.

Guilty pleasure



Toon eerste bericht

108 reacties

Naar GTST kijk ik nog steeds met plezier. Ik heb nog nooit een aflevering gemist.
Badge
Hahaha, nou dit zijn al wel veel leuke (schaamtevolle!) guilty pleasures bij elkaar! Friesian, dat is dus Mariahout (volgens Google)? Ben je zo'n grote fan dat je er bent gaan wonen omdat Guus er vandaan komt? :P

Wat denken jullie dat de ergste guilty pleasure ter wereld is?
Reputatie 5
Badge +10
Nou nou nou.... Als ik dit topic lees vraag ik mij af of ik eigenlijk moet reageren.

Ik zelf heb mij een jaar geleden schuldig gemaakt aan de serie Suits, JAG, Fairy Legel en Murder she wrote (kan je raden wat voor type ik ben)
Ik maak mij nog steeds bijna iedere dag schuldig GTST en NCIS.
Daar raak ik het komend jaar nog niet op uitgekeken. Vind de breaks van de vakantie altijd erg jammer bij GTST.

Mijn Guilty pleasure is toch echt JB (Justin Bieber) en Mainstreet!
Hahaha, nou dit zijn al wel veel leuke (schaamtevolle!) guilty pleasures bij elkaar! Friesian, dat is dus Mariahout (volgens Google)? Ben je zo'n grote fan dat je er bent gaan wonen omdat Guus er vandaan komt? :P

Mis miss Romy.:)

Neuj, Guus is er geboren omdat zijn ouders zo'n grote fan zijn van een bepaalde rare vogel. Alleen weet ik niet precies welke?:P De vogel was er al eerder...da's nog maar het 3e part van het verhaal, maar dan geraak ik te ver off-topic..sorry de leon.:) En nee, ik woon niet in Mariahout, wel in Laarbeek.:)
En Mariahout is nog nooit een gemeente geweest, het maakt deel uit van het huidige, de gemeente Laarbeek.:) een samenvoegde gemeente(s).

Wat denken jullie dat de ergste guilty pleasure ter wereld is?

Als "jullie" denk ik... Normaal.:D of fawlty towers. :S
Reputatie 6
Badge +10
Mijn Guilty pleasure is toch echt JB (Justin Bieber) en Mainstreet!

Omg.. zulke guilty pleasures kan ik niet meer overtreffen, Maikel 😉.

Mijn guilty pleasure is het kijken naar de rijdende rechter. Prachtig programma met prachtige karakters 😃
"Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen"

Ik deel deze met Tiury 😃 Kijk het ook (als ik kan).
Reputatie 6
Badge +10
Cool Raytje! Mooi volk toch?

Dit is denk ik wel mijn favoriet:

Reputatie 7
Badge +9
De rijdende rechter kijk ik ook wel eens naar. Geinig. Vooral die oude zeur die helemaal balistic ging omdat er een klein toegangshekje geplaatst moest worden dat zij steeds open en dicht moest doen vanwege het recht van overpad dat zij had. Het mens moest bijna naar haar graf gedragen worden. Omdat er al 100 jaar geen hekje was geweest, wilde ze het niet.

Uhm.....misschien is het goed om deze topic wat te verdiepen. Heb je wel eens zin om iets ondeugends te doen of heb je dat misschien al eens gedaan? En wil je dat hier 'bekennen' 🆒. Ikzelf zou nog wel eens zin hebben om belletje te lellen of een hondendrol door de brievenbus te gooien bij die heel vervelende buurman verderop. En collega's plagen (niet pesten hè! :@) blijft leuk. Als ze er zelf maar hartelijk om kunnen lachen. Omdat ik dat regelmatig doe, moet ik even nadenken...... Welk geinigs heb jij stiekem nog wel es zin in of wellicht gedaan? Leuke ondeugendheid dus. :D


Mensen op een geinige manier laten schrikken, is leuk om te doen. Mijn guilty pleasure is dat ik op YT ook wel eens graag dat soort filmpjes kijk.
Skinnydipping in the pool bij de Californische vrienden leek me wel een keer 'bevrijdend' Je moet alleen de zon niet laten schijnen op plekken waar 'ie eerder nog geen toegang tot had :P
Ik kijk graag naar Lucky TV. Vooral Koning Willie en Max. Sorry koningshuisgezinden, guilty pleasure, blijf het errug leuk vinden. 😃

Reageer