.

Beantwoord

Simyo is echt supergeweldig


Reputatie 5
Badge +2
Jullie zijn echt supersupergeweldig. Ik kreeg een meeltje dat ik moet bellen of sms-en na 6 maanden anders ben ik me nummer kwijt.
Super van jullie om te herinneren via de meel. :)
Bel nauwelijks. Ik word alleen maar gebeld door me moeder. Ik mag geen abonoboment.
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 16:44

Bekijk originele reactie

275 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Effe deze toppik weer naarboven gegraven.
Beste symioten, het was weer supergeweldig om hier te zijn. Hardverwarment allemaal. Das zo mooi van Symio, iedereen kent iedereen en allemaal kennen we mekaar. Is net een grote familie. Goed bezig, daar kunnen ze in China nog wel een puntje aan zuigen, ook al lijkt hier iedereen sowiezo familie van mekaar.
Badge +8
Hey L.!

Wat leuk dat ik ook nog eens genoemd word. Het gekke is op dit Simyo forum: ik ben er niet, maar ik ben er toch ook weer wel 😉
Ik ben in ieder geval nooit ver. (En deze week ga ik Franswon zijn mooie Zeeland eens bezoeken, over langskomen gesproken...)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Angel

Hoi L.Rozewater,

Wat fijn dat je ondertussen weer aan je terugreis gaat beginnen! We zien je "snel" in Veenendaal. Je moeder zal je vast erg gemist hebben. Niet fietsend forummen hé![/quote]

Je bent een lieve vrouw Angel, dat je zo bezorgdt bent. En nee, wees niet bezorgdt want ik zal dit nooit doen. Ik forum altijd fietsend. Komt dus helemaal goed.

Verder beste Symioten, ik wil jullie vragen om in de toppik te blijven anders word het hier heel erg onoverzichtelijk.
Momenteel zit ik in een internetcafetariaatje buiten Sjanghai te zitten op weg naar Veenendaal. schiet allemaal niet erg op.
Hardverwarment ook al jullie tips. Supergeweldig allemaal. Helaas hebben ze hier in China geen fietsbellen op de fiets. In plaats daarvan roepen we hier heel hard 迅 雷 'donder opzij'. En als je haast heb, 'donder opzij de sloot in'. Helpt goed, heb al heel wat mensen in de sloot zien leggen.
Me vader woont inmiddels met een vrouwtje samen op Bora Bora. Geen idee waar dat legt maar misschien dat ik even een omweggetje maak en d'r voorbij fiets. zal ie leuk vinden. :D

Nog even een fotootje van onderweg. hànhǎi 旱 海 het uitzicht onderweg is werkelijk adembenemendt.

Reputatie 4
Badge +10
Haha Friesian de laatste tijd doet hij niks anders dan darten :p

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/darts/darts2.gif
Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat je een keer aan de deur komt, Ernstig. Hoop dat me moeder de bel dan hoort maar opendoen voor vreemde doet ze al een tijd niet meer. Voor bekende trouwens ook niet. Erg super van Simyo al die persoonlijke herinneringen.
Reputatie 5
Badge +2
O, das een probleem Ernstig. Mag het mobiel nummer van me moeder niet aan vreemde geven van me moeder.
Zou het misschien kunnen leggen aan haar telefoon? Een Nokea 3310.
Als ze s'avonds op de hoek onder een verlichte lantaarnpaal gaat staan met haar mobiel heb ze overigens wel goed kontakt. Denk door de statistische electriciteit of zoiets. Wel zijn er steeds automobilisten die steeds stoppen en dat is dan weer minder. Dat wel. :S Snap ook niet waarom die steeds stoppen, me moeder wil alleen kontakt leggen.
Reputatie 7
Badge +9
Li-Wang Tai-Fu gaat weer naar Shanghai toe
Aan de Yangsekijang, daar vindt hij 't fijn
Li-Wang Tai-Fu gaat weer naar Shanghai toe
Waar hij is geboren, daar wil hij weer zijn
Z'n eerste lotusbloem heeft-ie daar gekust
Nu zoekt-ie overal en vind-ie nergens rust
Li-Wang Tai-Fu gaat weer naar Shanghai toe
China groter, Holland veel te klein

