.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Badge +8
Nou, dat belooft wat. ;)

Ik ga ervan uit dat een adviesbureau eerder "Consult" in zijn naam heeft, dus ik heb het even aangepast 😉
Badge +2
Nou, dat belooft wat. ;)

Ik ga ervan uit dat een adviesbureau eerder "Consult" in zijn naam heeft, dus ik heb het even aangepast ;)


De typfout van Rozewater is inderdaad weinig subtiel "Conslut.."
Als ik naar mijn toestenbord kijk, vraag ik mij af of Dhr. L. Rozenwater zijn nickname eer wil aandoen. Prima hoor, maar niet zo.

Bedankt Charlene

ConsultAndalus.
Reputatie 5
Badge +11
Ik vraag me af of L.Rozewater zich ook nog even wil komen voorstellen alhier 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Nou, dat belooft wat. ;)

Ik ga ervan uit dat een adviesbureau eerder "Consult" in zijn naam heeft, dus ik heb het even aangepast ;)


De typfout van Rozewater is inderdaad weinig subtiel "Conslut.."
Als ik naar mijn toestenbord kijk, vraag ik mij af of Dhr. L. Rozenwater zijn nickname eer wil aandoen. Prima hoor, maar niet zo.

Bedankt Charlene

ConsultAndalus.


De typefout was niet van L. Rozewater maar van jou. De reactie van L. Rozewater was niet bepaald fijntjes. De reactie van Charlene prima!.
Badge +2
De typefout was niet van L. Rozewater maar van jou. De reactie van L. Rozewater was niet bepaald fijntjes. De reactie van Charlene prima!.
[/quote]

In mijn verhaal staat geen typfout.
In het antwoord van Rozewater staat ZIJN typefout.
Graag even goed lezen.
Reputatie 7
Badge +9
¡Hola España!,

De typefout stond er wel, maar is door Charlene gecorrigeerd. (Ik had het zelf ook gelezen, maar niet op gereageerd).

Misschien dat ik dit jaar nog even naar Sevilla vlieg voor korte break, ik vind het een geweldige stad.
Reputatie 5
Badge +2
¡Hola España!,

De typefout stond er wel, maar is door Charlene gecorrigeerd.


Yep, verder onheil is afgewend.;)

@Charlene; bedankt voor het meedenken.

@franswok; bedankt voor het meedenken.
Hallo España.

Als ik kijk naar de foto, dan lijkt het me een leuke plek om te vertoeven, al zie ik dat er hoofdzakelijk Spaans gesproken wordt,  zijn daar meer Nederlanders die er wonen?
Jij woont in Spanje, doet me terugdenken aan de tijd dat er bij mij een stuk verderop  een aantal Spanjaarden woonden op een locatie genaamd Casa Trenta.
Wel leuk om te zien dat er hier verschillende mensen zijn die zich net als ik, op een klein stukje aarde bevinden.

Groet,
Friesian
Badge +2
¡Hola España!,

De typefout stond er wel, maar is door Charlene gecorrigeerd.


Yep, verder onheil is afgewend.;)

@Charlene; bedankt voor het meedenken.

@franswok; bedankt voor het meedenken.


Stop dit gexxxx rozewater

Jij schreef conslut en dat was jouw typefout
In mijn ''profiel'' staat die typefout niet

Jij rozewater werd gecorrigeerd; niet ik.
Badge +2
Hallo España.

Als ik kijk naar de foto, dan lijkt het me een leuke plek om te vertoeven, zijn daar meer Nederlanders die er wonen?
Jij woont in Spanje, doet me terugdenken aan de tijd dat er bij mij een stuk verder in de woonplaats een aantal Spanjaarden woonden op een locatie genaamd Casa Trenta.
Wel leuk om te zien dat er hier verschillende mensen zijn die zich net als ik, op een klein stukje aarde bevinden.

