.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig



Toon eerste bericht

275 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een dierbare ongetwijfeld. 😃
Reputatie 5
Badge +2
Hi L.Rozewater,

Wat wil je dat we in orde maken? Hoor het graag!

Groetjes,
Niels


hartelijk dank Nies, voor het in orde maken. Supergeweldig allemaal geregeld bij Simyo. Alles doet het weer. 👍
Intussen een half uur bezig geweest om op dit forum te komen. 🙄 Wist me wachtwoord en me gebruikersnaam niet meer. 🙄
anyways veel groeten uit China dan maar weer. Zit intussen weer terug te zitten in SjangHai naar 63 lekke banden onderweg gehad te hebbend. Schoot niet op dus.
Me moeder houdt post voor me achter, denk ik.,:S
Zeg L.Rozewater, iets wat je denkt hoeft niet waar te zijn. Misschien dat het iets zou zijn wanneer er behalve meel ook een bloempje wordt gestuurd. Zou me niks verbazen wanneer je ma hier blij mee is en misschien wel apetrots.

Had je niet even binnen kunnen lopen bij Symio L.Rozewater? Nu moeten zij ook naar Shanghai om al die zakken met oranje meel te brengen. Misschien zit er een liefdesmeel bij om een liefdesrelatie te creëren samen met @Naomi.☺
Reputatie 5
Badge +11
Díe herinneringen krijg je inderdaad sowieso wel, L.Rozewater.
Als je andersoortige herinneringen wilt hebben, dan mag je altijd eens een bakkie komen doen op ons oranje hoofdkwartier. Zo kun je live herinneringen opdoen 🙂
Reputatie 4
Badge +8
LOLOL
Dit zou, lijkt me, ook een leuk daggie om "live herinneringen" op te doen zijn voor de grote L uit Veenendaal....:8

LOL XXL.
Reputatie 4
Badge +8
HA!
Reputatie 6
Badge +5
Fijn om te lezen dat alles het weer doet, L.Rozewater 🙂 En dat je inmiddels weer kan inloggen op het Simyo forum.

Groetjes terug,

Niels
Reputatie 5
Badge +11
Was maar één fles

In ene, of 9 maanden lang elke dag een drup?
Reputatie 5
Badge +11
Ai... Arm emmertje... Arm moedertje.
Om nog even terug te komen op je laatste vraag:
Begrijp ik verder goed dat er live iemand van Simyo langskomt aan de deur om te helpen herinneren dat ik na 6 maanden moet bellen / smsen anders ben ik me nummer kwijt? Is dat een nieuwe servies van jullie ofzo?

If I could, I would. But I can't, so I shan't...
Brengt de slijter/groothandel dan niet aan huis, of hebben die een eigen sleutel? :D
Volgens mijn doen ze dat alleen waar de rode loper ligt.:D
Reputatie 7
Badge +9
Voor grootverbruikers doen ze dat ook wel hoor, het begrip 'service' bestaat daar ook nog! hik:D:S
Reputatie 4
Badge +8
Nee, wij wonen buiten de stad. Daar bezorgdt niemand, althans bij ons niet. Hoe vaak wij ook dingen willen laten bezorgen, ze komen gewoon niet opdagen. Best lastig allemaal.

Maar even wat anders, momenteel vindt ik Simyo niet zo supergeweldig. 4G doet het niet op me telefoon.
Bij me moeder op haar telefoon ook niet, ook niet 3G en 2G en 1G. Eigenlijk helemaal niks, zelfs 0G niet. :(

Heb even gekeken, er staat wel een paal achter het huis.


Ocherm.... Als die paal nu maar wel een KPN zendmast is...
Anders kun je je moeder nog paaldansen leren!
Zal ze vast wel leuk vinden met een borrel op!
Reputatie 5
Badge +11
Arme Moeder Rozewater... :(
Wil je even een privébericht sturen met haar nummer, dan stel ik alles in het werk om haar weer te laten 1, 2, 3 of 4Geën.
Nouja, alles?
Ik kom niet zelf een nieuwe simkaart bezorgen 😉
Reputatie 5
Badge +11
En ik ben ook compleet het spoor bijster nu

Ik ga daar verder even niet op in op dit moment
Reputatie 7
Badge +9
Geef het toch op, Ernst. Hier is sprake van een hopeloos geval inmiddels. 😉
Reputatie 7
Badge +9
En ik ben ook compleet het spoor bijster nu

Ik ga daar verder even niet op in op dit moment


Ook emotioneel geworden Ernst? 😃
Reputatie 4
Badge +8
Ik zit hier ook met tranen in de ogen....









(van het lachen)

😃
Reputatie 6
Badge +10
😂 om te lach-huilen dit.
Reputatie 7
Badge +9
Dat meen je toch niet??
Reputatie 4
Badge +8
Dag L.Rozewater,
ik zal je missen.
Je bijdragen waren altijd van hoog niveau!

Reputatie 5
Badge +11
:'(
Eigenlijk past hier maar één reactie op...
Vi mem freneza
Reputatie 4
Badge +8
Tute korekte
Reputatie 6
Badge +10

Reageer