Ey,
Sinds een 2/3tal dagen heb ik last dat ik geen 3G meer heb en wel nog 2G. Ik zie het teken wel van 3G bovenin me HTC one m8 maar er komt geen data door. Als ik deze hard op 2G zet werkt het wel. Ik heb dit getest op meerdere plekken rondom Ede. Iemand een idee? Opnieuw opstarten/instellen heb ik allemaal al gedaan.
Bladzijde 1 / 6
Hoi Casper,
Sorry! Je hebt inderdaad al een nieuwe simkaart van ons gekregen. Omdat de 'algehele' problemen die aan het begin van dit topic speelde al een tijdje opgelost zijn, moeten we dit zien als individuele issues. Het is dus ook toevallig dat jullie hier allemaal nog last van hebben.
Graag bel ik de netwerkspecialisten voor je. Kun je mij vertellen of de simkaart ook niet werkt in een andere telefoon en of dit probleem zich vooral op 1 locatie (postcode) voordoet of op meerdere? Als het 1 locatie is, ontvang ik hiervan graag een postcode en huisnummer. Deze mag je sturen via een privébericht. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan vanzelf 🙂
Groetjes,
Angela
Sorry! Je hebt inderdaad al een nieuwe simkaart van ons gekregen. Omdat de 'algehele' problemen die aan het begin van dit topic speelde al een tijdje opgelost zijn, moeten we dit zien als individuele issues. Het is dus ook toevallig dat jullie hier allemaal nog last van hebben.
Graag bel ik de netwerkspecialisten voor je. Kun je mij vertellen of de simkaart ook niet werkt in een andere telefoon en of dit probleem zich vooral op 1 locatie (postcode) voordoet of op meerdere? Als het 1 locatie is, ontvang ik hiervan graag een postcode en huisnummer. Deze mag je sturen via een privébericht. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan vanzelf 🙂
Groetjes,
Angela
@Ilias
Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik al een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft het probleem niet opgelost.
Ik heb ook nog steeds geen 3G. Gisteren had ik wel een moment dat ik helemaal geen internet verbinding had (op de ring Utrecht voor navigatie) toen auto aan de kant gezet en opnieuw opgestart, waarna de verbinding terug was.
Gr. Casper
Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik al een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft het probleem niet opgelost.
Ik heb ook nog steeds geen 3G. Gisteren had ik wel een moment dat ik helemaal geen internet verbinding had (op de ring Utrecht voor navigatie) toen auto aan de kant gezet en opnieuw opgestart, waarna de verbinding terug was.
Gr. Casper
Hoi TDJ,
Wat enorm vervelend dat het probleem zolang blijft aanhouden. Ik zie dat je hebt gebeld en dat het opgelost leek te zijn. Helaas leek dit vals alarm. Je hebt wéér moeten bellen om het op te laten lossen en nu zit je neem ik aan op 4G zonder enig probleem.
Ik hoop dat de oplossing blijvend is en dat je er geen last meer van ondervindt. Goed dat je er zo achteraan gaat. Laat je het weten als er weer wat speelt.
@Casper15567, wat vervelend dat het ook bij jou niet goed werkt. Dat moeten we natuurlijk oplossen. Ik snap dat je het te lang vindt duren. Ik hoop enorm dat het in de tussentijd al is opgelost. Desalniettemin zal ik meteen reset uitvoeren op de instellingen van jouw simkaart. Kun je jouw simkaart opnieuw opstarten en mij laten weten wat het resultaat daarvan is? Als dit niet heeft gewerkt gaan wij een nieuwe simkaart opsturen. Is dat goed?
@RicoK, dankjewel voor je hulp!
Onze excuses voor het laat reageren. We kregen het bericht niet gepusht en hebben het dus niet kunnen behandelen. Dat is ook opgelost.
Groetjes,
Ilias
Wat enorm vervelend dat het probleem zolang blijft aanhouden. Ik zie dat je hebt gebeld en dat het opgelost leek te zijn. Helaas leek dit vals alarm. Je hebt wéér moeten bellen om het op te laten lossen en nu zit je neem ik aan op 4G zonder enig probleem.
