.

Guilty pleasure


Reputatie 7
Badge +9
Ga jij graag naar gastoptredens van Helmut Lotti bij André Rieu terwijl iedereen weet / denkt dat je van de heavy metal bent?
Eet jij zelf het liefst snotlof in witte drabsaus uit een pakje terwijl jij goed kan koken en men graag bij jou eet?

Wat is jouw guilty pleasure ?

Ikzelf ben sinds een jaar verslaafd aan Downton Abbey. Ja mensen, de Leon vindt Downton Abbey super. Zapte er altijd voorbij omdat ik dacht dat het een ouwe truttenserie was. Niks van dat...geweldige serie....zou graag zelf wel zo'n Earl of Rottenham willen zijn en mijn staff rondcommanderen. :P:cool:

Dus...vertel...wat doe jij stiekem maar is niet een al te groot geheim? 😉

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als ze ons als baby's maar niet verwisseld hebben 😃.
Denk van niet franswon.......... heb ik al verteld dat ik een paerdjuh ben? 😛
Reputatie 7
Badge +10
Kunnen we Pokémon Go als een guilty pleasure bestempelen?

Nee! Dat is véél te populair om als guilty pleasure te zien :D

Een andere guilty pleasure van mij, trouwens, is het lezen van memoirs van acteurs (maar vooral actrices!) die ik ken. Ik vind het zo leuk om alles over hun levens te lezen, in hun eigen woorden. Heel vaak ben ik bezig met een serieus, literair boek... En dan zet ik dat aan de kant om 'Not That Kind of Girl' te lezen van Lena Dunham.

Sorry, literatuur. Maar het is gewoon zo leuk.
Reputatie 7
Badge +9
Ach Friesian,

Dit gebeurt wel eens meer, Scotsman en ik worden ook wel verwisseld. :D


Das mij nog nooit gebeurd.....

Misschien goed om hier weer on topic te gaan. :?

Ik kijk regelmatig reviews van een aan te schaffen / soms al aangeschaft apparaat op YouTube. En daar zitten nog wel eens unboxing video's bij. Heel wat zelfs. Die loeren is ook een soort van Guilty pleasure. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn scootertochtjes neem ik altijd mijn verrekijker mee om vogels te spotten, vooral bij de Grevelingen en het Grevelingenmeer.
Ik ben niet de enige.....
Soms richt ik mijn verrekijker enthousiast naar een willekeurige plek ergens ver boven de horizon, monteer mijn camera op de verrekijker en tientallen verrekijkers gaan zoeken naar wat ik gevonden heb. Terwijl ze daarmee bezig zijn is het voor mij tijd om ergens anders vogels te gaan kijken. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Frans, jij bruut. ;)

Collega's plagen is ook een guilty pleasure. 😛
In een land hier heel heel heel ver vandaan , echt op een steenworp afstand. Zou men
kunnen zeggen, een teasing pleasure.
:P
Straks start iemand een dergelijk topic. 😃
Reputatie 3
Badge +5
Mijn guilty pleasure is op een lekkere vrije dag gewoon even helemaal alleen te zijn in een natuurgebied en het liefst langs het water te zitten en te verdrinken in gedachtes over van alles en nog wat. En dan maak ik ook nog eens heel graag foto's van die momenten.

Reageer