Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privƩbericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
eSIM van Simyo
25 keer de beste volgens
de Consumentenbond
Abonnement met telefoon
eSIM van Simyo
Korting dankzij een vriend!
-
Sim Only
-
Prepaid
-
Telefoons
-
eSIM
-
Service
.
- Home
- Welkom op de Simyo-community!
- Officieel nieuws, acties en verstoringen
- UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.
UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.
- 5 oktober 2022
- 142 reacties
- 6634 Bekeken
- Moderator
- 2350 reacties
UPDATE 21-12-2022:
De vergoedingen zullen plaatsvinden vanaf de maand januari. Mijn excuses als dit verwarrend is overgekomen.
Beste Simyanen,
We zijn blij om te zien dat de klanten die hun iPhone 12 hebben ontvangen erg tevreden zijn en weer optimaal gebruik kunnen maken van de aansluiting bij ons!
We merken dat er wat vragen bij ons binnenkomen die wij graag willen toelichten. Zoals vermeld in mijn eerdere bericht krijgt iedereen die dit probleem heeft ervaren bij ons een vergoeding over de gehele periode dat dit heeft gespeeld. Aan het eind van deze week gaan wij de vergoedingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. De vergoeding zal dan worden verrekend met de volgende facturen en zal ingaan per de eerstvolgende factuur, ongeacht of je wel of niet het vervangende toestel al hebt ontvangen.
Ook krijgen wij vragen of er nog een bewijs of factuur komt van de iPhone 12. Dit zal er helaas niet komen. De factuur van de iPhone 11 is namelijk al de factuur waar ook de garantie op staat. Dit is in combinatie met de servicebon die je vanuit Reconext hebt gekregen voldoende voor eventuele administratie en/of garantie bewijs.
De regel blijft natuurlijk dat je mij een privƩbericht kan sturen als je langer wacht dan 5 werkdagen op het nieuwe toestel.
Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten in dit topic.
Groetjes,
Amy
142 reacties
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 2 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aangeeft! Zoals in het vorige bericht aangegeven moet je nadat het toestel is opgestuurd en bij ons is aangekomen binnen 4 dagen een update van ons krijgen, oftewel een nieuw toestel ontvangen. Excuses als dit niet helemaal duidelijk was maar hier bedoel ik ook de levertijd mee. Je zou het nieuwe toestel uiterlijk binnen 5 dagen moeten ontvangen van ons.
Het gaat dus inderdaad om een nieuw toestel en niet om een reparatie!
Groetjes,
Amy
- Junior
- 38 reacties
- 3 november 2022
Goedemorgen
Dat is duidelijk. Dank voor de heldere toelichting. Dan ga ik maar op zoek naar een tijdelijke oplossing zodat ik de telefoon kan opsturen.
- Beginner
- 3 reacties
- 3 november 2022
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even aangeeft! Zoals in het vorige bericht aangegeven moet je nadat het toestel is opgestuurd en bij ons is aangekomen binnen 4 dagen een update van ons krijgen, oftewel een nieuw toestel ontvangen. Excuses als dit niet helemaal duidelijk was maar hier bedoel ik ook de levertijd mee. Je zou het nieuwe toestel uiterlijk binnen 5 dagen moeten ontvangen van ons.
- Beginner
- 3 reacties
- 3 november 2022
klopt het dat de oplossing is je toestel opsturen en dan maar afwachten wanneer je een reactie ontvangt. Vreemde oplossing als blijkt dat de problemen al ruim 3 Ā½ maand spelen. Tot nu toe vandaag pas voor het 1st reactie ontvangen van Simyo.
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 3 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt! Dit geldt inderdaad ook voor klanten die de iPhone 11 niet bij ons hebben gekocht. Je zult dan even een aankoopbewijs kunnen opvragen bij het bedrijf waar het toestel is gekocht. Deze kan je dan toevoegen š.
Groetjes,
Amy
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 3 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Dat klopt inderdaad! Als je het toestel hebt opgestuurd en het toestel is aangekomen dan krijg je hier bericht over. Ook kan je de status dan bij houden via Reconext! Nadat het toestel is aangekomen moet je binnen 5 werkdagen het nieuwe toestel hebben ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan mag je mij een privƩbericht sturen zodat ik hier zo snel mogelijk achteraan kan gaan!
Groetjes,
Amy
- Oud-forum expert
- 4553 reacties
- 3 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt! Dit geldt inderdaad ook voor klanten die de iPhone 11 niet bij ons hebben gekocht. Je zult dan even een aankoopbewijs kunnen opvragen bij het bedrijf waar het toestel is gekocht. Deze kan je dan toevoegen š.
Groetjes,
Amy
Wow!!!
Ben ik dan even blij, dat mijn zoon met zijn iPhone 11 geen problemen ervaart. Ik had zijn iPhone 11 meegekregen van mijn ex-werkgever. Omdat ik daar dus niet meer werkzaam ben, zou ik dus bij hen om een aankoopnota hebben moeten vragenā¦.
Waarom is dit eigenlijk nodig? Omdat, als je niet de rechtmatige eigenaar van een iPhone bent, je er dan geen gebruik van kunt maken, omdat deze is gelocked door een voor jouw onbekende Apple-ID.
