Ey,
Sinds een 2/3tal dagen heb ik last dat ik geen 3G meer heb en wel nog 2G. Ik zie het teken wel van 3G bovenin me HTC one m8 maar er komt geen data door. Als ik deze hard op 2G zet werkt het wel. Ik heb dit getest op meerdere plekken rondom Ede. Iemand een idee? Opnieuw opstarten/instellen heb ik allemaal al gedaan.
Bladzijde 3 / 6
Beste Simyo,
Goedemorgen.
Zowel 2g, 3g als 4g doet het nog steeds niet.
Herstarten van het toestel en de bovengenoemde oplossingen mochten niet baten.
Ik heb nu ruim een week geen internet. Vorige week was het lastig en begrijpelijk dat er naar een oplossing gezocht moest worden. Nu zijn we een week verder en ik heb nog steeds geen internet én er is geen oplossing in zicht.
Simyo, naast een oplossing ben ik nu ook benieuwd hoe dit gecompenseerd gaat worden.
Ik hoor het graag.
Dank.
Goedemorgen.
Zowel 2g, 3g als 4g doet het nog steeds niet.
Herstarten van het toestel en de bovengenoemde oplossingen mochten niet baten.
Ik heb nu ruim een week geen internet. Vorige week was het lastig en begrijpelijk dat er naar een oplossing gezocht moest worden. Nu zijn we een week verder en ik heb nog steeds geen internet én er is geen oplossing in zicht.
Simyo, naast een oplossing ben ik nu ook benieuwd hoe dit gecompenseerd gaat worden.
Ik hoor het graag.
Dank.
Goedemorgen.
Zowel 2g, 3g als 4g doet het nog steeds niet.
Herstarten van het toestel en de bovengenoemde oplossingen mochten niet baten.
Ik heb nu ruim een week geen internet. Vorige week was het lastig en begrijpelijk dat er naar een oplossing gezocht moest worden. Nu zijn we een week verder en ik heb nog steeds geen internet én er is geen oplossing in zicht.
Simyo, naast een oplossing ben ik nu ook benieuwd hoe dit gecompenseerd gaat worden.
Ik hoor het graag.
Dank.
Same here, nog geen 4G 😕
Goedemorgen,
Hebben jullie wel de juiste instellingen voor 4G in jullie toestel gezet? Vanaf mijn mobiel is het een beetje lastig om de juiste link te plaatsen dus zoek zelf even.
Hebben jullie wel de juiste instellingen voor 4G in jullie toestel gezet? Vanaf mijn mobiel is het een beetje lastig om de juiste link te plaatsen dus zoek zelf even.
Hebben jullie wel de juiste instellingen voor 4G in jullie toestel gezet? Vanaf mijn mobiel is het een beetje lastig om de juiste link te plaatsen dus zoek zelf even.
Jazeker, alles dubbelgechecked en staat goed
Hier ook geen 4g, en 3g werkt nog steeds niet.
Beste Simyo, beste allen,
Ook ik heb al weken last van een slechte verbinding. Maak zelf gebruik van een Oneplus One toestel. Begint erg vervelend te worden... Ik zou het op prijs stellen als er een oplossing komt. Toestel al meerdere malen uit/aan gezet, toegangspunt gechecked (portalmmm.nl). Slechte verbinding is door heel het land, niet specifiek aan een regio toe te wijzen...
Ben op het KPN netwerk gaan zitten om dit soort dingen te voorkomen. Erg jammer dat ook KPN niet altijd betrouwbaar blijkt 😞
Ook ik heb al weken last van een slechte verbinding. Maak zelf gebruik van een Oneplus One toestel. Begint erg vervelend te worden... Ik zou het op prijs stellen als er een oplossing komt. Toestel al meerdere malen uit/aan gezet, toegangspunt gechecked (portalmmm.nl). Slechte verbinding is door heel het land, niet specifiek aan een regio toe te wijzen...
Ben op het KPN netwerk gaan zitten om dit soort dingen te voorkomen. Erg jammer dat ook KPN niet altijd betrouwbaar blijkt 😞
Hetprobleem ligt trouwens wel degelijk bij Simyo of ergens in de koppeling tussen KPN en Simyo. Er zit nu iemand naast me met KPN en alles werkt daar gewoon.
Bij mij is ook nog steeds niks opgelost. Ben vandaag in Eindhoven geweest. Ik heb niks gezien dat de gsm op 4G overschakelde. Alle instellingen staan goed en de gsm ondersteunt ook 4G netwerk.
Hoi allemaal,
Bij mij heeft mobiel internet het drie dagen achtereen weer gedaan (zonder dat ikzelf iets veranderd heb aan instellingen) en nu sinds twee dagen is het weer foetsie. Ik begin er langzamerhand ook moe van te worden.
