Skip to main content
Ey,

Sinds een 2/3tal dagen heb ik last dat ik geen 3G meer heb en wel nog 2G. Ik zie het teken wel van 3G bovenin me HTC one m8 maar er komt geen data door. Als ik deze hard op 2G zet werkt het wel. Ik heb dit getest op meerdere plekken rondom Ede. Iemand een idee? Opnieuw opstarten/instellen heb ik allemaal al gedaan.
Nog een opmerking erbij:

Ik heb nu al wel een aantal keer gezien dat KPN wegvalt en er dan geen service staat

Dit duurt een aantal seconden en dan staat er weer KPN en 3G

Mijn postcode is 1944
Hoi Beppe,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te zien dat je op dit moment geen stabiele internetverbinding kunt opzetten. Dat is natuurlijk niet handig.

Ik zie dat je aangeeft ineens geen 4G meer te hebben. Het nummer waarmee je ingelogd bent op het forum, is een Simyo Prepaid aansluiting. Hiermee is het niet mogelijk om gebruik te maken van 4G. Bij deze raad ik je dan ook aan om de APN weer terug te zetten naar 'portalmmm.nl'.

Voor de volledigheid, heb ik de internetoptie op jouw simkaart een reset gegeven. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laat je weten of de verbinding beter is?

Mocht het gaan om een ander telefoonnummer dan degene waarmee je ingelogd bent op het forum? Stuur mij dan het juiste nummer even via een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken. De optie voor het versturen van een privébericht verschijnt dan in mijn profiel. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Angela
Jihane, wat is opgelost? Volgens mij niet.
Hoi TDJ,

De issue is opgelost! Daarmee bedoel ik dat er eerst een storing was, en die is intussen al een poosje verholpen. Als er nu nog klachten zijn over 3G, dan zijn dat slechts uitzonderingen. Doet jouw 3G het niet? Dan help ik je graag verder!

Groetjes,

Jihane
Ok, wat was het probleem dan? Ik moet dat even gaan testen, ik heb nog 4G namelijk aan omdat er niet echt een duidelijke iets was waardoor het kwam.
Jihane

Voor mij is het probleem nog steeds niet opgelost, zoals je vroeg om met een andere telefoon te proberen heb ik met meerdere telefoons gedaan, en ook dat helpt niet.

Gr. Casper

Reageer