.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45994 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Dries,


Ik hield meer van de lange afstanden, met tent etc. naar Zuid-Europa (Sicilië) of juist het uiterste noorden (lekker 24 uur per dag zon boven de poolcirkel in de zomer).

Op de 45+ :) km/uur scooter die ik nu heb rij ik meestal in België, favoriete rondje: Middelburg, Antwerpen, Brussel, Gent en via het voetveer Breskens - Vlissingen weer naar huis. Soms de omgekeerde volgorde.

Westvleteren (de Sixtus-abdij om bier te kopen) en Duinkerken zijn ook ritjes die ik graag doe.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dries,


Ik hield meer van de lange afstanden, met tent etc. naar Zuid-Europa (Sicilië) of juist het uiterste noorden (lekker 24 uur per dag zon boven de poolcirkel in de zomer).

Op de 45+ :) km/uur scooter die ik nu heb rij ik meestal in België, favoriete rondje: Middelburg, Antwerpen, Brussel, Gent en via het voetveer Breskens - Vlissingen weer naar huis. Soms de omgekeerde volgorde.

Westvleteren (de Sixtus-abdij om bier te kopen) en Duinkerken zijn ook ritjes die ik graag doe.


Stuur je Dries niet té ver weg?
Hij zit net in 't team, zou jammer zijn als ie meteen op vakantie gaat 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hij kan beginnen met weekend-tripjes in België 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hij kan beginnen met weekend-tripjes in België :)

Ik geef het door 😛
Reputatie 2
Badge +6
Touren in de Ardennen lijkt me prachtig 🙂. Bedankt voor de tip! Misschien zie ik je nog voorbij racen op je scooter 😉
Badge +8
[ATTACH=CONFIG]306[/attach]

Daar gaat 'ie! 😉
Reputatie 2
Badge +6
Miep miep!!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Simyanen,

Het is al een poosje geleden dat er zich iemand heeft voorgesteld op het forum. Aan mij dus de beurt om weer wat leven te brouwen in het topic!

Mijn naam is Tiury. Na mijn Detailhandel opleiding ben ik een tijd radeloos geweest over wat ik daarna kon gaan studeren en heb ik besloten te gaan werken. Nu werk ik al bijna een jaar bij Simyo.

Bij Simyo ben ik doorgegroeid vanuit de lijn naar de mail, daarna een korte tijd floorwalker geweest om nieuwe collega's in te werken. Kort daarop ben ik bij het social media team begonnen 😃 En nu dus ook een nieuwe moderator op het forum.

In mijn vrije tijd ga ik heel graag naar feesten en festivals. Ik ben heel actief in het organiseren en promoten van clubfeesten in Amsterdam. Daarnaast ben ik DJ met hier en daar wat optredens (geen toekomstdroom ;)). Een andere hobby van me is snowboarden. Ik ga regelmatig naar Snowworld in Landgraaf en ga gemiddeld 2x per jaar op wintersport.

Van wat ik heb gezien is het Simyo forum een heel leuk en vooral gezellig. Ik ben blij dat ik hier een onderdeel van uit mag maken. Ik sta altijd open voor vragen en ik probeer je heel graag verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +9
Welkom Tiury,

Nog maar een paar posts (~494 tot je welkom bent in de 500 post topic) en dan nog een paar posts voordat je een even hoge postcount hebt als sommige klanten hier. Hoe kom je overigens aan 6 posts, terwijl ik jouw naam enkel hier zie verschijnen? Ik heb toch echt alle recente posts gelezen, en heb je niet eerder zien posten!

Zo hé, twee keer per jaar op wintersport vakantie! Iedere keer dezelfde plek of zoek je iedere keer een andere berg/afdaling op?
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Tiury :)

Leuk dat je je hier voorstelt.

Ik wens je veel plezier in je nieuwe functie.
Reputatie 6
Badge +10
Zo te horen moet ik mijn strepen nog verdienen Groetjuh 😉 Ik ga mijn best doen. Die post heb ik in een zandbak omgeving gedaan om de moderatie handelingen te oefenen. Zo staan eventuele screw-ups niet meteen publiek (die komen later wel).

Wintersport doe ik het liefst op zoveel mogelijk verschillende plekken. Ben tot nu in Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje (Sierra Nevada) en in Canada (Whistler) wezen snowboarden 🙂 Echt heel tof om te doen.

