Skip to main content
Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).

Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. 😃
Een Gerrit zou Koorelle zeggen. Vanmiddag gemaakt maar de iPhone is minder geschikt om er met je neus bovenop te gaan zitten.


Wat ik zoal zie tijdens een fietstoertje. Compilatie.




Persoonlijk, als TS, heb ik niet zo'n goed gevoel meer bij dit topic. Ik vind het een beetje een showcase van slechts een paar mensen (thx piepel) w.o. ikzelf mijn best probeer te doen. Wel veel kijkertjes overigens. Dat dan weer wel. ;)



Maar dat was eigenlijk niet mijn bedoeling.



De eerste posting:



Mensen maken met smartphones veel foto's. Soms bewerk je ze ook (met je smartphone).

Plaats hier een bijzondere/ aparte / leuke enz.  foto. :D




De combi smartphone en foto's maken leek me juist zo'n mooi onderwerp voor een forum als dit. Veel mensen maken zoveel foto's met hun smartphones. En om dit te laten zien aan anderen. Leek mij leuk. Veel foto's van allerlei mensen zien. Dat is 'm niet geworden dus.



Ik persoonlijk heb er i.i.g. weinig / geen zin meer in. Geen foto's meer. Lamaar zakken. :8



BTW voor wie zich dat afvroeg, mijn nieuwe avatar is mijn rechteroog. Foto gemaakt door Koorelle. Superfotografe is zij, moet eigen tentoonstelling krijgen, maar dat even terzijde.

Met dat oog, houd ik een oogje in het zeil op dit forum oftewel de boel in de gaten vanuit een ooghoek. :P

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Fijne dag verder nog. 🆒
😢
plaatsen foto lukt niet, komt nog
Volhouden Frans!
Laatst maakte ik een leuke foto van een klaproos. Wou deze met jullie delen 😳




dat is een heel mooie klaproos en foto Naomi!!!

Ik ben dol op klaprozen.

Ze zijn zo fotogeniek!
Zonsondergang Keyserlei Antwerpen 9 augustus 2015
Kan iemand me duidelijk uitleggen hoe je foto's vanaf je PC in het topic kan plaatsen, als dat te lastig is, hoe via Photobucket?



Hartelijk dank alvast.
Vanmorgen was ik een lui paerd dus denk ik, ik blijf nog ff liggen. :P


Was meteen een kleine test om franswon te helpen.

Linkertoets onderaan tekstvak om afbeelding toe te voegen.

In tekst plaatsen, aanklikken.



Vinkje bijlage uitklikken, et voila ut wondur is geschiedt.:)
Hoi FriesIan,



Dat lukt juist niet.... Als ik blader naar de foto op mijn PC (kleiner dan 4 MB) zie ik alleen een rode balk. Ik zal het eens met een andere browser proberen.

Op dit moment gebruik ik mijn mobiel en heb de foto niet bij de hand.
Test met een oude foto.

browser Chrome.




Zelfs met de Safari browser lukt het niet.
Zelfs met de Safari browser lukt het niet.



Krijg je een foutmelding Frans? En zijn je afbeeldingen .jpg of .png?
Geen foutmelding Ray, afbeelding is jpg, heb formaat teruggebracht tot 1,6 MB. Ik zie opladen tot 100%, verwerken en daarna rode balk. IE10, Firefox en Safari, allemaal hetzelfde.

Uploaden via Photobucket lukt ook niet.
Volgens mij probeer je meerdere foto's in 1 keer. Vergis ik me? Indien niet, probeer dan eerst 1 foto.
Ik probeer maar 1 foto......
Ik had afgelopen 2 weken, tot en met gisteren de blije taak om op deze kanjer te passen.

Deze jonge dame wordt in november een jaar. Foto heb ik bewerkt, maar dat had een speciale reden 🙂

Moest hem ook iets verkleinen anders kon ik hem niet uploaden :D


Ik probeer maar 1 foto......

Hmm vreemd, vanmorgen geprobeerd met tablet en laptop werkt als een trein. Heel erg omslachtig natuurluk maar krijg je hetzelfde resultaat wanneer je het met je foon probeert op desktopversie?
De foto op de mobiel is 4,7 MB, maximum is 2 voor het forum.
D,n deze van mij wordt pas in januari een jaar, foto is onbewerkt. En wederom geen probleem met plaatsen Frans.


Bij foutopsporing in W10 met Edge vind ik deze melding.



Kan https://uploads-eu-west-1.insided.com/9b2f07568762760dc84d05dd7f39db1113ddcd1f_1708/shared/assets/sass-customer/vendor/_mixins.scss niet vinden dat is opgegeven in bronmap https://uploads-eu-west-1.insided.com/9b2f07568762760dc84d05dd7f39db1113ddcd1f_1708/forum/assets/css/forum-simyo-nl-min.css.map.
Het is maar een gedachte van mij, maar wanneer je een nieuwe foto maakt en de telefoon rechtstreeks op de pc aansluit/ of de telefoon aansluiten op de pc,fotoselectie recht van telefoon daarna verkleinen en een nieuwe naam geven...., lukt het dan ook niet?

Reageer