.

Guilty pleasure


Reputatie 7
Badge +9
Ga jij graag naar gastoptredens van Helmut Lotti bij André Rieu terwijl iedereen weet / denkt dat je van de heavy metal bent?
Eet jij zelf het liefst snotlof in witte drabsaus uit een pakje terwijl jij goed kan koken en men graag bij jou eet?

Wat is jouw guilty pleasure ?

Ikzelf ben sinds een jaar verslaafd aan Downton Abbey. Ja mensen, de Leon vindt Downton Abbey super. Zapte er altijd voorbij omdat ik dacht dat het een ouwe truttenserie was. Niks van dat...geweldige serie....zou graag zelf wel zo'n Earl of Rottenham willen zijn en mijn staff rondcommanderen. :P:cool:

Dus...vertel...wat doe jij stiekem maar is niet een al te groot geheim? 😉

108 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Wat een enorm leutig topic!

Ik moet even nadenken, want ik heb natuurlijk behoorlijk wat guilty pleasures,
maar passen die hier?

TV kijk ik bijna niet, dus daar kan ik niet over meepraten.
Qua muziek hoorde ik de naam Guus M. en ik werd spontaan misselijk.
Drakerige muziek met telkens dezelfde deun en herhaling van woorden.
Dit moest ik even kwijt.
Wellicht een guilty pleasure om even te schoppen....

Doe mij maar liever AC/DC.

Enfin nu mijn guilty pleasure(s)

Als ik in de stad loop te winkelen en mijn bril is wat ondoorzichtig geworden,
dan duik ik een kedingzaak in om een kledingstuk te vinden van zacht materiaal.
Dan asem ik op mijn bril en poet 'm schoon met dat kledingstuk...
Snel de zaak weer uit natuurlijk.
Is meestal in drie tellen gepiept.
Ik voel de walging van klanten die me zien. Hahaha!

Als ik bij AH ben en ik zie iemand een pak plofkip in zijn of haar kar gooien,
zeg ik keihard: PLOFKIP en loop zonder naar ze te kijken langzaam door.
Kan ik van genieten, maar het helpt alleen geen enen reet....

Strakke slanke/volslanke billen van jonge meiden, lopend of staand op straat, vind ik ook geweldig om te fotograferen.
Als ik ze in de verte zie, versnel ik mijn pas om er dichterbij te komen.
En neen ik ben niet lesbisch noch bi.

Ik heb nog meer guilty pleasures maar die hou ik liever voor mezelf!


Reputatie 7
Badge +9
Ik heb me ooit wel eens aangemeld op een duivenliefhebbersforum met de vraag of ze lekkere recepten wisten voor duivenpasteitjes. :P

Tja, wat moet een mens anders? Was het toentertijd even zat dat duiven overal de boel onderscheten. :@

Ben overigens niet lang lid van dat forum geweest. Direct eraf gekieperd (beetje flauw eigenlijk :@;)) maar even lekker trollen is ook wel een soort van guilty pleasure. 🆒 😃
Reputatie 7
Badge +9
Een soort Mr. Ed? https://www.youtube.com/watch?v=y_PZPpWTRTU
Reputatie 7
Badge +9


Dit is denk ik wel mijn favoriet:


Whahaha lachen..die man heeft zich wel vastgebeten in zijn zaak. Zijn tanden er es stevig ingezet....te stevig, zal ik maar zeggen. ;):P
Reputatie 7
Badge +10
Cool Raytje! Mooi volk toch?

Dit is denk ik wel mijn favoriet:



Bedankt hiervoor! Dit is super grappig!

@Koorelle, jouw guilty pleasures zijn echt de beste van allemaal 🆒 Ge-wel-dig!

@De Leon, college plagen is dagelijkse kost als je met Tiury werkt 😉 Mensen laten schrikken is sowieso hilarisch. Zo lang ze er geen hartstilstand van krijgen of iets degelijks! Mijn huisgenoot stond laatst de vaat te doen met de muziek hard aan. Hij had niet door dat ik de keuken in kwam. Dan kan je maar 1 ding doen. Het op een schreeuwen zetten! Ik heb erg hard gelachen.

Verder ben ik zo braaf.. geen ondeugende dingen voor mij in de planning 🆒
Reputatie 7
Badge +9


ik heb natuurlijk behoorlijk wat guilty pleasures,

]


Bro knows, zus :8 maar houd je in....we zijn al es van een forum afgekieperd . :P

BTW...mooie artistieke foto. 😃 Ging niet om het meest linkse geval, neem ik aan? ;)

Over schoonvegen gesproken. Greep bij de Ap es een keer in een stuk rot fruit. Yuk...... Had niks om even goed aan af te vegen. Dus rechtstreekse gang naar het huishoudschap met de poetslappen. Ja, moeje anders? . 😛
Reputatie 4
Badge +8
Angela, jij en braaf?
Nee, dat gaat er bij mij niet in hoor!
Je kijkt me veel te ondeugend op je avatarreke....
;-)

🆒
Reputatie 4
Badge +8
Bro, ik hou me in.
Wil hier niet weg...

