.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Ze heeft hier niet meer op gereageerd, die moederator. Komt dat omdat ze wat had gevonden onder haar stoel of juist niet... Angela, ik ben benieuwd.

Of ze is nog zoekende..
Reputatie 5
Badge +8
Bedankt voor de koffie Negerzoen! En welkom (terug) op het forum natuurlijk ;)

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +10
Niks onder mijn stoel 😞 En ik heb echt hard gezocht!
Och Comjoenuttie Mennusjur toch, da's keisimpel op te lossen... Gewoon een Samsung Galaxy S7 aanschaffen. Deze app dur op en dan heb je keigoejuhkoopuh koffie. Zoeken is dan ook niet meer nodig.
:D:P🆒
Reputatie 7
Badge +9
@Friesian,

Het is dat ik geen koffie drink, maar het is wel een leuke app. 😃
Reputatie 5
Badge +8
Als je eerst een Samsung Galaxy S7 moet aanschaffen, wordt het wel een duur bakkie. Aan de andere kant, je doet er natuurlijk wel erg lang mee 😛
Reputatie 7
Badge +10
Kijk eens wat ik heb gekregen van Ilias! Eindelijk, mijn koffie ;)

Kijk eens wat ik heb gekregen van Ilias! Eindelijk, mijn koffie ;)
Nu nog iemand die plaatsvervangend aan haar elleboog likt en Angela's dag kan niet meer stuk. Dus ff een vacature opstellen...
Per direkt zijn wij op zoek naar een ellebooglikker voor Angela. Voorkeur gaat uit naar degene met likervaring. Ben jij degene die wij zoeken, voel jij je aangesproken tot deze functie meldt je dan bij de wij.zijn.op.zoek.naar.een.persoon.die.het.liked.om.te.likken.persoon.

Ut goej meiskuh vindt het zo errug dat Tiury is gestopt, hè Angela?
:D;)
Badge +7
Hoi allemaal,

Een paar van jullie kennen mij al, maar heel veel van jullie ook nog niet. Daarom stel ik me graag aan jullie voor!

Mijn naam is Samantha en ik ben 25 jaar. Ik ben in juli begonnen bij Simyo en sinds een paar weken ben ik onderdeel van het Simyo Social team. Jullie gaan me hier de komende tijd dus vaker terug zien 😃 Ik kom uit het zuiden van ons mooie landje: geboren in Bergen op Zoom (Brabant), opgegroeid in Venray (Noord-Limburg). Waarschijnlijk ben ik ook één van weinige bij Simyo met een ‘zachte G’.

Ik heb een studie HBO Communicatie gedaan in Nijmegen, en daarna heb ik de Master Communicatiewetenschappen afgerond aan de VU in Amsterdam. Sindsdien woon ik met heel veel plezier in Amsterdam, al ga ik nog vaak terug naar mijn ‘roots’ om mijn beste vriendinnetjes en familie te zien.

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met fotografie. Ik beloof dat ik regelmatig een foto zal sturen van mijn weekend in het Foto Topic. Daarnaast hou ik enorm veel van reizen en andere talen en culturen. Ik ben na mijn HBO studie naar Australië geweest, en ben nu net een paar maanden terug van een half jaar rondtrekken door Zuid-Amerika. Echt een geweldige ervaring! Verder heb ik wel redelijke ‘standaard’ hobby’s. Series kijken, leuke dingen doen met vrienden, koken en nog veel meer.

De afgelopen weken was ik al op het Twitter en Facebook account van Simyo te vinden, en nu dus ook hier op het Forum. Ik heb er veel zin!

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
Welkom Samantha op dit leuke forum.

Bergen op Zoom kom ik vrij vaak, de stad van de 3 A's (voor de niet-ingewijden Aardbeien, Asperges en Ansjovis). Zuid-Amerika ken ik ook beetje, de voertaal thuis is Spaans :)

Ik wens je een fijne tijd bij het Social Team!
Hoi Samantha (met de zachte G) :D

Welkom op het forum. Ik had je al gezien inderdaad op die gezellige meeting :)
Standaard Hobby's.. Niks mis mee.. 🆒

Veel (werk)plezier hier op het Forum en dat je je maar snel "thuis" mag voelen hier :)

Groetjes Ray 🙂
Hoi Samantha.

