.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Hoi

Jullie kennen me inmiddels als Friesian.
Zou ik me opnieuw voorstellen, dan stelt dat niet veel voor. Stel ik me zo voor! :D
Badge
Goede avond,

ik zal me een klein beetje voorstellen, ik ben koos.

Mijn hobby's zijn airsoften en motor rijden. Ik heb zelf een mooie blauwe Yamaha R1 uit 2005 waar ik vaak mee in het weekend rij (alleen als het mooi weer is).
Ik speel ook regelmatig airsoft op open skirms en soms op privé skirms.

In het dagelijkse leven ben ik voorman E&I en inspecteur Atex E&I binnen de petrochemische industrie.

dat was het wel even voor vanavond
@ kvl.......
Koos.

Als medeforumlid heet ik je...

Welkom op het simyo forum. Leuk dat je jezelf voorstelt, een beknopt verhaal en toch veel info. :rolleyes:
Paintball is voor mij bekender dan airsoft qua naam. :)
En het lijkt me een prachtige motor die je hebt.

Trouwens, een veelzeggende avatar! 
Reputatie 5
Badge +11
Hi kvl1, wat leuk dat je je voorgesteld hebt :)
Afgelopen weekend was het zó mooi weer. Wat heeft gewonnen; de motor of airsoft?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het Simyo forum kvl1. Ik moest ook even wat langer nadenken bij 'airsoften'. Wat een leuke hobby 🙂. Hoe vaak doe je dat?
Badge
Goede middag,

Het is dit weekend niet geworden 😞, ik had een begrafenis van mijn oma afgelopen zaterdag.

Ik ga aankomende zondag weer airsoften :D en zaterdag ga ik uit eten om het seizoen af te sluiten met de motorclub.


groetjes koos
Badge
Welkom op het Simyo forum kvl1. Ik moest ook even wat langer nadenken bij 'airsoften'. Wat een leuke hobby 🙂. Hoe vaak doe je dat?


Goeie dag Alex,

Ik doe dat gemiddeld 1 weekend in de maand 😃.

groetjes koos
http://farm3.static.flickr.com/2892/12324537635_fa544ddb91_m.jpg

Ik speel ook regelmatig airsoft
Airsoft

Paintball ken ik in mijn regio van deze opvallende verschijning.
Waar jij dat regelmatig doet, is dat een airsoft-vereniging / club?
(Lijkt me veel deelnemers te hebben)

Groet,
Friesian
Badge
http://farm3.static.flickr.com/2892/12324537635_fa544ddb91_m.jpg

Ik speel ook regelmatig airsoft
Airsoft

Paintball ken ik in mijn regio van deze opvallende verschijning.
Waar jij dat regelmatig doet, is dat een airsoft-vereniging / club?
(Lijkt me veel deelnemers te hebben)

Groet,
Friesian


Goede middag Friesian,

Vaak ben ik wel te vinden bij Unit 13 ( http://unit13.eu/ ).
Ik ga dit weekend voor het eerst naar Area 57 ( www.area57airsoft.com ), gelukkig kan ik de eigenaar daar wel redelijk goed van  dus dat gaat wel positief worden 😃.

gr koos
Badge +8
Hoi Koos,

Gecondoleerd nog, met je verlies. Ik hoop dat het een mooi afscheid was.

Goed dat je die link over Airsoft erbij hebt gezet 😉 Anders had ik geen idee gehad wat het nou inhield.
Het lijkt me een activiteit waarbij je alles lekker van je af kunt zetten, en je je verbeelding goed kunt gebruiken.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
Goeie dag Alex,

Ik doe dat gemiddeld 1 weekend in de maand 😃.

groetjes koos


Dat is best vaak zeg. Het is in ieder geval superleuk om te doen.
Goedenavond,

Ik ben dus Subzero oftewel Laurens.
37 , getrouwd en een puberende dochter van 12.
Na jaren te veel te hebben betaald voor telefonie nu eindelijk verstandig geworden en een simyo Sim only aangeschaft.
Na een gedachte carrière bij de Britse overheid in rook hebben zien opgaan overgestapt naar de kraamzorg. ( yep de enige mannelijk kraamverzorger in Amsterdam en omstreken). Uiteindelijk beland in het mooiste en grootste museum van Nederland in de beveiliging/interne brandweer (wacht) Het Rijksmuseum. .