Ik zie je gaan naar de poetslappen met een halve slappe peer aan je handen whooohahahaha
Reputatie 5
Badge +10
Als ik bij AH ben en ik zie iemand een pak plofkip in zijn of haar kar gooien,
zeg ik keihard: PLOFKIP en loop zonder naar ze te kijken langzaam door.
Kan ik van genieten, maar het helpt alleen geen enen reet....


Hahahahahahaaha geweldig! 😃
Reputatie 7
Badge +10
Angela, jij en braaf?
Nee, dat gaat er bij mij niet in hoor!
Je kijkt me veel te ondeugend op je avatarreke....
;-)

🆒


Oke.. oke.. ik geef toe. Ik ben alles behalve braaf maar dit kan ik hier beter niet delen 😉 Romy vroeg net of je ook een foto van haar billen wil maken?
Reputatie 5
Badge +10
Ja, Romy. Nu moet je met de billen bloot 😛
Reputatie 7
Badge +9


Ik zie je gaan naar de poetslappen met een halve slappe peer aan je handen whooohahahaha


Nee, volgens mij was het een pruim..ja, weet het zeker...het was een pruim .:D
Badge
Dankjewel BravAngela en Schralex....
Reputatie 4
Badge +8
Romy, kom jij wel eens in Haarlem? 🙂
Ik vind Naomi een beetje stilletjes in dit topic 😃 😛
Ik moet er telkens om lachen hoe gemakkelijk mensen zich laten bespelen door de media.
Ik heb ooit iemand gesproken die zou in een programma geïnterviewd worden.
Trots en vroeg of het goed was dat er in dialect geantwoord zou worden..........
Wat denk je? Nooit op tv geweest.:8

Ook een guilty pleasure.
Koorelle heeft het over plofkip....in vergelijking met vroeger hebben het dieren in de stallen zoveel beter dan de beelden en verhalen doen denken.
Door onwetendheid en onjuiste informatie is er een scheefgroei.
Waarbij ik over de vooringenomenheid gelukkig kan lachen.:)
Hahaha, nou dit zijn al wel veel leuke (schaamtevolle!) guilty pleasures bij elkaar! Friesian, dat is dus Mariahout (volgens Google)? Ben je zo'n grote fan dat je er bent gaan wonen omdat Guus er vandaan komt? :P

Wat denken jullie dat de ergste guilty pleasure ter wereld is?


Nu ik er over denk, gij vrouwe bij Simyo, zou ook een goeje kunnen zijn...Waar heeft ooit de gemeente Mariahout gelegen?:P

Zou een goeje quiz zijn voor forummulluitjuss van Simyo...:D

Guilty pleasure..spel zonder grenzen..dur benne genen enen gemeentegrens 😛
Reputatie 7
Badge +9
Romy, kom jij wel eens in Haarlem? :-)

Uh....ow, Romy.:D Yep, wie in Haailem komt of woont...achterkanten zijn niet veilig bij zus.:P Maakt niet uit of je een vrouwtje of een mannetje bent, als die k(a-o)nt maar wel in beeld past en niet te vullend is 🆒

Als ik bij AH ben en ik zie iemand een pak plofkip in zijn of haar kar gooien,
zeg ik keihard: PLOFKIP en loop zonder naar ze te kijken langzaam door.
Kan ik van genieten, maar het helpt alleen geen enen reet....


Hahahahahahaaha geweldig! :D


Yep, geweldig hè?. Dat doet zus. Zij is voor de dieren en hun welzijn, net als de Leon. Vega's zijn we niet maar een stukkie vlees moet wel zoveel mogelijk verantwoord zijn.

Een guilty pleasure is dan wel weer dat we niet vies zijn van een huidje. Zus heeft zelfs een koe in huis genomen. ;)
Deze staat hier. Beessie heeft best een leuk leven gehad.

Als ik bij AH ben en ik zie iemand een pak plofkip in zijn of haar kar gooien,
zeg ik keihard: PLOFKIP en loop zonder naar ze te kijken langzaam door.
Kan ik van genieten, maar het helpt alleen geen enen reet....


Hahahahahahaaha geweldig! :D

Vooringenomenheid is grappig. Maar hebben jullie enig idee hoe een bevolkingsgroep zich moet voelen die zich elke dag inzet voor een goede verzorging en welzijn van dieren. Jullie hebben leedvermaak over mensen die al lange tijd in zwaar financieel weer verkeren. Stel deze mensen die het lezen, horen dit zeggen (plofkip), zouden ze dat leutig vinden?

Dit is geen aanval op personen door mij !!
Omdat ik jullie goeje gasten vindt.
Ik ga verder niet tot in detail.
Valt dit onder gezelligheid? Ik snap jullie eerlijk gezegd niet, Angela, Alex en koorelle.
Welzijn van beesten staat ook bij mij hoog in het vaandel..
Misschien ben ik een andere soort van forumexpert en is dat het.
Humor moet leuk zijn.
Humor is een heel goed medicijn.
Zelf ga ik moeilijke situaties ook met humor te lijf.