En zoals hierboven ook vermeld is door iemand anders, ik denk dat het ook aan Simyo-KPN relatie ligt. Want alle andere mensen die ik ken die op het KPN netwerk zitten, daar werkt het gewoon bij.
Groet,
Appie
Bij mij heeft mobiel internet het drie dagen achtereen weer gedaan (zonder dat ikzelf iets veranderd heb aan instellingen) en nu sinds twee dagen is het weer foetsie. Ik begin er langzamerhand ook moe van te worden.
En zoals hierboven ook vermeld is door iemand anders, ik denk dat het ook aan Simyo-KPN relatie ligt. Want alle andere mensen die ik ken die op het KPN netwerk zitten, daar werkt het gewoon bij.
Groet,
Appie
Beste Simyo,
Goedenavond.
Er is wederom een dag voorbij zonder 3G.
Gezien het aantal reacties hierboven is dit een aanhoudende kwestie voor meerdere gebruikers.
Een passende en aanhoudende actie hierop wordt verwacht en één reactie per dag met mogelijke oplossingen is niet voldoende.
Simyo, los dit op.
Graag een reactie.
Goedenavond.
Er is wederom een dag voorbij zonder 3G.
Gezien het aantal reacties hierboven is dit een aanhoudende kwestie voor meerdere gebruikers.
Een passende en aanhoudende actie hierop wordt verwacht en één reactie per dag met mogelijke oplossingen is niet voldoende.
Simyo, los dit op.
Graag een reactie.
Hoi iedereen!
Sorry voor mijn late reactie! We gaan dit topic beter in de gaten houden.
Het leek er even op dat KPN het probleem had opgelost, maar helaas hebben meerdere klanten nog steeds last van dit probleem. Dit is enorm vervelend. Ik hoop dus ook dat dit snel opgelost kan worden door KPN.
Wij kunnen het helaas niet oplossen, omdat het te maken heeft met een groter netwerkprobleem. KPN is dan de eindverantwoordelijke en zij zijn heel hard bezig om dit op te lossen. Het kan mogelijk zijn dat klanten van KPN/Telfort/Simyo wel internetverbinding hebben. Dit komt omdat het een kleine groep klanten betreft die last hebben van dit probleem. Uiteraard is elke klant er één te veel.
We hebben voor iedereen de instellingen op jullie simkaarten handmatig aangepast op verzoek van de netwerkspecialisten van KPN. Hierdoor worden jullie als het ware volledig handmatig op het 3G-netwerk aangemeld. Kunnen jullie de toestellen een kwartier lang uitgeschakeld laten en vervolgens weer aan doen? We horen natuurlijk graag of dit heeft gewerkt.
Jullie geduld stellen wij natuurlijk zeer op prijs. We gaan daarom ook hard nadenken over een kleinigheidje waarmee we jullie een glimlach kunnen bezorgen!
Iedereen die actief bezig is geweest met het helpen van elkaar, enorm bedankt! Jullie zijn toppers. Samen staan we immers sterk.
Groetjes,
Ilias
Sorry voor mijn late reactie! We gaan dit topic beter in de gaten houden.
Het leek er even op dat KPN het probleem had opgelost, maar helaas hebben meerdere klanten nog steeds last van dit probleem. Dit is enorm vervelend. Ik hoop dus ook dat dit snel opgelost kan worden door KPN.
Wij kunnen het helaas niet oplossen, omdat het te maken heeft met een groter netwerkprobleem. KPN is dan de eindverantwoordelijke en zij zijn heel hard bezig om dit op te lossen. Het kan mogelijk zijn dat klanten van KPN/Telfort/Simyo wel internetverbinding hebben. Dit komt omdat het een kleine groep klanten betreft die last hebben van dit probleem. Uiteraard is elke klant er één te veel.
We hebben voor iedereen de instellingen op jullie simkaarten handmatig aangepast op verzoek van de netwerkspecialisten van KPN. Hierdoor worden jullie als het ware volledig handmatig op het 3G-netwerk aangemeld. Kunnen jullie de toestellen een kwartier lang uitgeschakeld laten en vervolgens weer aan doen? We horen natuurlijk graag of dit heeft gewerkt.
Jullie geduld stellen wij natuurlijk zeer op prijs. We gaan daarom ook hard nadenken over een kleinigheidje waarmee we jullie een glimlach kunnen bezorgen!
Iedereen die actief bezig is geweest met het helpen van elkaar, enorm bedankt! Jullie zijn toppers. Samen staan we immers sterk.
