.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Romy,

Ook namens mij van harte welkom op het Simyo Forum.

Je bent in ieder geval bij een gezellige club gekomen!
Hoi Romy,

Welkom op het Simyo Forum... Er is inderdaad een select groepje Die Hards hier 😃 Je herkent ze meteen ;)

Ben stiekem wel benieuwd naar wat je hiervoor hebt gedaan 🙂

Dat je maar snel je draai mag vinden binnen het team..

Groetjes Ray 🙂
Hoi Romy.

Al heb ik dan afscheid genomen (kan terugkomen wanneer ik wil maar heb een ander kleurtjuh gekregen:)), wil ik je toch even begroeten.
Ergens kom je me bekend voor, alleen je achternaam;) die ben ik vergeten.🆒;)

Ik wens je veel suuk 6 en werkgenot op de Simyo werkvloer - Anytime anyplace anywhere -
Met dank aan Nena en Kim Wilde 🆒

Groetjes,
Friesian
Badge
Wat leuk, gelijk zoveel reacties! Dat voelt als een warm welkom. Ik zal zeker af en toe op het forum meelezen; uit eerdere ervaring weet ik dat er veel informatie uit te halen is én natuurlijk heel veel gezelligheid.

Omdat jullie zo nieuwsgierig zijn naar wat ik hiervoor heb gedaan en omdat ik Friesian inderdaad ook ken van een ander forum, zal ik het maar gewoon onthullen... 🙂 Ik heb hiervoor bij Tele2 gewerkt!
Binnen de telecomwereld gebleven dus. Maar soms heb je weleens behoefte aan wat verandering, dus vandaar de overstap naar Simyo. We werkten daar met hetzelfde platform (Insided), dus het forum kent gelukkig weinig geheimen voor mij.

Wat vinden jullie, heb ik een verstandige overstap gemaakt? ;)

Groetjes,
Romy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Romy,

Wat leuk dat je van Tele2 naar Simyo bent overgekomen.
Van het zwarte bedrijf (lees: bedrijf wat schapen ontslaat) naar het oranje land.
Jij hebt de zelfde weg als Frank afgelegd!
Een erg verstandiger overstap vind ik.....

Maar het gaat er niet om wat ik vind of iemand anders.
Het gaat erom wat je zelf vind!
Reputatie 6
Badge +10
Ja, Romy was volgens mij eerlijk gezegd een béétje jaloers op dat zwarte schaap.
Badge
Nou, ik zal jullie een geheim vertellen: ik was degene die jaren in dat schapenpak heeft gezeten. Het was natuurlijk geen echt schaap, zoals je zult begrijpen. Dus ja, ik heb toen al een kijkje kunnen nemen bij Simyo en wat ik zag, beviel me zo goed, dat ik mijn kans heb afgewacht tot er een plekje vrij zou komen en ik als Romy bij Simyo zou kunnen werken.

🆒
Reputatie 7
Badge +9
Het/De echte Schaap is verhuisd naar een ander plekje in het gebouw 🙂
We werkten daar met hetzelfde platform (Insided), dus het forum kent gelukkig weinig geheimen voor mij.

Psst Romy.

Als men in black:D onder elkaar.
idem.

Ik vond Frank altijd al heel verstandig....🆒
Leuk om je weer terug te zien !:)
Reputatie 2
Badge +5
Hoi allemaal,

Een aantal hebben mij ongetwijfeld langs zien komen, maar nu stel ik me even officieel voor 😉.

Ik ben Estelle, 24 jaar en woon in Almere. Ik werk nu langer dan een jaar bij Simyo. Ik vond het super toen ik te horen kreeg dat ik mocht overstappen van het Simyo Mail Team naar het Simyo Social Team. Het is allemaal nog een beetje nieuw voor me, maar dit komt helemaal goed. Mede dankzij jullie en mijn lieve collega’s 😃.

Naast mijn werk bij Simyo, volg ik de HBO opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Mensen helpen is dus iets wat ik heel leuk vind om te doen.

Ik hou van lezen, films/series kijken en reizen. Oh ja, ik hou ook van muziek luisteren. Dit doe ik bijna de hele dag. (Behalve tijdens de lessen natuurlijk :P). Heb héél veel zin in deze overstap en vind het zelfs een klein beetje spannend. Omdat ik niet nieuw bij Simyo ben, is veel mij al bekend. Ik zal jullie dus zo goed mogelijk helpen.

