Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
Hier is alles ook extreem soepel verlopen: afgelopen vrijdag verstuurd, gisteren de nieuwe iPhone 12 binnengekregen. In mijn geval had er niets soepeler kunnen lopen.
Goedemorgen.
Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch?
Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes
- Repareren voor 469 euro
- Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.
Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Deze melding zou je inderdaad niet moeten krijgen aangezien de omruilactie gratis is. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer? Dan zal ik dit meteen voorleggen bij de desbetreffende afdeling!
Groetjes,
Amy
Als het goed is heb je die ingevoert bij aanmelden van de telefoon
Als het goed is heb je die ingevoert bij aanmelden van de telefoon
Dat klinkt eigenlijk ook wel logisch
Is er al inzicht in de afhandeling van dit probleem?
Ik zie geen wijzigingen in de 'Simyo Reparatie Omgeving’.
Goedemorgen.
Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch?
Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes
- Repareren voor 469 euro
- Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.
Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.
Dat had ik gister dus ook. Echt frustrerend.
Iemand nog updates?
Iemand nog updates?
Nee, ik wacht zelf ook nog af. Ik ben hem morgen 10 dagen kwijt, en hij is al 7 dagen bij simyo nu.
Bij mij na 15/11 geen voortgang melding meer op de reparatiepagina!
Inderdaad, ook geen updates op de reparatiepagina hier...
Hoi
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling. Ook wij wachten nog op bericht van Reconext. Zodra ik hier meer over weet zal ik jullie via een privé bericht benaderen.
Groetjes,
Amy
Heb mijn telefoon 2 november bij PostNL afgegeven. Op 7 november heb ik de beruchte reparatie rekening van € 469 ontvangen. Tot op heden, ondanks meerdere verzoeken, nog altijd geen verandering. Belachelijk dat dit zo lang moet duren. Als dit aan Reconext ligt dan moet Simyo maar heel snel afscheid nemen van die tent. Misschien dat we 5 december de telefoon gaan ontvangen. Of met kerst, leuk voor onder de boom. Heb er weinig vertrouwen in. Ben al 20 dagen mijn telefoon kwijt en er is niemand die in die periode ook maar iets voor elkaar heeft weten te krijgen.
Heb mijn telefoon 2 november bij PostNL afgegeven. Op 7 november heb ik de beruchte reparatie rekening van € 469 ontvangen. Tot op heden, ondanks meerdere verzoeken, nog altijd geen verandering. Belachelijk dat dit zo lang moet duren. Als dit aan Reconext ligt dan moet Simyo maar heel snel afscheid nemen van die tent. Misschien dat we 5 december de telefoon gaan ontvangen. Of met kerst, leuk voor onder de boom. Heb er weinig vertrouwen in. Ben al 20 dagen mijn telefoon kwijt en er is niemand die in die periode ook maar iets voor elkaar heeft weten te krijgen.
20 dagen..??!!
Als ik dat wist had ik mijn telefoon nooit opgestuurd. Aankomend weekend heb ik een belangrijk iets waarvoor ik foto's zou moeten maken. Ik verwachtte namelijk dat de telefoon voor vrijdag wel binnen zou komen. Heel jammer dit. Voor iedereen. Op mijn huidige samsung maakt hij zegmaar pas een foto 5 seconden nadat ik heb geklikt.
ik schrik echt van deze manier van afhandelen. Het totale gebrek aan urgentie om klanten te helpen die al sinds juli problemen hebben. We sturen een mail en wachten af….kom op, bel de partij, hun accountmanager, schaal op via KPN. Dit is echt schandalig, wij volgen de instructie van Simyo en zijn gewoon nog steeds de dupe.
Ik schrik er ook van. En ik verbaas mij er net zo hard over.
Zoals ik al eerder aangaf, ik ben blij dat mijn zoon met zijn iPhone 11 geen problemen ervaart, want ik moet er niet aan denken om zo lang aan het lijntje te worden gehouden. Een telefoon kun je domweg niet lang kwijt zijn, het is je communicatiemiddel. Je staat er mee in contact met familie en vrienden en (overheids)instanties.
Kom op Simyo! Zet alles en iedereen nog eens (harder) aan het werk.
ik schrik echt van deze manier van afhandelen. Het totale gebrek aan urgentie om klanten te helpen die al sinds juli problemen hebben. We sturen een mail en wachten af….kom op, bel de partij, hun accountmanager, schaal op via KPN. Dit is echt schandalig, wij volgen de instructie van Simyo en zijn gewoon nog steeds de dupe.
Precies dit, ben het helemaal met je eens!