Ik hoop dat de oplossing blijvend is en dat je er geen last meer van ondervindt. Goed dat je er zo achteraan gaat. Laat je het weten als er weer wat speelt.
@Casper15567, wat vervelend dat het ook bij jou niet goed werkt. Dat moeten we natuurlijk oplossen. Ik snap dat je het te lang vindt duren. Ik hoop enorm dat het in de tussentijd al is opgelost. Desalniettemin zal ik meteen reset uitvoeren op de instellingen van jouw simkaart. Kun je jouw simkaart opnieuw opstarten en mij laten weten wat het resultaat daarvan is? Als dit niet heeft gewerkt gaan wij een nieuwe simkaart opsturen. Is dat goed?
@RicoK, dankjewel voor je hulp!
Onze excuses voor het laat reageren. We kregen het bericht niet gepusht en hebben het dus niet kunnen behandelen. Dat is ook opgelost.
Groetjes,
Ilias
Na wat geklooi ben ik weer op 4G, dat werkt wel weer.
Nee nog niet, 3G werkt niet. Ik ga weer es ff bellen, ik ben er nu wel moe van te worden.
Fijn, dat het is opgelost!
En het doet het weer, er was een netwerkfout gemaakt.
Edit: 3G werkt nog NIET!!!! Zelfde als voorheen weer.
Edit: 3G werkt nog NIET!!!! Zelfde als voorheen weer.
Ik heb ze gesproken, er schijnt "iets" op het netwerk niet goed te staan. Dit gaan ze aanpassen fixe en ze bellen.
Dit gaat ergens op de dag gebeuren 😞
Dit gaat ergens op de dag gebeuren 😞
Idd, dit is te gek voor woorden, ik ga zo meteen bellen.
Ook hier geen verbinding meer, helemaal niks.
Het is nu onderhand 2 a 3 maand geleden sinds we dit voor het eerst aangekaart hebben en nog is het niet opgelost. Mijn excuus maar ik vind het nu wel erg lang duren.
Ik moet berijkbaar zijn voor mijn werk en uiteraard ook voor mijn privé, daar betaal ik ook voor. Dus ik verwacht ook dat in het geval van een storing er snel een oplossing komt. En 2 a 3 maand vind ik persoonlijk niet erg snel.
Het is nu onderhand 2 a 3 maand geleden sinds we dit voor het eerst aangekaart hebben en nog is het niet opgelost. Mijn excuus maar ik vind het nu wel erg lang duren.
Ik moet berijkbaar zijn voor mijn werk en uiteraard ook voor mijn privé, daar betaal ik ook voor. Dus ik verwacht ook dat in het geval van een storing er snel een oplossing komt. En 2 a 3 maand vind ik persoonlijk niet erg snel.
Ik heb sinds de reset geen 3G/4G zelfs geen 2G. Vanuit Arnhem naar Ede. De melding is: dienst niet beschikbaar
Kun je iets specifieker zijn?
Waar ervaar je de problemen (welke postcode)? En alleen daar of op meerdere willekeurige plekken? En altijd op die plekken? Of de ene keer wel en de andere keer niet?
Waar ervaar je de problemen (welke postcode)? En alleen daar of op meerdere willekeurige plekken? En altijd op die plekken? Of de ene keer wel en de andere keer niet?
Fijn, nu doet het internet het helemaal niet meer. Ik heb alle instellingen dubbelgechecked, telefoon half uur uitgehad etc... Wat een gepruts zeg!!! Ik heb vanavond het nodig en natuurlijk niet bereikbaar.
Hoi TDJ en Casper15567,
Casper15567, wat vervelend dat het nog steeds niet opgelost is! Ik heb je aansluiting er wederom bij gepakt en een reset uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op. Hou je me op de hoogte?
TDJ, dat is jammer om te horen! Ook voor jou heb ik een reset uitgevoerd. Wil ook jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoor graag nog van je!
