.

UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.



Toon eerste bericht

142 reacties

Reputatie 2
Badge

Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen. 

 

@J.e.kalk was in afwachting van iets, toch?

Reputatie 2
Badge

Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen. 

 

@J.e.kalk was in afwachting van iets, toch?

Ja bij mij is die gisteren binnengekomen 

Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext? 

Reputatie 1

Simyo mensen, heeft iemand al succesvol hun iPhone 11 opgestuurd en iPhone 12 teruggekregen? Ik lees hier dat van alles mis gaat en heb mijn telefoon wel echt nodig dus wil hem niet zomaar opsturen. 

 

@J.e.kalk was in afwachting van iets, toch?

Ja bij mij is die gisteren binnengekomen 

Oh wow, dus dat is goed gegaan...heb jij toevallig ook eerst een prijsopgave ontvangen van Reconext? 

Nee

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen.

 

Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch? 

Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes

  1. Repareren voor 469 euro
  2. Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.

Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Roykuh,

Bedankt voor je bericht. Deze melding zou je inderdaad niet moeten krijgen aangezien de omruilactie gratis is. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer? Dan zal ik dit meteen voorleggen bij de desbetreffende afdeling! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Het IMEI-numer kan worden gevonden in de telefoon of op het doosje van de iPhone, maar @Roykuh heeft volgens mij zijn telefoon niet meer. Hoe kan een IMEI-nummer worden achterhaald in het geval de telefoon niet meer in bezit is en het doosje weggegooid mocht zijn?

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen.

 

Gisteren is de status van mijn reapratie gegaan naar ‘in behandeling & toestel wordt omgeruild’ klinkt goed, toch? 

Ik krijg nu een sms’je van jullie reparatie partner dat er een factuur in mijn mail staat.
Kort gezegd, 2 keuzes

  1. Repareren voor 469 euro
  2. Terug laten sturen en niks doen voor 42 euro.

Ik ben zeer in de war aangezien op de simyo-volgsite ‘toestel wordt omgeruild’ staat. Wat moet ik doen? Ik wil zsm een nieuwe telefoon. Morgen zit ik op de 7e dag zonder.

Dat had ik gister dus ook. Echt frustrerend.

Reputatie 2
Badge

Iemand nog updates?

Reputatie 2
Badge

Inderdaad, ook geen updates op de reparatiepagina hier...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Roykuh@Inekehie en @Pat85,

Helaas heb ik nog geen terugkoppeling. Ook wij wachten nog op bericht van Reconext. Zodra ik hier meer over weet zal ik jullie via een privé bericht benaderen. 

@Inekehie Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens en iMEI nummer? Ik heb nog geen bericht privé van je hierover mogen ontvangen. Als ik dit van je ontvang kan ik ook hier meteen een melding van maken.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Heb mijn telefoon 2 november bij PostNL afgegeven. Op 7 november heb ik de beruchte reparatie rekening van € 469 ontvangen. Tot op heden, ondanks meerdere verzoeken, nog altijd geen verandering. Belachelijk dat dit zo lang moet duren. Als dit aan Reconext ligt dan moet Simyo maar heel snel afscheid nemen van die tent. Misschien dat we 5 december de telefoon gaan ontvangen. Of met kerst, leuk voor onder de boom. Heb er weinig vertrouwen in. Ben al 20 dagen mijn telefoon kwijt en er is niemand die in die periode ook maar iets voor elkaar heeft weten te krijgen. 

Reputatie 2
Badge

Hier is de status ook aangepast! En er is iets in afwachting van verzending!

 

Wat me wel nog wat zorgen geeft, is dat de activiteit nu weergeeft ‘Geen defect geconstateerd’...

Reputatie 2
Badge

Hier is de status ook aangepast! En er is iets in afwachting van verzending!

 

Wat me wel nog wat zorgen geeft, is dat de activiteit nu weergeeft ‘Geen defect geconstateerd’...

Wel een ander IMEI nummer in de email van Reconext!

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE 21-12-2022: 

De vergoedingen zullen plaatsvinden vanaf de maand januari. Mijn excuses als dit verwarrend is overgekomen. 

Beste Simyanen,

We zijn blij om te zien dat de klanten die hun iPhone 12 hebben ontvangen erg tevreden zijn en weer optimaal gebruik kunnen maken van de aansluiting bij ons!

We merken dat er wat vragen bij ons binnenkomen die wij graag willen toelichten. Zoals vermeld in mijn eerdere bericht krijgt iedereen die dit probleem heeft ervaren bij ons een vergoeding over de gehele periode dat dit heeft gespeeld. Aan het eind van deze week gaan wij de vergoedingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. De vergoeding zal dan worden verrekend met de volgende facturen en zal ingaan per de eerstvolgende factuur, ongeacht of je wel of niet het vervangende toestel al hebt ontvangen.

Ook krijgen wij vragen of er nog een bewijs of factuur komt van de iPhone 12. Dit zal er helaas niet komen. De factuur van de iPhone 11 is namelijk al de factuur waar ook de garantie op staat. Dit is in combinatie met de servicebon die je vanuit Reconext hebt gekregen voldoende voor eventuele administratie en/of garantie bewijs.

De regel blijft natuurlijk dat je mij een privébericht kan sturen als je langer wacht dan 5 werkdagen op het nieuwe toestel.

Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten in dit topic.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Hoi @Amy,


Weet jij hoehet staat met de vergoedingen van de facturen over de afgelopen maanden? Zojuist heb ik gewoon weer de aankondiging van de factuur mogen ontvangen?

Reputatie 1

Hoi @Amy,


Weet jij hoehet staat met de vergoedingen van de facturen over de afgelopen maanden? Zojuist heb ik gewoon weer de aankondiging van de factuur mogen ontvangen?

ja ik heb hem ook net factuur binnen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pat85 en @J.e.kalk,

Bedankt voor jullie bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is, excuses hiervoor! Ik heb zojuist een update geplaatst in mijn bericht van 06-12-2022 en deze gepint bij het bericht van 05-10-2022. 

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy

Reageer