Ey,
Sinds een 2/3tal dagen heb ik last dat ik geen 3G meer heb en wel nog 2G. Ik zie het teken wel van 3G bovenin me HTC one m8 maar er komt geen data door. Als ik deze hard op 2G zet werkt het wel. Ik heb dit getest op meerdere plekken rondom Ede. Iemand een idee? Opnieuw opstarten/instellen heb ik allemaal al gedaan.
Bladzijde 2 / 6
Ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde probleem. Alles werk behalve 3G.
En nog steeds, Simyo, wanneer gaat hier iets aan gebeuren, want dit is klote.
Ik heb ook mijn instellingen hersteld. Ik heb het ook met de Simyo instellingen geprobeerd en handmatig ingesteld en de gsm gereset, maar niks werkt. Het internet werkt alleen met E en H+ netwerk.
Hoi TDJ, Casper15567 en Ruud1988 :)
Allereerst onze excuses dat er nog geen moderator heeft gereageerd in dit topic. Helaas was het topic nog niet eerder te zien voor ons, wat we natuurlijk meteen gaan uitzoeken.
Dat gezegd hebbende, geef ik ook graag aan dat ik het erg vervelend vind om te horen dat jullie allemaal geen 3G ontvangen. Er zijn al wat alarmbelletjes afgegaan hier, omdat er plotseling veel vragen over binnenkomen. Helaas hebben we de oorzaak nog niet weten te achterhalen. Daarom heb ik jullie 06-nummers doorgegeven aan onze technische afdeling en aan de netwerkspecialisten van KPN.
Toch wil ik nog wel een paar dingen weten, zodat we er verder onderzoek naar kunnen doen:
- Welke telefoons gebruiken jullie precies?
- Heb je dit overal?
- Welke APN hebben jullie nu ingesteld?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes, Tiury
Allereerst onze excuses dat er nog geen moderator heeft gereageerd in dit topic. Helaas was het topic nog niet eerder te zien voor ons, wat we natuurlijk meteen gaan uitzoeken.
Dat gezegd hebbende, geef ik ook graag aan dat ik het erg vervelend vind om te horen dat jullie allemaal geen 3G ontvangen. Er zijn al wat alarmbelletjes afgegaan hier, omdat er plotseling veel vragen over binnenkomen. Helaas hebben we de oorzaak nog niet weten te achterhalen. Daarom heb ik jullie 06-nummers doorgegeven aan onze technische afdeling en aan de netwerkspecialisten van KPN.
Toch wil ik nog wel een paar dingen weten, zodat we er verder onderzoek naar kunnen doen:
- Welke telefoons gebruiken jullie precies?
- Heb je dit overal?
- Welke APN hebben jullie nu ingesteld?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes, Tiury
Ik heb een Samsungs S5 mini. Dit toestel is nu 4 Maanden oud.
Ik woon in zuid-limburg en ik werk in Eindhoven. Ik heb overal dit probleem.
APN staat nu bij op portalmmm.nl
Groetjes, Ruud
Ik woon in zuid-limburg en ik werk in Eindhoven. Ik heb overal dit probleem.
APN staat nu bij op portalmmm.nl
Groetjes, Ruud
hebben jullie toevallig de app van uncharted geinstalleerd? nadat ik deze heb verwijderd werkt mijn 3G weer normaal, toeval?
Nee ik heb alleen de apps, whatsapp, facebook, ANWB wegenwacht, tvgids, simyo verbruiks app en de standaard samsung apps
De telefoons die ik geprobeerd heb zijn de HTC one mini 2 en de Lumia 640, ik heb zowel de Simyo APN (portalmmm.nl) en de APN van KPN geprobeerd maar beide werken niet (ik gebruik nu gewoon de Simyo APN weer). Ik heb dit probleem overal (al ben ik de laatste paar weken alleen in het oosten van het land geweest).
De app van uncharted verwijderen hielp ook niet, was gewoon toeval dat het 3g toevallig weer werkte, nu gewoon weer geen verbinding op 3g. Alleen het supertrage 2g werkt nog.
Hoi allemaal,
Hartstikke bedankt voor jullie vlotte reacties en uitgebreide antwoorden. Dit heeft enorm geholpen bij het vinden van het probleem 🙂. We hebben zojuist bericht gekregen van de KPN netwerkspecialisten dat ze een oplossing hebben gevonden en meteen hebben uitgevoerd op het netwerk. Zodra je de telefoon opnieuw opstart, zou je hier gelijk het effect van moeten merken.
Willen jullie dit eens doen en jullie bevindingen doorgeven aan mij?
Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Hartstikke bedankt voor jullie vlotte reacties en uitgebreide antwoorden. Dit heeft enorm geholpen bij het vinden van het probleem 🙂. We hebben zojuist bericht gekregen van de KPN netwerkspecialisten dat ze een oplossing hebben gevonden en meteen hebben uitgevoerd op het netwerk. Zodra je de telefoon opnieuw opstart, zou je hier gelijk het effect van moeten merken.