Groetjes,
Jihane
Casper15567, wat vervelend dat het nog steeds niet opgelost is! Ik heb je aansluiting er wederom bij gepakt en een reset uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op. Hou je me op de hoogte?
TDJ, dat is jammer om te horen! Ook voor jou heb ik een reset uitgevoerd. Wil ook jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Ik hoor graag nog van je!
Groetjes,
Jihane
Hier werkt het ook niet.
Jihane
Voor mij is het probleem nog steeds niet opgelost, zoals je vroeg om met een andere telefoon te proberen heb ik met meerdere telefoons gedaan, en ook dat helpt niet.
Gr. Casper
Voor mij is het probleem nog steeds niet opgelost, zoals je vroeg om met een andere telefoon te proberen heb ik met meerdere telefoons gedaan, en ook dat helpt niet.
Gr. Casper
Ok, wat was het probleem dan? Ik moet dat even gaan testen, ik heb nog 4G namelijk aan omdat er niet echt een duidelijke iets was waardoor het kwam.
Hoi TDJ,
De issue is opgelost! Daarmee bedoel ik dat er eerst een storing was, en die is intussen al een poosje verholpen. Als er nu nog klachten zijn over 3G, dan zijn dat slechts uitzonderingen. Doet jouw 3G het niet? Dan help ik je graag verder!
Groetjes,
Jihane
De issue is opgelost! Daarmee bedoel ik dat er eerst een storing was, en die is intussen al een poosje verholpen. Als er nu nog klachten zijn over 3G, dan zijn dat slechts uitzonderingen. Doet jouw 3G het niet? Dan help ik je graag verder!
Groetjes,
Jihane
Jihane, wat is opgelost? Volgens mij niet.
Hoi Beppe,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat je op dit moment geen stabiele internetverbinding kunt opzetten. Dat is natuurlijk niet handig.
Ik zie dat je aangeeft ineens geen 4G meer te hebben. Het nummer waarmee je ingelogd bent op het forum, is een Simyo Prepaid aansluiting. Hiermee is het niet mogelijk om gebruik te maken van 4G. Bij deze raad ik je dan ook aan om de APN weer terug te zetten naar 'portalmmm.nl'.
Voor de volledigheid, heb ik de internetoptie op jouw simkaart een reset gegeven. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laat je weten of de verbinding beter is?
Mocht het gaan om een ander telefoonnummer dan degene waarmee je ingelogd bent op het forum? Stuur mij dan het juiste nummer even via een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken. De optie voor het versturen van een privébericht verschijnt dan in mijn profiel. Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat vervelend om te zien dat je op dit moment geen stabiele internetverbinding kunt opzetten. Dat is natuurlijk niet handig.
Ik zie dat je aangeeft ineens geen 4G meer te hebben. Het nummer waarmee je ingelogd bent op het forum, is een Simyo Prepaid aansluiting. Hiermee is het niet mogelijk om gebruik te maken van 4G. Bij deze raad ik je dan ook aan om de APN weer terug te zetten naar 'portalmmm.nl'.
Voor de volledigheid, heb ik de internetoptie op jouw simkaart een reset gegeven. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laat je weten of de verbinding beter is?
Mocht het gaan om een ander telefoonnummer dan degene waarmee je ingelogd bent op het forum? Stuur mij dan het juiste nummer even via een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken. De optie voor het versturen van een privébericht verschijnt dan in mijn profiel. Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Angela
Nog een opmerking erbij:
Ik heb nu al wel een aantal keer gezien dat KPN wegvalt en er dan geen service staat
Dit duurt een aantal seconden en dan staat er weer KPN en 3G
Mijn postcode is 1944
Ik heb nu al wel een aantal keer gezien dat KPN wegvalt en er dan geen service staat
Dit duurt een aantal seconden en dan staat er weer KPN en 3G
Mijn postcode is 1944
Goedendag,
Sinds mijn vakantie ongeveer 3 weken geleden viel het mij op dat ik "slecht" internet had (achteraf ontdekt mijn vriend dat ik geen 4G meer had) dus feitelijk geen internet
Ik heb er zelf niet zo veel verstand van maar mijn bundel stond dus ook nog onaangebruikt ;-(
Dat is wel zonde van het geld....
