.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken


Toon eerste bericht

918 reacties

Reputatie 5
Badge +10


@Friesian Je bent één van de eerste die Venray kent. Ik wist niet eens dat onze Evenementenhal zo bekend was. In Who' s the Boss zit inderdaad een Samantha, maar ook een Angela! En je mag me gerust Sam noemen hoor. Dat geldt voor jullie allemaal trouwens!

Groetjes,
Samantha

Tja, LIV Venray en een echt hele goeje catering. ....Keiiiiiiiiiiiigezellig en groots.

De Mortel.....Dr. De Quayweg....Middenpeelweg...stukkie met de leon da's alles.:D

Op de LIV kom ik ook.... Zal aan de organisatie de complimenten voor de catering doormelden Friesian!

Hee Sam,

Welkom op ons prachtige forum.
En ook nog lekker Limburgs ben jij!
Zelf ligt het piroreske Venray niet zo ver van mij vandaan....
Kom er bijna iedere dag. Woon jij er nog steeds? Zal dan wel iedere dag ver zijn naar Amsterdam!

Je HBO Comunicatie heb je denk ik gedaan aan dan HAN in Nijmegen Heyendaal verwacht ik.
Was het leuk daar?

Tot ziens op het forum!
Badge +7
Hee Sam,

Welkom op ons prachtige forum.
En ook nog lekker Limburgs ben jij!
Zelf ligt het piroreske Venray niet zo ver van mij vandaan....
Kom er bijna iedere dag. Woon jij er nog steeds? Zal dan wel iedere dag ver zijn naar Amsterdam!

Je HBO Comunicatie heb je denk ik gedaan aan dan HAN in Nijmegen Heyendaal verwacht ik.
Was het leuk daar?

Tot ziens op het forum!


Dankjewel! :D
Ik had al gezien dat wij bij elkaar uit de buurt kwamen. Vond dat echt heel grappig. Ik woon zelf niet meer in Venray, maar ga nog wel regelmatig voor het weekend op en neer. Elke dag naar Amsterdam is niet te doen, haha!
Mijn HBO Communicatie heb ik inderdaad aan de HAN in Nijmegen gedaan 🙂 Was wel een prima school. Studeer jij ook in Nijmegen nu?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

‘Huh, zie ik het goed? Asma? Nieuwe naam?’ Ja, jullie zien het goed! Ik ben hier nieuw :D

Mijn naam is Asma, 27 jaar en kom uit Amsterdam. Woon niet aan de Amsterdamse grachten, maar heb wel een sloot in de buurt. 😃

Op het Hogeschool van Amsterdam heb ik Communicatie gestudeerd. Ik werk al een lange tijd voor Simyo en sinds een maandje zit ik in het Social team. Heb het hier enorm naar mijn zin!

Als ik lekker vrij ben, dan hou ik ervan om te koken en bakken, series kijken en reizen. Ik hou ontzettend veel van rijstgerechten en ondanks dat ik erg van bakken hou, ben ik geen zoetekauw. De leukste series die ik tot nu toe heb gezien zijn: Breaking Bad, Game of Thrones, NARCOS, House of Cards, Suits. En ben nu bezig met Designated Survivor. Een must-see! Mijn leukste reis so far is geweest naar Maleisië, Indonesië en Thailand. Heb hier niet eens zoveel gezien, maar ben nu al verliefd. Als ik weer een verre reis maak, dan wil ik Canada eens zien.

De afgelopen maand heb ik vooral gereageerd op Facebook en Twitter. Vanaf nu zullen jullie mijn naam veel tegenkomen op het Forum. Angela heeft mij leuke dingen verteld over de Forum Experts, ben dus erg benieuwd naar jullie!

Laat even wat van jullie horen. Als jullie vragen over mij hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Asma
Badge +7
Jeeeeeej! Nu zit jij ook op het forum 😃 Welkom Asma!

Ik wist niet eens dat je ook zoveel van reizen houdt! Ik wil ook dolgraag naar deze landen. In december ga ik wel naar Thailand voor 2 weken. Heb je nog tips?
Reputatie 7
Badge +10
Welkom, Asma :)

Super leuk dat je nu ook mag gaan starten op ons forum! Ik weet zeker dat jij je welkom zal voelen hier en een plekje gaat veroveren in de harten van onze users!

Succes, en vooral veel plezier 🙂
Hinnik, hoi Asma

Nou meisjes, nu mag jij als new member van de crew het forum, samen met de anderen, mede Simyo forum gestalte geven. Behulpzaam, zo nu en dan ondeugend vindt Moederkuhrator Angela ook fijn.:)

Vraagje, heb je al ooit botjes ondergebonden en je op de sloot, op het ijs, gewaagd? :)
(Ikkuh wel..)

