.

Raad het plaatje!



Toon eerste bericht

1194 reacties

Reputatie 7

Thanks @de leon :wink:

@Groentjuh Volgens mij (her)ken ik dit. Volgens mij zit zoiets vaak op het dak van een (hoog) gebouw gemonteerd. De nieuwe versie is volgens mij de laatste tijd veelvuldig in het nieuws en wordt zelfs in verband gebracht met het Corona virus en zijn regelmatig doelwit van vandalisme en brandstichting.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga door voor de volgende, tenzij @RicoK bezwaar heeft.

@De Tijger@de leon@RicoK@Ray@Frida@Tessanne 

Reputatie 7
Badge +9

om de een of andere reden zie ik er toch wel iets bekends in, maar wat he.
 

Me too. 😉 Antistatisch mondkapje van de Action waar je ook je huis / PC / jezelf tegelijkertijd stofvrij mee maakt. Persoonlijk denk ik dat ik ‘m heb nu. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

om de een of andere reden zie ik er toch wel iets bekends in, maar wat he.
 

Me too. 😉 Antistatisch mondkapje van de Action waar je ook je huis / PC / jezelf tegelijkertijd stofvrij mee maakt. Persoonlijk denk ik dat ik ‘m heb nu. 👍🏻

1: Heeft de Action mondkapjes??

2: Warm, maar kan hem toch niet goed rekenen!

Reputatie 3
Badge +2

@RicoK die ja :) als het de algemene woord is.

Reputatie 7
Badge +9

Jammer, was er bijna zeker van :laughing:

Heb je misschien al een briefje, een berichtje gehad van Angela? 

Leuk dat er meerdere topics uit de schoenendoos worden gehaald, echt leuk.

 

Schreef Angela misschien...K​​​​​​anjers?🙂

Ik gok een gedeelte van een controller van een PlayStation. En dan waarschijnlijk PlayStation 4 linker handgreep. 

Reputatie 7

@de leon Hahahaha, there's no way back, je hebt het helemaal goed!! Het is inderdaad het symbool op de ‘enter-toets’ op het numerieke gedeelde van een toetsenbord voor de Mac.

Btw, inderdaad, een toetsenbord is inderdaad een bron van besmetting, maar zolang ik de enige ben die mijn toetsenbord gebruik….:rolling_eyes:. Ik zal het straks toch eens gaan schoon maken.

 

 

 

Ik vond hem best wel moeilijk Rico. Zelf dacht ik eerder richting een oude videorecorder toets.

Een poetsdoek om de bus, trein of taxi te poetsen? 🙈🤡😁 

Nee serieus, ik gebruik(te) tijdens mijn werk P2 stofkapjes. Dit is een mondmasker van de J**bo. Een lapmiddel...🙄 

Of een ontsmettingsdoekje.

Reputatie 7
Badge +9

Dit is een mondmasker van de J**bo. Een lapmiddel...🙄

Mondkapje 10 stuks in een verpakking, die normaal voor vlees wordt gebruikt!

@Friesian, uw beurt!

Reputatie 7
Badge +9

@de leon Hahahaha, there's no way back, je hebt het helemaal goed!! 

 

😳

Reputatie 7

Ik vond hem best wel moeilijk Rico. Zelf dacht ik eerder richting een oude videorecorder toets.

Dat was ook mijn bedoeling he ;). Het is een quiz en het mag natuurlijk best wat zijn om de hersenen te kraken.

Reputatie 7
Badge +9

Okay, okay...I’ll be a good sport, komt ‘ie…....😉

Makkie...en een hint....er is niets gekanteld.

Reputatie 7

@de leon hahaha, makkie, dat zal…… Ik kan er nog even niets van maken. Volgens mij zijn de pixels uitgerekt, wat zou betekenen dat het een uitvergroting is, maar van wat.

Jazeker @Ray zelfs voor @RicoK zou het geen probleem moeten zijn.🙃

Als @L.Rozewater op een fiets zonder zadel kan fietsen dan moet dit ook kunnen.

😁

Reputatie 3
Badge +2

fietspomp?

Reputatie 7
Badge +9

Ja klopt, het was haar twee na laatste posting @RicoK 😎😆
Enne..knap dat je het direct geraden hebt.👍🏻 Indrukwekkend. Het is dus inderdaad een kunstkoe, een PiCowso.

Nu moet jij dus weer een plaatje plakken. 🤭😆

 

Reputatie 7
Badge +9

@De Tijger het is geen dop. Het is een belangrijk onderdeel van een machine. Maar eerlijk gezegd, ik zie te weinig animo om mee te doen. En dus stop ik liever.

Fijn weekend.

Ehm, dat vind ik nogal raar. Je hebt de beurt en dan stop je? Dat mag, maar als je van je beurt af wil dan kun je misschien meer en meer hints geven of andere delen van plaatjes als hint plaatsen. Dat doen andere die de beurt hebben ook. Je kunt ook min of meer een winnaar aanwijzen en het plaatje posten.

In de gereedschapskisten/kasten van mijzelf, mijn broer en mijn vader kan ik dit niet plaatsen. Het is niet ondenkbaar dat jij met jouw klussen iets ander gereedschap heb dan de huis, tuin en keuken klusser. Zeker gezien je dit onderdeel van een machine noem. Anders dan een boormachine of zaagmachine, heb ik niet gek veel klusdingen, die ik machine noem.

Ik ben eerlijk en kan het plaatje niet plaatsen op dit moment.

Reputatie 7
Badge +9

@Friesian @Groentjuh @RicoK niet goed, dit moet toch een makkelijke wezen ^^


Jij weet het antwoord en aangezien onze antwoorden niet goed zijn, is het waarschijnlijk toch nog niet zo makkelijk.

Reputatie 6
Badge +4

Enig idee wat er nu geraden moet worden? Graag wat minder verhalen en korte teksten, riep ik streng .

Ik krijg geen meldingen meer in mijn email.

Wel van Liedjes waar je vrolijk van wordt

Reputatie 3
Badge +2

genoeg hints wel, maar ik ken redelijk veel machines, maar deze niet.

qua hout machines ken ik geen die dit gebruikt, dus ik gok dat  het voor metaal

wordt gebruikt?

 

of een soort van een decopeerzaag,  maar dat heeft geen punt en niet buigzaam.

ik kan letterlijk niets verzinnen dat dit heeft D:  je hebt wel een lastig plaatje geplaatst.

 

iemand die geen klusser is maar een monteur zou dit ook wss kunnen raden :D

Reputatie 7

Ik ben me nog aan het voorbereiden…...

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat het waarschijnlijk een zaag is.

Reciprozaag misschien. Die zit niet standaard in het familie machinepark. Maar zeker als ik bijvoorbeeld die website bekijk, dan zie ik vergelijkbaar iets. Is denk ik niet je standaard huis, tuin en keuken klusser machine als het inderdaad Reciprozaag is. Zeer handig voor het betere sloopwerk en dat was geloof ik inderdaad iets waar jij mee bezig was!

Reageer