Cocktail Trio
Reputatie 5
Badge +2
Beste Simyo, ik wil jullie graag een gelukkig Chinees Nieuwjaar wensen.
Was even lastig om hier te komen zonder internet.
Met mij gaat het goed. Woon met Xao Li, me Chinese moeder in een buitenwijk van Sjanghai. Of liever gezegt buiten Sjanghai. Gemeente heeft ons met spoed aan een container geholpen. Erg aardig. Erg supergeweldig allemaal.
Van me moeder mag ik helaas alleen bellen vanuit de super of de Chang Yu nog op voorraad is. :S Voor de rest legt ze wel vaak flet out op haar rijstmat, das minder gezellig dan. Maar alles is verder super hier.
再见
Reputatie 5
Badge +2
Nog een beetje vroeg voor Chinees Nieuwjaar :)


Oh, is dat zo Franswok? :S Nou snap ik ook meteen waarom het vannacht verder zo stil hier was toen ik die 100.000 klapper afstak en de buuv uit de container naast ons toen haar volle poepton over me heen gooide.:( Dacht al dat t een Chinese nieuwjaarstraditie was.:$
Reputatie 7
Badge +9
Djiezz....wat een gel#l allemaal dit. :S:8
Reputatie 5
Badge +2
Heppie Chinees Nieuw Jaar allerzijds!! Ik volg de traditie hier dat je dan teruggaat naar je geboortedorp. Dus morgen vertrek ik op me fiets naar Veenendaal.
Hoop er over een maandje of 3 - 4 aan te komen, als het weer tenminste een beetje meezit. 😃 Tot dan! 很快見到你

Op deze foto wijst Kwah Yong de nieuwe vriend van me Chinese moeder me de weg naar Veenendaal. Supervriendelijk allemaal. Me Chinese moeder was net es ff van haar rijstmat af om wat te bikken maar blij keken ze niet. Toch wel een leuke foto geworden. :)

Reputatie 5
Badge +2
Wat superfijn van je Franswok, dat je ze ff waarschuwt dak eraan kom. Zal me biomoe ook even waarschuwen dak eraan kom. Hoop wel dat ze door heb dak er ben want meestal legt ze lang dwarsafvooruit gestrekt op de bank.
Reputatie 7
Badge +10
Wat zal de leon blij zijn 🙂 en Angela natuurlijk...

Met blij bedoel ik uiteraard dat ze gewaarschuwd zijn :D


Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Ik ga me vast voorbereiden 😉
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Simyoten, het schiet al lekker op. Zit nu ergens in noord Mongolië denk ik. Me ketting is er al 50 keer afgelopen en 30 keer lekke banden vanwegen de keitjes hiero. Schiet niet op zo.
Zit nu ergens in een internet kafeetje ergens in Ulaangom maar me beltegoed is op.
Tot ziens in Veenendaal. Mis me moeder, ook al heeft ze niks van d'r eigen laten horen. :(



Deze zag ik onderweg. Is een Mongoliese DIXI portapotti. Moest nodig naar de wc, dus effe de broek laten zakken, maar inenen had ik een heleboel boze mensen achter me aan.:? Vreemd.

мэндчилгээ
Reputatie 5
Badge +2
Dan ben je zeker hard gegaan L.Rozewater! Jammer van de tegenslagen met je fiets 😞 Niet opgeven hé!

Dank je Angel, voor de aanmoediging.
Inmiddels fiets ik over de Chinesche Muur (niet te verwarren met dat restaurant op de Ouwezijds). Vanwege de hobbelkeien pas 5 kmeter afgelegd in 10 uur. Nog 6.000 km te gaan. Schiet niet op dus, zeker niet omdak al 4 keer door de politie eraf gehaald ben. Maar goed, ik hoop ergens in 2023 in Veenendaal aan te komen. Hoop dat me moeder er dan nog woont, liever gezegd nog legt te liggen op de bank want dat is zoon beetje het enigste dat ze doet, en dat ze nog weet wie of ik ben. Niet geheel onbelangreik.
Het berijk op me telefoon is trouwens erg slecht hier in China. Kan Simyo daar es wat aan doen? Iets met sattelieten ofzo? Hebben jullie daar al aan gedacht! Aan die mogelijkheid?
Reputatie 5
Badge +2
Willen jullie aub on de topic blijven asjeblieft, franswok en Fiesejan.?????????

