.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal!

Wat een warm welkom bij de Sjors en rebellenclub. Nog geen idee waar dit vandaan komt maar daar zal ik snel achter komen denk ik!
@Groentjuh, in mijn toestel zit natuurlijk een prachtig oranje Simyo simkaartje! Naast mijn werk voetbal en fiets ik graag en ga ik een paar keer per maand terug naar Breda om familie en vrienden te zien. :D

Groetjes, Kevin

Mijn simkaart is wit met oranje tekst/logo... Ik gok die van jou ook!

Voetbal als hobby, heb je dan ook een keuze kunnen maken tussen NAC en Ajax? Of heb jij andere voorkeur?

Fietsen doe ik ook graag, maar daar moet ik eerst een nieuwe fiets of nieuwe casette, kettingbladen, pulley set en ketting regelen (Naast nieuwe remblokjes achter, rem-/versnellingkabels en fietszadel!). Met versleten casette, kettingbladen, pulleys en ketting zit maximale snelheid er niet meer in! (Fiets opknappen is natuurlijk ook een leuk projectje)
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal!

Wat een warm welkom bij de Sjors en rebellenclub. Nog geen idee waar dit vandaan komt maar daar zal ik snel achter komen denk ik!
@Groentjuh, in mijn toestel zit natuurlijk een prachtig oranje Simyo simkaartje! Naast mijn werk voetbal en fiets ik graag en ga ik een paar keer per maand terug naar Breda om familie en vrienden te zien. 😃

Groetjes, Kevin
Ssst Ray, slapende honden niet wakker maken.😜
Ik was een tijdje op vakantie, vandaar mijn late berichtje. Welkom op het forum, Kevin! :D

Groetjes,
Niels


Dat jij dat mocht 😉
Reputatie 6
Badge +5
Ik was een tijdje op vakantie, vandaar mijn late berichtje. Welkom op het forum, Kevin! :D

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Hi Kevin ook namens mijn welkom op dit forumπŸ˜ƒ
Ook van mij welkom @Kevin bij de Simyo club..
Reputatie 7
Badge +9
Kevin, ik heb 2 vragen.

Wat voor simkaart vinden wij in jouw mobiel, mochten wij hem open maken πŸ˜‹?
Heb je hobby's? Zo ja, welke!
Reputatie 6
Badge +4
Hey Kevin,

Superleuk nog een extra Simyaan erbij op het forum! 😃 Welkom!

@Friesian hahaha! 😃

Groetjes,
Thomas
Hoi @Kevin

Welkom bij Sjors en de rebellenclub. πŸ˜‰πŸ˜ŽπŸ˜€
Reputatie 7
Badge +10
Goed je erbij te hebben, Kevin! 😃 Ik heb het vermoeden dat je het forum erg leuk gaat vinden. En vice versa natuurlijk.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!

Mijn naam is Kevin, 27 jaar en ik kom uit Breda. Ik woon nu 1,5 jaar in Amsterdam en ben kort na mijn verhuizing gaan werken bij Simyo. Begonnen in de klantenservice, nu ook werkzaam bij team Oranje en het Social team. De laatste maanden heb ik voornamelijk Twitter en Facebook bijgehouden maar nu ga ik dus ook beginnen op het forum!

Ik spreek jullie hier dus hopelijk snel!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +10
@Sarah goed je erbij te hebben ❀️ Wij kennen elkaar al een hele poos intussen, we zijn tegelijkertijd begonnen bij Simyo. Toen ik hoorde dat je dit team zou komen verrijken was ik niets anders dan heel, heel enthousiast. En nu kan het Forum je ook leren kennen!
Reputatie 5
Badge +5
Yaaaay, welkom op het forum Sarah! Leuk dat je onze klanten ook eindelijk via dit kanaal gaat helpen! 😃
**Dubbele post**
Hoi Sarah, welkom bij het zooitje ongeregeld,πŸ˜€ een gezellig zooitje ongeregeld.😎😁

Trouwens Sarah, ik zag je al iets eerder op het forum. Al heet ik geen Abraham, hem heb ik ook.al gezien met de mosterd.😁

@Groentjuh geen idee wie die topscorer is, zal wel de 1 of andere vreemde gladiool zijn.,πŸ˜‰πŸ˜›
Reputatie 6
Badge +4
Hey Sarah,

Superleuk dat jij vanaf nu ook op het Simyo Forum te vinden bent! 😃

Heel veel succes en plezier!

@Groentjuh dat is zeker een unicum 🙂

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Sarah.

Ik wens je veel succes en plezier in je nieuwe functie.
Hoi Sarah,

Welkom op het forum, het gezellige forum. Veel succes en we zullen je vast vaak voorbij zien komen.

Zelf kom ik niet zooooo vaak hoor πŸ˜‹πŸ˜‡
Reputatie 7
Badge +9
Een nieuwe moderator waarbij de eerste reactie daadwerkelijk voorstellen is! Zie ik niet vaak!


Welkom Sarah!
Reputatie 2
Badge +1
Hi iedereen!

Jullie hebben de initialen ^SF misschien al voorbij zien komen op Facebook en Twitter, en vroegen je misschien zelfs af wie dat nou is?

Well, that’s me! Mijn naam is Sarah, ik ben 21 jaar en kom uit Amsterdam. Ik studeer Bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam. Naast mijn studie werk ik nu al langer dan twee jaar bij Simyo, en draag ik sinds deze maand ook mijn steentje bij aan het Social Team. :D

Tot gauw in de topics!

Groetjes, Sarah
Reputatie 6
Badge +4
Jullie zorgen ervoor dat ik me nu al helemaal thuis voel op het forum! Dank! @Ron H @Angela @Niels πŸ˜€

Groetjes,
Thomas
Reputatie 6
Badge +5
Hi Thomas,

Een beetje laat, maar ook vanuit mij welkom op het Forum! Je bent al lekker aan de gang geweest de afgelopen tijd 🙂 Kantoorspelen met stalen bureaustoelen lijkt mij niet het beste plan, Friesian ;)

Groetjes,
Niels
Thomas!

Natuurlijk ook vanuit mij van harte welkom op het forum :)

[.... We waren er al even naar uit aan het kijken en nu mag je toch echt aan de gang. Veel plezier!....... ]

Dat (leuk toch!) en de kantoorspelen met gepimpte opgevoerde, OEREND hard scheurende bureaustoelen en in paniek schreeuwende dames op de werkvloer.β˜ΊπŸ˜ƒπŸ˜Ž
Reputatie 7
Badge +10
Thomas!

Natuurlijk ook vanuit mij van harte welkom op het forum 🙂 We waren er al even naar uit aan het kijken en nu mag je toch echt aan de gang. Veel plezier!

Reageer