.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Maikel, Wat leuk en herkenbaar;)
Het waren voornamelijk ict of programmeer forums.
Zoiets dacht ik al, aan de kennis in je antwoorden te zien:D
Ook was ik ook bij verschillende spellen moderator. Onder andere op crime spellen waar voornamelijk het beantwoorden van vragen via het forum of de helpdesk pagina.
Ben je hier helemaal mee gestopt?


Ben je hiermee ook begonnen dan -Ruud?

Zelf ben ik nog actief als moderator bij verschillende spellen wat ik nog met plezier doe.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maikel,

Leuk om kennis met je te maken. Je zal het best druk hebben door al die activiteiten. Ik heb weleens van de Rabobank community gehoord. Klopt het dat er veel steden zijn die een eigen Rabobank community hebben?

Waar komt je avatar trouwens vandaan?

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +7
Ben je hiermee ook begonnen dan -Ruud?

Zelf ben ik nog actief als moderator bij verschillende spellen wat ik nog met plezier doe.
Nee, dit laat ik aan de pro's over;)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maikel,

Leuk om kennis met je te maken. Je zal het best druk hebben door al die activiteiten. Ik heb weleens van de Rabobank community gehoord. Klopt het dat er veel steden zijn die een eigen Rabobank community hebben?

Waar komt je avatar trouwens vandaan?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Tussen de Rabobank Jongeren Community's zit veel verschil.
Bijna iedere Rabobank heeft al een jongeren community of Young generation team.
Omdat iedere Rabobank verschillend is pakt iedereen het ook op zijn manier aan.
Sommige groepen vergaderen alleen over de problemen waar ze tegenaan lopen en daar organiseren ze wat voor.
Maar wij zijn tijdens de vergadering druk bezig met verzinnen hoe we wat voor de jongeren kunnen doen. Vorig jaar bijvoorbeeld door het organiseren van een bedrijvenmarkt waar jongeren kennis konden maken met de bedrijven in de regio. Bekende maar ook onbekende bedrijven stonden er. Er was een grote lol.
Bovendien leer je veel. Bijvoorbeeld zakelijk contact opbouwen. Hoe afspraken maken (altijd op papier). En ga zo maar door.

Hopelijk heb je een beter beeld gekregen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maikel,

Jazeker. Ik heb er nu een beter beeld bij. Heel leuk om te lezen dat je je met dit soort activiteiten bezighoudt. Volgens mij kan je er erg veel van leren.

Aangezien je op verschillende forums actief bent, ben ik ook wel benieuwd wat je van het Simyo forum vindt.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Het Simyo Forum oogt allereerst ordelijk en opgeruimd.
Het moderator aantal is mijn inziens normaal.
Alleen mis ik ergens nog het submenu 'service'. Hier ter disscussie staande de faq van Simyo. Waar invulling gegeven kan worden door de leden.
Ook een eigen toestel hulp via forum zou leuk zijn.

Ook heb ik op verschillende forumen een elite team meegemaakt. Het elite team waren meestal leden met ervaring in de materie gevolgd door mensen die verstand hebben van bewoorden zodat het er in ying en yang taal komt te staan.
Het elite team waren meestal de leden die ook het actiefste waren. Deze hielpen mee met het testen van nieuw forum, gaven een oordeel over functioneren van de team leden. 
Reputatie 5
Badge +10

Alleen mis ik ergens nog het submenu 'service'. Hier ter disscussie staande de faq van Simyo. Waar invulling gegeven kan worden door de leden.


Leuke suggestie. Bedoel je zoiets als bij KPN?

Ook een eigen toestel hulp via forum zou leuk zijn.


We hebben sinds kort een Toestelhulp. Hoe zou je dit precies willen koppelen aan het forum? Ben benieuwd hoe jij dat ziet.