Ook ik heb het probleem van de voorgeschotelde rekening… vorige week maandag 14-11 opgestuurd.. vrijdag de beruchte mail met de betaling gehad. Eerst telefoon geleend ( wij hebben geen reserve werkende telefoon ) Uiteindelijk telefoon geleend maar die moet uiterlijk as zaterdag terug naar eigenaar aangezien deze als Sint geschenk zondag afgeven moet worden. T is toch schandalig dat ik ( zoals het er nu naar uitziet) nog steeds geen telefoon heb) al verschillende keren jullie geappt maar er komt geen vooruitgang in.. afwachten, afwachten. Vrijdag wel gebeld na ontvangst van die rekening en toen zou dit opgelost worden maar helaas. Mijn geduld begint ondertussen op te raken ( zou m’n telefoon 5 dgn kwijt zijn maar morgen is het al dag 10…)
Svp snelle oplossing dit kan zo toch niet.. status staat nog steeds op prijsopgave
Ik vind het ook belachelijk omdat we zo ‘genaaid’ worden aangezien er eerst 5 werkdagen is gezegd. Een telefoon is een belangrijk ding om in contact te blijven. Mijn geduld is ook op, ik ben al verbaasd dat ik dit sinds juni volhoud.
Ik spreek denk ik namens iedereen die hier zit, regel iets. Mijn status staat ook nog steeds op prijsopgave. Ik gebruik mijn telefoon ook dagelijks op werk, en dat is gewoon niet mogelijk. Als ik iets wil opzoeken op google, kan ik zegmaar een bak koffie zetten voordat hij is geladen.
Excuses dat ik elke dag hier wat stuur. Maar ik ben het echt zat. Ik ga vanmiddag Simyo ook even bellen om te kijken of ik daar op vooruit ga.
Hoi Simyanen,
Bedankt voor jullie bericht. Ik kan me voorstellen dat ieder van jullie hiervan baalt en vind het ook erg spijtig om te zien dat jullie dit gevoel hebben gekregen. We doen er alles aan om zo snel mogelijk een update te geven voor degene die al langer wachten op hun toestel. Helaas blijkt dit nog niet zo simpel te zijn aangezien ook wij afhankelijk zijn van verschillende partijen. We staan op dit moment in nauw contact met alle betrokken partijen. En hebben dagelijks onderling contact om alle bijzonderheden met urgentie op te pakken.
Een aantal klanten hebben van ons een e-mail ontvangen om hun toestel te laten vervangen. Waarbij zij na het opsturen toch een afwijzing hebben gekregen met de melding dat ze moeten betalen voor het defect. Inmiddels zijn we erachter dat dit in veel gevallen onterecht is beoordeeld. Wij zullen alle klanten hier de komende dagen verder over informeren waarbij we met urgentie zullen zorgen dat je toestel alsnog zo snel mogelijk wordt vervangen. Uiteraard zullen wij ook nog zorgen voor een passende compensatie over de gehele periode dat dit probleem heeft gespeeld.
Namens alle betrokken partijen willen wij onze excuses aanbieden voor de vervelende situatie. We kunnen ons goed voorstellen dat het uitermate vervelend is dat er al zolang onduidelijkheid is. Wel hebben we goede hoop dat we uiterlijk volgende week alle toestellen vervangen hebben.
Groetjes,
Amy
Hoop idd dat dit deze week opgelost gaat worden! Verschillende keren contact met jullie gehad ivm geen reserve telefoon en ik mijn telefoon dus 2 weken kwijt zou zijn. Steeds andere reacties ( uren in de wacht gestaan… antwoorden als; we kunnen kijken of we coulance uit kunnen voeren bel ons maandag maar etc etc ) uiteindelijk antwoord binnen 5 dgn nieuwe… oké dus telefoon geleend die terug moet en nu??
ik baal ondertussen dat ik deze opgestuurd heb. Ik moet iedereen aan t lijntje houden en jullie houden mij aan t lijntje. Ben hier echt wel chagrijnig van. Ik kan niets aan dit probleem doen. Eerst maanden amper kunnen bellen ( of mensen verstaan je niet; heel fijn als je bijv telefoon krijgt van het ziekenhuis) internet staat continue op E… ook echt niet handig met tieners in huis die je regelmatig nodig hebben en mij dus niet kunnen bereiken.
t is dat we hier in de omgeving alleen maar goed bereik hebben met kpn netwerk maar anders was ik overgestapt.
hoop dat jullie mij ( en vele anderen) dit keer niet weer gaan teleurstellen en ik de telefoon deze week nog ontvang ( uiterlijk zaterdag)
Snap dat jij er persoonlijk ook niets aan kan doen maar iedereen snapt dat t niet van deze tijd is om telefoon zo lang kwijt te zijn!
Het meest frustrerende, naast sinds juli amper bereik te hebben, is dat keer op keer toezeggingen en beloftes en oplossingen niet waar gemaakt worden, na eerst weken/maanden van kastje naar de muur gestuurd te worden. Wij volgen de procedures van Simyo en keer op keer worden we teleurgesteld. Ik ben echt benieuwd of de laatste toezeggingen (die in strijd zijn met wat keer op keer is beloofd) waargemaakt worden.
Eens met @Pat85 en @Wendy!! Uitermate vervelend
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.