.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, ik wil jullie toch vragen om op de toppik te blijven. Het word anders allemaal veel te verwarrendt allemaal. Ik hoop binnenkort weer eens een meel te ontvangen van Symio. Is dat mogelijk?

Hier in China vieren ze nieuwjaar op 30 mei, denk ik. Dan maken ze oliebollen van rijstemail met daarin gedroogde varkensoogjes bij gebrek aan krenten. Ook niette vreten overigens. Maar dat even terzijde.

Verder snap ik niet waarom ik grijze streepjes bij me naam heb. Die horen toch oranje te zijn? Hoe zit dat?
Reputatie 5
Badge +10
Hoe kan je dan eigenlijk zien dat je bericht geliked is? Krijg je een melding? Kan je dit ook terugzoeken op het forum?
Goeje vraag maikel, ik duim voor je dat het gebeurt en kan..:)
Bij L.R. zie ik nada gebeuren. 😞
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, weer even een bericht uit SjangHai. Morgen vertrek ik opnieuw op me fiets en hoop op 26 augustus 2026 in Veenendaal aan te komen. Dat zegt tenminste me Chinese Tim Tim.
Verder vindt ik het forum zo traag als gedraaide mie maar dat kan ook aan me inbelverbinding van me chinese provider liggen.
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, dit is me laatste bericht helaas. Ik ga over stappen op een andere provider. Fijn jullie allemaal gekend te hebben. Is net een grote familie hier. Super hardverwarment allemaal. Adios en misschien tot 2026! 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, dit is me laatste bericht helaas. Ik ga over stappen op een andere provider. Fijn jullie allemaal gekend te hebben. Is net een grote familie hier. Super hardverwarment allemaal. Adios en misschien tot 2026! :)

Lieve simioten, wat lief dat jullie een meel hebben gestuurdt dat me telefoonnummer gebruikt moet worden binnen 15 dagen. Willen jullie Ernstig daarvoor bedanken. Doe hem de groeten. Fijne kerel is dat.
Alleen zit ik nu wel bij MongolCell, niet meer bij jullie. Me telefoon ligt nog in SjangHai. Zal effe terugfietsen om te bellen. Alleen wort het dan wel 2027 voordat ik in Veenendaal ben. Is dat okay, als ik nu effe een belletje pleeg? Of hoe vaak moet dat? Erg verwarrent allemaal Symio.
Reputatie 5
Badge +2
@Asma, dank voor je duidelijke antwoordt. Ik hoop dat ik het allemaal redt met steeds terugfietsen naar SjangHai.

[quote=Franswok
@L.Rozewater. 2027 's morgens of ' s middags? :D[/quote]

@Franswok, mijn TimTim zegt 16:33 27 augustus 2027. Helemaal betrouwbaar is die niet, Chinese troep, zit er wel es een minuut naast.
We gaan het zien.
Reputatie 5
Badge +2
Beste Symioten, ik heb even vier vragen:

1) Waarom moet je inloggen in het forum als je al in jullie Symio van mezelf zit? Dat is best omslachtig allemaal. Zeker omdat ik me wachtwoord vaak kwijt ben en weer een nieuwe moet aanvragen.
2) Laatst hoorde ik via internetradio jullie reclame met al die vrolijk kwetterende Symio stemmetjes. Hoe leuk. Zijn jullie dat? of zijn dat ingehuurde nepperds? Hier in China doen ze niet anders.
3) De laatste keer had ik een heleboel likes, meer dan iedereen tesamen. Waar zijn die likes gebleven? Hebben jullie die verdeeldt onder de minderbedeelden? Erg onduidelijk weer allemaal. Betekendt dat nu dat ik weer overal op knopjes moet gaan drukken om bovenaan te komen? Hoe zit dat?

Verder goed bezig hoor. Supergeweldig allemaal.👍(doe ff het Chineserige duimpje)

Ik denk dat binnen kort zich @L.Rozewater zich weer zal melden met nieuwe avonduren die hij heeft belleeft met zijn viets en misschien zit ie ook te wagten op meel van symio.

