.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Reputatie 7

Het ‘tandwiel’ op de foto is volgens mij geen echt tandwiel. Het lijkt mij meer iets te kunnen zijn om iets (in een bepaalde hoek) vast te kunnen zetten. Is het bijvoorbeeld iets waarmee je een zaagblad vast zet om bomen en struiken op een bepaalde hoogte en/of hoek boven te kunnen snoeien?

Btw, het ziet er niet uit alsof het een Black & Decker’tje is. Het iet er wel wat robuuster en duurzamer uit.

Reputatie 6
Badge +6

Is het niet gewoon een trekhaak?

Het ‘tandwiel’ op de foto is volgens mij geen echt tandwiel. Het lijkt mij meer iets te kunnen zijn om iets (in een bepaalde hoek) vast te kunnen zetten. Is het bijvoorbeeld iets waarmee je een zaagblad vast zet om bomen en struiken op een bepaalde hoogte en/of hoek boven te kunnen snoeien?

Btw, het ziet er niet uit alsof het een Black & Decker’tje is. Het iet er wel wat robuuster en duurzamer uit.

Wow, je raadt erg goed! Door je volledige omschrijving heb je hem goed.... keur ik het goed.

Eigenlijk is het een combi-machine. Een bosmaaier/heggenschaar. De heggenschaar kan in verschillende standen idd. Een Black & Decker / Stanley is het idd niet.

Jouw beurt @RicoK Succes!

 

Het ‘tandwiel’ op de foto is volgens mij geen echt tandwiel. Het lijkt mij meer iets te kunnen zijn om iets (in een bepaalde hoek) vast te kunnen zetten. Is het bijvoorbeeld iets waarmee je een zaagblad vast zet om bomen en struiken op een bepaalde hoogte en/of hoek boven te kunnen snoeien?

Btw, het ziet er niet uit alsof het een Black & Decker’tje is. Het iet er wel wat robuuster en duurzamer uit.

Wow, je raadt erg goed! Door je volledige omschrijving heb je hem goed.... keur ik het goed.

Eigenlijk is het een combi-machine. Een bosmaaier/heggenschaar. De heggenschaar kan in verschillende standen idd. Een Black & Decker / Stanley is het idd niet.

Jouw beurt @RicoK Succes!

**Edit**

 

Reputatie 7

Hahahaha, nou oke dan.

Bij deze:

Edit: Maar waarom @Friesian nou twee keer zijn bericht stuurt...;)

Ik snap er net zo weinig van. Slechts 1 x geplaatst. Even een bekend citaat van een geweldige FE…franswon

(H)ik denk denk dat het forum de hik heeft, hik.🤪🤪

Reputatie 7
Badge +9

Een vloerkleed? Automat? Muismat?

Reputatie 7

Een vloerkleed? Automat? Muismat?

Ik begrijp het. Maar, neen.

Ik zou haast denken aan een trackpad.

Reputatie 7

Neen. 

Reputatie 3
Badge +2

deurmat :D

Reputatie 7

Neen.

Het is al een close-up en dan ook nog gecropped. Verkijk jullie daar niet op.

Is het niet gewoon een trekhaak?

@Bas het was een ietsiepietsie anders.😁

Neen.

Het is al een close-up en dan ook nog gecropped. Verkijk jullie daar niet op.

Heeft het te maken met fotografie?

 

Reputatie 7

@Friesian nee, heeft daar niets mee te maken.

Zou je een hint kunnen geven,

 

 

en doen?😉😁

Reputatie 7

Een hint. Zal het proberen. 
 

Het is beschermend

Bescherming tijdens skeeleren?

 

Reputatie 3
Badge +2

tapijt (beschermend tegen krassen op houten vloer, zoals stoelen, kasten etc)

Auto mat?

Reputatie 7

Nee, sorry mannen, maar jullie zijn niet eens een beetje warm.

Is het schoeisel?

 

Reputatie 7

@Friesian neen.

Reputatie 3
Badge +2

winterwand (lekker warm tegen de kou) or ovenwand voor de hitte

Reputatie 7

Nope

Reageer