.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45993 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kan je ook naar Veenendaal verhuizen 🙂
Uitgaande van mijn karakter en humor is er voor zwart gekozen... geen idee waarom dat eruit kwam :8.

Ben je een beetje Gothic? 😛
Reputatie 6
Badge +10
Kan je ook naar Veenendaal verhuizen :)

Ik vond Amersfoort al bijna te oostelijk 😉.


Ben je een beetje Gothic? :P

Chaotisch, is dat hetzelfde?
Reputatie 7
Badge +9
Kan je ook naar Veenendaal verhuizen :)

Of je komt daar net vandaan....daar gok ik op. Na de 3 maal daagse donderpreken, is de lucht er vaak inktzwart. :8
Reputatie 5
Badge +10
Chaotisch, is dat hetzelfde?

Dat had ik dus nooit van jou verwacht Tiury!
Ik zag jou juist als een ordelijk persoon die zijn dingen altijd keurig opgeruimd had en alles bij de hand had.
Moet ik mijn gedachten over jou toch iets gaan bijsturen.
Reputatie 7
Badge +10
Chaotisch, is dat hetzelfde?

Dat had ik dus nooit van jou verwacht Tiury!
Ik zag jou juist als een ordelijk persoon die zijn dingen altijd keurig opgeruimd had en alles bij de hand had.
Moet ik mijn gedachten over jou toch iets gaan bijsturen.


Hij overdrijft wel een beetje 😉 Niet over die zwarte nagellak maar wel over zijn chaotisch-heid (Dit is vast geen woord maar het klinkt lekker)
Reputatie 5
Badge +9
Hi,

Nog een nieuwe moderator erbij om iedereen te helpen 😃... Mijn naam is Caspar, 27 jaar en ik ben soort van nieuw op het forum. Ik werk al een tijdje bij Simyo maar ben sinds kort pas actief bij het Social team. Hier leggen we contact met onze klanten via Facebook, Twitter, Instagram en natuurlijk ook het forum. Op dit moment moet ik nog een beetje wegwijs worden op het forum van Simyo, maar dit komt helemaal goed! Vanaf nu beantwoord ik dus ook al jullie vragen! 🆒

Groetjes, Caspar
Reputatie 6
Badge +10
Welkom in het team en natuurlijk op het forum! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Caspar,

Welkom op het Simyo forum. :)

---

Nu even serieus, ik hoop dat je het naar je zin zult hebben bij het Social team en wens je veel succes.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt, Tiury!
Hoi Casper,

Welkom bij het team van prettig gestoorden 😃 haha

Heel plezier en succes 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Casper,

Welcom to the team!

Ik verwacht elkaar regelmatig tegen te gaan komen!
Wat voor opleiding heb je gedaan of ben je nog aan het sturen?

Psssssss!! Onze gewoon gezellig topics zijn altijd leuk. Praat je ook gezellig eens mee?
Hoi Caspar.

Ook namens mij van harte welkom op het forum.

Reputatie 2
Badge +5
@Angelica,
Welkom op het Simyo Forum.
In verschillende topics hebben we elkaar al gezien.
Wat leuk dat je in het Ziggo Dome als Fllormanager werkt!
Zo te zien hebben we de Fitness gemeen en heerlijke stand vakantie's.
Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom de overstap naar Simyo?


@Maikel.twinnie
Ik heb wat berichtjes over het hoofd gezien. Mijn welgemeende excuses! Bedankt voor het warme bad 🙂 Het fitnessen ben ik sinds deze maand weer actief aan het doen. Het hangt er vanaf hoe druk ik ben met mijn werk. Ik werk naast Simyo in de Ziggo Dome. En ik heb niet altijd de motivatie om dan vóór het werk te gaan sporten. Dat zou dan om 7.00 uur moeten. Mijn streven is naast voetbal drie keer per week te fitnessen. Morgenochtend ga ik wel om 7.00 uur. Hoop ik 😉
Reputatie 5
Badge +10
Mijn streven is naast voetbal drie keer per week te fitnessen. Morgenochtend ga ik wel om 7.00 uur. Hoop ik ;)