Leuk om je te ontmoeten op deze virtuele wereld. Ook namens mij veel werkplezier gewenst samen met je collega's en alle bloedserieuze forumleden. Voor het paerdjuh kan ik geen garantie geven wat dat betreft. Mijn hoefijzers hebben al menig afdruk achtergelaten in de Evenementenhal Venray. :)

Nu ik je hier zie even een vraag Sam(antha:))

Reputatie 7
Badge +10
Yay, Samantha! Het langverwachte debuut op het forum 🙂 Goed om je erbij te hebben. Veel succes en vooral veel plezier op het forum 🙂
Badge +1
Welkom, Samantha met ne zachte G!
Geef ze op hun donders!
Reputatie 5
Badge +9
Jeeeeeuujjj Samantha!!

Welkom, en veel plezier op 't forum 😃 😃 :D

Groetjes,
Caspar
Badge +7
Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties :D

@franswon Wat leuk dat je vaker in Bergen op Zoom komt! Dat van die 3 A's wist ik niet eens. Weer wat geleerd, haha! Ook super leuk dat je thuis Spaans spreekt. Ik spreek het zelf een klein beetje, maar ik wil het heel graag goed kunnen spreken.

@Raytje Mooi dat je me nog niet vergeten bent. Ik heb je tenslotte als enige een keer verslagen met Airhockey! Dat was inderdaad een leuke dag 🙂

@Friesian Je bent één van de eerste die Venray kent. Ik wist niet eens dat onze Evenementenhal zo bekend was. In Who' s the Boss zit inderdaad een Samantha, maar ook een Angela! En je mag me gerust Sam noemen hoor. Dat geldt voor jullie allemaal trouwens!

@Angela Ja ik mag nu eindelijk ook op het forum. Ik heb er zin in!

@Negerzoen Haha, dat ga ik zeker doen!

@Caspar Dankjewel, nu kan ik jullie eindelijk helpen op het forum :D

Groetjes,
Samantha
Daar is ze trots op hoor 😃 Ik won van iedereen behalve 1x niet van haar.. :P
Ik zou niet weten waarom ik je zou vergeten 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Samantha,

We hebben thuis behalve satellietontvangst ook nog een mediabox die draait op Android KitKat, met Kodi kan je een hoop Zuid-Amerikaanse zenders via streaming over het internet kijken die je met de satellietontvanger niet kan krijgen omdat de satelliet te ver West staat. Soaps kijken helpt een hoop om vreemde talen (beter) te leren.


@Friesian Je bent één van de eerste die Venray kent. Ik wist niet eens dat onze Evenementenhal zo bekend was. In Who' s the Boss zit inderdaad een Samantha, maar ook een Angela! En je mag me gerust Sam noemen hoor. Dat geldt voor jullie allemaal trouwens!

Groetjes,
Samantha

Tja, LIV Venray en een echt hele goeje catering. ....Keiiiiiiiiiiiigezellig en groots.

De Mortel.....Dr. De Quayweg....Middenpeelweg...stukkie met de leon da's alles.:D
Badge +7
@Raytje Natuurlijk ben ik daar toch wel een beetje trots op :)

@Franswon Bedankt voor de tip! Let's watch some 'Telenovelas'

@Friesian Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest. Alleen toen het nog een discotheek was. Wel grappig dat je De Mortel kent, haha. Kom je daar uit de buurt?
(Google maar eens Wish Outdoor)

Wist je dat.......een moderator via de gebruikersnaam rechtstreeks in het systeem de gegevens ziet?

Oops, verkeerd topic sorry !
:P;););)
Reputatie 7
Badge +9
Iedereen nieuw welkom 😛
Badge +7
@Friesian Oh Wish ken ik wel! Dan woon je inderdaad vrij dichtbij.

@de leon Dankjewel! 😃
Reputatie 7
Badge +9
YW Samantha. Ik hoop dat je een blijverd bent want op een gegeven moment was de Leon hier helemaal de tel kwijt. 😛
Badge +7
@de leon Haha, dat is niet de bedoeling. Ik hoop dat je me nog heel lang hier gaat tegenkomen 😃

Reageer