.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey allemaal!

 

Ik ben Ouael (spreek je uit als Wa-iel) en ben nieuw bij het Social team :) Waar ik niet nieuw ben is bij Simyo. Ik werk hier nu drieënhalf jaar bij de allerbeste telefoonprovider. Dit alles doe ik naast mijn studie die ik hopelijk ook snel afgerond heb.

Ik ben 27 jaar oud en al 5+ jaar een import Amsterdammer. Verder hou ik van lekker eten, feesten, mijn vrienden en het liefst allemaal tegelijkertijd. 

Heb je nog vragen voor mij? Stel ze gerust. Je zal mij nu veel vaker treffen op het forum!

 

Groeten,

 

Ouael

 

Reputatie 7
Badge +6
He Maikel.twinnie,

Ik denk niet dat dit voor hem de juiste platform is om zichzelf voor te stellen maar als ik hem van de week zie zal ik het voorstellen!

Groetjes,

Daisy
Reputatie 5
Badge +10
Misschien iets voor de nieuwe directeur van Simyo 🙂
Reputatie 7
Badge +6
He Maikel.twinnie,

Ik zal het even in de groep gooien!

Groetjes,
Daisy
Reputatie 5
Badge +10
Ik hoor een nieuwe voorstellingsinstructie komen voor de nieuwe moderators!
Reputatie 7
Badge +10
Hoort erbij! 🙂 Nieuw bloed is goed, het houdt ons allemaal scherp.

Een vloggende voorstelling... Ik ben geen tegenstander, haha!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +10
Ook ik ben in alle jaren de tel kwijt geraakt hoeveel moderators de revu hebben gepasseerd. (Iemand die het bij hield?)

Ik wacht eigenlijk op de eerste moderator die zich vloggend voorstelt 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Sorry, ben in de loop van de jaren de tel kwijtgeraakt maar ook jullie allemaal weer welkom......uiteraard. 😁
Reputatie 6
Badge +6
Welkom op het forum. Jullie waren al schrijvend / typen toen ik opriep om je voor te stellen 😄

Veel plezier en succes. 👍

Haha je was er snel bij ja! Dankjewel Ray!

@Bas en @Daisy Leuk! Nieuwe gezichten. Niet dat de bekende gezichten verveelden ofzo, integendeel, maar nieuwe gezichten is altijd leuk! Welkom!
Thanks Rico!


Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!Welkom @Bas! Zo raar is het toch niet dat je niet gelijk op het forum komt. Wij als klanten en forum experts leggen de lat hier op het forum heel hoog en verwachten natuurlijk niets minder dan dat moderatoren minimaal de best mogelijke service verlenen. 😉Dat daar jaren aan ervaring voor nodig is, snappen wij volledig!😝

Hahaha bedankt voor je begrip Groentjuh 😂


Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Hoi allemaal,


Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!
Das toch wel heel toevallig. Ik ben bijna net zo jong 28 + 28. Ik woon niet in Amsterdam en werk niet bij Simyo en dat zou je niet zeggen. 😛

Komt allemaal wel héél dichtbij zo hè? Wat een leuke hond heb je trouwens! Hoi Billie 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hoi allemaal,

Dankjewel voor de welkom berichtjes! :)

Groentjuh, ik ben helemaal geen selfiequeen haha. Ik sta liever achter de camera op feestjes of om huisdieren/wilde dieren te fotograferen.

Friesian, geef Billy maar dikke knuffel van mij en Bobbie, wat een lief koppie!

Zonnige groetjes!
Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Hoi allemaal,


Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!

Das toch wel heel toevallig. Ik ben bijna net zo jong 28 + 28. Ik woon niet in Amsterdam en werk niet bij Simyo en dat zou je niet zeggen. 😛

Hoi hoi!

Ik ben Daisy, momenteel 23 jaar oud en geboren en getogen..... Daarnaast vind ik het leuk om af en toe een rondje hard te lopen en met fotografie bezig te zijn.


Foto @Daisy😉
En hoi Bobbie moet ik van Billy zeggen.
Hallo @Bas en @Daisy behalve ik Friesian vindt ook Billy het leuk om jullie welkom te heten op dit gezellige forum.