Mijn vriend heeft via dit forum de optie KPN4G.nl ingesteld en toen kreeg ik meteen 3G op mijn iPhone 6
Maar voorheen kreeg ik volgens mij gewoon 4G en dat zie ik nu niet meer
Mijn vriend vraagt of u mijn simkaart eens kunt resetten oid?
Of kijken wat er bij mijn verbinding aan de hand is?
Moet ik daarna nu kpn4g gebruiken als instelling of portalmmm ?
Kunt u mijn databundel een keer opschuiven deze maand alstublieft, ik heb er helemaal geen gebruik van gemaakt?
Ik hoor het graag, alvast bedankt
Sinds mijn vakantie ongeveer 3 weken geleden viel het mij op dat ik "slecht" internet had (achteraf ontdekt mijn vriend dat ik geen 4G meer had) dus feitelijk geen internet
Ik heb er zelf niet zo veel verstand van maar mijn bundel stond dus ook nog onaangebruikt ;-(
Dat is wel zonde van het geld....
Mijn vriend heeft via dit forum de optie KPN4G.nl ingesteld en toen kreeg ik meteen 3G op mijn iPhone 6
Maar voorheen kreeg ik volgens mij gewoon 4G en dat zie ik nu niet meer
Mijn vriend vraagt of u mijn simkaart eens kunt resetten oid?
Of kijken wat er bij mijn verbinding aan de hand is?
Moet ik daarna nu kpn4g gebruiken als instelling of portalmmm ?
Kunt u mijn databundel een keer opschuiven deze maand alstublieft, ik heb er helemaal geen gebruik van gemaakt?
Ik hoor het graag, alvast bedankt
Hoi PlagueVeritas en Casper15567,
Natuurlijk is het in dit topic wat rustiger. De issue is inmiddels opgelost! Dus als je nog 3G-problemen ervaart, dan is dat een uitzondering. PlagueVeritas, ik heb jouw aansluiting erbij gepakt. Ik heb het een en ander verschoven, en tevens een reset uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer opnieuw aandoen? Hopelijk lost dit het probleem op! Hou je mij op de hoogte?
Casper15567, ik heb ook jouw aansluiting ingekeken. Wil jij een andere simkaart in jouw toestel proberen en jouw simkaart in een andere telefoon? Op die manier kun je uitzoeken waar het probleem zich precies bevindt. Heel vervelend dat het nog niet werkt! Laat je weten wat er uit deze test komt?
Groetjes,
Jihane
Natuurlijk is het in dit topic wat rustiger. De issue is inmiddels opgelost! Dus als je nog 3G-problemen ervaart, dan is dat een uitzondering. PlagueVeritas, ik heb jouw aansluiting erbij gepakt. Ik heb het een en ander verschoven, en tevens een reset uitgevoerd. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer opnieuw aandoen? Hopelijk lost dit het probleem op! Hou je mij op de hoogte?
Casper15567, ik heb ook jouw aansluiting ingekeken. Wil jij een andere simkaart in jouw toestel proberen en jouw simkaart in een andere telefoon? Op die manier kun je uitzoeken waar het probleem zich precies bevindt. Heel vervelend dat het nog niet werkt! Laat je weten wat er uit deze test komt?
Groetjes,
Jihane
Excuus voor mijn late reactie, ik ben erg druk geweest met mijn werk de laatste paar dagen. Ik heb getest en het lijkt erop dat het nog steeds niet werkt...
Ik had ook graag een andere reactie geplaatst.
Gr. Casper
Ik had ook graag een andere reactie geplaatst.
Gr. Casper
Het begint verdacht stil te worden in dit topic. Helaas zijn mijn 3G problemen nog steeds niet opgelost... Het blijft extreem traag in gebieden waar geen 4G dekking is 😞
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.