.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt [deel 2]



Toon eerste bericht

161 reacties

@pilf67,

Je eerste opmerking is te beantwoorden. App afsluiten is niet nodig om van account te wisselen. Simpel uitloggen is voldoende. Daarna gewenst account aanklikken en inloggen.

2e opmerking is aan Simyo.
Badge +7
Hoi Pilf67,

Welkom op het Simyo forum! :)

Bedankt voor je feedback voor onze app! Wat het betreft het wisselen van nummer op de app, daar heeft Raytje helemaal gelijk in. Als je uitlogt, kom je weer terug in het inlogscherm. Je hoeft dus niet elke keer de app af te sluiten :)

Wat betreft de dagen teller, ik heb dit doorgegeven aan de ontwikkelaar van de app. Als er meerdere mensen zijn die deze dagenteller missen, kunnen we deze altijd weer opnieuw instellen :)

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Waar is de widget gebleven?
Omdat we veel feedback hebben gekregen bij het lanceren van de nieuwe app, is de widget voor Android terug! We rollen deze widget update langzaam uit, dus hou je App updates goed in de gaten.

Waarom kan ik nu wel ingelogd blijven?
Ook op dit punt hebben we veel feedback gekregen. We hebben daarom de beveiliging aangepast. Je hoeft nu alleen bij het wijzigen van je bundels óf bijkopen van MB's een pincode of wachtwoord in te voeren. Daarnaast moet je altijd bevestigen dat je het echt wilt aanschaffen.

Kan ik nu een profielfoto toevoegen?
Je kon bij het aanmaken van je Mijn Simyo app account al een profielfoto kiezen. Het is nu na de update ook mogelijk om deze profielfoto te wijzigen of later toe te voegen.

Waarom krijg ik een oranje scherm te zien?
Zie jij een oranje scherm? Dan is het goed mogelijk dat jij de laatste versie van onze app nog niet hebt geïnstalleerd. In de nieuwste versie krijg je geen oranje scherm meer te zien.

Toch wel een oranje scherm? Laat ons dan even weten wanneer je dit precies te zien krijgt, welke telefoon je hebt en welke softwareversie erop staat. We gaan dan op onderzoek uit voor je.

Wat is het verschil tussen een wachtwoord en inlogcode?
Het wachtwoord is hetzelfde als je wachtwoord voor Mijn Simyo. De 5-cijferige inlogcode is alleen voor de app en maakt het makkelijker om in te loggen. 5 cijfers zijn immers makkelijker te onthouden en in te typen dan een wachtwoord met hoofdletters en cijfers erin. De inlogcode kun je zelf wijzigen in de app. Het wachtwoord is gelijk aan dat op Mijn Simyo en wijzig je dus ook op Mijn Simyo.
App is nog niet live gezet denk ik want ik zie hem niet.. Laatste update is 3 maart..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Raytje,

Dat heb je goed gezien! We rollen deze 'widget update' langzaam uit. Hij is dus niet direct voor iedereen beschikbaar maar dit komt er zeker aan. In de aankomende dagen zal hij steeds verder uitgerold gaan worden :)

Groetjes,
Angela
Ah ok, zoiets had ik al vernomen maar naar aanleiding dit bericht dacht ik ven anders 😃
Reputatie 7
Badge +10
In de 1e reactie van Tiury op dit topic staat de FAQ. Hierin leggen we in de 1e vraag uit dat de update langzaam uitgerold wordt 😉 Goed dat je het alsnog vraagt!

Groetjes,
Angela
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2


Versie 3.0.2 is niet de versie waar dit topic over gaat. Je hebt die update nog niet..
Fijn dat je niet meer elke keer een code hoeft in te voeren bij het openen van de app!

Nu nog de 'balkjes' voor hoeveel dagen er nog over zijn ten opzichte van het aantal MB's / Minuten en we hebben de functionaliteit eindelijk terug van de vorige app.
Kan best zijn, maar waar en/of wanneer kan ik dan de juiste versie downloaden.
Simyo stuurt mij een reactie dat er een nieuwe versie is!!??
Jammer maar helaas!!
Loopt nog steeds vast, mooi hoor zo'n nieuw topic, maar de problemen zijn er nog steeds, bij tweede keer inloggen nog steeds oranje scherm en moet ik de App nog steeds helemaal stoppen.
Opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds versie 3.0.2., en dus dezelfde problemen.

S4 mini android 4.4.2


Versie 3.0.2 is niet de versie waar dit topic over gaat. Je hebt die update nog niet..