Of maak ik nu een domme denkfout?
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 4 november 2022
Hoi
- Beginner
- 2 reacties
- 6 november 2022
Hallo, wat zijn de laatste updates hierover? Ik heb een maand geleden ofzo gebeld met geen oplossingen en heb nog steeds slecht internet op veel plekken. Is hier een compensatie voor geregeld vanuit simyo?
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 7 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt! Wij komen inderdaad onze klanten tegemoet die zich hierover hebben gemeld en in aanmerking komen voor de vergoeding! Zojuist spreken wij elkaar in mijn privĆ© box. Ik help je graag daar verder š.
Groetjes,
Amy
- Beginner
- 3 reacties
- 9 november 2022
ā¦
Ook kan je de status dan bij houden via Reconext! Nadat het toestel is aangekomen moet je binnen 5 werkdagen het nieuwe toestel hebben ontvangen.
...
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 9 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! Dat lijkt mij inderdaad wat verwarrend. Zou je mij een privƩbericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit bij de desbetreffende afdeling voorleggen.
Groetjes,
Amy
- Aspirant
- 12 reacties
- 10 november 2022
Goedemiddag,
Ik heb op 14-10 mijn iPhone 11 als reparatie aangemeld, zoals gevraagd. Echter is hier niks mee gedaan en staat hij nog steeds op: āIn afwachting van verzendingā. Ik heb op 3-11 dit nog een keer ingevuld maar hier is ook nog niks mee gedaan. Ik hoop dat ik iets van een update krijg, ik heb ook nog 0 smsājes gehad. Mijn geduld begint echt op te raken.
Edit: Ik heb voor de duidelijkheid mijn telefoon niet opgestuurd, ze zeiden dat dat ook niet hoefte en dit enkel was zodat ik op de hoogte werd gehouden per mail. Mijn telefoon opsturen zou nog erger zijn dan alleen geen internet hebben. Bij KPN hoef je je telefoon pas op te sturen als je de nieuwe binnen hebt.
- Beginner
- 3 reacties
- 10 november 2022
Goedemiddag,
Ik heb op 14-10 mijn iPhone 11 als reparatie aangemeld, zoals gevraagd. Echter is hier niks mee gedaan en staat hij nog steeds op: āIn afwachting van verzendingā. Ik heb op 3-11 dit nog een keer ingevuld maar hier is ook nog niks mee gedaan. Ik hoop dat ik iets van een update krijg, ik heb ook nog 0 smsājes gehad. Mijn geduld begint echt op te raken.
In mijn geval stond t daar ook op totdat mijn telefoon bij Reconect aangekomen was.. Heb je daarna je telefoon ook verzonden zoals beschreven in de instructies die je dan denk ik ook ontvangen hebt? Anders is men daar waarschijnlijk āin afwachtingā van.
- Aspirant
- 12 reacties
- 10 november 2022
Goedemiddag,
Ik heb op 14-10 mijn iPhone 11 als reparatie aangemeld, zoals gevraagd. Echter is hier niks mee gedaan en staat hij nog steeds op: āIn afwachting van verzendingā. Ik heb op 3-11 dit nog een keer ingevuld maar hier is ook nog niks mee gedaan. Ik hoop dat ik iets van een update krijg, ik heb ook nog 0 smsājes gehad. Mijn geduld begint echt op te raken.
In mijn geval stond t daar ook op totdat mijn telefoon bij Reconect aangekomen was.. Heb je daarna je telefoon ook verzonden zoals beschreven in de instructies die je dan denk ik ook ontvangen hebt? Anders is men daar waarschijnlijk āin afwachtingā van.
Nee, dat klopt, ik heb hem niet opgestuurd aangezien ik dan helemaal geen telefoon meer heb en bij KPN hoef je hem pas op te sturen als je de nieuwe iPhone binnen hebt.
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 10 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp heb je dus de e-mail van ons ontvangen zodat je jouw iPhone 11 kan aanmelden voor reparatie. Het is namelijk wel de bedoeling dat je dan je iPhone 11 opstuurt zodat je vervolgens het nieuwe toestel van ons kan ontvangen. Excuses dat je hierover verkeerd bent geĆÆnformeerd! Als het toestel is aangekomen bij Reconext dan moet je binnen 5 werkdagen een nieuw toestel van ons hebben ontvangen. Mocht je na deze 5 dagen nog niks van ons hebben vernomen dan kan je mij een privĆ©bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik er meteen een melding van kan maken.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
- Junior
- 38 reacties
- 10 november 2022
Nou, ik ben benieuwdā¦.de telefoon is op de post gegaan.
- 1 reactie
- 10 november 2022
Beste Simyo,
Ondertussen ben ik helemaal klaar met de gang van zaken, het . Vanaf 20 juli heb ik de problemen, ik heb al veel contact met jullie gehad maar er is gewoon niemand die enige verantwoordelijkheid neemt en ook maar iets voor mijn oplost.