Hoe dan ook...na die laatste fietsfrats op de Chineesche Muur waarbij er enige zaken gebroken bleken, direct afgevoerd per helicopter naar ziekenhuis in Shanghai. Dus terug naar af.
Ikzelf verwacht nu ergens tegen 2026 in Veenendaal te arriveren. Tot zover en tot dan. :)
Ik hoop dat me Simpel only abonoboment van Simyo dan nog geldig is. Kunnen jullie dat voor me nakijken aub?
Reputatie 5
Badge +2
Ik wou jullie toch vragen om op de topic te blijven want zo snapt niemand er meer wat van.
Nu ik terug ben in Sjanghai blijkt me fiets gestolen te zijn. Dus 2026 gaat het niet worden.
Dus wou ik graag antwoordt op me vraag. Hoe lang blijft me abonoboment nu geldig?? :?
Kan ik in China me moeder in Veenendaal bellen want zij woont in Nederland en das dicht bij jullie, dus dat zou geen probleem moeten zijn toch?
Ik hoor graag jullie antwoordt.
Reputatie 5
Badge +2
voor de rest supergeweldig alles. ik wacht wel op een meel van jullie.
Reputatie 5
Badge +2
Nog steeds geen meel gezien. :?

Beste mensen, ik moet gaan. Me prepaid tegoed is op. Geen data's meer. 😞
Reputatie 5
Badge +2
Beste mensen, ik wou jullie vragen om op de topik te blijven. Het word anders veels te verwarrend en niet meer te volgen. Het is zowiezo al lastig omdat hier in China de winter opgetreden is en we geen verwarming in onze container hebben en daardoor me wifi bevroren is, dus moet ik op me mobiel inbellen op het internet.

Dus, wat ik wou weten van Symio; is me abonoboment nog geldig in 2026? En kan ik lokaal vanuit Sjanghai naar me moeder bellen in Veenendaal? Want dat is toch lokaal?
Reputatie 7
Badge +9
Beste mensen, ik wou jullie vragen om op de topik te blijven. Het word anders veels te verwarrend en niet meer te volgen. Het is zowiezo al lastig omdat hier in China de winter opgetreden is en we geen verwarming in onze container hebben en daardoor me wifi bevroren is, dus moet ik op me mobiel inbellen op het internet.

Dus, wat ik wou weten van Symio; is me abonoboment nog geldig in 2026? En kan ik lokaal vanuit Sjanghai naar me moeder bellen in Veenendaal? Want dat is toch lokaal?


Tuurlijk is dat abolument dan nog geldig, als je tenminste elke maand voldoende ping-ping naar Simyo overmaakt. Want zonder ping-ping gaat niets dat weten ze zelfs in Sjaanghaai. Wel je simsim kaart in de gaten houden want die hebben niet het eeuwige leven, zeker niet tot 2026 in China vanwege de luchtvervuiling. Je moet ook eerst je handen wassen voordat je de sim-sim uit je toestel haalt. Vooral als je daarvoor Chinees hebt gegeten zonder stokjes. En je kan vast en zeker ook lokaal naar iedereen in Veenendaal bellen want daar wonen best veel Chinezen. Woont je moeder in Veenendaal in Chinatown? Dan is het bellen vanuit China zelfs gratis.
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Samantha]Ik moet toegeven dat ik ook even de kluts kwijt ben. Is er iemand die ons even kan bijpraten?[/quote

He he eindelijk es iemand die ook vind dat er bijgepraat moet worden. Ben ook onderhand door alle bemoeienisen het probleem en de kluts helemaal kwijt,

@Fiesejan en Scotchman, thanks voor het meedenken. Superaardig allemaal.
Reputatie 5
Badge +2
[quote=Scotsman][quote=L.wonen best veel Chinezen. Woont je moeder in Veenendaal in Chinatown? Dan is het bellen vanuit China zelfs gratis.[/quote

Beste mensen, graag in de toppik blijven, het is voor een goedwillend mens niet meer te volgen anders hier.

@Scotchman...weet jij toevallig wat de Symio tarieven in Veenendaal zijn als me moeder niet in Chinatown aldaar woondt maar net dr buiten? Om de hoek. Op de Knekeldijkseweg 217A woondt ze? Tenminste voor zover ik weet dan...
Is dat nou lokaal of internationaal? Ik snap niks van die ondoorzichtige tariefen van Symio. Superverwarrend allemaal.
Reputatie 5
Badge +2
Superaardig, Scotchman dat je het uitgezochdt hebt. Ik heb die mevrouw Toll Free (rare naam vond ik al, dus ik had al twijfels) onderaan die advertentie gebeldt en die was erg onaardig. Heb het haar zo goed mogelijk in het Chinees uit proberen te leggen maar ze zei iets van 'Pis Of' op een gegeven moment. Sorry maar ik hoefde echt niet op de poepton, dus de horen er maar op gekwakt dan. :? Schiet niet op zo.
Reputatie 5
Badge +8
Hahah, een topic met zo'n titel kunnen wij toch niet sluiten de leon?

Reageer