Hoop dit forum nooit nodig te hebben maar leuk om te kletsen..
Reputatie 7
Badge +9
Doet me denken aan Dorus 🙂
Ook een..
Doet me denken aan kletsen. https://
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Subzero! Misschien zie ik je volgend jaar als ik het Rijksmuseum ga bezoeken.
Mag je er fotograferen? zo ja, welke beperkingen zijn er? zo nee, dan gebruik ik mijn iPhone hahaha!
@koorelle

Ja hoor foto's maken mag. Alleen niet flitsen.
je bent van harte welkom.

Als fotografie liefhebber zal de nieuwe Philips vleugel met eigentijdse fotografie wellicht interessanter zijn voor jou.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Subzero, welkom hier :D

Nog veel last van scooteraars? Of hoef je niet de tunnel in?
Reputatie 7
Badge +9
Pfff, toen ik weer een nieuwe naam zag met daar schuinonder "Moderator", dacht ik: "-Ruud heeft zich vast al voor gesteld." Maar nee hoor. Weer niet!
Hallo,

Ik ben een vrouw.
Mijn leeftijd is tussen de 30 en 80 jaar.
Ik woon in de provincie Noord-Holland.
Mijn favoriete dieren zijn katachtige.
Sinds februari 2007 ben ik klant bij Simyo.
Reputatie 4
Badge +8
Leuk! Vooral de leeftijdsaanduiding????????????
Reputatie 4
Badge +8
Wie is Ruud in vredesnaam?
Hallo,

Ik ben een vrouw.
Mijn leeftijd is tussen de 30 en 80 jaar.
Ik woon in de provincie Noord-Holland.
Mijn favoriete dieren zijn katachtige.
Sinds februari 2007 ben ik klant bij Simyo.


Originele omschrijving. LOL. 🆒:)
Leuk! Vooral de leeftijdsaanduiding????????????

Ben ik nu duidelijker???????????

http://i59.tinypic.com/nn4h1c.jpg
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Allemaal!

Ik heb sommige van jullie even een weekend in spanning laten zitten...tromgeroffel...; maar bij deze wil ik me toch graag voorstellen als nieuwe moderator.

Ik ben Ruud, 28 jaar oud. Woon samen met mijn vriendin in het heerlijke Amsterdam. Ben in februari afgestudeerd het AMFI(mode-instituut van Amsterdam) als denim developer, en werk nu een aantal maanden bij Simyo. Rijmt niet echt met elkaar, maar het bevalt me goed;)

Momenteel heb ik spierpijn in de beentjes van de 7heuvelenloop in Nijmegen van gister. Hardlopen is dus één van mijn hobby's, verder is het festivalletjes, snowboarden, wat reizen, snufje cultureel en lekker leven wat de klok slaat. Niets te klagen dus.

Ook ben ik een enorme fan Co-creatie, dus laten we er met zijn allen voor zorgen dat we iedereen met zijn of haar vragen/problemen/ideeën verder kunnen helpen!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi allen,

Ik wil mij hierbij even voorstellen als een van de nieuwe moderators. Mijn naam is Ali en ondertussen alweer bijna 1,5 jaar werkzaam bij Simyo en sinds kort ook actief op het forum. Leuk om hier deel van uit te maken :)

Ik woon in de omgeving van Leiden, samen met mijn vrouw en, zeer actieve, dochter van 3. Mijn interesses, naast het zijn van de leukste papa van ieder jaar, liggen vooral op het gebied van reizen en het bezoeken van verre landen. Zodra de mogelijkheid zich voordoet, zitten wij in het vliegtuig. :D

Genoeg over mij: ik ben hier uiteraard voor al jullie vragen en hoop iedereen goed te kunnen helpen.

Reageer