Via het account van mijn vrouw reageer ik nu op dit forum, mijn eigen account kan ik al een tijd niet meer in. Iets met een technisch probleem wat al weken speelt, dit zou al opgelost worden, maar ik hoor niets en zie niets. Ook na wat app verkeer vanmiddag komt er geen schot in de zaak.
Mijn verbinding is slecht, als ik jullie vraag om een oplossing wordt er niets geregeld. Mijn telefoon heb ik aangemeld en ik heb een vage mail gehad, nu heb ik jullie gevraagd of ik mijn telefoon moet versturen. Daar krijg ik eerst geen antwoord op, daarna wordt mij door verschillende medewerkers gezegd dat ik op de mail moet wachten en zojuist is mij geappt dat ik de telefoon maar moet versturen. Ik heb hier niet zoveel vertrouwen in, wat een slechte communicatie en klantenservice.
Dan de oplossing waar over gesproken wordt, je kan in deze tijd toch niet iemand een tijd zonder telefoon laten zitten? Hoe eenvoudig is het om eerst een telefoon te sturen en daarna de oude in te nemen? Al het gezonde verstand lijkt wel weg.
Ik heb nu al zo vaak moeten zeuren en trekken, met echt letterlijk nul resultaat. Ik hoop dat dit bericht in het openbaar toch een keer iemand bij jullie in beweging gaat brengen. Dit soort dingen kosten idioot veel tijd en levert serieuze stress op.
- Aspirant
- 12 reacties
- 11 november 2022
Hai, ik had nog een vraag.
Krijg ik dan een iPhone 11 of 12? Op de 11 werkt 4g toch niet? KPN geeft ook alleen 12ās weg. En is hij nieuw of refurbished? Wat
- Beginner
- 3 reacties
- 11 november 2022
Of bij niet retourneren van de oude iphone, in rekenkng brengen van de nieuwe?? Dan stuurt iedereen hem echt wel terug hoor (en hij doet t toch nietā¦)ā¦ beetje vertrouwen in de mens?
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 11 november 2022
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je hier zoveel tijd aan bent kwijt geweest en geen duidelijkheid hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat je eerst de iPhone 11 opstuurt om vervolgens een nieuwe iPhone 12 te ontvangen. Hier heeft Simyo uit voorzorg voor gekozen omdat we zeker willen weten dat klanten niet achteraf nog een nota krijgen over dat ze hun iPhone 11 niet op tijd hebben retour gestuurd. Wel kunnen waarborgen dat je niet langer dan 5 werkdagen zonder toestel zit. Ook krijgen alle klanten een compensatie over de periode dat ze niet optimaal gebruik hebben kunnen maken van hun aansluiting. Deze compensatie bestaat uit het vergoeden van de volledige bundelkosten over de betreffende periode (hier zitten ook de dagen nog bij dat je zonder toestel zit).
Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid gegeven, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Amy
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 11 november 2022
- Beginner
- 8 reacties
- 11 november 2022
Oh ik heb hem 3 dagen geleden verstuurd heb er aankoopbewijs bijgevoegt dat is verder geen probleem?
hij staat trouwens nog op status in afwachting van verzending afgegeven rond 20 uur post nl punt 8 nov
- auteur
- Moderator
- 2350 reacties
- 11 november 2022
Hoi
Dat is geen probleem! We snappen dat sommige dit niet ter beschikking hebben. Vandaar dat dit nu niet meer van toepassing is š! Als ik het goed begrijp heb je op 8 november je toestel afgegeven bij een post nl punt en zie je op dit moment nog staan dat het nog verzonden moet worden. Mocht de status vanmiddag nog niet veranderd zijn zou je mij dan een privĆ©bericht kunnen sturen? Dan zal ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Misschien als kleine tip ook handig om in de tussentijd contact op te nemen met het bedrijf waar je het hebt afgegeven of met post nl zelf!
Groetjes,
Amy
- Beginner
- 8 reacties
- 11 november 2022
Hoi
Dat is geen probleem! We snappen dat sommige dit niet ter beschikking hebben. Vandaar dat dit nu niet meer van toepassing is š! Als ik het goed begrijp heb je op 8 november je toestel afgegeven bij een post nl punt en zie je op dit moment nog staan dat het nog verzonden moet worden. Mocht de status vanmiddag nog niet veranderd zijn zou je mij dan een privĆ©bericht kunnen sturen? Dan zal ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Misschien als kleine tip ook handig om in de tussentijd contact op te nemen met het bedrijf waar je het hebt afgegeven of met post nl zelf!
Groetjes,
Amy
Top hou in de gaten volgens track en trace van post nl is die gister rond 13 uur bezorgt bij een afhaalpunt
Reageer
Gerelateerde topics
Waarom moet ik opnieuw inloggen als ik vanuit het forum naar de instellingen op Mijn Simyo ga?icon
Mijn SimyoFAQ: Alles over Simyo in het buitenland; bereik, internet en kosten
BuitenlandWaarom lukt het niet om mijn eSIM over te zetten van Android naar iPhone?icon
Simkaart en eSIMWaarom heb ik een bereik in Belgiƫ?icon
BuitenlandWaarom lukt inloggen op het forum vanuit e-mail op iOS (iPhone) niet?icon
Inloggen en wachtwoord
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK