.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Het wachten is op de [angry] leon !:)



:@:P
Een foto gemaakt op een zondagochtend met Samsung Galaxy S3 Neo.

Reputatie 5
Badge +10
Mensen, ik ben ongelooflijk blij! Heb 200 USD ontvangen voor het mogen gebruiken van twee foto's van mijn hand
in een geweldig straatproject in Wilson USA

http://www.eyesonmainstreetwilson.com/#/

Kreeg een mailtje van de organisator dat ik van harte welkom ben.
Kan zelfs kostenloos logeren daar!
Nu nog sponsors zien te scoren die me helpen om die 200 USD aan te vullen
tot een retourticket!


Wow koorelle! Wat een gaaf nieuws! Daar mag je best wel trots op zijn. We hebben dus echt wel een supergoede fotograaf in ons midden. Heb je al sponsors?
Reputatie 7
Badge +9
Yep, zus is zo goed. Ik ga 50 cent doneren alvast. Misschien dat ons ma hierin nog wat kan betekenen. 😉 Managen is geen probleem. En een kunstenaarsnaam is er ook al. Nederland is te klein geworden voor dit grote talent. Joew York ligt aan heur voeten. 😃 Nu alleen nog naar de kapper voor een asymmetrisch kapsel en let's start rolling. 🆒
Reputatie 2
Badge +5
Wowwww, wat goed koorelle!! Heb je al aan crowdfunding gedacht? Want uhhh, zo gek is jouw oproep nog niet :8.

Ik ben benieuwd 😃.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb stemmen nodig.... hou niet van bedelen, maar in dit geval doe ik net alsof ik het zelf niet heb gedaan....

http://hipstography.com/hipstography-awards-2015/nominees-for-beach-life-photography-of-the-year.html

Stem svp op Elle Elskamp

that's me, koorelle!

Dank bij voorbaat!
Reputatie 7
Badge +9
Heb ik op FB al gedaan hoor 🙂
Reputatie 2
Badge +5
Mooie foto, koorelle! Locatie, moment, weer, alles is mooi. Kan ik niet aan tippen 😉.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Ik ook niet Estelle, ik denk maar zo: ieder heeft zijn/haar kwaliteiten, als je die benut is het prima.
Koorelle kan fantastisch fotograferen maar in andere dingen zal ze minder goed zijn (denk ik :)).
Reputatie 7
Badge +9
maar in andere dingen zal ze minder goed zijn (denk ik :)).

Yep, bijvoorbeeld wat frequenter hier langskomen.:@

Geen bijzondere kunstfoto maar wel een met een 'verhaal'. Toen de Leon in Turkije bij het zwembad zijn slaapshort uittrok voor een skinny dip 😛 en 'm eerst uitschudde viel deze superwesp (hoornaar ofzo) eruit (alive :S). 3 Keer groter dan een gewone wesp. :S. Waarschijnlijk bij het buiten ontbijten ongemerkt erin gekropen. :S. Gelukkig niet gestoken in bepaald deel want anders zou daar zomaar een onverwachte zwelling hebben kunnen ontstaan. 😉. Heb 'm een flinke klap verkocht en daarna was 'ie voor de mieren. Die hebben 'm uit elkaar gesloopt en vast niet meer in elkaar gezet daarna.:D

Gestemd :$

Mooie foto ook.. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Wow Koorelle! Ik moest even teruglezen om te begrijpen waarom iedereen je feliciteerde. Wat een ontzettend mooie beloning voor je werk. Hier mag je enorm trots op zijn.

Ik wilde ook stemmen op je foto maar het lijkt al gesloten te zijn :(

@De leon, iieee wat een nare beestjes op die foto :S
Badge
Nou ik ga hier ook maar eens wat plaatsen :)

Dit is een van mijn favo foto's die ik tot nu toe heb gemaakt met mijn echte camera:


Camera is een Canon EOS 550D

Deze volgende is een van mijn favo's die ik heb gemaakt met mijn telefoon:



Hopelijk vinden jullie ze wat 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi knagieknagger,

Wat leuk dat je deze prachtige foto's met ons deelt! Daar houden we wel van zoals je hebt kunnen zien in dit topic. Persoonlijk vind ik de details op je foto's erg mooi. Ik hou wel van die close-up foto's. Is het een hobby van je of verdien je ook nog een zakcentje met je foto's?
Badge
Hey Angela,

Het is voor mij puur hobby, heb er één keer geld mee verdiend omdat ze mijn foto van het bedrijfs gebouw op de site wilden. Dat is dan wel weer erg leuk voor een keer :)

Ik vind het erg leuk om de acties en omgeving waar ik ben geweest vast te leggen voor later, aangezien er van mijn echte jeugd niet veel meer te vinden is in foto's wil ik dit nu ik het zelf kan doen graag wel vast leggen.

Hieronder nog een foto die ik erg goed gelukt vindt :)

Reputatie 5
Badge +10
Wat kunnen gedetailleerde foto's soms mooi zijn. Hopelijk kun je snel wat meer foto's maken als het zonnetje schijnt 🙂 Deel je die ook met ons?

@koorelle, heb je al wat gehoord over je trip naar New York?
Reputatie 4
Badge +8
Alex, een verlaat antwoord van mijn kant.
In mei ga ik dus naar New York, maar aangezien dat slechts 9 dagen zullen zijn,
zie ik een vlucht naar Wilson niet zitten. Dat wordt te veel binnen die 9 dagen.
Dus ik zal het met de beelden van de organisator moeten doen!
Geeft niet, ik zal sowieso van mijn tijd in NYC genieten.
Heb vanmorgen een nieuwe camera besteld dus heerlijk om die eens uitvoerig aan de tand te voelen.

grutsels!

@knagieknagger: mooie foto's!

@broer: dat heb je me nooit verteld van die bugger in je broek 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Leuk je weer te zien op het forum koorelle 🙂! Ik ga pas in september weer naar NYC, dus ik ben een beetje jaloers. Spreken we wel af dat je weer wat foto's laat zien?

Ik heb gister eindelijk eens een 'normaal' plaatje geschoten met mijn Samsung S7 🙂.

Reputatie 4
Badge +8
Wat een heerlijk vooruitzicht Tiury!
Voor je het weet is het september!
Hoe lang ga je en wat ga je allemaal doen?
Ben nog bezig een programma samen te stellen. Wil sowieso weer terug naar Coney Island voor de derde keer.
Ben er helemaal verliefd op geworden.
Dat sfeertje.... Mmmm heerlijk!

Heel fraaie regenboog heb je hier vastgelegd!
Reputatie 5
Badge +10
@koorelle

We hadden al even contact gehad over NY. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de beelden. New York is echt een prachtige stad. Wat ben ik jaloers op jou en Tiury zeg.
Reputatie 4
Badge +8


We hadden al even contact gehad over NY. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de beelden. New York is echt een prachtige stad. Wat ben ik jaloers op jou en Tiury zeg.


Jij hebt anders vorig jaar ook een vakantie gehad, waar ik jaloers op was!
Bali.
Man wat zou ik daar graag nog eens willen fotograferen!
😉
Reputatie 5
Badge +10
Dat klopt inderdaad 🆒 Ik heb niks te klagen hoor
@koorelle en Alex & de rest.

Wat vinden jullie van dit uitzicht? Zul je niet tegenkomen in N Y.
🆒

Reputatie 5
Badge +10
Dat is ook een mooi uitzicht Friesian. Helemaal niks mis mee, maar ik verlang wel een klein beetje naar het uitzicht van een mooie drukke stad. Ik ben dan ook meer een stadsmens.
Reputatie 7
Badge +9
De Markthal in Rotterdam, vol geuren en kleuren.

Reageer