Beste Simyaan,
We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.
Natuurlijk kan je mij nog steeds een privé bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.
Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!
Groetjes,
Amy
UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.
klopt het dat de oplossing is je toestel opsturen en dan maar afwachten wanneer je een reactie ontvangt. Vreemde oplossing als blijkt dat de problemen al ruim 3 ½ maand spelen. Tot nu toe vandaag pas voor het 1st reactie ontvangen van Simyo.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Dat klopt inderdaad! Als je het toestel hebt opgestuurd en het toestel is aangekomen dan krijg je hier bericht over. Ook kan je de status dan bij houden via Reconext! Nadat het toestel is aangekomen moet je binnen 5 werkdagen het nieuwe toestel hebben ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan mag je mij een privébericht sturen zodat ik hier zo snel mogelijk achteraan kan gaan!
Groetjes,
Amy
Hallo, wat zijn de laatste updates hierover? Ik heb een maand geleden ofzo gebeld met geen oplossingen en heb nog steeds slecht internet op veel plekken. Is hier een compensatie voor geregeld vanuit simyo?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt! Wij komen inderdaad onze klanten tegemoet die zich hierover hebben gemeld en in aanmerking komen voor de vergoeding! Zojuist spreken wij elkaar in mijn privé box. Ik help je graag daar verder .
Groetjes,
Amy
…
Ook kan je de status dan bij houden via Reconext! Nadat het toestel is aangekomen moet je binnen 5 werkdagen het nieuwe toestel hebben ontvangen.
...
Goedemiddag,
Ik heb op 14-10 mijn iPhone 11 als reparatie aangemeld, zoals gevraagd. Echter is hier niks mee gedaan en staat hij nog steeds op: ‘In afwachting van verzending’. Ik heb op 3-11 dit nog een keer ingevuld maar hier is ook nog niks mee gedaan. Ik hoop dat ik iets van een update krijg, ik heb ook nog 0 sms’jes gehad. Mijn geduld begint echt op te raken.
Edit: Ik heb voor de duidelijkheid mijn telefoon niet opgestuurd, ze zeiden dat dat ook niet hoefte en dit enkel was zodat ik op de hoogte werd gehouden per mail. Mijn telefoon opsturen zou nog erger zijn dan alleen geen internet hebben. Bij KPN hoef je je telefoon pas op te sturen als je de nieuwe binnen hebt.
Goedemiddag,
Ik heb op 14-10 mijn iPhone 11 als reparatie aangemeld, zoals gevraagd. Echter is hier niks mee gedaan en staat hij nog steeds op: ‘In afwachting van verzending’. Ik heb op 3-11 dit nog een keer ingevuld maar hier is ook nog niks mee gedaan. Ik hoop dat ik iets van een update krijg, ik heb ook nog 0 sms’jes gehad. Mijn geduld begint echt op te raken.
In mijn geval stond t daar ook op totdat mijn telefoon bij Reconect aangekomen was.. Heb je daarna je telefoon ook verzonden zoals beschreven in de instructies die je dan denk ik ook ontvangen hebt? Anders is men daar waarschijnlijk ‘in afwachting’ van.
Nee, dat klopt, ik heb hem niet opgestuurd aangezien ik dan helemaal geen telefoon meer heb en bij KPN hoef je hem pas op te sturen als je de nieuwe iPhone binnen hebt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp heb je dus de e-mail van ons ontvangen zodat je jouw iPhone 11 kan aanmelden voor reparatie. Het is namelijk wel de bedoeling dat je dan je iPhone 11 opstuurt zodat je vervolgens het nieuwe toestel van ons kan ontvangen. Excuses dat je hierover verkeerd bent geïnformeerd! Als het toestel is aangekomen bij Reconext dan moet je binnen 5 werkdagen een nieuw toestel van ons hebben ontvangen. Mocht je na deze 5 dagen nog niks van ons hebben vernomen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik er meteen een melding van kan maken.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Hai, ik had nog een vraag.