Reputatie 7
Badge +9
Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!
Welkom @Bas! Zo raar is het toch niet dat je niet gelijk op het forum komt. Wij als klanten en forum experts leggen de lat hier op het forum heel hoog en verwachten natuurlijk niets minder dan dat moderatoren minimaal de best mogelijke service verlenen. 😉Dat daar jaren aan ervaring voor nodig is, snappen wij volledig!😝

fotografie
Ook welkom @Daisy! Waar richt je je camera het liefst op? Bewegende dingen? Landschappen? Jezelf (selfie-queen)?
Reputatie 7
@Bas en @Daisy Leuk! Nieuwe gezichten. Niet dat de bekende gezichten verveelden ofzo, integendeel, maar nieuwe gezichten is altijd leuk! Welkom!
Welkom op het forum. Jullie waren al schrijvend / typen toen ik opriep om je voor te stellen 😄

Veel plezier en succes. 👍
Reputatie 7
Badge +6
Hoi hoi!

Ik ben Daisy, momenteel 23 jaar oud en geboren en getogen in Almere. In mijn vrije tijd vind ik het fijn om lekker niks te doen. Tijd doorbrengen met vrienden en familie doe ik graag, ook heb ik een dwergkonijntje genaamd Bobbie waar ik veel tijd aan besteed. Daarnaast vind ik het leuk om af en toe een rondje hard te lopen en met fotografie bezig te zijn. Een avondje drankjes doen vind ik ook heel gezellig, uiteraard gepaard bitterballen.

Groetjes!
Reputatie 6
Badge +6
Hoi allemaal,

Traditiegetrouw kom ik me hier even voorstellen aan jullie. Nice to e-meet you!

Mijn naam is Bas, ik ben 30 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk bij Simyo sinds 2013, wat je niet zou zeggen aangezien ik vandaag pas lid ben geworden van het forum. Maar het is echt waar!

Hobbies zijn onder andere muziek (luisteren én maken), naar de andere kant van de wereld reizen en grafische vormgeving.

Heb je vragen of opmerkingen? Let me know 🙂

Groetjes,

Bas
2 nieuwe mods.. Dat vraagt om een nadere kennismaking @Daisy en @Bas 😄
Reputatie 7
Badge +10
Hi @Lu.!

Goed je erbij te hebben 😃 Jij en ik kennen elkaar al een poosje natuurlijk, dus ik was ontzettend blij toen je het Social team kwam versterken. En nu ook het forum! Ik weet zeker dat je het hier naar je zin zult hebben.

Oh en @Ray, Lu vervangt niemand. Hij is er simpelweg bij gekomen 🙂

Groetjes,
Jihane
Hoi @Lu.
Welkom bij Sjors en de Rebellenclub, maar ook bij het estafette hardlopen.😉😀

Veel plezier bij het zooitje ongeregeld.😀😎
Reputatie 7
@Lu. Welkom en veel succes en plezier!

Wellicht tot ziens op een eerst volgend forumuitje.
Welkom @Lu. op het forum.

Ben je bij het forum als toevoeging of neem je van iemand het stokje over?

We zien moderators komen en gaan, vandaar mijn nieuwsgierigheid :)

Wens je in ieder geval veel succes en plezier.
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum.
kickboksen
Oh, dan is ruzie zoeken misschien onverstandig...

Mag ik testen hoe goede service jij verleend met een 'hypothetisch' scenario dat zich afspeelt in een ander bedrijf.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo iedereen!

Ik zal me even voorstellen 😊.

Mijn naam is Lu, en ik ben 29 jaar. Ik ben opgegroeid en nog steeds woonachtig in Alkmaar, een kleine maar gezellige stad.

Inmiddels is mijn jaar bij Simyo voorbijgevlogen. Sinds een maand ben ik actief op Facebook, Twitter en binnenkort dus ook op het forum.

Naast Simyo sport ik minimaal twee keer in de week om fit te blijven: kickboksen & fitness. Verder hou ik me graag bezig met muziek zoals gitaarspelen en dj’en, omdat muziek mensen bij elkaar brengt.

Dat zegt meteen iets over mijn persoonlijkheid. Ik ben van nature een gezelligheidsmens, dus je vindt me vaak samen met vrienden of familie. Bijvoorbeeld een filmpje kijken in de bios, samen (uit) eten, een jamsessie en op z’n tijd een drankje doen.

Ik kijk er naar uit om mijn steentje bij te dragen aan het forum!

Tot snel!

Groetjes,
Lu
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groentjuh,

Sorry! Ik zie nu pas dat ik nooit meer heb gereageerd!

Maar ja ik heb natuurlijk ook zelf een Simyo abonnement. Het heeft even geduurd voordat ik over kon stappen maar nu bel ik ook in mijn vrije tijd met Simyo! 😃

Pijnlijk om de voetbalvraag te moeten beantwoorden na afgelopen weekend.. Laten we het erop houden dat mijn zaterdagavond wel eens beter geweest is! 😉

Is je fiets ondertussen al opgeknapt?

Tot snel op het forum!

Groetjes,

Kevin

Reageer