Voel me al meteen welkom Groentjuh en franswon 😉 bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Zo te horen moet ik mijn strepen nog verdienen Groetjuh ;)

Zo staan eventuele screw-ups niet meteen publiek (die komen later wel).
Daar is de eerste denk ik... :mad:
Reputatie 5
Badge +10
Daar is de eerste denk ik... :mad:

Haha :P

Foei
Het wordt tijd dat ik me ook eens voorstel. :)
Mijn gebruikersnaam, voor een deel van het Friese paard (foto) en een stukje van mijn voornaam
Ik ben een echte paardenliefhebber en vindt Friese paarden 1 van de allermooisten.
Ik heb de computer en telefoon helemaal mezelf aangeleerd.
Ben ooit gegonnen met aan mijn zus te vragen hoe ik een email kan verzenden (pc).

Ik ben een boer, boerenzoon  uit één van de mooiste provincies van NEDERLAND en wel Noord-Brabant.
Mijn hobby's zijn zeer uiteenlopend.
Skeeleren, fietsen (mountainbike), wandelen met mijn hond een Labrador en ik heb een aantal vissen zwemmend in een glazen bak met water en planten.

Ik wordt over een tijdje "15" :p en heb al 21 jaar geen koffie en bier meer gehad. 🆒

Echt gebeurt,
Een tijd terug liet ik de hond uit.
,Bij mij verderop zitten een paar jonge kerels die vooral auto's verkopen.
Waarvan 1 kerel doet in het hogere segment.
Stond samen met een knecht bij een porsche 911.
Ik vroeg, hoeveel cc is die?
Hij zei ruim 4000, in 4 seconden zit je aan de 100.
Waarop ik zei, ik hoop er iets langer over te doen want ik zit al aan de 50. 

Op dit moment heb ik prepaid van Simyo.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat je je hier voorstelt Friesian. Mooi om een echte boerenzoon op het forum te hebben 🙂. Wij hebben hier ook een echte paardenliefhebber werken. Ik lees dat je een hond hebt en vissen, maar heb je ook zelf een paard?

Groetjes,

Alex
Leuk dat je je hier voorstelt Friesian. Mooi om een echte boerenzoon op het forum te hebben 🙂. Wij hebben hier ook een echte paardenliefhebber werken. Ik lees dat je een hond hebt en vissen, maar heb je ook zelf een paard?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex.

3 shetlanders heb ik lopen.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar deze:
Ik wordt over een tijdje "15"

Je ondernemersverjaardag?
Je bent volgens mij niet op 29-02 jarig en bent overduidelijk zelf niet van 1999.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar deze:
Ik wordt over een tijdje "15"

Je ondernemersverjaardag?
Je bent volgens mij niet op 29-02 jarig en bent overduidelijk zelf niet van 1999.


Nog een keertje goed lezen, Ernst..... 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Misschien helpt:
🆒.....tsnrE ,nezel doeg ejtreek nee goN
Reputatie 5
Badge +11
tnak etskrets njim tein si nezel dnepjirbeB
Reputatie 7
Badge +9
Bebrijpend lezen is niet mijn sterkste kant
En achterstevoren typen ook niet zo te zien.
Badge +1
hallo luitjes !
hier spreekt ratumatu, of marieke, wat jij beter vind klinken.
zeventien jaar en wonende in de achterhoek, dat zonder twijfel de mooiste streek van NL is.
en inderdaad, ik hou wel van discussies. (vooral als ik win)
en verder help ik iedereen graag en hou ik niet van ondankbare, verwaande en/of kinderachtige mensen/dieren/planten.
geniet van je dag !
ratumatu
Reputatie 7
Badge +9
De Achterhoek, het land van Normaal! Leuke streek Marieke.
De achterhoek, kwam daar ook niet de man met de pijp vandaan, Wien van den Brink.....
Leuk kennis te maken, zeer informatief.
En die streek is inderdaad te mooi voor woorden.

en verder help ik iedereen graag en hou ik niet van verwaande en/of kinderachtige planten.

Wat voor planten zijn dat?, Voorbeelden graag....🆒

Groet,
Friesian.
Reputatie 5
Badge +11
Wien van den Brink kwam uit Putten. En da's geen Achterhoek.

Reageer