Groet van het paerdjuh en veel plezier op het forum, met je partners in crime, uhh crew. :D:D
Friesian
Hoi Asma,

Welkom op het forum. Hoop dat je een leuke tijd zal hebben maar dat zal wel lukken neem ik aan. Heb je volgens mij wel eens voorbij zien lopen toen ik bij jullie op kantoor was.

Ik ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten. Dus wat heeft Angela allemaal verteld over ons Forum experts? 😃 😛

🙂
Reputatie 5
Badge +9
Yesss! Ik ben superblij dat jij, onze meest ervaren Simyaan, ons bent komen versterken op 't forum. Heel veel plezier op 't forum 😃 !!
Reputatie 6
Badge +7
Jeeeeeej! Nu zit jij ook op het forum 😃 Welkom Asma!

Ik wist niet eens dat je ook zoveel van reizen houdt! Ik wil ook dolgraag naar deze landen. In december ga ik wel naar Thailand voor 2 weken. Heb je nog tips?


Bedankt Samantha, ik voel me heel welkom!

Haha, zo leren we elkaar ook nog eens wat beter kennen. Ik ben naar de voornamelijk toeristische plekken geweest op Phuket, bijvoorbeeld Maya Bay (waar de film The Beach is opgenomen). Heel bijzonder ook om Koh Phi Phi te hebben gezien. Dit is één van de eilandjes die als eerst door de tsunami zijn getroffen. Heel apart om hier bij stil te staan. Maar als ik terug ga naar Thailand dan wil ik Koh Lipe, Koh Samui en Bangkok zien.
Reputatie 6
Badge +7
Welkom, Asma :)

Super leuk dat je nu ook mag gaan starten op ons forum! Ik weet zeker dat jij je welkom zal voelen hier en een plekje gaat veroveren in de harten van onze users!

Succes, en vooral veel plezier :)


Bedankt voor je vertrouwen, Angela! Weet zeker dat ik het hier naar mijn zin zal hebben.. :D

@Friesian, bedankt voor je bericht! Ik heb vroeger heel veel op het ijs gespeeld. Vaak zonder schaatsen, want dat vond ik veel leuker!

@Raytje, wat heb je een goed geheugen! Ik kan me nog herinneren dat jullie langs kwamen. Angela heeft alleen maar leuks over jullie verteld, hoor! Dat jullie erg behulpzaam zijn en dat het erg fijn is dat Simyo klanten vaak eerder door onze Forums Experts worden geholpen. :D

@Caspar, bedankt! 😃
Reputatie 7
Badge +10
Asma! Welkom! 😃 Superleuk dat je het team nu ook op het Forum komt versterken. Het is een gezellig boeltje hier, op dit forum!

Groetjes,
Jihane
Badge +7
@Asma Tof! Ik ga naar Bangkok, Koh Samui, Koh Sok (ofzoiets) en als laatste Phuket 🙂 Heb je nog meer tips voor Phuket? Dan geef ik je straks wel tips over Bangkok en Koh Samui als ik weer terug ben 😃
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Asma,

Leuk dat je bij het Social Team zit nu (beter dan bij de sociale dienst lopen toch :))

Als je naar Bangkok gaat moet je, net als ik, daar op een motor gaan rijden, dat is nog erger dan in Jakarta en dat vond ik al heel wat. Wel helm op en kapje voor je mond!

@Samantha, voor jou ook misschien wel leuk op de motor in Bangkok :)

Bangkok is wel swingend!

Veel succes hier en zoals je merkt ben je meer dan welkom!
Reputatie 6
Badge +7
@ Jihane, thanks! Heb het gemerkt. Echt gezellig!

@ Samantha, wij zaten in een resort best ver van Patong beach. Aangezien het daar erg vervelend is om afhankelijk te zijn van taxi's (maffia taxi), is mijn enige advies: zoek een leuk hotel daar in de buurt. Verder vooral lekker Island hoppen! :D

@ franswon, dat is toch ook hartstikke sociaal? :P

Oei, een motor in Thailand? Ik zou niet durven! Mijn zwager heeft tijdens zijn solo reis in Thailand een ongeluk gehad op (een ziekenhuisloos eiland) Koh Phangan. Hij was buiten bewustzijn en ontwaakte pas in de helikopter, zonder zijn eigendommen. Gelukkig heeft degene die hem heeft bestolen de ambulance getipt. 😃 Een motor is verder wel heel handig, want je kunt elke plek zien.