Ik hoop dat hierover wordt nagedacht, we zijn allen mensen.
Toch?

Wanneer bro van koorelle zegt welzijn van dieren is belangrijk voor mij en zus, dan ben ik mee van de partij 7 dagen in de week.

Kwetsen is in mijn ogen geen humor
Sorry Alex, sorry simyo ik moest mij wel even ventileren.

Stel je eens voor dat je naar de V&** medewerkers een sarcastische opmerking maakt naar het recente. Ik zou het niet over mijn hart krijgen.

Zullen we nu weer beginnen met echte vrolijkheid en gezelligheid..?:)
Reputatie 7
Badge +9


Zullen we nu weer beginnen met echte vrolijkheid en gezelligheid..?:)


Het was hier al een en al echte vrolijkheid en gezelligheid......en ondeugendheid.....dat ook nog. :P;)

Misschien is het eten van ploffende kip wel een guilty pleasure voor sommige mensen. Zeg van niet maar doe 't stiekem wel. :D

Terug naar de start....wat is jouw guilty pleasure of welk leuk ondeugends zou je graag doen of heb je wellicht al gedaan? 🆒
Ik denk dat velen dit herkennen. Mensen zijn bijvoorbeeld ik roep maar wat...40 jaar getrouwd. Op receptie zijn er dan die zeggen, wat leuk om jullie weer te spreken...laten we een keer afspreken om te buurten. Mijn guilty pleasure. ..

Ik zou keihard willen roepen...zeg toch gewoon laten we afspreken om niks af te spreken. Dat is meestal het resultaat..

Ik beloof dat ik niks beloof...mijn credo.;)
Reputatie 7
Badge +9


Ikzelf ben sinds een jaar verslaafd aan Downton Abbey.


Uhm.....volgens mij was gisteren de laatste aflevering. Tjonge jonge....wat waren ze in een sneltreinvaart allemaal heppie de peppie met zichzelf en met elkander. Bijna teiltje erbij. 😛 Niks an...maar goed dat het afgelopen is. 🆒

Daarentegen.....Wie is de Mol? is weer begonnen! Da's leuk. :D

Enne..nog even over de plofkippen. Ik denk dat het voor elke groot plofkipafnemer èn elke plofkipfokkurd een ultieme guilty pleasure is om in hun blote kontjes bij maanlicht met een plofkip op de kop door de verse sneeuw te rennen. :P

Dus...óók in dat opzicht is het geweldig wat zus doet in de super. Guilty pleasure awareness kweken is dat 😃 🆒
@de leon

Nu geef je wèl een leuke wènding aan het verhaal van je zusjuh voor deze groep mensen en zij die er nauw bij betrokken zijn, waarbij onder deze mensen òòk Simyo KLANTEN kunnen zijn.:)
Alleen is er nu weer een ander probleem, een nog veul groter....
Je reactie doet me denken aan mr. Bean.. Wil je dat nooooit meer doen?
Ik krijg er de hart.schrik.ril.op.en.neer.butsurdjuhs van..:@:P

Wanneer ik denk aan dit filmpjuh, ook dan is het zelfs wèl òòk geweldig......en ook nog ondeugend....dat ook.:8:D

Stel je voor mensen zouden dit meemaken in de keuken, denk je terwijl ze een kalkoen kopen in de super, zou het dan ook niet een guilty pleasure zijn?:?:D

Ik ga nu een echt op waarheid berustende guilty pleasure noemen.
Ik krijg regelmatig controle van mijn bedrijfjuh, dat is normaal..niks geks an.
Zo ook een keer controle m.b.t. bouwtekeningen, vergunningen.
Alles was goed bevonden. We vroegen: Heb je ooit een stal van binnen gezien?
Neuh nog noooit, zei het controleurdertjuh.
Nou dan kom maar eens mee kieken.:)
Overall aan, mee naar de dieren.. Stond te kijken en vroeg: Zijn die beesten ziek?
Ik zeg: Hoe dat zo?
Nou zegt het controleurdertjuh, ik zie dat ze allemaal liggen.
(Voor hen die het niet weten, dieren hebben een bepaald leefpatroon.)
Ikkuh: Nou als dat zo is dan zijn er aan het strand heel veel mensen ziek.. ;)🆒

Wanneer ik er aan denk, wanneer ik het ooit vertel...moest degene die het hoorde en ik lachen.
Reputatie 4
Badge +10
Wauw iedereen is zo open in dit topic 😛 Tjaaaa ik deel mijn guilty pleasures het liefste niet 😉

Om er toch eentje met jullie te delen, ik vind de tekenfilm Pocahontas heel leuk om te zien. En... ook de liedjes hahah XP Nog iemand anders fan? :):P

Reageer