Groetjes,
Ilias
Beste Ilias,
Ik wilde net weer reageren met het bericht dat mijn verbinding inmiddels helemaal niet meer werkte. Nu snap ik waarom. Bedankt voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik weer een verbinding. Ik ben benieuwd of het probleem nu is verholpen. I'll keep you posted 🙂
Ik wilde net weer reageren met het bericht dat mijn verbinding inmiddels helemaal niet meer werkte. Nu snap ik waarom. Bedankt voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik weer een verbinding. Ik ben benieuwd of het probleem nu is verholpen. I'll keep you posted 🙂
Ik wilde net weer reageren met het bericht dat mijn verbinding inmiddels helemaal niet meer werkte. Nu snap ik waarom. Bedankt voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik weer een verbinding. Ik ben benieuwd of het probleem nu is verholpen. I'll keep you posted :)
Om mijzelf maar even te quoten: helaas. Verbinding blijft prut met peren 😞
Ik wilde net weer reageren met het bericht dat mijn verbinding inmiddels helemaal niet meer werkte. Nu snap ik waarom. Bedankt voor de terugkoppeling. Inmiddels heb ik weer een verbinding. Ik ben benieuwd of het probleem nu is verholpen. I'll keep you posted :)
Hier ook, echt drama!
Om mijzelf maar even te quoten: helaas. Verbinding blijft prut met peren :(
Beste Ilias/Simyo,
Dank voor de uitgebreide reactie.
Jammer genoeg heeft het niet geholpen en ben ik nog steeds 3G-loos.
Wat is daadwerkelijk het probleem en waarom duurt dit zo lang?
Dank voor de uitgebreide reactie.
Jammer genoeg heeft het niet geholpen en ben ik nog steeds 3G-loos.
Wat is daadwerkelijk het probleem en waarom duurt dit zo lang?
Ook ik heb hier al meer dan een week last van. Van alles geprobeerd en zojuist ook kwartier uit gehad en weer aan... helaas geen verschil en nog steeds internetloos.
Ook hier geen verbetering, wel vanmiddag een korte tijd gehad dat de (data) verbinding volledig weg was. Ik vraag me op het moment ook af wat nu daadwerkelijk het probleem is, aangezien 3g en hsdpa op het zelfde netwerk zit vindt ik het raar dat een van de twee het niet doet. Is er al enige vordering? Zo ja enig idee hoe lang het nog zal duren?
Weer een dag verder, weer een slechte verbinding. Blijft drama!
Hoi allemaal,
Helaas is het ons niet precies bekend wat er aan de hand is. Juist omdat H+ wel werkt. Er zijn door KPN wat wijzigingen doorgevoerd op het netwerk en voor het de meeste klanten is het probleem opgelost. Helaas hebben we nog een handjevol klanten die geen 3G kunnen gebruiken.
We hebben dit opnieuw doorgezet naar de netwerkspecialist van KPN. Ik ga ervoor zorgen dat jullie allemaal weer gratis 4G van ons krijgen. Ik moet in dat geval wel van jullie weten of jullie een telefoon hebben die 4G-ready is. Als jullie mij dit vandaag laten weten, ga ik er vandaag nog voor zorgen dat 4G geactiveerd wordt.
Groetjes,
Angela
Helaas is het ons niet precies bekend wat er aan de hand is. Juist omdat H+ wel werkt. Er zijn door KPN wat wijzigingen doorgevoerd op het netwerk en voor het de meeste klanten is het probleem opgelost. Helaas hebben we nog een handjevol klanten die geen 3G kunnen gebruiken.
We hebben dit opnieuw doorgezet naar de netwerkspecialist van KPN. Ik ga ervoor zorgen dat jullie allemaal weer gratis 4G van ons krijgen. Ik moet in dat geval wel van jullie weten of jullie een telefoon hebben die 4G-ready is. Als jullie mij dit vandaag laten weten, ga ik er vandaag nog voor zorgen dat 4G geactiveerd wordt.
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Goedemiddag en dan voor de reactie.
Mijn telefoon is 4g ready (iphone 6s).
Echter is dit van de week ook voorgesteld en heeft dit niet gewerkt.
Goedemiddag en dan voor de reactie.
Mijn telefoon is 4g ready (iphone 6s).
Echter is dit van de week ook voorgesteld en heeft dit niet gewerkt.
Beste allen,
Ook hier nog steeds geen mobiel internet, het begint nu echt vervelend te worden. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt.
Ikzelf heb een iPhone 6 die ook 4G ready is. Ik heb alle instructies die Simyo mij aan de klantenservice heeft verteld opgevolgd en ook de instructies die door de medewerkers op dit forum zijn gezet. Maar helaas.
Ik weet zelf niet veel over de techniek die achter mobiel internet zit, maar zou het helpen om een nieuwe SIM kaart op te sturen, misschien hebben de mensen die hier last van hebben een bepaalde identificatie die het netwerk van KPN eruitgooit? Ik zeg maar wat hoor, maar is misschien wel moeite waard om te testen?
groeten,
Appie
Ook hier nog steeds geen mobiel internet, het begint nu echt vervelend te worden. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt.