Groet,
Friesian


Hola Friesian.
Ik woon bewust oost van Malaga.
West van Malaga richting Estepona, Marbella etc wonen (mij) te veel Nederlanders
Oost van Malaga heb je in Torrox een "klont" Duitsrs mer restaurants die adverterenb met Bratwurst en Schweinefleisch en ze hebben een Deutsche Bäckerei
Ga je verder naar het oosten (ca 60 km e.v en even de bergen in, tref je veel Engelsen die er allen al zo'n 20-30 jaar wonen. Vroeger pendelden (pond stond hoog) en nu met pensioen. Dat volkje is best leuk.
Nederlanders? Heel weinig daar aan de Costa Tropical (deel v/d Costa del Sol)
Woon je er zelf ook; of ben je er vaak?

Groet,
España
Hallo España.

Helaas nee, waar ik vaak kom heet Thuisnesië, ik kom ook ooit bij "het gingniemeer". :)
Ik ben een soort van, laat ik het zo zeggen, ZZP-er.
Ik woon zelf in Noord-Brabant.

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Alle nieuwe mensen, welkom. 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Ook oudere mensen zijn hier natuurlijk welkom 😛
Reputatie 5
Badge +2
Stop dit gexxxx rozewater
.


http://www.mysmiley.net/imgs/smile/scared/scared0005.gif Uh...no need to shout, mate. Just trying to help.
Het zal aan de hoge temperaturen liggen aldaar, denk. :D
Enne...goed lezen is inderdaad een kunst. 😛
Reputatie 7
Badge +9
Ook oudere mensen zijn hier natuurlijk welkom :p

Tuurlijk, Ernst. Maar het is een beetje komkommertijd hier, merk ik., als ik het zo lees. :p;)
Reputatie 7
Badge +9
Ook hier doen de komkommers het uitstekend 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Dat is waar, maar een kromme komkommer is nog geen banaan...
Dat is waar, maar een kromme komkommer is nog geen banaan...

En een groene banaan is nog geen komkommer. 🆒

Als ik me niet vergis gaat het in dit topic om wie ben jij, zullen we daar weer mee verder gaan?
(Gewoon gezellig......)
Reputatie 5
Badge +10
Je hebt gelijk Friesian 🙂.


@España. Maak je ook gebruik van Simyo Spanje eigenlijk?

Groetjes,

Alex
Badge +3
Ik ben Patricia, 16 jaar oud en doe mn laatste jaar HAVO. Ik wil volgend jaar graag iets met management (HBO) gaan doen. Mijn hobby's zijn muziek, luisteren  en zelf spelen, films en verder, tja ik weet het niet echt precies wat ik graag doe. Ik heb een samsung galaxy s3 en ik woon in hoofddorp.
Hoi PatriciaM.

Leuk dat je er bij komt, welkom.
Bij Simyo staan we sterk, staan we schouder aan schouder. (Wel een hoop sssss nietwaar 🆒)
Veel succes met je studie... (nog meer sss :D ;))
Trouwens een leuke schermafbeelding, eigen huisdier?

Groet,
Friesian
Badge +3
Hallo Friesian,

Bedankt voor welkom :D
Het is niet mn eigen huisdier, ik vond het gewoon een leuke super foto ;), moet er nog steeds 1 van mezelf maken.

Ben jij eigenlijk een Fries? Ik bedoel geen fries paard maar een fries uit friesland?

Gr Patricia
Hallo Patricia.

Nee hoor, ik kom uit het zuiden des lands.
Behoor net als jij tot dezelfde groep van onderdanen. 🆒

Groet,
Friesian
Badge +3
Hallo Friesian,

Oooops sorry het spijt me verschrikkelijk. Ik dacht dat er zo trots op was dat je fries bent, maar het is je naam. Toch? Ik voel me echt stom, een loser.

Sorry, sorry, sorry.

Gr Patricia
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn meer forumleden waarvan de naam iets anders suggereert dan de werkelijkheid is. Ik ben geen geboren Schot bijvoorbeeld.... :)

Reageer