.

Sticky Beantwoord

Foto topic.


Reputatie 7
Badge +9
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).
Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
icon

Beste antwoord door koorelle 1 October 2015, 15:27

Bekijk originele reactie

1253 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wauw Koorelle! Wat een prachtige foto. Ik heb niet vaak van die mooie kiekjes om te delen helaas :(

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +10
Ik ben gisteravond even naar het strand gefietst.
Heerlijk was het er.

Met Hipstamatic app
LucasAB2 lens
Robusta film
Jolly Rainbo 2x flitser


Whoooohh jah echt een super mooie foto koorelle!! Ook de golven die zo scherp zijn en de wolken die wat waziger zijn 😃
Reputatie 4
Badge +8
Dank Angela en Naomi.

Hier iets geheel anders.

"years pass by"



Hipstamatic app
lens: Adler9009
film: Robusta
Reputatie 6
Badge +10
Nou Ernst... Kom er maar in!
Reputatie 5
Badge +11
Eehm... Wáár in?
Reputatie 7
Badge +9
Dank Angela en Naomi.

Hier iets geheel anders.

"years pass by"



Hipstamatic app
lens: Adler9009
film: Robusta


Zo te zien komt deze dame net van de brillenwinkel achter haar :)

Mooie foto Elle !
Reputatie 7
Badge +10
Heel mooi Koorelle! Is foto's maken een hobby van je?

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +8
Heel mooi Koorelle! Is foto's maken een hobby van je?

Groetjes,
Angela


Ja Angela, dat klopt!
Reputatie 4
Badge +8
Overigens twee dagen geleden werd ik uitgenodigd om met twee Hipstamatic foto's mee te doen aan een expositie in een winkelstraat in Wilson USA.

Ik ben helemaal verguld! Zo leuk dit initiatief om een saaie winkelstraat weer tot leven proberen te wekken!
Ideetje voor NL? En dan met name voor mijn dulle dorp, waar zooooo veel winkel leegstand is.

http://www.eyesonmainstreetwilson.com

Als je op 2016 exhibition klikt, en dan op de eerste foto, dan klik je verder
door naar de tot nu toe aangeleverde foto's. Mijn foto is die van Rotterdam, Kruiskade.

De bedoeling is dat er nog meer foto's uit andere landen meedoen dan de 2015 editie.

Mijn tweede foto wordt groot uitgeprint en in een etalage in de winkelstraat gehangen.
Een contrast met de eerste op de website hierboven genoemd, maar dat was de bedoeling ook.
Reputatie 7
Badge +9
Wat een waardering Elle, je verdient het echt. En je idee om dat in Nederland ook te doen is zo gek nog niet. Zoveel saaie winkelstraten met leegstand, die kunnen best opgefleurd worden.
Reputatie 4
Badge +8
Wat een waardering Elle, je verdient het echt. En je idee om dat in Nederland ook te doen is zo gek nog niet. Zoveel saaie winkelstraten met leegstand, die kunnen best opgefleurd worden.

Absoluut Frans! Misschien iets om aan te zwengelen?
En heel veel dank voor je lieve woorden, ik bloos!

Heb nog een fijne avond!
dag dag
Reputatie 6
Badge +10
Wow koorelle, het contrast (qua personen) in die foto is briljant 🙂. Goed gedaan!

Dit is overigens mijn favoriete foto:



Zoals je begrijpt heb ik deze (helaas) niet zelf gemaakt 🙂.
Reputatie 5
Badge +11
Hier weer een leuk plaatje geschoten door ongetekende, zonder filters en billen:

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ernst,

Hetzelfde probleem als met mijn foto's, "The requested content cannot be loaded, Please try again later." Vanaf jullie kant zal het waarschijnlijk wel zichtbaar zijn, vanaf gebruikerskant niet.
Reputatie 5
Badge +10
Overigens twee dagen geleden werd ik uitgenodigd om met twee Hipstamatic foto's mee te doen aan een expositie in een winkelstraat in Wilson USA.

Ik ben helemaal verguld! Zo leuk dit initiatief om een saaie winkelstraat weer tot leven proberen te wekken!
Ideetje voor NL? En dan met name voor mijn dulle dorp, waar zooooo veel winkel leegstand is.

http://www.eyesonmainstreetwilson.com

Als je op 2016 exhibition klikt, en dan op de eerste foto, dan klik je verder
door naar de tot nu toe aangeleverde foto's. Mijn foto is die van Rotterdam, Kruiskade.

De bedoeling is dat er nog meer foto's uit andere landen meedoen dan de 2015 editie.

Mijn tweede foto wordt groot uitgeprint en in een etalage in de winkelstraat gehangen.
Een contrast met de eerste op de website hierboven genoemd, maar dat was de bedoeling ook.


Hoe leuk is dat. Zit je in Amerika en word je voor zoiets gevraagd. Ik ken nog wel wat plekjes in Haarlem waar ze dit goed kunnen gebruiken.

@Franswon. De vorige keer was de foto inderdaad alleen aan de moderatiekant van het forum te zien, maar de foto van Ernst is ook te zien op de klantomgeving.

Hier was ik afgelopen weekend trouwens.

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex, nu wel, gisteren niet op mijn Netbook met W10 en Edge, niet op W7 met IE10 en niet op mijn Samsung S5.
Misschien was er even een serverprobleem.
Reputatie 5
Badge +10
Oh gelukkig maar 🙂



Zoals je begrijpt heb ik deze (helaas) niet zelf gemaakt 🙂.

Helaas? Vraagje......hoelang denk je bezig te zijn geweest? Nog maar te zwijgen over het aantal handen...

😛
Reputatie 6
Badge +10
Nou, meer een helaas omdat ik nooit een lancering bij heb kunnen wonen 😉. Had je dit niet vet gevonden om te zien met eigen ogen?
Had je dit niet vet gevonden om te zien met eigen ogen?
Vet, cool, gaaf..

In Simyo..taal.

Ff mijn juichpakkieaantrekken.:D
Reputatie 4
Badge +4
Kijk ze shinen! https://www.dropbox.com/s/qp0i2ht0jlyxmzr/file%2026-09-15%2012%2000%2037.jpeg?dl=0







Gisteren deze foto's gemaakt, verder geen bewerking...alleen kleiner gemaakt dan 2 MB.
Een Cinderella koets waar 2 Friese paarden voor komen. Een trouwkoets....
Reputatie 5
Badge +11
Prachtig mooie Friesians!

Bijgevoegd een foto van een foto van wat enorm fijne forummers tijdens een enorm fijn topfeestje!

Reputatie 4
Badge +4
Sexy man!
Heeft iemand de Cinderella koets gezien, snif? :(:)

Reageer