Groetjes,
Asma
Dag meneer Alex de Community Manager en andere Simyo leden,

Ik ben Petio afgeleid van mijn roepnaam.
Ik was bij Telfort in de periode 6 augustus 2015 tot aan 21 november 2016; daarvoor was ik bij Simyo, hedendaags ben ik weer Simyo klant omdat Telfort het nodig vond telkens inflatie correctie bij mij toe te passen.
Ik heb begrepen dat Simyo dat ook doet, ik ben net bij Simyo, ik ga gedurende mijn abonnementsperiode het een en ander aankijken.

Totziens
Welkom Petio,

Je bent hier aan het juiste adres voor het vinden van je antwoorden maar ook om bijvoorbeeld andere klanten te helpen. Ook zijn er een aantal gezelligheidstopics.

Die inflatiecorrecties passen zo'n beetje alle bedrijven / providers toe, daar ontkom je denk ik niet aan.
quote: Die inflatiecorrecties passen zo'n beetje alle bedrijven / providers toe /quote

Echt waar? Fraaie boel is dat.
Betreft het andere: Ik doe mijn best, ik kan alleen helpen als ik 100 % het antwoord weet.
Gezelligheidstopics is nooit verkeerd, mocht ik een bui hebben waarvan ik zeg, ik verveel mij, ik ga er aan mee doen, dan is Petio63 aanwezig.

Groet
Reputatie 7
Badge +9
Petio63, de inflatie stelt bijna niets voor op dit moment, hetzelfde dus voor de correctie.
Petio63, de inflatie stelt bijna niets voor op dit moment, hetzelfde dus voor de correctie.

Het gaat om het idee.
Of ik nou 5 euro cent op mijn abonnementsgeld moet betalen aan Inflatie of meer, maakt dus niet uit.
Abonnementsvorm van laat ik zeggen 7 euro per maand is een abonnement van 7 euro per maand en daar moet een bedrijf na een jaar geen 5 euro cent of meer bovenop gooien.
Zo simpel is dat.
Reputatie 7
Badge +9
Je redenering lijkt logisch. Maar in de voorwaarden stond/staat ongetwijfeld vermeld dat er een inflatiecorrectie toegepast kan worden.
Door de stevige concurrentie in de telecomwereld zie je juist dat vooral de internetbundels steeds goedkoper per MB worden, ik krijg tegenwoordig de dubbele hoeveelheid voor dezelfde prijs (dat pas na, ik meen, verlenging na afloop contract).

Verzekeringen, huren etc. worden ook voor inflatie (en veelal nog sterker) gecorrigeerd,
Allereerst Petio63, welkom op het Simyo forum en bij Simyo.

Rechtstreeks overgenomen uit de Simyo voorwaarden.

****
1:12 TARIEVEN EN VERGOEDINGEN
1 De Contractant is aan Simyo vergoedingen verschuldigd voor door hem van Simyo afgenomen Diensten volgens de
daarvoor vastgestelde tarieven. De bedragen worden verhoogd met BTW en eventuele andere van overheidswege
opgelegde heffingen. De tarieven kunnen periodiek worden aangepast aan de inflatie.

*********

Nog wat info..

https://www.simonlyvergelijken.net/inflatiecorrectie-is-geen-wijziging-contractvoorwaarden/

****
En als je je verveelt/of niet, en iets niet weet of je weet het wel wat helpt, in BEIDE gevallen mag je je melden !

Groetjes,
Friesian
Beste Franswon en Friesian,

Aangenaamd kennis te maken.
Op het andere ga ik niet verder meer op in, ik kwam hier om mij voor te stellen, daar gaat deze topic ook over en niet om de contract voorwaarden en inflatie.
We hebben ons zeggie gedaan, dus het is wel goed zo.
Friesian tot slot nog een ding: Die contract voorwaarden van Simyo heb ik ontvangen, dus ik weet waar ik aan begonnen ben, hoef je dus niet nogeens aan te halen.
Aangezien ik pas bij Simyo ben, houd ik mij afzijdig en kijk het gedurende looptijd aan wat ik doe.

Fijne dag verder mensen.
Hoeft niet, maar mag wel! 🙂
Hoeft niet, maar mag wel! :)

Tuurlijk, ik neem het je ook niet kwalijk. Ik vind het alleen beter zo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Petio63,

Van harte welkom bij Simyo en op ons forum! En wat leuk jij je hier gelijk komt voorstellen 🙂 Ik hoop dat jij je hier op je plek gaat voelen.

Het is goed om te zien dat je ons hier en daar komt helpen of gezellig mee doet in de 'leuke topics' als je hier zin in hebt. Dat waarderen wij altijd!

Heb jij vragen voor ons? Schroom dan niet en stel ze. We helpen je dan graag verder!

Groetjes,
Angela

Reageer