.

Guilty pleasure



Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Natuurlijk kende je het/jezelf 🙂 al zonder dat linkje, maar het jonge volk, de veulens zeg maar 😃 weten niets van Mr. Ed.

Hinnik rustig verder, altijd nog beter dan H..neken 🆒
Natuurlijk kende je het/jezelf 🙂 al zonder dat linkje, maar het jonge volk, de veulens zeg maar 😃 weten niets van Mr. Ed.

Klopt niet helemaal, ik heb een veul leelukkurruh kop..:D
Reputatie 7
Badge +10
Natuurlijk kende je het/jezelf 🙂 al zonder dat linkje, maar het jonge volk, de veulens zeg maar 😃 weten niets van Mr. Ed.

Hinnik rustig verder, altijd nog beter dan H..neken 🆒


Je hebt gelijk hoor! Ik had, voordat ik het linkje bekeek, geen idee!
Hahaha, sorry kan er geen hannak van maken. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Kunnen we Pokémon Go als een guilty pleasure bestempelen?
Ligt eraan wie wuh is.:)
Reputatie 7
Badge +9
Ik laat dat aan het jonge volk over, de veulens zeg maar 😃
Het is zondagochtend, franswon ziet heel veel veulens dartelen in de wei. Allen met een pokemon, hij denkt heb ik nou gisteren teveel wijwater gedronken of water uit de wei of was het de Leffe?
🙂
Een willekeurig voorbeeld met een willekeurige moderator ter illustratie.

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/pincode-wijzigen-doet-dat-30769

Niets toe te voegen aan het antwoord. Dus alles is dan feitelijk al gezegd of geschreven.

Dus.......;)

Eigenlijk is eigenlijk overbodig.
Toch? 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ach Friesian,

Dit gebeurt wel eens meer, Scotsman en ik worden ook wel verwisseld. 😃
Tja franswon, Scotsman, jij, Raytje en ik zelf zelfs.
😃
Reputatie 7
Badge +9
Als ze ons als baby's maar niet verwisseld hebben 😃.
Denk van niet franswon.......... heb ik al verteld dat ik een paerdjuh ben? 😛
Reputatie 7
Badge +10
Kunnen we Pokémon Go als een guilty pleasure bestempelen?

Nee! Dat is véél te populair om als guilty pleasure te zien :D

Een andere guilty pleasure van mij, trouwens, is het lezen van memoirs van acteurs (maar vooral actrices!) die ik ken. Ik vind het zo leuk om alles over hun levens te lezen, in hun eigen woorden. Heel vaak ben ik bezig met een serieus, literair boek... En dan zet ik dat aan de kant om 'Not That Kind of Girl' te lezen van Lena Dunham.

Sorry, literatuur. Maar het is gewoon zo leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Ach Friesian,

Dit gebeurt wel eens meer, Scotsman en ik worden ook wel verwisseld. :D


Das mij nog nooit gebeurd.....

Misschien goed om hier weer on topic te gaan. :?

Ik kijk regelmatig reviews van een aan te schaffen / soms al aangeschaft apparaat op YouTube. En daar zitten nog wel eens unboxing video's bij. Heel wat zelfs. Die loeren is ook een soort van Guilty pleasure. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn scootertochtjes neem ik altijd mijn verrekijker mee om vogels te spotten, vooral bij de Grevelingen en het Grevelingenmeer.
Ik ben niet de enige.....
Soms richt ik mijn verrekijker enthousiast naar een willekeurige plek ergens ver boven de horizon, monteer mijn camera op de verrekijker en tientallen verrekijkers gaan zoeken naar wat ik gevonden heb. Terwijl ze daarmee bezig zijn is het voor mij tijd om ergens anders vogels te gaan kijken. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Frans, jij bruut. ;)

Collega's plagen is ook een guilty pleasure. 😛
In een land hier heel heel heel ver vandaan , echt op een steenworp afstand. Zou men
kunnen zeggen, een teasing pleasure.
:P
Straks start iemand een dergelijk topic. 😃
Reputatie 3
Badge +5
Mijn guilty pleasure is op een lekkere vrije dag gewoon even helemaal alleen te zijn in een natuurgebied en het liefst langs het water te zitten en te verdrinken in gedachtes over van alles en nog wat. En dan maak ik ook nog eens heel graag foto's van die momenten.
Badge
Hoi de leon!

Heel toevallig hadden we het net op het werk over guilty pleasures. Een collega die ik al langere tijd ken, is namelijk op de hoogte van die van mij en begon daarover. Zij vindt het namelijk erg lachwekkend. Mijn guilty pleasure is: Guus Meeuwis. Ik zal je nu even wat tijd geven om te lachen ...........................................

Uitgelachen? Of deel je mijn muzieksmaak misschien wel gewoon met mij? 🙂

Groetjes,
Romy

Ps: die van mijn collega is dat ze GTST kijkt. Dat is toch veeel raarder?!
Reputatie 7
Badge +10
Wat een ontzettend leuk topic!

As the world turns 🆒 Mijn enorme guilty pleasure! Elke avond om 18 uur samen met m'n moeder voor de buis om al het drama te volgen. Ik mis het nog steeds ;)

@Romy, Guus Meeuwis rocks.. GTST daarentegen.. 😉
Reputatie 2
Badge +5
Oh oh.. Durf ik dit wel aan? :P

Ik heb me ook schuldig gemaakt aan ATWT en GTST. Maar die tijd is voorbij, haha! Mijn guilty pleasure.. Komt ie.. Utopia en Justin Bieber :8 Ik hou ervan!
Guilty pleasure.

Ik zeg elk jaar thuis tegen de luitjes, dus andere dan die van Simyo, da'k niks moet hebben van het songfestival.
En toch kijk ik het elk jaar weer....

Schuldig? Ja.
Ben ik een rare vogel? Misschien wel ja, maar toch niet de kwaadste dat ik daarvoor in het schavot moet? :S:P

@Romy
Die Guus Meeuwis vindt ik ook erg goed en zonder capsones (net als ik het wel eens zeg en ben, met 4 poten op de grond:D) maar wist je dat hij geboren is in dezelfde gemeente als waar ik woon?
Reputatie 5
Badge +10
Dit wordt weer een knaller van een topic. Waarom? Omdat iedereen guilty pleasures heeft.

Mijn grootste guilty pleasure is toch wel The Hills. Ik heb waarschijnlijk iedere aflevering gezien. Het is wel echt een vrouwenserie en het gaat helemaal nergens over, maar toch kan ik die serie erg goed waarderen.

Guus Meeuwis vind ik trouwens echt een prima zanger. Het songfestival en soaps sla ik dan wel weer over.
Reputatie 7
Badge +10
Hmm, geen soaps en wel The Hills? Daar heb ik me ook eens aan gewaagd.. vreselijk ;)

Nog eentje dan: guilty pleasure: Glee! Vreselijke serie, nog erger 'verhaal'. Maar ik word zo vrolijk van die liedjes!

Reageer