En? Ben je geweest? 😛
Reputatie 2
Badge +5
En? Ben je geweest? :P

Hahaha ja! Ik stond om 6.00 uur naast m'n bed. Ontbeten en naar de sportschool gegaan 🆒 Maar geloof me, dit ga ik niet meer dan één keer per week doen. Het is toch wel erg vroeg 😛
Reputatie 5
Badge +10
Ha ha ha Angelica.
Hoe lang sport je dan?
Reputatie 5
Badge +9
Wat een welkom, zeg. Bedankt allemaal!!

@ maikel.twinnie ik ben echt bijna klaar met mijn studie Commerciële Economie 🆒!

@ allemaal ik verwacht dat het heel gezellig word. Naast het beantwoorden van vragen zal ik dus ook gewoon lekker gezellig mee gaan praten met alle andere topics.
Reputatie 7
Badge +9
Hey....weer een nieuwe erbij. De Leon lost count onderhand. Jullie wisselen van mods net zo vaak als van schone onderbroek..:P. Elkeweg......welkom! 😃. En we zullen alleen PB-en sturen als erom gevraagd wordt. 😉. Zo braaf zijn we wel hier.
Reputatie 2
Badge +5
Haha, we houden we van variatie hier bij Simyo 😛. Nou, heel fijn dat je iedereen nog even op dat PB gedeelte wijst. Ik krijg dagelijks nog privéberichten binnen. Raar maar waar 😃. Gelukkig zijn de meeste van jullie wél heel braaf..

Groetjes,
Estelle
Reputatie 5
Badge +10
Voel mij nu eigenlijk wel een beetje aangesproken Estelle.
Ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Wat een verschuivingen allemaal inderdaad. Kan me voorstellen dat de stoelendans niet meer voor iedereen te volgen is. Ik verwacht alleen wel dat iedereen z'n stoel nu heeft gevonden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er geen Simyanen meer weggaan op korte termijn. Ik bedoel. Er is toch niks leukers dan werken bij Simyo? 🙂
Wat een verschuivingen allemaal inderdaad. Kan me voorstellen dat de stoelendans niet meer voor iedereen te volgen is. Ik verwacht alleen wel dat iedereen z'n stoel nu heeft gevonden. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er geen Simyanen meer weggaan op korte termijn. Ik bedoel. Er is toch niks leukers dan werken bij Simyo? :)
Beste kerel.

Gij gaat het nog heel errug drukkerderste krijgen op het imposante headquarter.:D
Reputatie 2
Badge +5
Ha ha ha Angelica.
Hoe lang sport je dan?


De sportschool is alweer een tijdje geleden *oeps* maar ik sport max. een uur. Langer sporten schijnt niet veel effectiever te zijn. Maandag maar weer eens beginnen :8
Hallo allemaal.

maikel.twinnie stuurde mij een berichtje met de vraag om me hier even voor te stellen.
Mijn naam noemen hoeft al niet meer, die kan je bijna niet ontgaan zijn boven mijn bericht. :P

Ik woon in de Achterhoek in Aalten. Dit is vlak aan de Duitse grens.
Verder ben ik werkzaam in de Logistiek. Een vaste baan hierin heb ik niet.
Hobby's zijn computeren, lezen, muziek luisteren en van lekker eten genieten.

Ik vind het super leuk om anderen te helpen met het zoeken naar een oplossing.
Ondanks mijn mindere kennis over de meeste onderwerpen, denk ik graag mee.
Het Internet bied hierbij heel veel hulp. Hierdoor leer ikzelf ook wat bij.
Hopelijk kan ik nog vele mensen hulp bieden met hun vragen.

(Oja, ik ben een Windows Phone gebruiker).

Reageer