Krijg ik dan een iPhone 11 of 12? Op de 11 werkt 4g toch niet? KPN geeft ook alleen 12’s weg. En is hij nieuw of refurbished? Wat
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je hier zoveel tijd aan bent kwijt geweest en geen duidelijkheid hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor! Het klopt inderdaad dat je eerst de iPhone 11 opstuurt om vervolgens een nieuwe iPhone 12 te ontvangen. Hier heeft Simyo uit voorzorg voor gekozen omdat we zeker willen weten dat klanten niet achteraf nog een nota krijgen over dat ze hun iPhone 11 niet op tijd hebben retour gestuurd. Wel kunnen waarborgen dat je niet langer dan 5 werkdagen zonder toestel zit. Ook krijgen alle klanten een compensatie over de periode dat ze niet optimaal gebruik hebben kunnen maken van hun aansluiting. Deze compensatie bestaat uit het vergoeden van de volledige bundelkosten over de betreffende periode (hier zitten ook de dagen nog bij dat je zonder toestel zit).
Hopelijk heeft dit meer duidelijkheid gegeven, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Amy
Oh ik heb hem 3 dagen geleden verstuurd heb er aankoopbewijs bijgevoegt dat is verder geen probleem?
hij staat trouwens nog op status in afwachting van verzending afgegeven rond 20 uur post nl punt 8 nov
Hoi @Amy,
ik ben vorige week gebeld met de melding dat ik een ander soort probleem zou moeten hebben, omdat ik wel 4G zie staan, maar geen internet (of, nauwelijks), en dan weer wel, dan weer niet. Toen heb ik een simkaart opgestuurd gekregen, en ik zou gisteren gebeld worden of het probleem nu verholpen is. Helaas niet, zelfde issues… Maar ik ben gisteren niet gebeld en dit experiment duurt dus nu al weer een week… kan je navragen wie mij gebeld heeft? En of ie even terug kan bellen, zodat we nu een andere oplossing kunnen proberen? Alvast bedankt!
Chantal
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet bent teruggebeld! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik dit even voor je na .
Groetjes,
Amy
Nou, dan ga ik hem ook maar opsturen. Dankje voor de info! Moet ik mijn telefoon zelf resetten/code eraf halen? Ik hoef ze niet bij mijn data te hebben.
Simyo, wat ik mij afvraag: Als ik een iPhone 12 ontvang in plaats van mijn 11, zit daar dan ook een beschermhoesje en screenprotector bij? Aangezien de 12 iets kleiner is dan de 11 gaat mijn bestaande hoesje niet passen.
Maar, nee, inderdaad, je bestaande hoesje gaat niet passen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bij de iPhone 12 wordt geen hoesje of screen protector meegeleverd. Zoals
Groetjes,
Amy
De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.
De eerste update staat in het systeem….Ontvangen in reparatie depot - De reparatie procedure is gestart.
Weer een update - In reparatie, en verder op staat Reparatieactiviteit
Toestel wordt omgeruild.
Ik krijg van Reconext een prijsopgave voor reparatie….dat lijkt me niet de bedoeling
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Hoe gaan we dit ZSM oplossen? Binnen 5 werkdagen zou de telefoon terug zijn….ik zit dus nog langer zonder iPhone?!
nou, ik ben er net zo klaar mee! Ik kreeg maandag 7 november net zo’n prijsopgave en ben tot op heden geen steek verder gekomen. Simyo is het aanspreekpunt maar kan er niets mee, wachten al bijna 2 weken op ‘terugkoppeling’. Succes, maar reken niet op een vlotte afhandeling en al helemaal niet binnen 5 dagen.
Dat geeft weinig hoop
Denk dat Amy het wel wil oplossen maar afhankelijk is van anderen en geen druk kan uitoefenen. Inderdaad alle procedures correct gevolgd maar als je de pech hebt dat iemand een ‘vinkje’ verkeerd zet bij Reconext dan staat je ‘reparatie’ voorlopig in de wachtstand. We hebben geen andere keus dan afwachten totdat iemand daar intern echt even met de vuist op tafel slaat.
Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.