Tot snel op het forum!

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Welkom bij de forum club Estelle,

Leuk dat je jezelf zo uitgebreid voorstelt.

Veel succes bij het Social Team en met je studie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoera Romy en Estelle!

Nu jullie je officieel hebben voorgesteld horen jullie helemaal bij de forumclub 😉 Jullie zijn beiden een aanwinst voor het team! Zet hem op!

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Estelle,

Welkom op het Simyo Forum!
Wij zijn elkaar in een antal topic's al tegengekomen.

Op het forum is bij mijn weten maar een ding van kracht.
Het record van Alex mag niet verbroken worden. Als was een oude collega van jou die nu bij haar groene moeder zit daar toch aardig dichtbij aan het komen.

Veel succes op het forum en doe vooral mee in de gewoon gezellig topic's. Het is hier erg gezellig en als je mij niet geloofd vraag het aan Angela, Naomi of Tiury!
Reputatie 7
Badge +9
Nu snap ik waarom Ernst weg is 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Van mij ook een welkom voor beide modderaars.:P
Hoi Estelle,

Jij ook nog van harte welkom bij het leukste team hier op het forum. Tiury is nu wel in de minderheid met al die dames in het team 😃
Reputatie 7
Badge +9
Straks moet hij verplicht ook de Libelle lezen om mee te kunnen praten 😃.
Reputatie 7
Badge +9
Straks moet hij verplicht ook de Libelle lezen om mee te kunnen praten 😃.

In vroeger tijden kon je zo'n opmerking niet ongestraft maken, Franswon...
De vrouwen zouden je meeslepen en voor alles en nog wat gebruiken...:P;)

Reputatie 7
Badge +9
In het Amazonegebied (Belém en Manaus) heb ik wel andere "strip"figuren gezien, zagen er niet zo gevaarlijk uit. :D:)
@Estelle.
Leuk om kennis met je te maken (volgens mij is mijn afscheid ook bij dit schrijven een rasechte wassen neus:P), heb je al eerder ontmoet in een ander topic. Btw zou je de collega's studiebollen willen vragen om een speedtest, ik bedoel een spoedcursus, pijltjes gooien. Dan heeft Tiury er i.i.g. 1 meer om van te verliezen.:P:D
Of kom je echt uit het Amazonegebied? Dan kun je al met pijltjes gooien....denk ik.:)
Veel tikplezier op de werkvloer samen met alle collega's.
Reputatie 2
Badge +5
Wat een leuke reacties! Da's nog eens een warm welkom 😉.

De vrouwen zijn nu inderdaad in de meerderheid, maar dat kan Tiury wel aan, toch? Ik zal proberen om het record van Alex niet te verbreken. Volgens mij moet dat wel lukken 😛. Jullie zullen me zeker tegenkomen in de Gewoon gezellig topics. Ik hou wel van een beetje veel gezelligheid 🙂.

Bedankt allemaal en tot snel!

Groetjes,
Estelle
Goedenavond Estelle,

Beter laat dan nooit.

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Lynx,

Inderdaad! 😉 Alsnog bedankt voor je reactie (en je roos:P).

Groetjes,
Estelle
Reputatie 5
Badge +8
Hallo Simyo forumgebruikers,

Mijn naam is Sean, ik ben 30 jaar oud en woonachtig in Krommenie. Sinds enkele maanden werk ik bij Simyo en per 4 januari kom ik het Social Team versterken.
Wanneer ik niet bij Simyo ben, ben ik voornamelijk bezig met het afronden van mijn studie aan de Hogeschool van Amsterdam. In mijn vrije tijd sport ik veel, met name zaal- en veldvoetbal, en in het weekend drink ik graag een biertje met mijn vrienden.

Ik zie ernaar uit om aan de slag te gaan bij het Social Team en de forumgebruikers te leren kennen!

Groetjes,

Sean
Hoi Sean,

Welkom op het forum en uiteraard ook bij het Simyo Social team. Nu heeft Tiury er weer een mannelijk teamlid bij vind ie vast prettig met al die meiden om hem heen 😃

Reageer