Ikzelf heb een iPhone 6 die ook 4G ready is. Ik heb alle instructies die Simyo mij aan de klantenservice heeft verteld opgevolgd en ook de instructies die door de medewerkers op dit forum zijn gezet. Maar helaas.
Ik weet zelf niet veel over de techniek die achter mobiel internet zit, maar zou het helpen om een nieuwe SIM kaart op te sturen, misschien hebben de mensen die hier last van hebben een bepaalde identificatie die het netwerk van KPN eruitgooit? Ik zeg maar wat hoor, maar is misschien wel moeite waard om te testen?
groeten,
Appie
Hoi DijkMijk & AppieChappie,
@DijkMijk, de vorige keer zou het probleem opgelost zijn waardoor onze IT afdeling je niet op 4G heeft gezet. Het is door ons niet snel genoeg gecommuniceerd. Sorry hiervoor. Ik heb je nummer doorgezet naar onze IT afdeling en hoop dat ze zo snel mogelijk 4G voor je kunnen inschakelen.
@AppieChappie, ook jouw nummer heb ik doorgezet naar onze IT afdeling. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ze vandaag nog 4G voor je aanzetten. Dit werkt namelijk wel zoals het hoort.
Helaas verwacht ik niet dat dit probleem ligt aan jullie simkaarten. In eerste instantie hadden veel klanten last van dit probleem. Na enkele aanpassingen aan de kant van KPN, Was het voor het grootste gedeelte opgelost. Wat er nu precies voor jullie nog niet in orde is, durf ik niet te zeggen. Ik kan je wel beloven dat onze knappen koppen van de IT afdeling er bovenop zitten en contact blijven houden met de netwerkspecialisten van KPN.
Ik wil jou nog wel even vragen om je telefoon uit en aan te zetten. Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op je simkaart.
Groetjes,
Angela
@DijkMijk, de vorige keer zou het probleem opgelost zijn waardoor onze IT afdeling je niet op 4G heeft gezet. Het is door ons niet snel genoeg gecommuniceerd. Sorry hiervoor. Ik heb je nummer doorgezet naar onze IT afdeling en hoop dat ze zo snel mogelijk 4G voor je kunnen inschakelen.
@AppieChappie, ook jouw nummer heb ik doorgezet naar onze IT afdeling. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ze vandaag nog 4G voor je aanzetten. Dit werkt namelijk wel zoals het hoort.
Helaas verwacht ik niet dat dit probleem ligt aan jullie simkaarten. In eerste instantie hadden veel klanten last van dit probleem. Na enkele aanpassingen aan de kant van KPN, Was het voor het grootste gedeelte opgelost. Wat er nu precies voor jullie nog niet in orde is, durf ik niet te zeggen. Ik kan je wel beloven dat onze knappen koppen van de IT afdeling er bovenop zitten en contact blijven houden met de netwerkspecialisten van KPN.
Ik wil jou nog wel even vragen om je telefoon uit en aan te zetten. Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op je simkaart.
Groetjes,
Angela
Mijn telefoon heeft LTE.
Ha Angela,
Ik zie het bericht helaas nu pas. Ook ik heb nog steeds geen mobiel internet. Ik heb een samsung s6 dus 4G ready. Hopelijk kan dat snel worden ingeschakeld. Het begint inderdaad echt heel vervelend te worden.
Ik zie het bericht helaas nu pas. Ook ik heb nog steeds geen mobiel internet. Ik heb een samsung s6 dus 4G ready. Hopelijk kan dat snel worden ingeschakeld. Het begint inderdaad echt heel vervelend te worden.
Simyo,
Goedenavond.
Dit duurt te lang en de oplossingen die aangedragen worden werken niet.
Geen 2g, 3g, geen 4g oftewel al bijna twee weken geen internet.
Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en mijn bereikbaarheid onderweg is minimaal.
Dit is voor mijn werk zeer onwenselijk en ik verwacht een oplossing van Simyo in de komende dagen.
Mocht dit om wat voor reden niet lukken zal ik mijn bereikbaarheid bij een andere provider gaan zoeken en de samenwerking met Simyo beëindigen.
Goedenavond.
Dit duurt te lang en de oplossingen die aangedragen worden werken niet.
Geen 2g, 3g, geen 4g oftewel al bijna twee weken geen internet.
Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en mijn bereikbaarheid onderweg is minimaal.
Dit is voor mijn werk zeer onwenselijk en ik verwacht een oplossing van Simyo in de komende dagen.
Mocht dit om wat voor reden niet lukken zal ik mijn bereikbaarheid bij een andere provider gaan zoeken en de samenwerking met Simyo beëindigen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.