.

Guilty pleasure



Toon eerste bericht

108 reacties

Tjaaaa ik deel mijn guilty pleasures het liefste niet 😉
, ik vind de tekenfilm Pocahontas heel leuk om te zien.
Nog iemand anders fan? :):P

Kom op Naomi, gooi eens lekkker de remmen los.. volgens mij stikt het hier van de mannelijke en vrouwelijke Pocahon-tassen:D.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pocahontas_(prinses)
Haar echte naam was Matoaka. Pocahontas was een bijnaam in haar kindertijd, die in haar taal "speels, dartelend, ondeugend meisje" betekende.
Reputatie 4
Badge +10
Hahah Friesian dat valt allemaal best mee 😳 En sommige dingen wil je ook lekker voor jezelf houden net zoals koorelle 😉
Reputatie 5
Badge +10
De guilty pleasure rubriek van De wereld draait door is ook leuk. Ruben Block van Triggerfinger coverde ooit een hele gave versie van zijn guilty pleasure. Hij begint te spelen vanaf 1:50

Sweet Dreams van Eurythmics

Reputatie 7
Badge +9
My guilty pleasure:

Wanneer iemand een ontzettend langdradig verhaal heeft gehouden in een vergadering o.i.d. vragen of hij het nog eens wilt herhalen omdat ik het niet goed begrepen heb.
Meestal stralend gezicht van de spreker en afschuw bij de andere mensen in de zaal.
Ik zet dan weer lekker een muziekje aan op mijn smartphone en luister daar naar via mijn in-ear bleutooth oortje (vrijwel onzichtbaar) 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Die is ook leuk Frans :P

Moet ik zelf ook eens een keer proberen
Reputatie 4
Badge +8
Da's een geinige Frans!

Ik heb een paar jaar bij 008 gewerkt (inlichtingen telefoonnummers binnenland)
Belden wel eens mensen op die het nummer van een of andere storingsdienst
wilden hebben omdat ze storing aan een apparaat hadden en een raar geluid hoorden.
Ik vroeg dan of ze het geluid wilden nadoen.
Dat deden ze braaf...
Ook op mijn verzoek voor de tweede keer zelfs....
;-)

Jammer dat ik in die tijd al die geluiden nooit heb opgenomen...
Reputatie 7
Badge +9
🙂 Lol Elle, het is net of ik er bij ben 😃
Reputatie 4
Badge +8
De guilty pleasure rubriek van De wereld draait door is ook leuk. Ruben Block van Triggerfinger coverde ooit een hele gave versie van zijn guilty pleasure. Hij begint te spelen vanaf 1:50

Sweet Dreams van Eurythmics



Ik ben een groot fan van de Eurythmics en van Annie Lennox!
Deze uitvoering van Ruben Block is ook waanzinnig goed zeg!!!
Dank voor het delen Alex!
Reputatie 4
Badge +8
:) Lol Elle, het is net of ik er bij ben :D

Kan er een boek over schrijven Frans...
Wat we daar allemaal niet aan vragen kregen.
Onvoorstelbaar!
🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb jaren helpdesk gedraaid in de avonduren voor een computervereniging.
Ook daar de meest waanzinnige verhalen :)
Een vrouw uit de Bible belt wilde weten of het internet op zondag uit kon :)
Ik heel serieus: natuurlijk mevrouw, maar dat moet dan natuurlijk voor alle tijdzones op de wereld, dat houdt dus in dat het veel langer dan een dag duurt, bovendien hebben de moslims evenveel recht, dus ook op vrijdag uit en op zaterdag voor de joden, ook natuurlijk voor alle tijdzones.
Wilt u de feestdagen van die geloven het internet ook uit, dan vraag ik het aan.

Het bleef stil..... even later... nee laat maar 😃
Reputatie 5
Badge +10


Ik ben een groot fan van de Eurythmics en van Annie Lennox!
Deze uitvoering van Ruben Block is ook waanzinnig goed zeg!!!
Dank voor het delen Alex!


Ergens wist ik dat je dit wel zou kunnen waarderen :)

Ik heb jaren helpdesk gedraaid in de avonduren voor een computervereniging.
Ook daar de meest waanzinnige verhalen :)
Een vrouw uit de Bible belt wilde weten of het internet op zondag uit kon :)
Ik heel serieus: natuurlijk mevrouw, maar dat moet dan natuurlijk voor alle tijdzones op de wereld, dat houdt dus in dat het veel langer dan een dag duurt, bovendien hebben de moslims evenveel recht, dus ook op vrijdag uit en op zaterdag voor de joden, ook natuurlijk voor alle tijdzones.
Wilt u de feestdagen van die geloven het internet ook uit, dan vraag ik het aan.

Het bleef stil..... even later... nee laat maar :D


Stond deze vraag in een FAQ lijstje dat je direct zo'n scherp antwoord had, Frans?
Reputatie 7
Badge +9
Nee Alex, dat was spontaan.
FAQ lijstjes hadden we in die tijd ook niet, wel konden we via de 2e lijn (ISDN) contact met collega's opnemen of via de PC met het programma ICQ.
Ik wordt wel eens gebeld met de vraag, mag ik je iets vragen?
Tuurlijk, zeg ik dan, gevolgd door stilte.
Laatst nog werd ik gebeld en tijdens het gesprek kwam die vraag 3 X.
Telkens zei ik tuurlijk, gevolgd door stilte....
De derde keer wist ze mijn antwoord al voor ik zei tuurlijk, ik lachte stiekum en haar hoorde ik lachen op de achtergrond.

Blijkbaar begreep ze wie ik was en wat voor iemand.:P
Maar ja, het was wel het antwoord op de vraag...:D
Reputatie 6
Badge +10
Ik weet eigenlijk niet of het een guilty pleasure is, maar ik ben dol op one-liners en woordgrappen. Hoe dekken jullie daar over? 🙂
"Ik" dek hooguit de tafel:;)
Hoe dekken jullie daar over?
Reputatie 6
Badge +10
Met al die Friesians en ´horse fokking´ is zo´n foutje zo gemaakt 😉.
Met al die Friesians en ´horse fokking´ is zo´n foutje zo gemaakt 😉.
Vandaar dat het heet, ik dek alles behalve de schade.
😃
Reputatie 6
Badge +10
Dads, hide your daughters 😉!
Reputatie 7
Badge +9
Is het soms jullie guilty pleasure om es effe lekker stiekem OT te gaan? 😛
Soms wel soms ook niet. 😉
Dat hangt volgens mijn bescheiden mening af van de situatie. Is meneer pastoor voorzitter van die club?

:?:S:cool:
Zou dit ook horen bij guilty pleasure?
Bumper-klevertjuhs wie kent ze niet....halen ze me in staan ze even later voor me te wachten bij de stoplichten.
Maakt echt veel verschil.:P:)
Reputatie 7
Badge +9
Niemand meer guilty pleasures? :8

Dacht dat het een ontzettend suf programma was maar kijk nu met plezier naar Maestro. Samen met Wie is de mol? zijn dat de programma's waar ik graag naar kijk.
Beter dan Nederland stort van de duikplank of Nederland schaatst met zijn sterretje over het ijs. Want dat soort programma's vind ik 3 keer niks en kijk ik nooit naar.
Reputatie 7
Badge +9
Maestro ken ik alleen van mijn creditcard 🙂 Wie is de mol.... soms mooie beelden vanuit de Dominicaanse Republiek, verder relatief slaapverwekkend (bijna even effectief als mijn slaaptabletten :D).

Gelukkig heb ik een satellietontvanger met duizenden zenders....... en heeft de TV ook een uit-stand 🙂
Nvt

Reageer