Ook heb ik op verschillende forumen een elite team meegemaakt. Het elite team waren meestal leden met ervaring in de materie gevolgd door mensen die verstand hebben van bewoorden zodat het er in ying en yang taal komt te staan.
Het elite team waren meestal de leden die ook het actiefste waren. Deze hielpen mee met het testen van nieuw forum, gaven een oordeel over functioneren van de team leden. 


Op het Simyo forum is het zeker mogelijk om mee te denken over producten, diensten etc. Zo hebben we bijvoorbeeld de app laten testen. Als je het leuk vind om mee te denken of weleens wat te testen, hoor ik het graag. Hiervoor kun je ook het subforum Officieel nieuws, acties en verstoringen in de gaten houden. Onlangs hebben we bijvoorbeeld klanten gevraagd om de nieuwe Mijn Simyo omgeving te testen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
De toestelhulp zou ik koppelen doormiddel van topic's.
Of zo zeggen dat je altijd mee mag helpen aan de toestelHulp door te mailen naar Simyo.

Ik vind het fijn dat Simyo haar klanten laat mee denken en ook mee testen.
Ik zou hier graag aan mee willen werken. Alvast bedankt voor het vragen.

Graag je reactie.

Ik vind het fijn dat Simyo haar klanten laat mee denken en ook mee testen.
Ik zou hier graag aan mee willen werken. 

Al ben ik niet Alex, wat info......

Wanneer je op de forum site naar beneden scrollt dan kom je vanzelf terecht bij meedenken met simyo.
Elk forumlid kan daar terecht met zijn of haar reacties, jij dus ook.
Deze categorie is weer onderverdeelt in 3 subcategorieën, Ik zou zeggen ga daar maar eens naartoe en dan kun je daar wanneer je wilt je reactie plaatsen.
Reputatie 5
Badge +10
@friesian,
Had dat ook al gevonden maar geen tijd gehad om dat nog te lezen. :o
Reputatie 5
Badge +10
De toestelhulp zou ik koppelen doormiddel van topic's.
Of zo zeggen dat je altijd mee mag helpen aan de toestelHulp door te mailen naar Simyo.

Ik vind het fijn dat Simyo haar klanten laat mee denken en ook mee testen.
Ik zou hier graag aan mee willen werken. Alvast bedankt voor het vragen.

Graag je reactie.


Hoi maikel,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Momenteel verwijzen alle sticky topics, welke over internet instellingen gaan, naar de toestelhulp.

Bedoel jij dit ook?

Leuk dat je ook wil meedenken met Simyo. Friesian heeft je inderdaad al richting de juiste forums gewezen. Mocht er een ander soort test zijn, weet ik je te vinden :)

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hallo mede forummees,

Mijn naam is Yvonne, ik ben 56 lentes (binnenkort 57) jong. Ik woon in de bollenstreek, bij de Keukenhof links af. Ik ben 37 jaar getrouwd geweest, sinds oktober 2010 weduwe. We hebben geen kinderen wel altijd honden gehad en sinds een jaar heb ik een klein hondje van 9 jaar, Luna genaamd. Ik geniet van een zeer vervroegd pensioen, zo zeg ik het meestal. Ik heb het chronisch vermoeidheidssyndroom en dagelijkse migraine, waardoor ik helaas arbeidsongeschikt ben geworden.
Ik woon heerlijk rustig aan een dijkje, geniet van mijn tuintje en wat zich daar in af speelt en natuurlijk van Luna.

Ik maak gebruik van een lap top, doe heel veel via internet, zoek wat ik wil weten, mijn dagelijkse boodschappen, kleding, grotere aanschaffen zoals vorige week nog een wasmachine. Ik red me daar prima mee.
Mijn mobieltje is een samsung klapmodel, alleen voor (nood) bellen en tegenwoordig sms-en met vriend. Dus niet mee met de tijd waar je met vingers aan je scherm zit. Ik heb nog steeds de neiging om degene die het wel doet een tik te geven, zo ben ik opgevoed, niet met je vingers aan het scherm hihi.