Kan best zijn, maar waar en/of wanneer kan ik dan de juiste versie downloaden.
Simyo stuurt mij een reactie dat er een nieuwe versie is!!??
Als jij automatische updates aan heb staan voor de app dan komt ie vanzelf.. staat ook in het bericht.. In fases komt ie bij de gebruikers..
Als jij automatische updates aan heb staan voor de app dan komt ie vanzelf.. staat ook in het bericht.. In fases komt ie bij de gebruikers..

Maar waarom staat dan de oude versie nog in de playstore?
Zal wel aan mij liggen maar er staan nu veel positieve reacties in de store, maar de nieuwe versie is niet beschikbaar.
"Window Dressing" noemen we dat
Als je nou leest wat Simyo heeft geschreven dan zie je daar de uitleg over.. Het gaat in fases daarom zie jij de oudere versie nog. Ik ook overigens.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stuitje & MathijsNL,

@Stuitje, wat lastig dat jij nog geen update hebt gehad. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk een goed werkende app wilt! Zoals Raytje heeft uitgelegd en zoals wij in de FAQ hebben aangegeven, wordt zo'n update in delen uitgerold. Mocht er in de eerste paar updates een probleem zitten, dan horen we dit gelijk en zit niet iedereen met een update die niet werkt.

Gelukkig is het geen kwestie van weken maar van een paar dagen. De laatste klanten zullen zo snel mogelijk de update binnenkrijgen. Tot die tijd, zie je de oude versie nog in de store staan.

@MathijsNL, bedankt voor je feedback 🙂 Goed om te zien dat je voor het grootste gedeelte weer blij bent met onze app! Je input over het verbruikslijntje neem ik mee en ga ik doorgeven. Wie weet kunnen we je hier ook nog mee blij maken in de toekomst.

@Raytje, bedankt voor je aanwezigheid in dit topic! Het helpt heel erg en dat waardeer ik :D

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb de update geïnstalleerd en ik ben weer blij! Ingelogd blijven en de widget terug!
Waarom geen app gemaakt voor Windows Phone?

Omdat Simyo te weinig klanten heeft met Windows Phone en daarom de kosten te hoog zijn. Er is wel een app voor Windows Phone, maar deze is sterk verouderd, en word ook niet meer ondersteund / bijgewerkt. Tevens toont deze enkel de bundel standen en is hij enkel voor abonnement houders..
Badge
Ik heb al enige tijd geen update (iOS) en denk daarom dat ik nog niet de laatste versie heb, maar ik vind het nu erg lastig dat ik niet van de ene account naar de andere kan switchen zonder de app af te sluiten.
Wij zitten hier met 5 personen bij Simyo en wanneer ik wil zien hoe iedereen er voor staat, moet ik dus inloggen, kijken, app afsluiten en weer opstarten en inloggen.....en dat 5 keer.
Wanneer de mogelijkheid er wel is, zit die goed verstopt.
Badge
MALONT Graag de balkjes weer terug zoals MatthijsNL zie nr 8 hiervoor heeft geschreven....ik mis dat elke keer dat ik kijk.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi cne,

Zo'n eenvoudig rekensommetje kan je toch zelf maken? Bovendien heeft het m.i. weinig toegevoegde waarde, het verbruik per dag kan behoorlijk variëren, dus wat zegt een gemiddeld restant van 15 MB per dag als je de ene dag niets, een andere dag 40 MB verbruikt?
Nu net de update gekregen. ..ik moet zeggen wat een flop. Dezelfde problemen als vorige versie dus zoals ik het zie is er helemaal niets veranderd. Widget zie ik niet eens. Na inloggen weer vast in orange scherm. Het werkt niet en is flut. Opnieuw installeren zoals men zei doet niks...sterker nog de telefoon een naar fabriek instellingen terug zetten haalt nog niks uit. Zet aub de ouwe terug op play store dus alleen de widget en dat betaal en bundle gedoe log je maar in op de site. Nog steeds wil de app mij de telefoon laten vergrendelen en waarom? Dat bepaal ik toch zelf wel?
Waarom geen app gemaakt voor Windows Phone?

Er is wel een app voor Windows Phone (welke erg traag is in Windows 10 Mobile, maar die is zwaar verouderd...

@Simyo: Wanneer krijgt deze een behoorlijke update?
Jahoe! De widget is terug en werkt als vanouds (Samsung Note 3 ) ik ben heel blij.
Beste Simyo, Zouden jullie weer de balkjes willen terughalen? Was juist zo handig datje kon zien gedurende de maand hoever je tegoed op was. Nu moet ik zelf 'rekenen': 'oke, nog 8 dagen en nog 27 MB, even denken loop ik dan op schema of moet ik de mobiele data even uitzetten'. Sowieso was de vorige app prima, na de update is er eigenlijk niets verbeterd is mijn mening.. Alleen ingewikkelder, gelukkig wel weer gelijk ingelogd nu. Maar ook dat hadden we al...

Reageer