Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
Hoi @Amy,
ik ben vorige week gebeld met de melding dat ik een ander soort probleem zou moeten hebben, omdat ik wel 4G zie staan, maar geen internet (of, nauwelijks), en dan weer wel, dan weer niet. Toen heb ik een simkaart opgestuurd gekregen, en ik zou gisteren gebeld worden of het probleem nu verholpen is. Helaas niet, zelfde issues… Maar ik ben gisteren niet gebeld en dit experiment duurt dus nu al weer een week… kan je navragen wie mij gebeld heeft? En of ie even terug kan bellen, zodat we nu een andere oplossing kunnen proberen? Alvast bedankt!
Chantal
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet bent teruggebeld! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik dit even voor je na .
Groetjes,
Amy
Nou, dan ga ik hem ook maar opsturen. Dankje voor de info! Moet ik mijn telefoon zelf resetten/code eraf halen? Ik hoef ze niet bij mijn data te hebben.
Simyo, wat ik mij afvraag: Als ik een iPhone 12 ontvang in plaats van mijn 11, zit daar dan ook een beschermhoesje en screenprotector bij? Aangezien de 12 iets kleiner is dan de 11 gaat mijn bestaande hoesje niet passen.
Maar, nee, inderdaad, je bestaande hoesje gaat niet passen.
Maar, nee, inderdaad, je bestaande hoesje gaat niet passen.
Wat een bijzondere reactie op een voor mij serieuze vraag. Waar het mij om gaat is dat ik mijn telefoon niet zonder hoesje en protector wil gebruiken. En ik deze dan vast in huis haal, zodat ik direct de telefoon kan gebruiken. Mocht dat worden bijgeleverd, is het een beetje dubbelop. Heeft dus niets te maken met wel of niet genoeg of rupsjenooitgenoeg ofzo. De oplossing die Simyo biedt is natuurlijk erg netjes en ben ik erg blij mee.
Voor mij geldt hetzelfde. Sorry.
Volgens PostNL is het pakket zaterdag bezorgd. De status in de Simyo Reparatie Omgeving staat nog op ‘In afwachting van verzending’. Ik hou jullie geupdate!
Volgens PostNL is het pakket zaterdag bezorgd. De status in de Simyo Reparatie Omgeving staat nog op ‘In afwachting van verzending’. Ik hou jullie geupdate!
Die van mij is bezorgt op dond 10 nov om 12.17 en die staat ook nog steeds op afwachting van verzending had hem 8 nov al op de post gedaan
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bij de iPhone 12 wordt geen hoesje of screen protector meegeleverd. Zoals
Groetjes,
Amy
Ik heb de telefoon zaterdag op de post gedaan, aangetekend, hij zou morgen aan moeten komen bij Simyo. Ik ben benieuwd, ik zie eindelijk weer een lichtpuntje in dit hele gezeur want na al dat wachten word ik eindelijk toch nog beloond. Ik hou jullie ook geupdate
De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.
De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.
Weer een update - In reparatie, en verder op staat Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild.
De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.
Weer een update - In reparatie, en verder op staat Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild.
Als goed is is voor mij iets onderweg alleen staat er bij mij geen defect geconstateerd bij reparatieactiviteit wel nieuw imei nummer ben benieuwd of ik mijn oude tel terugkrijg
Ik krijg van Reconext een prijsopgave voor reparatie….dat lijkt me niet de bedoeling
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Hoe gaan we dit ZSM oplossen? Binnen 5 werkdagen zou de telefoon terug zijn….ik zit dus nog langer zonder iPhone?!
nou, ik ben er net zo klaar mee! Ik kreeg maandag 7 november net zo’n prijsopgave en ben tot op heden geen steek verder gekomen. Simyo is het aanspreekpunt maar kan er niets mee, wachten al bijna 2 weken op ‘terugkoppeling’. Succes, maar reken niet op een vlotte afhandeling en al helemaal niet binnen 5 dagen.
Dat geeft weinig hoop
Denk dat Amy het wel wil oplossen maar afhankelijk is van anderen en geen druk kan uitoefenen. Inderdaad alle procedures correct gevolgd maar als je de pech hebt dat iemand een ‘vinkje’ verkeerd zet bij Reconext dan staat je ‘reparatie’ voorlopig in de wachtstand. We hebben geen andere keus dan afwachten totdat iemand daar intern echt even met de vuist op tafel slaat.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext?
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Ja bij mij is die gisteren binnengekomen
Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext?
Nee
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.