.

Raad het plaatje!



Toon eerste bericht

1194 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Vooruit, ik ben de moeilijkste niet 😉 Ga je gang, Wimj12!
Reputatie 3
Badge +2
ik had het vinkje uitgezet bij het plaatsen van de foto.....

@Alex als je het geheel ziet weet je het wel wat het is hoor :)
En dank je voor de compliment.

@Angela het is geen sleutelhanger.
Waren mijn hints iets te gemakkelijk.? :P;)



Moederator jouw beurt...
Ik gok alvast eigengemaakte spaghetti. ;););)

@de leon Zo heb ik ze ook het liefst hoor! En dan in een erg ruime hoeveelheid met een klein beetje saus erbij :hugging:

Even een woordje kapen..😀

Blasfemie !! 😠🤪

Humm, gok op een muziekinstrument. Electrische gitaar..?
Reputatie 7
Badge +7
Hier is ie.
Reputatie 5
Badge +8
Hier houden vrouwen van :)


Lippenstift ?
Badge +2
Nadat ik een tijdje terug vaak geen notificaties kreeg, krijg ik ze nu vaak dubbel, LOL
Reputatie 7
Badge +9

Nog maar paar hints dan:

Als je deze meter gebruikt en hij werkt naar behoren en deze meter meet 0, laat dan iemand 112 bellen. Dat is heel ongezond!

Ergens tussen de 60 en 220 (200 bij volwassenen) hoort deze meter te meten! Hoewel iets lager of hoger soms geen verkeerde waarde hoeft te zijn.

Ik zie zo al 15 bijpassende smileys in de forum editor!

Reputatie 7
Badge +10
Alex, stiekeme nerd ;)

Dit is een elektrische gitaar.. of een basgitaar. Ik gok op de 1e. Wil je ook het merk? Dat wordt wel moeilijk. Squier, Fender, Stagg?
Reputatie 7
Badge +10
Is het een logo van een bedrijf/merk?
Reputatie 3
Badge +2
@Sean Zie je het als lippenstift aan? het is iets anders, maar mannen houden er ook van hoor 🙂
Reputatie 3
Badge +2
ik krijg ze ook dubbel, weet niet wrm, bomenversnipperaar is niet klein hoor, die heb je ook een grootte van,
maar heb niet van een hakselaar gehoord 😛

nu wachten wat het volgende plaatje wordt.
Reputatie 7

Dit zijn geen hints meer, dit is verklappen….. ;)

Volgens mij gaat het hier om een hartslagmeter. Het plaatje kan een borstband zijn voor zo een hartslagmeter. Ik heb ook eens zo'n band gehad in combinatie met een sporthorloge, maar ik vond het toen niet intuïtief werken, waarna ik deze van de hand heb gedaan. Ik kan alleen die drukkers niet helemaal plaatsen. Wat plaats je hier dan op? De (afneembare) sensor?

Reputatie 5
Badge +10
Friesian heeft het goed. En Angela ook. Maar de punten gaan naar Friesian, omdat hij eerst was.

Het is inderdaad een elektrische gitaar. Wat het merk betreft. Niet zo opscheppen Angela.

Go your gang Friesian!
Reputatie 7
Badge +7
Nee
Reputatie 3
Badge +2
aangezien het warm is en meeste aan het werk of genieten van het weer blijft het plaatje stil hangen.....
maar ik geef je alvast een grootte 2de tip:

tip 2: N

succes 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik krijg ze nu ook dubbel, heb Angela al via Messenger een bericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +9

Dit zijn geen hints meer, dit is verklappen….. ;)

Volgens mij gaat het hier om een hartslagmeter. Het plaatje kan een borstband zijn voor zo een hartslagmeter. Ik heb ook eens zo'n band gehad in combinatie met een sporthorloge, maar ik vond het toen niet intuïtief werken, waarna ik deze van de hand heb gedaan. Ik kan alleen die drukkers niet helemaal plaatsen. Wat plaats je hier dan op? De (afneembare) sensor?

Ik ben in weekenden meestal een stuk minder actief, dus daarom wou ik graag vandaag een goed antwoord zien. Daarnaast dat was al de volledige afbeelding. Het geheel:

Polar H7, H9 en H10, Garmin HRM-dual, Wahoo Tickr, 4iiii Viiiiva hebben allemaal een losse borstband met 2 drukkers (Wahoo Tickr gebruikt die drukkers ook als sluiting, dus band is net anders, zou echter wel passen!).

Op het plaatje staat inderdaad een borstbandje van een hartslagmeter. De drukkers zijn inderdaad om de daadwerkelijke sensor op de drukken. Die maakt via de drukkers contact met de geleidende oppervlaktes aan de binnenkant van de band en kan daarmee het hartritme bepalen.

Dus:

:cupid::heart::heartbeat::broken_heart::two_hearts::sparkling_heart::heartpulse::blue_heart::green_heart::yellow_heart::purple_heart::black_heart::gift_heart::revolving_hearts::heart_decoration::heart_exclamation:

@RicoK, jouw beurt of je mag een a13 inroepen!

Reageer