Willen jullie dit eens doen en jullie bevindingen doorgeven aan mij?
Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Ik heb de gsm 2x uit- en aangezet, maar het probleem houdt zich aan.
Hoi Ruud1988, ik heb het zelf ook al 2x geprobeerd. Ook hier hetzelfde verhaal!!!
Werkt weer als een zonnetje hier
Hier ook nog hetzelfde probleem 😞
Ook ik heb er nog steeds last van, nadat ik al gebeld heb met klantenservice , waar ze vanuit simyo zijde een aantal dingen veranderd hebben en oko de technicians van KPN naar laten kijken, maar helaas nogs teeds geen mobiel internet op mijn iPhone 6.
Hier ook problemen met 3G met samsung galaxy express en samsung S3 mini
Beste Simyo service,
Sinds afgelopen dinsdag (17mei) heb ik geen 3g netwerk en enkel internet via wifi.
Onhandig als je je telefoon gebruikt voor je werk.
Ik heb een Iphone 6s.
Ik hoor graag wat er aan gedaan kan worden. Álle bovengenoemde oplossingen werken niet.
Sinds afgelopen dinsdag (17mei) heb ik geen 3g netwerk en enkel internet via wifi.
Onhandig als je je telefoon gebruikt voor je werk.
Ik heb een Iphone 6s.
Ik hoor graag wat er aan gedaan kan worden. Álle bovengenoemde oplossingen werken niet.
Hoi allemaal,
Helaas hebben we na het bericht van Tiury nog verschillende meldingen binnen gekregen. Uiteraard hebben we dit opnieuw doorgezet naar de netwerkspecialisten van KPN. Ondertussen zijn de problemen helemaal verholpen en zouden jullie na de 21e van mei weer een volledig goede verbinding moeten hebben.
Willen jullie aan mij laten weten of dit daadwerkelijk het geval is? Mocht dit niet zo zijn, dan ga ik vanuit hier jouw simkaart handmatig aanmelden op het netwerk. Alvast bedankt voor jullie reacties.
@Franswon, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Helaas hebben we na het bericht van Tiury nog verschillende meldingen binnen gekregen. Uiteraard hebben we dit opnieuw doorgezet naar de netwerkspecialisten van KPN. Ondertussen zijn de problemen helemaal verholpen en zouden jullie na de 21e van mei weer een volledig goede verbinding moeten hebben.
Willen jullie aan mij laten weten of dit daadwerkelijk het geval is? Mocht dit niet zo zijn, dan ga ik vanuit hier jouw simkaart handmatig aanmelden op het netwerk. Alvast bedankt voor jullie reacties.
@Franswon, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Goedemiddag.
Dank voor het aanpassen van mijn gebruikersnaam.
Jammer genoeg heb ik nog steeds geen 3G.
Ik stel het erg op prijs als dit zsm verholpen wordt.
Goedemiddag.
Dank voor het aanpassen van mijn gebruikersnaam.
Jammer genoeg heb ik nog steeds geen 3G.
Ik stel het erg op prijs als dit zsm verholpen wordt.
Hallo Angela,
Bij mij werkt de 3G ook nog steeds niet.
Ik stel het ook erg op prijs als dit z.s.m. verholpen wordt.
Bij mij werkt de 3G ook nog steeds niet.
Ik stel het ook erg op prijs als dit z.s.m. verholpen wordt.
Hier werkt het ook nog steeds niet! Begin er wel moe van te worden dat het zolang duurt.
Nog steeds werkt het hier niet, ik begin er ook na bijna een maand wel een keer moe van te worden. Heb meerdere malen met de KPN aan de telefoon gezeten en nog werkt het niet.
Same here, en simyo zegt dat ze er niks aan kunnen doen. 😞
@DijkMijk, Ruud1988, TDJ en casper15567
Wat vervelend dat jullie 3G het nog niet doet. Ik heb voorgesteld om jullie tijdelijk (weer) 4G te geven om te kijken of dit wel werkt. Dit zal in de loop van de dag omgezet worden. Doe na half 6 even je toestel uit en aan om te kijken of je internet het alweer doet!
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat jullie 3G het nog niet doet. Ik heb voorgesteld om jullie tijdelijk (weer) 4G te geven om te kijken of dit wel werkt. Dit zal in de loop van de dag omgezet worden. Doe na half 6 even je toestel uit en aan om te kijken of je internet het alweer doet!
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat jullie 3G het nog niet doet. Ik heb voorgesteld om jullie tijdelijk (weer) 4G te geven om te kijken of dit wel werkt. Dit zal in de loop van de dag omgezet worden. Doe na half 6 even je toestel uit en aan om te kijken of je internet het alweer doet!
Groetjes,
Caspar
Dat is cool!! Ga het straks meteen testen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.