Ook werk ik als floormanager in de Ziggo Dome. Tussen het werken door zaalvoetbal ik en ben ik met m'n vrienden. Als ik niet aan het werk ben of met vrienden, sta ik in de sportschool of lig ik op de bank een serie te kijken. Ik ga nooit zonder muziek de deur uit en vind het heerlijk om uit te waaien op het strand of in het Vondelpark.

Weet iemand nog een leuke/goede serie? :D

Groetjes,
Angelica
Reputatie 7
Badge +9
Welkom bij ons gezellig clubje Sean. Veel succes op het forum en het Social Team.
Reputatie 7
Badge +9
Ook jij van harte welkom Angelica en veel succes.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sean,

Welkom op het forum en uiteraard ook bij het Simyo Social team. Nu heeft Tiury er weer een mannelijk teamlid bij vind ie vast prettig met al die meiden om hem heen :D


Ben ik net helemaal bij met de Vogue, Libelle... komt Sean aankakken. Nu moet ik me in Voetbal Inside verdiepen 😉.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Raytje,

Bedankt! Ja het werd weer eens tijd voor een man bij het Social team, al vindt Tiury het niet heel vervelend om vrouwen om zich heen te hebben ;)

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +8
En Franswon ook bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Beste nieuwe modderaars, welkom op dit forum. Er loopt hier wel een aantal lichtelijk gestoorde leden rond:P. Laat je je daar vooral niet door afleiden. Heb ik ook erg aan moeten wennen.
Er wordt wel iets te vaak gewisseld bij Simyo met modderaars, dat is verwarrend voor het meubilair hier 😠. Een oude onderbroek kan je ook gerust lange lange tijd dragen totdat de gaten erin vallen. :P
Belangrijk is om te weten of jullie een telefoon hebben en of het het enige goede merk is. ;);):P
Voor de rest sterkte met het beantwoorden van alle vragen hier en heel veel geduld. Want dat is een schone zaak.
Veel plezier.
Angelica, jij ook van harte welkom bij dit clubje soms wat ongeregeld :D

@ Sean, kan best begrijpen als ie dat niet erg vind ;)

@ de Leon, een onderbroek met gaten is wel lekker luchtig 😃 :D

Kleine edit na een half uur: woordje welkom toegevoegd 😃
Reputatie 6
Badge +10
Belangrijk is om te weten of jullie een telefoon hebben en of het het enige goede merk is. ;);):P

Ik kan verklappen dat je een stel nieuwe medestanders hebt, de leon 😉!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi de Leon,

Ook jij bedankt 🙂 Leuk al die reacties! Ik heb een telefoon ja, wat is het enige goede merk? Motorola?
Reputatie 7
Badge +9
Nokia 3230 schijnt uitstekend te zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +9


Ik kan verklappen dat je een stel nieuwe medestanders hebt, de leon 😉!


Neen Tiury, dat zijn geen medestanders maar mensen die eindelijk ook het Licht hebben gezien, dat hun -tot dan toe- armzalige leventjes is gaan verrijken. :D

@ Sean.....Motorola...Uhm...leuk....6je. 😉
Reputatie 5
Badge +8



Ik krijg WhatsApp alleen niet geïnstalleerd 😠
Even contact opnemen met Whatsapp Sean..

Heb ik je zo goed geholpen? 😃 😃 😛
Reputatie 7
Badge +9
Zit al wel een selfiestick op, revolutionair model.

Whats up? Voor Whats app moet je inderdaad bij Whats app zijn. Stuur ze anders een Whats appje, dat werkt het snelst bij de Whats app piepeltjes. 😃 Bellen kan ook maar dat is zoooooooo 2010. Heb ik je zó goed geholpen?

Raytje, bedankt voor het meedenken. 😛
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt voor de tips heren 😉
Eigenlijk wilde ik mijn reacties wat langer stilleggen, maar nu er nieuwe crewmembers zijn en omdat de leon een in mijn ogen leuk topic heeft aangemaakt waar ik op wil reageren wil ik @Sean en @Angelina beiden welkom heten als moderator. Tevens wil ik jullie waarschuwen...niet alleen zijn er lichtelijk gestoorde leden actief maar zelfs een vreemde vogel 😉.
Hallo Angelica en Sean,

Reputatie 7
Badge +9
Stel je voor dat iedereen zich hier voor zal stellen, dat wordt dan een hele voorstelling, onvoorstelbaar :)
Alle Simyanen, op naar de voorstelling, ik kan het me eigenlijk niet voor stellen. 😃
Sorry Angelica, ik zie nu dat ik je naam verkeerd had.....maar het van harte welkom is dur niet mindur om.:);)
Reputatie 5
Badge +8
Friesian en Lynx, leuk dat je jullie ons ook nog even welkom heten! En bedankt voor de waarschuwing Friesian 😛
Reputatie 5
Badge +10
@Angelica,
Welkom op het Simyo Forum.
In verschillende topics hebben we elkaar al gezien.
Wat leuk dat je in het Ziggo Dome als Fllormanager werkt!
Zo te zien hebben we de Fitness gemeen en heerlijke stand vakantie's.
Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom de overstap naar Simyo?

@Sean,
Welkom op het Simyo Forum.
Gevoel voor humor heb je wel!
Hopelijk ben je al gewend bij Simyo en mogen Shi en Shu je! (Mocht je het niet snappen wil Angela het verwacht ik met liefde aan je uitleggen.)
Welke studie doe je eigenlijk nog?

@Tiruy,
Net helemaal bij op het gebied van de Libele en de nieuwste dames mode.....
Mag je je weer gaan inlezen in de voetbal en mannen wereld!
Mocht het nodig zijn kan je altijd nog even snel naar de winkel gaan om je schoenen met naaldhakken om te ruilen voor sneakers met het logo van Nike er op!
Reputatie 7
Badge +10
Angelica en Sean! Leuk dat jullie je ondertussen hebben voorgesteld. Het eerste welkom in het team hebben jullie al gehad en dit warme welkom op het forum kan daar nog wel bij 😃 Ik verwacht dat jullie het enorm naar je zin gaan hebben hier!

@Maikel.twinnie, Tiury vindt het net zo fijn om met mij over lippenstift en nagellakjes te praten. Laten we dit niet van hem afpakken 😉
Reputatie 7
Badge +9
@Maikel.twinnie, Tiury vindt het net zo fijn om met mij over lippenstift en nagellakjes te praten. Laten we dit niet van hem afpakken ;)

Hebben jullie hem al geadviseerd welke kleurtjes het best bij hem passen? 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Uitgaande van mijn karakter en humor is er voor zwart gekozen... geen idee waarom dat eruit kwam :8.

Reageer