.

UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.


Reputatie 7
Badge +7
  • Moderator
  • 1857 reacties

Beste Simyaan,

We hebben het probleem met enkele iPhone 11 toestellen nog steeds in onderzoek. We betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. We zullen alle betreffende klanten per sms informeren zodra er een nieuwe update is. Vanzelfsprekend zullen we zorgen voor een passende compensatie.

Natuurlijk kan je mij nog steeds een privé bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik je 06-nummer op de lijst kan toevoegen zodat wij contact met je kunnen opnemen als het onderzoek is afgerond.

Het is niet toegestaan op je persoonlijke gegevens publiekelijk te delen onder dit bericht!

Groetjes, 
Amy

Amy 1 jaar geleden

UPDATE 21-12-2022: 

De vergoedingen zullen plaatsvinden vanaf de maand januari. Mijn excuses als dit verwarrend is overgekomen. 

Beste Simyanen,

We zijn blij om te zien dat de klanten die hun iPhone 12 hebben ontvangen erg tevreden zijn en weer optimaal gebruik kunnen maken van de aansluiting bij ons!

We merken dat er wat vragen bij ons binnenkomen die wij graag willen toelichten. Zoals vermeld in mijn eerdere bericht krijgt iedereen die dit probleem heeft ervaren bij ons een vergoeding over de gehele periode dat dit heeft gespeeld. Aan het eind van deze week gaan wij de vergoedingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. De vergoeding zal dan worden verrekend met de volgende facturen en zal ingaan per de eerstvolgende factuur, ongeacht of je wel of niet het vervangende toestel al hebt ontvangen.

Ook krijgen wij vragen of er nog een bewijs of factuur komt van de iPhone 12. Dit zal er helaas niet komen. De factuur van de iPhone 11 is namelijk al de factuur waar ook de garantie op staat. Dit is in combinatie met de servicebon die je vanuit Reconext hebt gekregen voldoende voor eventuele administratie en/of garantie bewijs.

De regel blijft natuurlijk dat je mij een privébericht kan sturen als je langer wacht dan 5 werkdagen op het nieuwe toestel.

Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten in dit topic.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

142 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb wel wat gehoord in prive bericht, maar hier blijft het stil.

15 dagen en counting. Ook geen statusverandering bij Reconext. Status is daar nog steeds ‘U hebt een prijsopgave ontvangen’

Na wat twijfelen toch afgelopen zaterdag mijn Iphone 11 opgestuurd en vandaag, precies 1 week later een nieuw toestel ontvangen! Heel erg blij met deze tegemoetkoming! Hartelijk dank Simyo!

Reputatie 2
Badge

Vandaag is de status bij Reconext verandert, nu in afwachting van verzending 😀. Er lijkt, zoals door Simyo beloofd, actie te zijn ondernomen.  Nog heel even wachten maar de oplossing komt eindelijk in zicht. 

Reputatie 2
Badge

Hier is de status ook aangepast! En er is iets in afwachting van verzending!

 

Wat me wel nog wat zorgen geeft, is dat de activiteit nu weergeeft ‘Geen defect geconstateerd’...

Reputatie 2
Badge

Hier is de status ook aangepast! En er is iets in afwachting van verzending!

 

Wat me wel nog wat zorgen geeft, is dat de activiteit nu weergeeft ‘Geen defect geconstateerd’...

Wel een ander IMEI nummer in de email van Reconext!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pat85,

Bedankt voor je bericht. Dit is een standaard melding! Zolang je een nieuw iMEI nummer in het reparatie rapport ziet staan dan betekent het dat de nieuwe iPhone 12 jouw kant op komt 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Hoi @Pat85,

Bedankt voor je bericht. Dit is een standaard melding! Zolang je een nieuw iMEI nummer in het reparatie rapport ziet staan dan betekent het dat de nieuwe iPhone 12 jouw kant op komt 😊.

Groetjes,
Amy

Dat stemt me dan weer gerust! Dankjewel @Amy!

Reputatie 2
Badge

Ik heb net een mailtje gekregen dat de telefoon is opgestuurd, ben benieuwd!

Reputatie 2
Badge

Hij is binnen hoor! De goede kleur en opslag. Super snel! Eindelijk.

Reputatie 2
Badge

jaaaa, de iPhone 12 is afgeleverd! Na maanden aanmodderen nu eindelijk van de problemen af. Simyo (en indirect KPN) bedankt voor deze omruiling. Ging allemaal niet even soepel maar het eindresultaat telt. 🥳

Reputatie 2
Badge

Ook hier staat een pakketje van Reconext te wachten! Zometeen gelijk uitpakken!

Reputatie 2
Badge

Ik ben blij met een nieuwe iPhone12! Dank @Amy voor het schakelen en hulp!

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE 21-12-2022: 

De vergoedingen zullen plaatsvinden vanaf de maand januari. Mijn excuses als dit verwarrend is overgekomen. 

Beste Simyanen,

We zijn blij om te zien dat de klanten die hun iPhone 12 hebben ontvangen erg tevreden zijn en weer optimaal gebruik kunnen maken van de aansluiting bij ons!

We merken dat er wat vragen bij ons binnenkomen die wij graag willen toelichten. Zoals vermeld in mijn eerdere bericht krijgt iedereen die dit probleem heeft ervaren bij ons een vergoeding over de gehele periode dat dit heeft gespeeld. Aan het eind van deze week gaan wij de vergoedingen doorgeven aan de desbetreffende afdeling. De vergoeding zal dan worden verrekend met de volgende facturen en zal ingaan per de eerstvolgende factuur, ongeacht of je wel of niet het vervangende toestel al hebt ontvangen.

Ook krijgen wij vragen of er nog een bewijs of factuur komt van de iPhone 12. Dit zal er helaas niet komen. De factuur van de iPhone 11 is namelijk al de factuur waar ook de garantie op staat. Dit is in combinatie met de servicebon die je vanuit Reconext hebt gekregen voldoende voor eventuele administratie en/of garantie bewijs.

De regel blijft natuurlijk dat je mij een privébericht kan sturen als je langer wacht dan 5 werkdagen op het nieuwe toestel.

Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten in dit topic.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Hoi @Amy,


Weet jij hoehet staat met de vergoedingen van de facturen over de afgelopen maanden? Zojuist heb ik gewoon weer de aankondiging van de factuur mogen ontvangen?

Reputatie 1

Hoi @Amy,


Weet jij hoehet staat met de vergoedingen van de facturen over de afgelopen maanden? Zojuist heb ik gewoon weer de aankondiging van de factuur mogen ontvangen?

ja ik heb hem ook net factuur binnen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pat85 en @J.e.kalk,

Bedankt voor jullie bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is, excuses hiervoor! Ik heb zojuist een update geplaatst in mijn bericht van 06-12-2022 en deze gepint bij het bericht van 05-10-2022. 

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy

Reputatie 2
Badge

Helder @Amy ! Dank voor de toelichting.

Reageer