Ik hoop dat ik mijn vragen hier kan stellen en misschien wel eens iemand anders kan helpen.

Warme groet, Yvonne
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yvonne,

Ik geef je een digitale warme hand. :P

Welkom op het Simyo forum.
Stel gerust je vraag en iemand zal je wel helpen!
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Yvonne,

Leuk dat je jezelf zo uitgebreid voorstelt.

Ik ben 66 maar zit wel regelmatig met mijn vingers aan het scherm van mijn Samsung S5 duos, pas nieuw, met dual-sim.

Wij staan altijd klaar om je te helpen, de moderators (webcare), de forum experts en de vele andere bezoekers van dit forum.

Geniet lekker van je hond, je tuin en dit forum !
Hoi Yvonne.

Leuk dat je jezelf voorstelt op het forum, welkom ook namens mij.
Volgens mij is er sprake van Duitse roots of iets in die richting..... handy !:?
Lijkt me een leuke omgeving om te vertoeven waar je woont.
Dat vermoeidheids syndroom kan behoorlijk vervelend zijn, hou vol!
Never give up, never surrender. :)
Heeft het zonlicht een positieve werking?
En zoals franswon al schreef geniet van je tuin, hond en ...........

Groetjes,
Friesian.
Welkom op het forum Yvonne. 🙂
Badge +1
.
Volgens mij is er sprake van Duitse roots of iets in die richting..... handy !:?
Groetjes,
Friesian.


Allen hartelijk dank voor het warme welkom.
Nee, Friesian, geen Duitse roots, wel mijn broer woonachtig in Duitsland en waarmee je mee omgaat wordt je mee besmet. We hebben elke dag Skype contact en bespreken van alles met elkaar, dus ook de Handy's. Ik heb het niet eens door dat ik er zo over spreek.

Fijne zondag allen!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Yvonne58,

Dan nu ook namens de moderators van harte welkom op het Simyo forum :$
Gisteren zelf nog tussen de bollenvelden door naar Noordwijk gereden; prachtig gebied, zeker in deze tijd van het jaar.

Ik hoop dat je je snel thuis voelt hier! Al zie ik aan de reacties hierboven dat dát wel gaat lukken 😉
Badge +1
Hallo!

Ik ben eventjes actief op het forum. Mijn naam is Dirk, 26, kom uit Katwijk. Ik werk op een IT Service Desk. Mijn interesse ligt dan ook bij alles wat met IT te maken heb, daar hoort telecom ook een beetje bij. 😉 Daarnaast zijn mijn hobby's: fotografie, lezen en fietsen.
Ik ben een terugkerend Simyaan, in 2012 was ik ook al klant bij Simyo en nu weer terug. Tot nu toe de beste provider die ik heb gehad. 🆒
Badge +1
Hallo Dirk,

Leuk dat je je zelf voorstelt ook al ben je eventjes actief. Leuke hobby;s heb je, zowel de 1e als de 3e is in deze omgeving geen straf. Zie we van jou wel eens een Weer foto terug in het journaal?
Welkom, warme groet, Yvonne
Welkom terug Dirk, al is het maar voor kort.
En neem zoals Yvonne58 ook een bakkie troost...:)
Welkom Dirk,

Ik denk dat je bedoelt dat je al eventjes actief bent i.p.v. maar eventjes. 😛 ;)

Heten alle mannen in Katwijk Dirk? Ik "ken" er namelijk nog één 😛
Badge +1
Als ik het opnieuw lees, denk ik inderdaad, al even actief, hihi.

Die Dirk die jij kent Raytje? goed met de bal en twee benen?

En Friesian, zit ik aan een bakkie troost :?

Fijne dag allen!
Die Dirk die jij kent Raytje? goed met de bal en twee benen?


Ja 😃
Reputatie 4
Badge +7
Ik denk dat ik een heleboel gemist heb. Was helemaal vergeten dat er ook nog een forum is. Even kijken wat er allemaal is gebeurd.

Reageer