Reputatie 5
Badge +11
Hoi L.Rozewater,

Wat worden we blij van zo een compliment :D

Ik ken je nog niet erg goed, maar ergens kom je me bekend voor 😮
Reputatie 7
Badge +9
Als je nou nog 9 aansluitingen neemt, dan heb je 10 mijn Simyo accounts! Daarmee kun je jezelf liken, en krijg je op die manier zo veel likes! Kost wel iets, maar je kunt gebruik maken van de vriendjes-deal, dus krijg je korting!

Wel heb je dan veel maar wachtwoorden te onthouden! Hoewel ik het zie als meer kans om het wel goed te gokken, toch?
Reputatie 5
Badge +2
ergens kom je me bekend voor :o

Zou kunnen, Ernst...zou kunnen. Ken jij anders misschien de ouwe heer Rozewater uit Schiedam nog? 😮
Reputatie 5
Badge +11
Nee L.Rozewater, waar zou ik hem van kunnen kennen?
Reputatie 5
Badge +2
waar zou ik hem van kunnen kennen?

Geen idee, ken de beste man ook niet eigenlijk. Schiet niet op zo. :p
Kom jij anders misschien wel es in Nijverdal?
Reputatie 5
Badge +2
Tanks Thomass voor al je beantwoordingen. Goed bezig allemaal bij Symio. Duimps up 👍
Doe je Charlien ff de hartelijke groeten van ons, mocht je dr ergens zien langskomen? Dat zou fijn zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Hi L.Rozewater,

Graag gedaan uiteraard! Daar zijn we voor. 🙂

Je hartelijke groeten zijn overgebracht en worden beantwoord met een enthousiaste vriendelijke zwaai van Charlene!

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +6

Hahah nou ik ben benieuwd @Friesian. Kan niet wachten om zijn verhalen te horen 😂.

Reputatie 5
Badge +2
Nee, jij? 🆒

Nope, nog nooit geweest. Denk ook niet da'k er dood gevonden zou willen worden. 😛.
Dit schiet echt niet op, nee. Geef het maar op. :rolleyes:
Reputatie 5
Badge +2
Wat goed dat jullie bij Franswok langsgaan.
Verders, supergeweldig weer dat Symio weer een meel heb gestuurd dat me nummer nog maar twee weken geldig is. Direct me moeder in Veenendaal gebeld. Nu is me beltegoed op. Vraagje: wanneer verrekend Symio dit, voor de buitenlandse beltegoed kosten die d'r gemaakt zijn.? Dat zou fijn zijn omdat ik naar het buitensland moest bellen. Per wanneer word dat dus weer bijgeschreven door Symio?
Alvast bedankt voor de beantwoordingen.
Reputatie 5
Badge +2
:pOeps, nou wortdt het lastig, ik ben namelijk nog nooit in de rest van NL geweest. Onbegonnen werk dus. 
Weet je?
Ergens is hier, daar, ginds en ook nog verderop...... ofwel overal. 🆒
Volgens mij was Ernst in een vrolijke bui, misschien net de meeste punten gehaald met darten.
Reputatie 5
Badge +2
Ik hoop dat ik over een half jaar weer gewaarschuwd word. Dat zou helemaal supergeweldig zijn. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Hi Friesian,

Nou we hebben hier een cadeaukast met vergunning van de douane, dus dat komt helemaal goed! :D

Groetjes,
Els
Reputatie 5
Badge +2
Krijg nooit meel, dus een keer een meeltje krijgen is wel gezellig dan. 😮
Reputatie 5
Badge +2
Zenks Else, voor je beantwoordingen. Nou, dat word dan wel een probleem als ik me moeder niet kan bellen meer. Ken niemand anders. Ga geen wildevreemden bellen. 🙄Nee, dat doe ik dus niet. Dan maar geen meel meer. Kan je dat in orde maken a.u.b.? Supergeweldig zou dat zijn.

Reageer